Az izzókkal nincs baj mert az volt az első hogy kicseréltem elől is és hátul is.A feszültséget holnap megnézem hogy van -e benne. Ha nincs akkor marad a szakadás vizsgáló.Sajnos nem tartom valószínűnek hogy meg fogom úszni a vizsgálatot.:( De majd megpróbálom a Te általad leírt módszerrel és ha elakadok kérek megint segítséget.
Jó nyomozó lennél! De nem vetted észre a karika gyűrűmet! :) A hátsó bejárat ami egyben gk. beálló is. / ideiglenes parkoló /. Nem titkolom az arcomat. :) Köszönöm a pozitív véleményt.
De miért áll az az autó egy "közintézmény"-nek látszó "tárgyban". Vagyis egy folyosón...? Vagy mi a rák...? :DDD Merthogy az ajtó mindkétoldalán nem lehet udvar, és a másik oldalán a van, vagy most akkor mi van... :DDD
A csomagtartón meg tükröződik az arcképed, lebuktál... :DD
És házas is vagy?
Kicsit nem figyelsz oda, és máris mennyi mindent meg lehet tudni Rólad, látod!? :DDDD
Mi helyzet az izzókkal? Lehet kiégtek? Vagy rosszul érintkeznek a foglalatban?
Próbáld ki másik izzóval is. Sokszor van, hogy úgy égnek ki izzók, hogy az izzószál nem esik le, csak elpattan, így ránézésre jónak tűnik, valójában nem jó.
A kapcsolási rajz alapján megkereshetőek a vezetékeket a "bizosítáktábla <-> világításkapcsoló <-> lámpák" közt.
Egyszerű multiméterrel és/vagy szakadásvizsgálóval ellenőrizhető a vezetékek folytonossága.
Vagy világítást felkapcsolva ellenőrizni, hogy van e feszültség az adott izzóknál lévő vezetékekben, érintkezőkben.
Kis érdekességet idézek, néhány sor: (ezt nem én találom ki)
Például:
- Szelektív, hengerenkénti befecskendezés, vezérműtengely-jeladó nélkül. A fázisok meghatározása ezért logikai úton, az FHP jeladó jele alapján történik. (tök izgi, hogy nem csak indításkor van szerepe)
- Beépített különleges visszajelzőlámpa (OBD visszajelzőlámpa), amely gyújtás bekapcsolásakor látható. Jelenléte az OBD ("On Board Diagnostic") típusú diagnosztikai rendszer alkalmazásához kötődik.
Alapjárati fordulatszám korrekciója a következők függvényében: – légkondicionálás, – bekapcsolt elektromos fogyasztók mennyisége.
Például:
LAMBDA-SZONDÁK FŰTÉSE A lambda-szondák fűtését a befecskendező számítógép vezérli: – a motor elindításától kezdve (első lambda-szonda), – a motor egy bizonyos működési ideje után, mely a motor felső holtpontjai (FG helyzeten kívül) és a vízhőmérséklet értékpároktól függ (hátsó lambda-szonda). A lambda-szondák fűtése a motor leállításáig fennmarad.
ELSŐ LAMBDA-SZONDA FESZÜLTSÉGE Paraméterek lehívása a diagnosztikai berendezésen: "PR009 paraméter: Első lambda-szonda feszültsége": a leolvasott érték a katalizátor előtti lambda-szonda által a befecskendező számítógépnek leadott feszültséget mutatja (mV-ban kifejezve). Ha a motor visszacsatolt üzemmódban működik, a feszültségnek gyorsan kell változnia két érték között: – 20 mV ± 50 szegény keverék esetén, – 840 mV ± 70 dús keverék esetén. Minél kisebb a maximális és minimális értékek közti különbség, annál gyengébb a szonda jele (ez a különbség általában 500 mV). HÁTSÓ LAMBDA-SZONDA FESZÜLTSÉGE Paraméterek lehívása a diagnosztikai berendezésen: "PR010 paraméter: Hátsó lambda-szonda feszültsége": a leolvasott érték a katalizátor utáni lambda-szonda által a befecskendező számítógépnek leadott feszültséget mutatja (mV-ban kifejezve). Ennek a lambda-szondának a feladata a katalizátor diagnosztizálása és a keverékszabályozás egy második, pontosabb ellenőrzése (lassú szabályozókör). Ez a funkció nem működik alapjáraton és csak egy bizonyos idő után, meleg motornál kapcsolódik be. Ha a motor visszacsatolt üzemmódban, állandó fordulatszámon működik, a feszültségnek 600 ± 100 mV tartományban kell változnia. Motorféküzemben a feszültségnek 200 mV alatt kell lennie. Alapjáraton ne vegye figyelembe a diagnosztikai berendezésről leolvasott feszültséget
Sirius32-ről "egy kis leírás", hátha hasznát veszed (veszitek). :)
Sok érdekes golog van benne, érdemes alaposan átolvasni. Sok-sok hasznos adattal, leírásokkal, hiba esetbén "lépésről-lépésre" leírás...stb.
Urak! Valószínű, hogy kerékcsapágyas az autóm. (Igen, csak tippelek, volt már ilyenben részem :) )
90-95km/h környékén kissé el kezd búgni az eleje. Olyan hangja van, mint amikor autópályán a jobb oldali fehér "figyelmeztető" útburkolati jelre hajtunk az autóval...
De gondoltam kipufogó leömlőre is, mert középtájon hallani a hangot... Valaki tud egy körülbelüli árat mondani? Bevizsgálás+alkatrész+problémamegoldás.
Az korrekt... Akkor nem kell nagyon hinni a muatónak. Lehet hogy nem is eszik sokat az enyém :) Am ha teletakolod, akkor teljesen kihajtod vagy hogy számolod a fogyasztást? A kevés benya kinyírja az act...