Sziasztok, gumis kérdésem lenne. vennék egy scarát 100 4T az első gumi még a gyári nem merek vele hazzajönni,az első gumiméret: 80/80/16 ezzel nincs is gondom de: milyen gumi tömlőt kellene hozzá vennem? tudnátok segíteni?
a fek megnezese nem egy nagy dolog. A tarcsa 3.5 mm nem lehet vekonyabb. A fekbetet meg latszik mennyi van meg rajta. A fekolajat meg illik lecserelni mert valszeg eleteben nem volt meg lecserelve. Igaz vasarlas utan mindig illik monden folyadekot kicserelni.
Nem csak nem tudtam melyik blokal szerelt scarad van mert tobb bloktipusal is szereltek ido folyaman. Neked mar piaggio blokos scarad van mert relativ fiatal motorod van. szoval semmi kull nincsen vele sak kivancsi voltam melyik blokos. Dn szerelo vagyok de jelenleg nem valalok semmit magyarban.
A computeres vizsgálat a központi elektronikát dobta ki a CM078605 ECU cikkszám alatt: ECU Country: AUS [AA], D-E-I-GR-F-NL-UK-DK-SF [EU] Technical Specifications: 500 cc.Version [500]
nagyon brutál, 110e Ft-os áron.
fogalmam nincs lehet-e olcsóbban, esetleg bontóban vagy bárhonnan akár külföldről hozzájutni.
Ha esetleg valakinek bármi ötlete, vagy hol érdemes megnézni, jelezze felém,
ma hívtak, hogy a motor vezérlő egysége, az elektronika a szar azért csinálja a hideg rángást, fulladást és ennek a cseréje gyári esetén 115e Ft, esetleg van valakinek sejtése, honnan lehetne olcsóbban, bontottat esetleg beszerezni.
holnap elhozom a mocit és akkor megtudakolom a pontos mi a cikkszáma amit cserélni kell, bár gondoltam hátha ennyiből be tudjátok azonosítani.
Hat szereltem par scarat de en soha nem lattam h karbibol kulon cso megy a legszurohazba. A kartergazcso bele van vezetve . A tankszelozo sincsen oda vezetve. De mivel nem latom a motorod igy lehet nem is egyre gondulunk. Viszont sok karbis motort lattam es azoknal szinte egyiksem van bevezetve a legszurohazba mert a karbi legkorinyomason mukodik. Amint egy nyomasra kerul mind a szivo reszben megall benne mindent.
köszi a választ. de akkor nem értem, hogy másik ugyanilyen robogón miért van a légszűrőházba bevezetve láthatóan gyárilag kialakított helyre? és az enyémen is pont odáig ér el a cső. vagy az a kivezetés arra szolgálna a légszűrőházon, hogy az esetlegesen a kartercsőből odakerülő olaj ki tudjon folyni? azt simán el tudom képzeni, hogy 2x van valami ugyanúgy rosszul kötve egy motoron, nem egyszer láttam már ilyet.
lenne még egy kérdésem. 200as rotax blokk. van egy cső a karbin ami nekem lógott az idomok alatt. azt már kiderítettem, hogy az a légszűrőházra csatlakozna a kartergáz cső mellett de ha oda visszadugom akkor a motor használhatatlan. nem pörög fel. ha lehúzom akkor tökéletesen működik. nyilván nem jó, hogy szűretlen levegőt szív. találkozott már valaki ilyen problémával?
Újabb kérdéssel bombáznék,igazából egyenlőre csak elvi síkban gondolkozom egy malossi variátor szetten.Úgy gondoltam előbb megkérdezném a hozzá értőket,mi a vélemény róla.
Most belém hoztad az ideget. :-) Te mennyire állítod be a szelepeket ebben az esetben?Mert akkor lehet,hogy mégis ott a bibi?A hang amúgy a szelepek felől jön,és csörög.A lánc feszes,Variót holnap átfésülöm,úgy is görgőt akartam ellenőrizni.
En azt nem neveznem gyari erteknek de kozeleben van. Csorges tag fogalom. Csorog de h kopog vagy honnan jon ? Mert nem mindegy.Zorogni a vario is tud ha nincsen benne zsir mert szetkopik. A lanc is tud zorogni. Sot a fotengely is ha halalan van. Szoval lehet valogatni.
150-es scara,rotaxos,kb két hete elkezdett csörögni,mintha szelepes lenne. Ma szétkaptam,megmértem a hézagokat, minden rendben,abszolút gyári értékek (kipuff 0.15- szívó 0.-10).
Szóval nem értem miért a jellegzetes csörgés.
Azt mondta egy szerelő,tegyek bele erősebb olajat,10w40-est.
Van esetleg valakinek ezzel kapcsolatban ötlete,vagy tapasztalata?
A napokban tervezem egy nagyrobogó megvásárlását. Az aprilia scarabeo 500, és a piaggio x9 500 között vacilálok. Tudom, hogy ez a scarabeo topic, de, ha esetleg van valakinek tapasztalata, összehasonlítási alapj mindkettővel kapcsolatban, az kérem ossza meg velem pro és kontra, hogy melyket ajánlja jobban, és miért.
Mi az amire figyeljek megvételkor, mennyi az a maximum kilóméter, amivel még érdemes lehet megvenni, illetve bármilyen tanácsnak nagyon örülnék.