Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Akkor ezek szerint nincs benne semmi csúsztatás. Őszintén megvallva nekem igencsak tetszik az autó, de azért haverom nem nagy "autóbuherátor", és azért már csak 17 éves a gépsárkány. Hát nem tudom, majd meglátjuk. Üdv. és köszönöm.
Mint egykori Kappa tulajdonos szeretnék tőletek érdeklődni egy eladó 2.4-es tds kombi (a drágább) Kappa iránt. Jelenleg is fent van a HaHun. Egy haverom nézeget autót, és tetszik neki ez is. A kép alapján szépnek és talán jónak tűnik, de mi az ország másik végén lakunk, így nem akarunk lyukra futni. Szóval az lenne a kérdésem, hogy valakinek van-e az autóról információja? Előre is köszönöm.
Magad felé van két kiálló fül azt kel benyomni. A képen a jobb már le van törve,de így is be lehet nyomni azért körömmel. (Teljesen el vagyok ájulva,hogy még erre is NÉGY zörgésgátló szivacsot ragasztottak a gyárban)
Hengerfej is lent van, hétvégén jön ki a motor, csak kalkulálni akartam, hogy ez még valami plusz hiba lesz vagy elég ha kitörölgetem az olajat. Hülyén írtam le mert a vastag csőben állt az olaj, természetesen a kicsiben is. Mindegy, akkor köszi a választ!
Ettől függetlenül pl. a kombi hatos egy remekmű számomra kívülről.
Szvsz. a Mazda készíti mostanság a japánok közül a legütősebb kasztnikat.
A motorokkal vigyázni kell. A II. generációs CR dízeleik (2007-2013, GH, 2,0D-2,2D) esetében ajánlott 180e km környékén a gyors, örömkönnyek közötti búcsú. (Csak jó messzire vigyék, nehogy hazataláljon :-DDD )
Sorba szállnak el 200e környékén a Denso gyártmányú, csiszolt gyémánt árában mért alkatrészek, melyek (ellentétben pl. a Bosch-al) nem javíthatók.
Az nem, egyik sem. A váltó hibátlan, és a motor is újszerűen hasít. (Mondjuk keveset megyek vele egy ideje, sajnos. Városon kívülre műszakilag megbízhatóbb kocsival merészkedek. Ez mennyire gáz nem? Pont oda való volna a versenycsatahajó...) De sajnos az abs hiba továbbra is meg van, ez az a hiba, ami leginkább zavar, mert kb. az ötszöröse a fékút így, az ablakomat nem lehet (és nem is merem, nehogy úgy maradjon) használni, a kipufogók állapota siralmas (x időközönként javítva vannak, mert ugye nincsen hozzá, és gyártatni nem fogok), stb. Az esztétikai hibákra már magasról, 3, 5, 8, 10 éve még zavartak, de elmúlt. :DDD Egyet sem én raktam rá és hát...
Amúgy bárki bármit mond, a saját tapasztalatom az, hogy a legtöbb gyártó a mai napig nem csinál ilyen jó autót, mint a Kappa. Persze sok mindenben jobbak sokkal, de összességében csak nagyon magasan árazva található meg az a minőség érzet, teljesítmény (nem az úttorlaszoknál :DDD), összességében nagyon jó kompromisszummal bíró futómű, méret, csönd/nyugalom érzés, stb. Visszaülve mindig rádöbbenek (10 év után!), hogy mennyire remek kocsi. És amit a mazda 6-tal kapcsolatban írtam az csak egy dolog a sok közül, és rengeteg ilyen "apróság" van sok egyéb új autóban is, amiket valahogy kiszúrok és rosszul vagyok tőlük. Nem akartam sarazni a mazdát vagy mást, de ez egy ilyen világ. Ettől függetlenül pl. a kombi hatos egy remekmű számomra kívülről. Nem veszi át a kedvenc kombim helyét a szívemben (300c), de szépnek találom. Beleülni, vagy csak az ajtót feltárni és megnyomogatni a dekorelemeket rajta, az más tészta.
A legjobb autó azok számára, akik nem szakik, és meg is tehetik bizony nem más, mint amire a legtöbb garanciát adják. Öregszem. :DDD
Egyébként az a srác, aki az ajtókat vitte el úgy, hogy az ablaknál lévō gumikat a dekorral együtt nekem adja (neki nem kellett, és nem is eloxált az övé), elōször elküldte a gumikat, a dekortól megszabadítva, majd miután mondtam neki, hogy nekem pont azért kellett, mert a j1-bōl kiáll télen és lehetetlen visszatenni rendesen, elküldte külön a megkínzott csíkot is. :DDD De a hátsó korbács hibátlan lett a minta alapján, Andrejnek köszönhetōen gyári új. Az jó ötlet volt.
Tesóm közel 4milláért vett 3éves Mazda5-öse Belga volt 65ezer km-el. Vétel előtt a papírok(neve)alapján megtaláltuk Facebookon az előző Antwerpeni gazdáját aki megörült a megkeresésének,az autója kalandos útjának. Küldött képeket is róla, igazolta is a futásteljesítményt és,hogy nem volt törve. így mentünk boldogan kifizetni. Kívül-belül mint az új autó,de tényleg. A csomagtérben a műanyagokon egy karcolás nincs.
Pár hét múlva indított egy jobb hátsó lengéscsillapító cserével,majd egy bal első nagy szilent-stabilizátor rúd kombó. Múlt télen a gyári állófűtésnél elcsöpögött a hűtővize, aztán nyáron az egyik szellőzőrostély szétesett,belehullott a csőbe egy lamella. Azóta nem meri állítgatni őket. A klíma nem hűtött idén már,a Kappa a bontása előtti utolsó útja a klímáshoz vezetett,a Mazdának adta a klímagázát. (500g helyett 150g volt benne)
Legutóbb a tempomat szünt meg,kiderült a féklámpa kapcsolója volt rossz. (Féklámpa kapcsoló basszus!Soha nem romlik el,túléli az autókat is) Mindez úgy,hogy alig jár vele.
Szereti mert 7-et fogyaszt és nem tucatautó,de egyértelműen csalódott.
Honnan? Mikor utoljára beszélgettünk (hú, jut eszembe, még jössz nekem némi szereléssel :DDD) ez az autó még nem is létezett. Egyébként csak annyi, hogy ültem benne. De tetszetōs hulladék amúgy.
Hogyne! Volt benne kazettatartó és fautánzatú öntapadós tapéta díszítést kapott.
A műanyag fröccsöntő ipar csúcsa volt. És a 120-as Skodáé meg pláne. Abban nem volt gyárilag hely a magnónak hanem ebbe a kardánboxba kellett utólag beügyeskedni. Nehezítette a műveletet hogy "gyárilag" vagy inkább "ktsz-ileg" nem volt kivágva benne a magnó helye. Fúrógéppel kifúrtam a sarkát utána rongyba csomagolt vasfűrésszel kivágtam végül reszelővel alakítottam. Ezután ugrott ba a Videoton rádiómagnó és hátra a két AB1010 Videoton "hangdoboz" amelyek a gondos munkát úgy hálálták meg hogy nyáron egyszerűen elolvadtak és berogytak.
Emlékszik még valaki azokra a csodaszép és hasznos holmikra, amiket zsigulikba lehetett utólag pimpelni? Ilyen volt (az egyik kedvencem) az a kardánbox-könyöklō-középkonzol komplexum is, amit ha megfogott az ember a könyöklōnél és ide-oda mozgatott, akkor az egész mozgott, lötyögött, amennyiben nem barkácsolta oda csavarokkal.