Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

superbfanatic Creative Commons License 2016.02.05 0 0 51576

Üdv!

3X cseréltem már fagyállót, sosem, tapasztaltam ezt a jelenséget...

Előzmény: taxi 546 (51575)
taxi 546 Creative Commons License 2016.02.04 0 0 51575

Megtanultam együtt élni a jelenséggel. Pontosabban most annyi történt, hogy megszűnt a kutyorgás, de sajnos a fűtés is. Néha kanyarban fűt. (ha nagyon fázok, minden kőrforgalomban két kőrt megyek) Mindenhol fűtőradiátort akarnak cserélni, mert hogy biztos koszos. Ezt nem vonom kétségbe, mivel 400 ezer km-nél tartok, de a csere állítólag műszerfal kiszereléssel jár, ami nagyon megdobja a számla összegét. (40-45 ezer Forint).

Nem biztos hogy ezt akarom, így holnap megyek egy hűtő rendszer tisztításra. Az eredményről beszámolok majd.

Előzmény: Roland *26* (51568)
409 Creative Commons License 2016.02.04 0 0 51574

 

 Meg lehet csinálni előrehúzva is, de nem nagy különbség levenni az elejét. Előrehúzva egy szenvedés az egész, mazochistáknak való megoldás.  :-//

Előzmény: hevizms (zsakfos) (51570)
bigjohni Creative Commons License 2016.02.04 0 0 51573

Elképzelni sem tudom, hogy hogyan lehet egy kiszerelt zárat kipróbálni.

(egy rakás kapcsoló, motor, bonyolult mechanika van benne)

Vagyis el tudom képzelni, de annak semmi értelme nincs.

Mennyibe került a zár? (kb.)

Előzmény: Jocix34 (51569)
superbfanatic Creative Commons License 2016.02.04 0 0 51572

Üdv!

Nekem csinálták mind a két féleképppen. A célszerszám egy hosszú csavar amin előrehúzzák az elejét kb 10-15 cm-t.

Előzmény: hevizms (zsakfos) (51570)
Octi19 Creative Commons License 2016.02.04 0 0 51571

....célszerszám akkor is kell, ha lebontod az elejét!

Előzmény: hevizms (zsakfos) (51570)
hevizms (zsakfos) Creative Commons License 2016.02.04 0 0 51570

Üdv.

Skoda Superb 1,9 pdtdi autónál a vezérműszíj cseréhez le kell bontani az elejét vagy anélkül is megoldható?

Akivel én szereltetem az autót az lebontotta,erre egy ismerős amikor meséltem neki,azt mondta hogy nem kell lebontani ha van spéci célszerszám.

Ez mennyire állja meg a helyét,mert ott voltam a cserénél,de el nem tudom képzelni hogy hogyan fér oda valaki pld az ékszíjtárcsa levételéhez,ha nem bontotta le az elejét

Köszönöm előre is.

Jocix34 Creative Commons License 2016.02.02 0 0 51569

De van. Kivettem a zárat, visszavittem. Megnézték, működik. 

Előzmény: TraguAre (51565)
Roland *26* Creative Commons License 2016.02.02 0 0 51568

Üdv.!

Megoldódott a légtelenítés és ha igen mi volt a megoldás?

Hasonló problémával küzdök én is! Nekem is magasabb fordulaton (jellemzően 2-3. seb. fokozatban) hallani "csörgedező , fortyogó" hangokat a műszerfal mögül....  Most volt egy teljes hűtőfolyadék csere (többször át lett mosva) de előtte is csinálta. A "tipikus" hengerfej probléma jelenségeit nem produkálja és már kb. egy-két éve biztosan van ilyen csörgedező hangja.... (nem észrevehető csak annak aki naponta használja -gazdája-)

Előzmény: taxi 546 (51455)
Roland *26* Creative Commons License 2016.01.30 0 0 51567

Üdv. 

Erről van valakinek tapasztalata? Ez a tisztítás működik? Nem tesz kárt a motorban az 1:1 - ben használt tisztító folyadék? 

Octi19 Creative Commons License 2016.01.30 0 0 51566

Elméletileg a felszereltségi kódok között , amik a szervizfüzetben és a csomagtartóban van beragasztva ott kell lennie az emissziós besorolásnak is!

 

A kódok dekódolására itt egy oldal: http://www.octinfo.com/index_hu.php?p=vag_hu

Előzmény: Vikesz69 (51560)
TraguAre Creative Commons License 2016.01.30 0 0 51565

Garancia nincs ra?

Előzmény: Jocix34 (51564)
Jocix34 Creative Commons License 2016.01.30 0 0 51564

Én sem azt mondtam, hogy arra való. :)

Tudom, hogy mire való, meg mire fejlesztették ki. 

A "szaki"-n azért akadtam fent, mert a soproni Skoda szalonból küldtek hozzá. Az mondjuk sokat elmond a soproni skodáról, hogy ez szerintük nem probléma és ilyen apró dolgokkal nem foglalkoznak. 

A komplett zárat szeptemberben cseréltem, és nem óccsóért. Eredetit rendeltem a győri Skoda szalonból. 

 

Előzmény: bigjohni (51563)
bigjohni Creative Commons License 2016.01.30 0 0 51563

Én villamos szaki vagyok, de nem autós témával foglalkozom.

Ha az enyém lenne, tutira belebújnék, és megtalálnám a problémát.

Kezdeném a zárral, majd a vezeték átvezetést nézném át, végül pedig az emelőmotorba épített vezérlő kerülne sorra.

 

Sokan a WD40-et összekeverik a varázsceruzával, a mannával, vagy az orákulummal.

Fújják vele a bicajt, disznóól riglijét, plazmaTV csatlakozóit, vagy akár a vasalót belsejét.

Nem véletlen, hogy ha az ember betéved egy elektromos szaküzletbe, akkor a polcon 20-50 féle kontakt javításra használható anyagot talál, de véletlenül sincs köztük WD40.

(érdemes utána nézni, hogy eredetileg mire szánták a WD40-et)

 

A mai autóknál az "általános villamossági szerelő" már csak elméletben létezik.

Belemakkanni sem tud egy általa kevésbé ismert autó, rejtélyes dolgokat produkáló elektromos hibájába. Másnak viszont rutinfeladat.

 

Az említett szakit nem ismerem. Elnézést kérek, ha tévedek, de a jellemzésed alapján nem mai szakember lehet. Arra a típusra tippelek, aki 20W-os próbalámpával, és vezeték szikráztatással próbál CAN-Bus-os autót javítani.

 

Amit leírtál nem nagy probléma. Távirányítással viszont nem lehet megjavítani.

Csupán egy, a típust ismerő rutinos szaki kell hozzá.

 

(Lenne egy tanácsom, ha kiderül, hogy a zár problémás akkor NE vegyél utángyártott vackot occcóért, mert annyit sem ér mint halottnak a csokoládé. Szét kell szedni, meg kell javítani, vagy akár bontottat vásárolni, és azt átnézni beszerelés előtt.)

Előzmény: Jocix34 (51557)
bigjohni Creative Commons License 2016.01.30 0 0 51562

Az enyém 2004-es AWX volt, az tutira EORO3

Előzmény: Vikesz69 (51560)
Jocix34 Creative Commons License 2016.01.29 0 0 51561

Hali,

 

Nekünk is ugyan ez a fajta van. Én is keresgéltem. Az 1.9  130 paci AWX a német, olasz, francia, osztrák használtautós oldalakon egytől egyig Euro 3 

Kb összesen 80 találatban nem volt sehol egyéb adat. De a Vw Passat, és Audi A4 ek között se. Mind euro 3

Így keresd, " Schadstoffklasse: Euro 3 "

Pl egy találat: http://m.autoscout24.de/angebote/skoda-superb-19-tdi-diesel-blau-279526979

 

Üdv,

Jocix 

Előzmény: Vikesz69 (51560)
Vikesz69 Creative Commons License 2016.01.29 0 0 51560

Sziasztok.

 

Kérdésem lenne ami nagyon fontos: 2005.09.havi a kocsi AWX motorkódos 1.9 PDTDi 96kW teljesítményű COMFORT felszereltségű (tudom sok köze nincs hozzá, de hátha). Milyen környezetvédelmi besorolása van? Böngésztem a neten és sok helyen EURO4-esként van feltüntetve. Honnan lehet tudni hogy biztosan EURO4-es?

Köszönöm.

Jocix34 Creative Commons License 2016.01.28 0 0 51559

:D

Előzmény: Octi19 (51558)
Octi19 Creative Commons License 2016.01.28 0 0 51558

Ez nem csak a repülőgépeknél van ám így:

Bocs, de ezt nem lehetett kihagyni... ;-)

Előzmény: Jocix34 (51557)
Jocix34 Creative Commons License 2016.01.28 0 0 51557

köszi.

Értem én, hogy nem fújunk WD40et csatlakozóba. De akkor mi a füttyöt csinálunk? mert ugye a kérdés ez lett volna.

Sopron, autóvillamossági szerelő "MESTER" (falon a mestervizsga papírja) mivel kezdte??? wd40 spray a csatlakozóba.

Akkor?

Előzmény: bigjohni (51540)
Vikesz69 Creative Commons License 2016.01.27 0 0 51556

Helyesbítek gőzöl. Miután elérte az üzemi hőfokot kezdi elhagyni a gőzölést de egy kicsi marad és nem túl szúrós szagú, de gázolaj szaga van...

Előzmény: skt15 (51555)
skt15 Creative Commons License 2016.01.27 0 0 51555

 "A motor hidegen ugye kissé füstöl"

 

Ugye?

Miért kéne füstölnie, pláne alapjáraton?

Előzmény: Vikesz69 (51553)
bambi942 Creative Commons License 2016.01.26 0 0 51554

Ott álltál mellette 4 hétig.amíg beindította a kereskedő???Üzem meleg motornál 0,5/0,6szokott lenni.Lehet hogy vezérlés csere után nem korrigálták az értékeket.és azért az a szag????Egy motor diagnosztikát megérne csinálni.

Előzmény: Vikesz69 (51553)
Vikesz69 Creative Commons License 2016.01.26 0 0 51553

Sziasztok. Apró kérdés. 2005ös 1.9 PD AWX  motorkódos superbet szeretne venni a cimborám. A kocsit megnéztük szombaton a kereskedésben. -9 fokban úgy indult 4 hét állás után mint a doxa óra. Viszont van egy kis bibi. A jelenség a következő. Tegnap a 3 fokban újra elindítottuk. Pöc röff. A motor hidegen ugye kissé füstöl, hagytuk bemelegedni 90fokra, a füstölés alább hagyott de így is füstöl. Kissé elégetlen gázolajszaga van... lehet a sok állástól? A pillanatnyi fogyasztás 0.8l/óra a kijelző szerint. A motor szépen jár, csendesen. Ahogy egy egészséges PD.

Víz nem fogy belőle és a motorolaj sem gázolajszagú. Valami ötlet?

Köszöm.

superbfanatic Creative Commons License 2016.01.26 0 0 51552

Köszönöm!

Előzmény: 409 (51551)
409 Creative Commons License 2016.01.25 0 0 51551

Ha biztosra akarsz menni, akkor vedd meg hozzá a müa csőcsonkot is. Ha kitörik belőle (és  kitörik) a két kis fülecske ami benne tartja a termosztátot a tömítéssel együtt, akkor igen nagy szopás a helyére tenni.

Csőcsonk: 038 121 121 B

"O"-gyűrű: 038 121 119 B   (50x4)

Előzmény: superbfanatic (51550)
superbfanatic Creative Commons License 2016.01.25 0 0 51550

Üdv!

Termosztát cseréhez készülődök. Van valami buktató? Előre is köszi!    2005 AVB

409 Creative Commons License 2016.01.23 0 0 51549

"Villannyal megy, 1 kW-os asszem."

 

Ha valóban ennyi, ahhoz az 50A-es biztosíték karcsú lenne.

Előzmény: Varshi (51545)
409 Creative Commons License 2016.01.23 0 0 51548

Ez egy hősugárzó, értelemszerűen a bejövő levegőt fűti. Akkor van ilyen az autóban, ha a felszereltséglistában szerepel egy olyan PR kód, hogy 7E6. Megnézhető  diagnosztikában is, a CAN vezérlőben szerepel-e az aktív listában.

Előzmény: desplaca (51547)
desplaca Creative Commons License 2016.01.23 0 0 51547

Pontosan így néz ki az elektromos fűtés.

olyan mint egy normál radiátor.

Előzmény: Varshi (51545)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!