Az uszó kis szegecse kicsúszott, emiatt nem zárt a tűszelep, a benzin elöntötte hengert és az olajat.
Egyébként az eredeti GX motor karburátorában is ugyanigy van, pedig azt hittem ott normálisabban van megcsinálva.Egy rögzitőcsavart tehettek volna bele.
Évek óta azon agyalgok, hogyan kellene átalakítanom a Robi 156-osomat. A mintát feltetted ezen oldalra! Kimondottan csak kerti munkához kellene, főleg a krumpli művelés. Légyszi, add meg nekem a főbb paramétereket, mint a körmöskerék méretei, a távolsága egymástól. Nem sürgős, de nem soká itt a hosszú tél. Egy másik kérdés, a gépeden a kuplung fogantyú nem olyan, mint az enyémen, cserélted már, vagy eredeti?
Üdv! Van egy robi 250t-ém 8 lovas brigs motoros és ugye most let felujítva összeraktuk megy meg minden de csak alapjárat és padlógáz van megy alapjáraton már egy nagyon pici gázt húzok és egyből felpörög szerintetek mi lehet a baj?
szeretnek a vari-hoz beszerezni egy par jarokereket es azt szeretnem megkerdezni,hogy pl melyik tipust erdemes megvenni vagy melyiket nem,mire kell odafigyelni vasarlaskor?
Nekem úgy rémlik, mintha a hajtómű felső része jönne le a csigatengelyről. Tehát, ha nem szedted le a csigatengely felső részéről a rajta levő dolgokat, akkor azzal kezd. A csigatengely végét óvatosan meg is kell ütögetni, vigyázva, hogy a bordástengey meg ne sérüljön. Ha szét jön akkor a hajtóműház alsó felében látni a seeger gyűrűt, ami fogja a csigatengelyt az alsórészben. A szimmering cseréjéhez ezt nem kell megbontani. Javaslom várjál más megerősítést is, mert nem vagyok hozzáértő, az enyémet , rémlik, így szedtem szét.
Hali ! Tudod van aki Okos és van aki okosnak hiszi magát ... Én tudom h hova ültettem a MAG krumplit , de hogy a bokor merre terjeszkedik azt te sem tudod , hiába van bakhát ! Kiszántáskor a bakhát az irányadó , de soha nemtudod úgy kiszántani , hogy pár darab ne maradjon benne ! A másik pedig az , hogy a burgonya kiszántó eke is hagy barázdás ...na nehogy azt meg kapával keljen elegyengetnem ...ezért lesz a borona !!! De ha gondolod lexikonba eltudod olvasni , hogy melyik szerszámnak mi a pontos neve és használati módja !!!
Igen, én nem iskolában ntanultam. Öregjeimtől, meg ellestem.
Azt viszont tudom, hogy a talajban lévő nedvességet nem szabad kiengedni. Na itt a különbség a nagyüzem és a kiskert között. Én sem szeretnék kb. össz. 3000 nm-en Massei-Fergusonnal rohangálni.
A rotálás - látom Te sem tudod - összetömöríti a talajt. Én csak tavasszal teszem ezt, s utána saraboló. Mindenki rögtörőnek nézi. Nem az. Mások a dimenziók, más a technológia.
Tudod kinek a pap, kinek a papné. ( Én meradok a nénál.)
A krumplival meg úgy vagyok, hogy 1./ gyomlálom, 2./ tudom milyen mélyen raktam, 3./ ott keresem, a többi nem érdekel.
Nálunk sem esett 2 hónapja rendesen. ( kérdezd Furak topictársat) , viszont Machello technológiájával raktam a kruplit, s bejött. (Olvass vissza.) Nem panaszkodom.
Az a körmös vas a talajt lazítja, nem terményt szed. Csak szaporít, mert a vizet megőrzi.
S nem kell kétszer átbogarásznom a földet, hogy mi van még benne.
Kérnék némi segítséget Robi-156 B-vel kapcsolatban.
A hajtóműház egyik szimerinje megadta magát a kapák kihajtásánál.
A hajtóműház aljából kivettem a csavarokat, de nem jön le simán a hajtóműház alsó fele.
Mi fogja még ezt?
Kb 5mm-t lejön, de ott megakad.
Néztem régebbi Robix hajtómű felépítését (55-ösét), ott csak a csigatengely végét támasztó csapágy van a hajtóműház alsó felében, a csapágy zeger gyűrűvel rögzül a tengelyre.
Gondolom a hajtóműház alja úgy jön le, hogy a csapágy mindenestől kijön belőle.
Tartja ezt más is az újabb hajtóművekben?
Két csavarhúzóval próbáltam párhuzamosan lehúzni, de nem jön, nagyon erősen meg nem merem megfeszíteni.