Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

green11 Creative Commons License 2013.02.05 0 0 50121
köszönöm a segitséget
Előzmény: Kárász00 (50120)
Kárász00 Creative Commons License 2013.02.05 0 0 50120

A kék körnél van a termosztát.

 

Előzmény: green11 (50119)
green11 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 50119
sziasztok.egy kis segitsėg kellene uj tulaja vagyok egy 1.9td nek termosztàtot kellene cserélnem de nem talàlom.merre lehet?meg lehet hogy elöbb utobb egy hàtsó hid felujitàsra is szügség lenne.elfogatható àron ebben is tudnàtok segiteni?köszönöm elöre is
soryton Creative Commons License 2013.02.04 0 0 50118

..érdeklődj ezen a számon ,, a srác az ősszel bontott egy II-es Xsarát...   20 628 6346

Előzmény: vadaszlaci (50117)
vadaszlaci Creative Commons License 2013.02.04 0 0 50117

Köszi.

Nincs kedvem szétberhelni a kapcsolót. Viszont használtat sem igen találni. Volt egy itt a fórumon, de úgy tűnik már nincs meg.

Előzmény: Tuzmester84 (50107)
vadaszlaci Creative Commons License 2013.02.04 0 0 50116

Sziasztok!

 

Xsara II. COM 2000-es kapcsolónál az irányjelző kar használatakor kikapcsol a világítás. Mozgatásra visszakapcsol. Viszont alkonyat után már nincs gond, világít folyamatosan. Igaz a visszajelző villog, de az nem elviselhetetlen.

Tudja valaki, hol található az a szenzor ami érzékeli az alkonyatot? Ha azt letakarom, elméletileg folyamatosan világítani kellene a fényszórónak. Lehetséges ez?

 

Köszi.

dctikis Creative Commons License 2013.02.04 0 0 50115

Hello,

 

Szuper, koszi szepen az otletet. Megneztem, felulrol megtalaltam a vezeteket, valami aknat kelle meg szerezni a tovabbi tanulmanyozashoz.

 

koszi,

T

 

Előzmény: igazi hős (50110)
klvadas Creative Commons License 2013.02.04 0 0 50114

Sziasztok!

2000évj hdi xsara berakomon beletörött a hátsó féknyeregbe a légtelenitő csavar.

Lehetséges ennek a javítása?

Komárom megye körzetébe tudvalaki jó és olcsó bontot?

Köszönöm.

Tuzmester84 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 50113

Én sajna kihúztam a karból az egész nyákot (amin megy a hátsó ablaktörlő meg a fedkomp állítója)... :( Nem tudom visszadugni sehogyse, sajna.

Előzmény: 1fiu79 (50112)
1fiu79 Creative Commons License 2013.02.03 0 0 50112
Átestem ezen is már.Nem szakadtam meg a röhögéstől amikor szétszedtem a kormányt.Szanaszét repült minden.Amolyan négykezes mutatvány,de a fed.comp. kapcsolót kiforrasztottam egy mikronyomógombra.
A fényszóró most lesz altuális,mert a karon lévő kapcsolóra ha van még nyák a kopott részen,rá lehet forrasztani,de nekem eddig tartott(2 év)
Előzmény: Tuzmester84 (50107)
1fiu79 Creative Commons License 2013.02.03 0 0 50111
Múlt héten estem bele ebbe a hibába én is.Két vezeték van,egyik a gerjesztés,másik a "diagnosztikai" vezeték.A diag.vezetéjka motorvezérlőbe megy,ha megszakad,működik minden csak hibát generál.
Előzmény: igazi hős (50110)
igazi hős Creative Commons License 2013.02.03 0 0 50110

Itt a megoldás a topikban csak keresni kell.

 

Kárász00 válasz | megnéz | könyvjelző 2011.02.22 20:07:00 © (37788)

Egyszerű megoldani a problémát, csak kell hozzá akna vagy emelő. A motor alján a klímakompresszor környékén van egy kábelcsatorna-szerűség. Ebben fut többek között az a két vékony vezeték ami a generátorból indul. Na ezek közűl szakadt meg egy(vagy mindkettő). A kábelcsatorna kidörzsölte a vezeték vékony szigetelését, az meg szépen elrohadt. Bele kell toldani egy darabot. Húzzál rá egy jó hosszú zsugorcsövet a szálakra(külön-külön), mert az megvédi a toldást a beázástól meg az újbóli kidörzsölődéstől.

 

A suttyó márkaszervizeseknek meg ne áruld el a megoldást!

 

illetve:

 

Kárász00 válasz | megnéz | könyvjelző 2011.02.28 19:48:56 © (37912)

Egy idő után állandósulni fog a hiba(ha teljesen elrohad a vezeték a sérülésnél). Akár 15cm is ki tud rohadni belőle. Képet nem tudok prezentálni, de azt hiszem elég jól leírtam a tudnivalókat. De ismételjünk. A generátoron van egy kicsi csatlakozó(felűlről jól látható). Ebből indul két vezeték ami valószínűleg az agyba megy. Ezek a vezetékek vékonyabbak mint általában a többi, mert terhelés nincs rajtuk csak jelet adnak. A kábelcsatornához csak alúlról lehet hozzáférni. Jól meg kell nézni, mert a vékony vezetékek jól "elbújnak" a vastagabbak között.

 

 

"Amúgy a márkaszervizben is csak pislogtak, hogy van töltésem, de mégsincs."

 

Pont ezért ne áruld el a suttyó márkaszervizeseknek a megoldást.

Ha nem tudsz aknára állni akkor keress egy kis szervízt ahol téged is beengednek a kocsi alá és csináljátok meg együtt.

Előzmény: dctikis (50106)
igazi hős Creative Commons License 2013.02.03 0 0 50109

Nekem ma kezdte el ugyanezt csinálni (ráadásul szintén 2002-es autó), ezért kerestem rá a problémára. Alapjáraton is 14,27 a feszültség, viszont a Battery Charge Fault mindig jön.

Valaki tudja az okát, netán a megoldást?

Előzmény: dctikis (50106)
buzas73 Creative Commons License 2013.02.03 0 0 50108

Helló nekem is ugyan ez a problémám ,2001-s xsarám vann.Egyenlöre ugy járok vele hogy a kocsiban a biztositék sorból kiveszem a jobboldalból felülrül a 4-ik biztit,de ugy hogy kulcs be ,elfordit de nem indit aztán bizti ki és indit.Igy legaláb nem tiltja le a fütés ventillátort.De ezse végleges megoldás mert valamikor még igy is elöjönn a hiba.

Előzmény: dctikis (50106)
Tuzmester84 Creative Commons License 2013.02.03 0 0 50107

Nekem a jobb oldalon van a gond, a fedkomp gombjával. Viszont nem szedtem szét az egészet, túl nagy munka lett volna nekem. Lehet viszont a neten találni használt COM2000-res bajuszkapcsolókat, 15-20e Ft körül.

Előzmény: vadaszlaci (50104)
dctikis Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50106

Sziasztok,

 

2002-es Xsara II-m van,  a következő  a gondom. Inditás után kiirja, hogy Battery Charge Fault, valamint kigyullad az akksi lámpa. Elvittem autó villamossági szerelőhöz, ott felújitották teljesen a generátort. A hiba azóta is fenn áll, viszont nem állandóan, egyik nap igen, másik nap nem. Pl reggel hidegben nem, majd délután meleg garázsban igen. De nem teljesen kiszámitható. Természetesen a szerelőnél nem produkálta :)

Hurcolom magammal a multimétert, és sikerült megmérni amikor hiba van, és 14.13 Voltot mértem járó motornál. Leállitva 12.6-ot., tehát mégis volt töltés.

 

Van valakinek valami ötlete?

köszönöm. Tikis

VTS Tibi Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50105

Valószínűleg igen :)

Előzmény: Törölt nick (50095)
vadaszlaci Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50104

Szia!

 

Olvastam, hogy szétszerelted a kormányoszlop kapcsolót. Nekem is szórakozik, irányjelző használatakor lekapcsol a fényszóró és mozgatnom kell a kart, hogy visszakapcsoljon. Egyre ritkábban sikerül. Megpróbálom megberhelni. Van valami trükk leszereléskor amire figyelnem kell?

Esetleg tud valaki használható eladót?

Előzmény: Tuzmester84 (50016)
agria11 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50103

Sikerült kideríteni a hibát a légzsák vezérlő volt a bűnös be tettem egy másiakt és rögtön kigyuldat. Azt gondoltam hogy el durantak egyszer mert nem belevaló volt bele téve. De azt gondoltam hogy egyszer elsült legalább jelez hogy rossz vagy villog.

 

De arra nincs ötletek hogy a magnóhoz miért nem megy pozitív de biztosíték rendbe de emiatt a bsi-be se kapcsol jól és a műszer falon ha leálítom az autót a mutatók ott ragadnak.

Előzmény: zimurgy (50102)
zimurgy Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50102

"de a légzsák visszajelző sehogy nem akar kigyulladni"

Szerintem csak simán kivették az izzót, hogy a vevő ne azonnal vegye észre, hogy nincs légzsák.

 

"így jelzi hogy nem működik"

Nem. Normál esetben gyújtásra világít, majd 4-5 másodperc múlva kialszik.

Ha nem ezt teszi, hanem világítva marad, vagy villog, az a hibajelzés.

Előzmény: agria11 (50098)
agria11 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50101

Én is gondoltam erre tegnap szét szedtem a műszer falat és ebbe olyan ledek vannak mint a telefonba szóval semmit nem leht látni elektromoságot nem mertem rá adni. De szerintem össze fügésbe van azzal hogy oda nekem kell tennem 12v-t és csak akkor működik rendesen a műszer fal.

Előzmény: FeZ_ (50099)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50100
én nem emlékszem, hogy el kellett volna távolítani azt a lemezt. így nem látszik a fej? ha nem, akkor dugd rá a csatit és kapcsold be a cd -t. akkor elöugrik a fej, ezután tisztítsd.
Előzmény: Tuzmester84 (50097)
FeZ_ Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50099

"a légzsák vissza jelző sehogy nem akar kigyuladni ellenőrzésre se"

 

Banális hiba is lehet: esetleg ki van égve az izzója.

 

FeZ


Előzmény: agria11 (50098)
agria11 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50098

Sziasztok

Most vettem egy xsara 1.9d-t. Sajna elég ramaty állapotba van de én ezt számoltam is. Az elektronikával vannak gondjaim.

Az első probléma ami a rádióhoz menne állandó pozítívon nincs jel így ebből kifolyólag nem megfelelően működik a műszerfal sem.(meg kerestem a kábelt nincs szál szakadás) Ha annak a kábelnak edok pozitívat akkor minden megfelelően működik, de a légzsák vissza jelző sehogy nem akar kigyuladni ellenőrzésre se. Szerintem volt nyilva a a légzsák mert nem a megfelelő légzsákok voltak benne szóval lehet az indító hibája,  így jelzi hogy nem működik?

Tuzmester84 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50097

Hát, elbizonytalanított a túl sok rugó és csavar... Nem merném levenni a felső lemezt, mert már ahhoz is legalább 3 rugó kapcsolódik, és még oldalról is fogják a csavarok. :/

Előzmény: Törölt nick (50096)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.01 0 0 50096

 

 

 

A sárga karikában, az az olvasó fej. Ha nem férsz hozzá, távolítsd el a felső fém lemezt. Kis fülpiszkálót alkoholba mártva tisztíthatod.

Előzmény: Tuzmester84 (50083)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.01 0 0 50095

Az XU7 motor nem egy lambda szondás?

Előzmény: VTS Tibi (50087)
soryton Creative Commons License 2013.02.01 0 0 50094

...megint okosabbak lettünk...   :-))

Előzmény: dani32 (50085)
VTS Tibi Creative Commons License 2013.02.01 0 0 50093

Milyen géppel olvasted ki ezeket a hibakódokat? Nem volt előttük B betű? Kicsit több információ kellene, de talán a legjobb lenne megnézni a légzsáknál az élő adatokat! Nagyon hamar rávezet a hiba okára ;)

Előzmény: Adea85 (50086)
soryton Creative Commons License 2013.02.01 0 0 50092

..google a barátod ...  :-))

Előzmény: XsaraGeree (50089)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!