Én kb félévente csináltam ilyen kúrát és mindig segített (egyszer volt hogy kétszer kellett egymás után így tankolnom). Van aki rendszeresen tankolt etanolt tjetbe és nem volt baja.
Az etanol használatról még kis mennyiség esetén is minden szerviz próbált lebeszélni. Az üzemanyag rendszerben lévő tömítések nem minden esetben tolerálják véleményük szerint. Nem értek hozzá, de hát ha eddig nem volt negatív tapasztalat, lehet érdemes megpróbálnom.
Enyém ugyan ezt csinálta. Továbbra is etanol a megoldás. Szerintem nem kosz, hanem a benzinben lévő víz okozza a gondot amit a nagyobb mennyiségű etanol megköt (kémikusok csönd!).
Ez már korábban egyszer felmerült, de akkor "magától" megoldódott a dadogás. Most meg 4 nappal vagyok a nyaralás előtt, úgyhogy valami gyors és hatékony megoldást kell találnom. :) Köszi a tippeket!
megirod reszletesen hogy pecsen mit neztek at az auton ezugyben?
egyebkent Hoolinak volt talan ilyesmi problemaja, de nem tudom, hogy az tema volt -e a forumon, es annak volt is megoldasa, talan pont fojtoszelep tisztitas.
Akkor már csak a pécsi cartársakhoz lenne kérdésem, hogy ki tud megbízható, normális szervizt Pécsen. Érdre járok minden komolyabb szervizre Pécsről, de ezzel a hibával egyenlőre nem utaznék ennyit. Pécsen egyetlen Fiat szerviz van, náluk próbálkoztam, de ezek szerint nem biztos, hogy velük kéne nyomoztatnom. :)
keress fel masik szervizt. nincs ilyen ismert bravo t-jet hiba, es szerintem ez nem dusitas kerdese, persze nem kizarhato, de az sem azert van akkor mert ezek ilyenek lennenek. nem akarjak a problemat megoldani.
Műszerrel is vizsgálták, és szerencsére tudták produkálni, ha nem is ilyen durva módon, mint ahogy ma nálam tette. Ráadásul nem csak reggel, hanem napközben is ha több órát áll a kocsi, induláskor mindig jön a dadogás.
Tanácstalan vagyok, mert eddig ha volt is ilyen jelenség az elég egyedi volt, és nem folyamatosan produkálta a kocsi.
Megint utolérte a Bravo-mat a hideg indításkor jelentkező dadogás. Ma reggel momentán le is kellett állítanom, első indítás után a kocsit, mert már egy normál gázfröccs után sem volt hajlandó magához térni. Múlt héten elvittem a Fiat szervizbe, de semmilyen mechanikus vagy elektronikus hibát nem találtak. Azt mondták nem kap kellően dús keveréket indításkor a motor, de ezen meg nem tudnak segíteni.
Gondolom a sok taknyos benzin meghozta kellő hatását, és lehet némi lerakódás az üzemanyag ellátó rendszerben. Szinte mindig OMV MaxxMotion 95-t tankolok, de most kipróbálom a Shell jobb minőségű 95-s cuccát.
Van valami praktika az etanolos tankoláson kívül, amivel tisztítani lehetne az üzemanyag ellátó rendszert? Iszonyat idegesítő, hogy minden reggel ezt játssza a kocsi. A szerviz szerint nem vagyok egyedül a problémával, már több Bravo jelentkezett náluk.
Nekem ma az alfaert egy e320 4maticot kinaltak..merci..fel is hivtam hogy komolyan at akar ulni egy olaszba?azt mondta igen teccik neki.meglepodtem...
ha lenne rajta teto ablak meg el is cserelnem.
fiat:volt ember megnezni kiprobalta.es nemgiszem el reszletre akarja...4600eurert kinalom...csak nyari felnikkel telivel 5000eur.ez viszont nagyon meglepo,hogy meg igy is reszletben gondolkoznak.
Nem tudom melyikre gondolsz, a régire vagy az újra. Utóbbiból (F20) egy 116i-re futná (ami egyébként nekem elég is lenne), 1-2 évesen persze, kevés km-rel, abba már talán bele is férünk 2 gyerekkel (de azért elég szűkösen), fő baj vele, hogy nem igazán tetszik formailag (még az előző elment). Belseje is határeset, de azért duzzogva még elviselném. (Csak láttam 1-2-t pl. fapad műanyag kormánnyal, az beégett az agyamba). Van most egy narancssárga, Sport Line a C-Mobilban, az már majdnem szép. :) (Nem linkelem, mert már így is kapok a sok offért...) De végső soron én már nem vagyok túl nagy huligán. Szeretem, ha jól megy az autó, de kanyarvadászkodni nem akarok, a hátsó kerék hajtás emiatt nem különösebben izgat. Inkább legyen komfortos, csendes, és valamennyire sportos, de inkább annyira se, mint a Civicem, azzal is megy az anyázás a magyar utakon és olyankor visszasírom a Bravot. Pár hónapja egy hétig használtam egy 7g tronicos A mercit, minden földi jóval, akkor rájöttem, hogy az az én világom... dupla kuplungos automata, kényelmes futómű, minőségi belső, van némi kiállása és egyenesben azért jól is megy. :) Kár, hogy amennyiért adják (jól felszerelve), nem lesz ilyenem egy darabig. Sajnos régebbi (3-4-5 éves) 100-200e-t futott autókhoz meg nyuszi vagyok, illetve mostanában könnyebben adok ki pénzt új autóra, mint egy régi javításaira, sajnos aggódós típus vagyok, így nekem tuti nem lesz 535D-m. :)
Automatikusan megy le-fel, ha 1 mp-ig tartom a kapcsolót adott irányban. Közben rájöttem, hogy az ablak felső állásában kell még tartani aa kapcsolót 3 mp-ig. Hondánál ez úgy működött, hogy fel és le kellett folyamatosan nyomni a gombot az ablak alsó és felső holtpontjáig. Csak furcsa volt, hogy a lehúzást nem felejtette el, csak a felhúzást.
Próbálj ki egy 120d-t és nem lesz több kérdésed ebben a kategóriában.
A 7-es Golf nagyon jó autó, kipróbáltam egyet a Bravo utód vásárlása előtt (nem gondoltam komolyan, de kiváncsi voltam) és hát meg kell, hogy mondjam, hogy jól éreztem magam benne.
Egy parkolóház Velence Mestre-ben. Le volt járólapozva az egész, még esernyők is voltak kikészítve a vendégeknek, ha esetleg olyan időjárásban érkeznek, és nem hoztak magukkal. :)9€ volt egy napra.