Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2005.11.14 0 0 909

A húson nem halad át a frenum piercing, csak a börön, a fitymaféken. Nem fáj a szúrása, és viszonylag gyorsan gyógyul.

Ha kicsit visszalapozol ebben a topicban, találsz fényképeket is róla, meg linkeket különbözö honlapokhoz, melyek a pircingekkel foglalkoznak.

(Kérdezz csak nyugodtan!)

Előzmény: fan_fan (908)
fan_fan Creative Commons License 2005.11.14 0 0 908
Sziasztok ! A frenum típusú piercing behelyezés mennyire fájdalmas ? Csak a bőr alatt halad, vagy behatol valamennyire a pénisz húsába is ? Bocs ha furákat kérdezek, de a témában abszolút kezdő vagyok.
e(r)lection Creative Commons License 2005.11.09 0 0 907
Háát, nekem az a pár nap is sok. De valahogy csak kibírom:)
A többi jól van és müxik.
Előzmény: Corbaccho (906)


Corbaccho Creative Commons License 2005.11.08 0 0 906

Hahóóó! :-)

 

Akkor pár nap technikai szünet... no nem sok. :-) hamar be fog gyógyulni. Remélem branüllel csinálod?! Ne kapkodj, maradj mindig a fájdalomküszöb alatt, és menni fog. És ne ijedj meg, vérezgethet még utána akár 3-4 napig is.

Nekem már nem kell több pc, elég ami van. Utókezelésnek kiváló a Dr. Theiss féle körömvirág krém! Más márkákat nem ismerek, de ez szuper!

 

Remélem rendben van a többi pc-d.

Előzmény: e(r)lection (904)
vas.karika Creative Commons License 2005.11.08 0 0 905

Sziasztok!

 

Örömmel venném, ha megosztanátok velem, hogy Bp.-en szerintetek hol lehet korrekt körülmények (higiénia, szaktudás, minőségi ékszerek...) intim piercinget szúratni. Még nem döntöttem, de vagy egy PA, vagy egy frenum karika lenne a cél :)

Szalonok, esetleg dokik érdekelnének... ja és az, hogy kb. mi pénzbe kerül a dolog :)

 

Előre is köszi!

e(r)lection Creative Commons License 2005.11.08 0 0 904
Mester, oszd meg velünk.
Jövőhéten szúrom magam egy PA-ra.
Előzmény: Corbaccho (903)
Corbaccho Creative Commons License 2005.11.08 0 0 903

Sajnos haldoklik, de mit lehet tenni ez ellen?