Megtanultam együtt élni a jelenséggel. Pontosabban most annyi történt, hogy megszűnt a kutyorgás, de sajnos a fűtés is. Néha kanyarban fűt. (ha nagyon fázok, minden kőrforgalomban két kőrt megyek) Mindenhol fűtőradiátort akarnak cserélni, mert hogy biztos koszos. Ezt nem vonom kétségbe, mivel 400 ezer km-nél tartok, de a csere állítólag műszerfal kiszereléssel jár, ami nagyon megdobja a számla összegét. (40-45 ezer Forint).
Nem biztos hogy ezt akarom, így holnap megyek egy hűtő rendszer tisztításra. Az eredményről beszámolok majd.
Skoda Superb 1,9 pdtdi autónál a vezérműszíj cseréhez le kell bontani az elejét vagy anélkül is megoldható?
Akivel én szereltetem az autót az lebontotta,erre egy ismerős amikor meséltem neki,azt mondta hogy nem kell lebontani ha van spéci célszerszám.
Ez mennyire állja meg a helyét,mert ott voltam a cserénél,de el nem tudom képzelni hogy hogyan fér oda valaki pld az ékszíjtárcsa levételéhez,ha nem bontotta le az elejét
Megoldódott a légtelenítés és ha igen mi volt a megoldás?
Hasonló problémával küzdök én is! Nekem is magasabb fordulaton (jellemzően 2-3. seb. fokozatban) hallani "csörgedező , fortyogó" hangokat a műszerfal mögül.... Most volt egy teljes hűtőfolyadék csere (többször át lett mosva) de előtte is csinálta. A "tipikus" hengerfej probléma jelenségeit nem produkálja és már kb. egy-két éve biztosan van ilyen csörgedező hangja.... (nem észrevehető csak annak aki naponta használja -gazdája-)
A "szaki"-n azért akadtam fent, mert a soproni Skoda szalonból küldtek hozzá. Az mondjuk sokat elmond a soproni skodáról, hogy ez szerintük nem probléma és ilyen apró dolgokkal nem foglalkoznak.
A komplett zárat szeptemberben cseréltem, és nem óccsóért. Eredetit rendeltem a győri Skoda szalonból.
Én villamos szaki vagyok, de nem autós témával foglalkozom.
Ha az enyém lenne, tutira belebújnék, és megtalálnám a problémát.
Kezdeném a zárral, majd a vezeték átvezetést nézném át, végül pedig az emelőmotorba épített vezérlő kerülne sorra.
Sokan a WD40-et összekeverik a varázsceruzával, a mannával, vagy az orákulummal.
Fújják vele a bicajt, disznóól riglijét, plazmaTV csatlakozóit, vagy akár a vasalót belsejét.
Nem véletlen, hogy ha az ember betéved egy elektromos szaküzletbe, akkor a polcon 20-50 féle kontakt javításra használható anyagot talál, de véletlenül sincs köztük WD40.
(érdemes utána nézni, hogy eredetileg mire szánták a WD40-et)
A mai autóknál az "általános villamossági szerelő" már csak elméletben létezik.
Belemakkanni sem tud egy általa kevésbé ismert autó, rejtélyes dolgokat produkáló elektromos hibájába. Másnak viszont rutinfeladat.
Az említett szakit nem ismerem. Elnézést kérek, ha tévedek, de a jellemzésed alapján nem mai szakember lehet. Arra a típusra tippelek, aki 20W-os próbalámpával, és vezeték szikráztatással próbál CAN-Bus-os autót javítani.
Amit leírtál nem nagy probléma. Távirányítással viszont nem lehet megjavítani.
Csupán egy, a típust ismerő rutinos szaki kell hozzá.
(Lenne egy tanácsom, ha kiderül, hogy a zár problémás akkor NE vegyél utángyártott vackot occcóért, mert annyit sem ér mint halottnak a csokoládé. Szét kell szedni, meg kell javítani, vagy akár bontottat vásárolni, és azt átnézni beszerelés előtt.)
Kérdésem lenne ami nagyon fontos: 2005.09.havi a kocsi AWX motorkódos 1.9 PDTDi 96kW teljesítményű COMFORT felszereltségű (tudom sok köze nincs hozzá, de hátha). Milyen környezetvédelmi besorolása van? Böngésztem a neten és sok helyen EURO4-esként van feltüntetve. Honnan lehet tudni hogy biztosan EURO4-es?
Ott álltál mellette 4 hétig.amíg beindította a kereskedő???Üzem meleg motornál 0,5/0,6szokott lenni.Lehet hogy vezérlés csere után nem korrigálták az értékeket.és azért az a szag????Egy motor diagnosztikát megérne csinálni.
Sziasztok. Apró kérdés. 2005ös 1.9 PD AWX motorkódos superbet szeretne venni a cimborám. A kocsit megnéztük szombaton a kereskedésben. -9 fokban úgy indult 4 hét állás után mint a doxa óra. Viszont van egy kis bibi. A jelenség a következő. Tegnap a 3 fokban újra elindítottuk. Pöc röff. A motor hidegen ugye kissé füstöl, hagytuk bemelegedni 90fokra, a füstölés alább hagyott de így is füstöl. Kissé elégetlen gázolajszaga van... lehet a sok állástól? A pillanatnyi fogyasztás 0.8l/óra a kijelző szerint. A motor szépen jár, csendesen. Ahogy egy egészséges PD.
Víz nem fogy belőle és a motorolaj sem gázolajszagú. Valami ötlet?
Ha biztosra akarsz menni, akkor vedd meg hozzá a müa csőcsonkot is. Ha kitörik belőle (és kitörik) a két kis fülecske ami benne tartja a termosztátot a tömítéssel együtt, akkor igen nagy szopás a helyére tenni.
Ez egy hősugárzó, értelemszerűen a bejövő levegőt fűti. Akkor van ilyen az autóban, ha a felszereltséglistában szerepel egy olyan PR kód, hogy 7E6. Megnézhető diagnosztikában is, a CAN vezérlőben szerepel-e az aktív listában.