Eladó a képen látható uaz hídpár . elöl -hátúl tárcsafék , elöl -hátúl automata difizár . 6 golyós homokinetikus féltengelyek .kúp görgős függőcsapszegek . hibátlan difihézagok . nem lóg nem kotyog semmi ,hátsó hídon extra 3 szög kitámasztó a híd tekeredése és a kardán törés elkerülése végett !! a hidak azonnal hadra foghatóak. orbit kormány munkahengernek konzol kialakítva ami a gyári kormány rúdnak nincs útba ... Ár 200 E ft /pár 0670 58 48 kettőszázötven Vác
Köszi a képet. Lemez már rég felszedve,a kar menne de a villa tengely épp hogy mozdul. Ahogy gondoltam is csak az első kihajtás házrésznél kell esetleg megbontanom mivel ott kapcsolja az első kardán hajtást .Vagy csak a reteszelés miatt nem kapcsolható vagy a villa a kapcsológyűrűvel nem csúszik előre a képből itélve .
Kösz a választ én sem ujjbeggyel szerettem volna kapcsolni de a kart sem szeretném eltörni valamitől nem kapcsolható az eleje hisz a felező kar szinte ujjbeggyel működik. Ma volt vele egy kis fuvar az udvar hátúljábol aprított fát vittem a tüzelőtárolóig előre 1 kbmétert. Most jó lett volna a felező mert sujal azért nehezebben mozdult meg országutiban mint ha működne a felező, nem szeretem a kuplungot kínozni meg hát az úgyis csak moszkvics kisebb terhelésre tervezték.
első hajtást menetközben kell tudnod kapcsolni, (nem kövér gázfröccs kíséretében!)
Kivenni szintén úgy érdemes, hogy nem terheled, azaz kisebb gázfröccsöt követően elveszed a gázt, hogy kicsit felszabaduljon és akkor biztosan könnyebben megy majd.
A "felezőt" már csak kisebb sebességnél ajánlom berakani, picit moroghat, de álló helyzetben talán nehezebben veszi.
Nekem ezek a tapasztalatok, nem szentírás.
Mikor húzod a karokat, hogy érzed, hogy csak az szorul vagy beljebb lehet probléma?
A reteszelést és a tolórudakat - ha jól emlékszem -felülről meg lehet olajozni. Szedd fel a taposólemezt a terepváltó felett és kezd el nézegetni.
Ha mozgatod majd a karokat akkor látni fogod, hogy a kar vagy a tolórúd szorul-e.
Eddig 2 Gaz69-est vezettem terepen, de egyiknek sem ujjbeggyel kellett kapcsolni a 4x4-et vagy a felezőt. Sokkalinkább ráfekve, hogy már hajlott a váltókar és, ha nem ment akkor mozgatni kicsit az autót és újra megpróbálni.
Persze biztos meg lehet csinálni az ujjbegyes verziót is.
Üdv az uraknak !! Kis segítséget szeretnék kérni. Került hozzám 1 gaz 69 moszkvics motorral váltóval, ezzel nincsis baj működik . Átszervizeltem olajak ellenörzése utántöltése zsirzás lotyogó váltokar csapszegek rendbetétele kipufogó rendbetétel égész szépen üzemel. Ami a probléma hogy nem tudok felezőt kapcsolni ,amint a 2 karból kiderítettem a jobb oldali lenne az amivel lehetne kapcsolni . Hátsó állásban van országiti, középen üres , és felezőbe nem tudom kapcsolni elöre. A bal kar szolgálna az eleje kapcsolására de ezt nem lehet átkapcsolni hátsó hajtásbol összkerékbe. Úgy tudom felezőt csak akkor lehetne kapcsolni ha már az eleje bent van de ez nem kapcsolható. Nem bontottam meg gondolom valami reteszelés szorulhat ,ehez kérnék segítséget nem akarok nekiugrani szétszedni lehet hogy kívűlről orvosolható csak ezt a típust még nem ismerem de ismerkedek vele. Még az első kerékcsapágyak mérete érdekelne mert mindkettő rendesen lóg és morog úgytudom kúpgörgősek. A segítséget előre is köszönöm.