Megnézték az autot egy harmadik komputerrel, ami egy harmadik diagnózist állított fel, de mentségére legyen mondva valamalyiknek, hogy ez szintén a turbóra utal.
Az autóban kicsrélték a légtömegmérőt, minden csövet tisztítottak aminek kicsi köze is van a turbóhoz. Változás 0.
Leszedték a részecskeszűrőt, amennyire lehetett kitisztították, eredmény 0.
Mostmár mindneki azt mondja, hogy tuti a turbó csere. Mai napon lebontják,és megmondják van e mechanikai sérülése vagy sem.
Nagyon kíváncsi leszek az eredményre. Majd azt is megosztom veletek.
Tisztelt Topiktársak! A kulcsos távvezérlőm gumi burkolata elszakdt, megnyúlt, ennek következtében az alatta lévő mikrokapcsolót vagy működteti vagy nem. A gyár házat nem szállit, csak komplett kucsot, melyet még a szervizben be is kell tanítani. Természetesen ez így már elég szép pénz. (Kb.30) Tisztelettel érdeklődöm, van valakinek pénztárca kímélőbb megoldási javaslata, ötlete? Köszönettel: birobandi
Szia norbifun Ne ijedj meg!! Kicsi a valószínűsége, hogy a turbót kell cserélni. Csak hozzáértő szervízre van szükség. Szerencsére van 1-2 ilyen is. Én is tudok Neked ajánlani, ha igényled, bár azt is megerősítem, hogy a Frédi-Bénire sem szoktam panaszt hallani Peug. tulajok között. Üdvözlet: birobandi
Nem vagy könnyű helyzetben... Nem egyszerű megfelelő helyet találni ahol értenek hozzá. Én az üllői Frédi Bénit, vagy a Peugeot Pásztort javaslom neked.
Egy 157.000 km -t futott 407 -es (2.0 HDI) tulajdonosa vagyok. Hétvégén azt vettem észre, hogy elszállt az erő az autóból. Amikor a turbónak kapcsolnia kellene (kb 1800-2000) akkor semmi és csak döcögés. Útmenti gyorsszervíz alatt, ahol megjelent egy autószerelő is, rögtön azt diagnosztizálta, hogy eldurrant a turbó csövem. Hétfőn bementem a szervízbe, ahol az első diagnózis az volt, hogy tényleg jelez vmi turbó hibát a komputer, de ez valószínűleg attól van, hogy nem hajtom az autót, és elkoszolódott a katalizátor. Majd ők jól meghajtják és akkor kiég belőle. Elvitték egy körre, és diadalittasan jöttek vissza, hogy minden OK, már nem jelez hibát a komputer. elmentem én is kipróbálni, hogy milyen, sajnos semmi változás. Nagy gyorsban megállípították, hogy valószínűleg turbó csere lesz a dologból, kb 500ezer pénzért. Ha jó a felújjított akkor 400 ból megúszom.
ez annyira nem tetszett, és ma elvittem egy másik szerelőhöz. Ott kimutatta a komputer, hogy rossz a légtömegmérőm. Most éppen ez után nyomozok.
Volt már vkinek hasonló problémája és ha igen az miként lett orvosolva? esetleg olcsó alkatrész beszerzési forrás?
Illetve hogy van az, hogy egyik helyen ezt mondják, másik helyen azt? Nehéz erre a szitura gombot varrni.
407SW 2.2B tiptronic boldog tulaja vagyok 2 apró gondom van...
1;olvastam lentebb"Nekem is beírja a "depollution system faulty" hibakódót ilyenkor légtömegmérő kivesz,...." Nos nekem is
??Merre találom ezt a légtömegmérőt??
Nekem a cseréjét javasolták 68.000 pénzért +fifa...néha hozza a hibát néha nem..le sosem áll és mást sm tapasztaltam
2; Tud valaki segíteni abban,hogy miként tudom levenni a váltó(automata) gombját? Bepotyogot 1-2 dolog és szeretném kivenni ,de nem tudok rájönni a gomb eltávolítási metódusára.
Kérdés benzines társakhoz ,vannak tapasztalatok bio ethanollal kapcsolatban?
Ha Pesti vagy,akkor találkozhatunk valahol,és neked adom az enyémet ajándékba ha kell.Nem sokra mész vele. De ha nem Pesti vagy,akkor nézz körül a neten,és kapsz pár ezer forintért. Tel.számom:06-30/509-0031
Rég jártam itt,kb. 1 éve,és gondoltam ismét leírom eddigi tapasztalataimat a kocsimmal.
Eljött a kocsim életében 200000km.
A lendkerék azóta is csörög-zörög.Nem foglalkozom vele,amíg szét nem esik.Azóta már 70000km.-t mentem zörgő lendkerékkel.
Egy említésre méltó hiba történt a kocsival azóta.
Kifújt az egyik porlasztó mellett.Az elején több százezres javítási költséggel rémisztgettek,hogy nem jön ki a porlasztó a hengerfejből,és hengerfejjel együtt cserélni kell,mint kiderült az ilyen max. 2.2régi HDI-nél volt,ennél az 1.6-nál ilyen nincs,és nem is volt.Az elején bepróbálkoztak a szervízben,hogy alaphangon 50ezernél kezdődik,és a vége a csillagos ég lehet.Hát,kösz mondom,és elkezdtem utánna járni,hogy miért ennyi.Felhívtam néhány bontót,porlasztóst.Volt,aki rémisztgetett,és volt,aki korrektül megmondta,hogy semmi gond nincs a kiszedésével,és ne hagyjam magam átb@szni! Így is lett,és a végén 15ezer lett a kifújás orvosolása.Amúgy csak egy kis alátét égett ki,és ezért fújt ki.Anyagár kb. 1000ft volt.
Az előjelei a következők:
-Gázolaj szag az utastérben
-A porlasztó körül gázolaj"tócsa"
-Sziszegő hang,főleg alapjáraton lehet hallani,de csak kívülről hallod.
Komplett elsőfék csere volt még.
Flippcsapágy csere is volt közben,mind a kér oldalon.
És mostanában kell cserélnem a vezérműszíjjat görgőkkel+Vezérműlánc is,csak,hogy ne legyen olyan egyszerű lánc is van benne. :)
Más probléma nem volt vele azóta sem.
Ülök,haladok,cserélem az olajat szigrúan 15ezrenként,és a szűrőket is,és ennyi.
Megvagyok vele elégedve!
Mindenkinek kellemes pihenést kívánok a nyárra,és balesetmentes auókázást!
Autópályán -különösen mivel 5 gangos- viszonylag jelentős fordulatszámmal pörög a motor. 130 km/h= 3000 f/perc. Ezért a turbó elég rendesen melegszik -különösen egy tartos 150-160-os tempónál. Ezért, ha pl. megállsz egy parkolóban a pályán, 1-2 percig hagyjad alapjáraton járni a motort, hogy a turbó vissza tudjon hűlni. Üdvözlet: birobandi
Írtad tanácsként, hogy hogy mint kell bánni a paripa motorjával. A hidegen való nyomulás természetesen tiltott ez ok.. De a megállás utáni dolgot nem nagyon értem, hogy érted ezt a gyakorlatban?
gasparv ! Nagyon szép a gép. A hátsó szárnyat irigylem. :) Most már tudod milyen érzés 407-t vezetni. Akkor most képzeld el mikor a 2.0 HDi-nek odalépek. :D
Szia gasparv! Az autód nagyon szép! Más is azt mondaná neked, amig nem zavaróan hangos a kettőstőmegű, addig nem kell vele foglalkozni. Nekem a cserélt kb. 15 000 futás után már hangot adott, azóta viszont érezhetően nem változik. Üdvözlet: birobandi
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/090630/DSCF1064_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/090630/DSCF1064_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url] A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [url=http://www.kepfeltoltes.hu]http://www.kepfeltoltes.hu[/url]
Íme az ígért kép. :) Nos lassan a 2000 km beletettem a paripába. Átlagfogyasztás elképesztő 4,7/100 Km nyugodt tempónál. 5,6 autópálya 130-150 tempóban. Ha ezt tudom már elöbb beszerzem. Ez az autó egy álom,gyönyörű, csendes nyugodt, de ha odalépek neki veszi a lapot, kezdem családtagnak tekinteni :D A lendkerék probléma viszont nem hagy nyugodni, kicsit bánom hogy nem a nagyobb motorral vettem... Ezért is érdekel a Peugeot találkozó hogy meghallgathassam többi sorstársam véleményét és hangját :) Hétvégén raknak tempomatot hogy ne gyorsulgassak feleslegesen, és elkerüljem a színes fotókat :) Így még többet tudok spórolni.
Üdv a 407 tulajok táborában. Sok szép élményt hozzá. Nekem 2.0 HDi van, így a lendkerék probléma engem nem érint. Most volt 3 éves a gép lassan ünnepség lesz 97888 km van benne. :) A kijelzővel semmi problémám.
Szia gasparv! Szerintem, tartósan meg leszel elégedve vele. Alapszabályok -ha tudod, akkor bocs- Hidegen nem húzatni Forró motort (autópálya) alapon járatni leállítás elött Olajat előírt időben, előírt (fullsint) mínőségüre cserélni. Tartósan 150 Km/h fölé nem célszerű vinni. Topiktaliról szokatak nekem előre emailt kűldeni, majd felteszem ide, de most volt Sümegen. Baleset mentes, örömteli autózást kíván: birobandi
Nah voltam szervizben... A lendkerék az ilyen.. tényleg nincs értelme foglalkozni vele, csak akkor ha egytömegűre tudják cserélni, egyébként ugyan ilyen lesz 20e km után amilyen nekem most. Megnyugtattak, ha elszabadul valami belőle akkor sem tud "nagy kárt" okozni. Tehát hagyom. A kijelző valóban cserés lesz ha zavar hogy tűző napban nem látom az adatokat, hisz elődöm megsütötte a napon és a kristályok megsínylették a dolgot. Amit még észrevettek hogy a jobb tükör nyitott állapotban kicsit mozog, ez annak a következménye lehet hogy télen menet közben belefagy a víz és zárásnál a fogaskerekek nem tudják behúzni és erőlködés miatt eldeformálódhatnak. Célszerű télen ezt a becsukos funkciót kikapcsoltatni szervizben. Egyébként az autó cool.. szerintem jól választottam 5 nap alatt majdnem 1000 km beletettem a fogyasztásom 5,1 l ami elképesztő egy ekkora autónál. Én Üllőre járok és én is MAXIMÁLISAN meg vagyok elégedve velük. A szervízvezető hihetetlenül segítőkész és hozzáértő ember. Előző autómat is oda vittem, és egy szavam nem lehet rájuk. :)
Szia gasparv! A két ár kb. reális. A kettöstömegüt csak akkor érdemes cserélni, ha goromba már a hangja. Amig "lightos" nyugodtan hagyhatod. Én Monorra járok a Balogh és fiai Peugeot szervízbe, nagyon meg vagyok velük elégedve. Üdvözlet: birobandi
Köszi a választ.. nem nyugtattál meg :( Ép ezek miatt választottam magyar oroszlánt, szervízkönyvest stb stb.. Azért kötöttem rá MAFRE használtautó garanciát. A lendkerék meg a kijelző remélem belefér gariban... Azt mondta az egyik szervíz hogy lehetőség van "sima" lendkerékre is ha kompatibilis.. de akkor kuplungot is cserélni kell, mert tök más az egész. telefonban a lendkerékre kb 200-at a kijelzőre 65-öt mondtak. :( Holnap viszem és adnak konkrét ajánlatot. Én meg küzdhetek a biztosítóval. Melyik szervizbe szoktad vinni?