Keresés

Részletes keresés

default6 Creative Commons License 2019.01.15 0 0 29732

Ezzel is lesz mit agyalni, a dahlander kapcsolom úgy van bekötve  hogy gyors állásban visszafelé forog, olyankor ellenkezo iranyban kell inditani a gepet. A kapcsolot nyilván cserélték, igazából 6 allasa van, abbol legalabb 2 ben lever egy biztit. Az atomtudós aki csinálta gondolom a vegen mar megelegedett azzal is, hogy legalabb ellenkezo forgassal, de műkodik. A huzalvégek is csak rá vannak csavarva oszt mehet a csavar, a földelést már meg is csináltam mert attol is sírnom kellett.

Viszont itt nem megy az, hogy bárhol megcserélek ket drótot aztan majd amarra forog, azonositani kell minden tekercset, kezdetet, véget. Vszeg kell majd egy rendes kapcsolo is.

Mivel én is szeretem a régi konyveket most Kovacs Janos: Villamos gépek tekercselése c könyvét olvasom amit egy ládányi más műsz.könyvvel egyutt vettem.

Amugy villamosmérnök vagyok, de el lehet végezni a Kandót, sőt dicserettel, anélkul hogy bármit tudna az ember a motorokról.

Előzmény: Feri948 (29720)
Törölt nick Creative Commons License 2019.01.15 0 0 29731

A MÁV-hoz való jó véleményem sok tapasztalatból és olvasásból ered. A kezdeti magyar szerszámgép-gyártást a MÁV javára lehet írni.

Előzmény: Feri948 (29728)
Törölt nick Creative Commons License 2019.01.15 0 0 29730

Nos! Ha MÁV gépjavítóban dolgozott, akkor érti a szakmát - ezt látatlanban is kimondom.

Előzmény: Feri948 (29728)
Törölt nick Creative Commons License 2019.01.15 0 0 29729

"A szallitassal egyutt biztos bőven 500 fölött vagyok már."

 

Ez így néz ki, ahogyan írtad. Vigasz, hogy amit magad megcsináltál, azt nem kellett fölszámolnod viszont volt benne öröm. Tudom, hogy nem tagadod.

 

Amikor én a géphez jutottam - nem volt drága - de rögtön vettem egy új 3 pofás TOS tokmányt és egy új 4 pofás szintén TOS tokmányt. Tokmányt használtat soha sem vennék, hacsak valami alárendelt célra nem.