Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

VTS Tibi Creative Commons License 2013.02.09 0 0 50181

Konkrétan mi a gond vele? De igen, sok minden javítható rajta.

Ha pedig végképp nem marad más, venni kell egy vele megegyező tíousú és számú BSI-t a bontóból, mert használt BSI-t is lehet tenni autóba - annak ellenére hogy a szervizben azt mondják nem lehet.

 

A használt BSI-t vissza kell állítani nullás állapotba,így a Lexia úgy fogja látni mint egy vadonatúj BSI-t amit most vettél NAGYON DRÁGÁN a Citroentől.

Előzmény: agria11 (50180)
agria11 Creative Commons License 2013.02.09 0 0 50180

Sziasztok

A BSI-t lehet javítani? vagy ha csereélem akkor össze kel prgrampzni számító géppel?

Előre is köszi a választ

Törölt nick Creative Commons License 2013.02.08 0 0 50179

Elküldtem mailben a linket...

Előzmény: Ákos92xsara (50178)
Ákos92xsara Creative Commons License 2013.02.08 0 0 50178

Csináltam egy újat, de nem talállak..

Előzmény: Törölt nick (50176)
tahepa Creative Commons License 2013.02.08 0 0 50177

Ahhoz nekem is van némi nemű közöm :)

Előzmény: VTS Tibi (50173)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.08 0 0 50176

Fent, egyszer már be is jelőltél :)

Előzmény: Ákos92xsara (50175)
Ákos92xsara Creative Commons License 2013.02.08 0 0 50175

DviDee fent vagy facebook-on? Mert nem talállak..

BallyS16 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 50174

Biztos nem olyan gyárilag, de ugyanakkor eddig az összes óracsoport, amit láttam, ugyanolyan sorrendben ábrázolta az "ikonokat"

Előzmény: dani32 (50168)
VTS Tibi Creative Commons License 2013.02.08 0 0 50173

Szoktam arra járni, de inkább Hajdúszoboszlóhoz van közöm :)

Előzmény: tahepa (50153)
VTS Tibi Creative Commons License 2013.02.08 0 0 50172

Xsara I. km óra kiszerelés:

 

http://www.cxoc.net/index.php?topic=5434.0

 

(nem az én autóm van a képeken :D)

Előzmény: AxxeL91 (50155)
VTS Tibi Creative Commons License 2013.02.08 0 0 50171

Igen, a km órában vagy egy külső EEPROM, vagy a processzor belső EEPROM része tárolja. Ezen kívül azoknál a Citroeneknél amiben van BSI, a BSI-ben is megtalálható a km. A két érték szinkronizálva van.

 

Minden esetben a nagyobb érték felülírja a másik egységben lévő kisebb értéket. Pl. Van egy autód 100ekm-rel, teszel bele egy 40ekm-es órát, és az óra is 100.000-et fog mutatni. Ugyanez igaz a BSI-re is.

 

Az újabb dízelek amiben már EDC16-os vezérlőegység van, ott is tárolják a km óra állást, az EDC15-ben szerintem nincs még ilyen. Viszont van hibakód törlés memória, és ha gyári műszert használtak a hibakódok törlésekor, az megkéri a használót hogy írja be a pillanatnyi km óra állást. Ha valós adatot írtak be, akkor lehetséges visszanézni az autó történetét, de persze ha a kocsin csak régebben volt hibakód törölve, vagy nem gyári géppel akkor ez nem fog használható adatokat mutatni.

 

Ha valaki mindenre gondol és jól megcsinálja az óra állítást soha nem derül ki a dolog.

Előzmény: dani32 (50168)
BallyS16 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 50170

Gondolom egy hídtartó bak adta meg magát?

 

Előzmény: soryton (50167)
bravura2 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 50169

Sziasztok,

 

Képzeljétek, ma rommá törtem egy opelt:(

A garázsból tolattam, az meg észrevétlenül mögém parkolt.

Nem is ez a lényeg.

Az opel eleje( jobb oldala) totál szétment. Lámpa, index, sárvédő, lökhárító.

A xsarán egy qrva karcolás sincs. Kis piros festékmaradék semmi több.

Nagyon megörültem :)

 

na csak ennyi:)

dani32 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 50168

Szia.

 

A kilóméteróra állását az óraegység tárolja???

Van rá mód hogy ha órát cseréltek akkor is kiderüljön a valós futott kilóméter? (Xsara I 2.0 Hdi 2000-es évjárat, BSI van benne)

Gyanús hogy az enyémen ceréltek óraegységet, mert mikor felhúzom a kéziféket akkor a kis piros olajos kanna jelez, a kézifék jelzése meg az olajnyomást jelzi... nem gondolom hogy gyárilag ilyen lenne.

 

Előzmény: VTS Tibi (50148)
soryton Creative Commons License 2013.02.08 0 0 50167

...ezeken  utakon...  :-((  ..tegnap cseréltem első telókat ...  de hátul is kell valami szilentet cserélni mert van valami hangja ... 

Előzmény: BallyS16 (50166)
BallyS16 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 50166

Hali! Azóta nem kopog semmi, csak tényleg a kormányon érezni olykor egy kottyanást - tél elmúltával aktuális lesz, szinte 100% - meg ami kijön még ezeken az utakon....

Előzmény: soryton (50164)
stevehuffnagel Creative Commons License 2013.02.08 0 0 50165

Be tudnád a képen karikázni hogy kb holvannak a csavarok? Mert én már szedtem így szét, de nem láttam hogy mi tartaná.

Előzmény: Tuzmester84 (50158)
soryton Creative Commons License 2013.02.08 0 0 50164

..na az elveszett bárány meg került ...  :-))    --egyébként a kormánymű még akzuális .. ? mert nálam csak porosodik...  :-))

Előzmény: BallyS16 (50162)
papesz06 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 50163

Sziasztok! Köszönöm Tüzmester84! Holnap neki is állok a cserének. Eredményről beszámolok.

BallyS16 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 50162

Sziasztok - I'm back :)

Keresek Xsara Coupe-ba első üléseket, ha II-es és szürke, vagy full belsőt, ha I-es és vagy nem szürke.

Oldallufis, nem forrasztott csatis érdekel, nem kiült, nem kiszakadt.

Ok: kezemben maradt a 2. ülésdöntő kar is... bezzeg az I-esen ilyen gond nincs...

Merci!

mcsontos Creative Commons License 2013.02.08 0 0 50161

Lemerült akksinál volt, hogy ráindítóztam, kilengtek a mutatók, és jobb oldalre estek le, ahol ugye ha jobvbbra forog, felakad a pöcökbe (most is ilyen helyzetben van, és a pöcökig fel lendül, ottt pedig azon fennakad).
Másik indításos kilengésre bal oldalra estek már.

Előzmény: AxxeL91 (50155)
Hf1968 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 50160

Sziasztok.

Hát ha valaki tud megoldást. Xsara II 1.4 2003-as az autó. Motorféknél rángat az autó,nem nagyon, de érezhető a probléma. Féltengely,tartóbak,esetleg más ötlet? Köszi.

Hf1968 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 50159

A Frid-Car-nál a szíjkészlet (Delco márka citroen beszállító),+ én vettem b.szűrőt 27000Ft-volt összesen. Pesten van az üzlet a Jász u.97-ben. Ha most veszel valamit -33% az összes termékre. Egy 20000-ból kijössz.

Előzmény: Keri Arpi (50143)
Tuzmester84 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 50158

Ki kell szedned fölüle a rádiót és alóla a tárolórészt (ami mellett az ablakemelő kapcsolók vannak -> lásd a képen). Ez utóbbiba bel kell kapaszkodni és kihúzni, csak először jön ki nehezen... :) Utána látni fogod a csavarokat amik a középkonzolhoz tartják a fűtés vezérlőt. Rizsszemizzók felelősek a világításért, amiket nem olyan könnyű beszerezni (nekem a Mikronikában nem tudtak adni, így gányolni kellett másfajta izzókkal új foglalatot...)

Ez 2001-es XsaraII-nél van így.

 

Előzmény: papesz06 (50156)
Tuzmester84 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 50157

Nekem is 3 vezeték megy bele (Xsara II), 2 vastag zöld és egy vékonyabb szürke. A 2 vastag az áram, ami nekem gyújtás és kulcs nélkül is van. (Tehát mindig van benne áram.) A szürkében megy a világítás, ami csak a helyzetjelzővel együtt kap feszültséget. (Én ezt "csapoltam meg" pár poszttal lejjebb...)

Előzmény: AxxeL91 (50154)
papesz06 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 50156

Sziasztok! Egy kis segitségre lenne szükségem. xsara 2 em van, és a fütés kapcsolók műszerfal izzóit szeretném kicserélni. Részletes folyamat sorendet szeretnék kérni. Mit hogyan csináljak. Ellőre is köszönöm.

AxxeL91 Creative Commons License 2013.02.07 0 0 50155

Attól romolhatott el hogy lemerült az aksid, talán.

Nekem úgy romlott el hogy elszállt az akku, rá lett indítva...mostmár megsem mozdul a kmóra, de a fordulatszámmérő még megy.

Nem nagy ügy kicserélni de többfajta óra is van, és így pontosan ugyanolyat kell venned. hogy mennyibe kerül az passz, de órát azt már veszel kb 8000-ért. Egyébként csak pár csavar és csatlakozó. csak óvatosan kell és szakszerűen leszedni.

Előzmény: mcsontos (50142)
AxxeL91 Creative Commons License 2013.02.07 0 0 50154

Hali! 

Szivargyújtóval lenne egy kis gondom.

Még anno kilett szerelve belőle, és most szereztem egy gyárit, csak az a gond hogy 3 vezeték van.

2 zöld és egy sárga.

Eddig direktbe volt kötve egy kapcsolóval 12v elhúzva neki és a sárgával összekötve és így jó volt.

Nem a helyzetjelző kapcsolta a beltéri világítást, hanem a direktkapcsoló.

Az lenne a kérdésem, hogy ezt a 3 vezetéket hogy kell úgy bekötni hogy ismét a helyzetjelzővel tudjam kapcsolni a benti világítást is és jó legyen a szivargyújtó is???

Bocsi ha valamit nem jól fogalmaztam meg csak már este van.

Előre is köszönöm a választ!

Üdv!

 

ui.: 1999-es Xsara I !!

tahepa Creative Commons License 2013.02.07 0 0 50153

A hozzáláncolt pulikutyát nem akarták felszámolni? :)

Na mindegy , ők így értelmezik a kereskedelmet.....

Tévedek ha azt gondolom hogy van némi közöd a civis városhoz?

Előzmény: VTS Tibi (50152)
VTS Tibi Creative Commons License 2013.02.07 0 0 50152

Én egy darab ködlámpát akartam venni, és nem adták volna csak kompletten lökhárítóval és merevítővel :D

Előzmény: tahepa (50151)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!