ha megint szarakodik, akkor fel kell gyujtani az autot, az a legegyszerubb. :) ebben az esetben is javasolt etanol hozzaadasa a hatekony, szep, latvanyos eges fokozasara. teljes tankhoz merve 2-3 liter.
Csináld meg, hidd el segíteni fog ( amennyiben valóban az a probléma mint amiről a cartársak beszélnek ).
Nálam is stabilan előjön. Általában akkor amikor hirtelen csökken a hőmérséklet. Ha már 10 fok körül járunk akkor várható,h előjön. Érdekes,h inkább az enyéhén hideg időben és akkor amikor sűrűn változik a hőmérséklet akkor tapasztalatom. Pl amikor 2 éve stabilan reggelente -10fok volt v még hidegebb akkor egy idő után nem csinálta. Olyan mintha az ECU-nak kéne idő,h megtanulja az új időjárási folyamatokat ( ezért emeltem ki a változékony időt ). De persze ez lehet csak ötletelés a részemről és semmi köze hozzá.
Ami a lényeg,h az etanol kúra nálam is segített és azóta is ezt csinálom ha előjön ez a probléma.
Álló helyzetben üresben egy új enyhén kattogó hangot hallat az autó magából. Nem olyan erősen, mint mikor az olajat elfogyasztotta (maximumon van az olajszint, és kb 2 hónapja meg sem mozdul lefelé). Kicsit gyengébben kerepel picit, kuplung nyomásra viszont abbahagyja. Mi lehet szerintetek?
Javítással nem sietek, Semmi nem történt. Most először a Mazdát kell használható állapotba hozni, az, ugye nagyot kapott, oldalról. Bravoval meg járok most így .-(
Azt nem is tudom, leírjam-e, hogy a Toyota Liftback is megsérült, nem kicsit, nagyon... Ez van.
Viszont ma visszaülhettem az Alpine-ba, ami egyre inkább hasonlít egy autóra. És, hát ugye: majd 120 paci 170nm nyomaték. nincs messze a 120-as Bravotól. Ja: 800 kiló.
en az aldiban vettem az erre a celra gyartott szovet taskaszeruseget. cirka 40.60.20 -as meret. Hasonolo anyag mint szonyeg.. azules tamlahoz es a szonyeghez fixen rogzul tepzarral. ha akarod lefenykepelem..
egyebkent udv to all, taljaniabol, hazahoztam egy kicsit a szarolaszt.. ;)
Amit írsz alapján csak hasonló a jelenség de nem ugyan az mint ami nálam volt. Nálam párás időben (általában hűvösebb hónapokban) néha és egyre gyakrabban volt nehéz indítás illetve egyenetlen járás, ami leállítás és újra inditasnal teljesen elmúlt. Mindig biztos h nem volt jelen hiába volt hideg az idő és a kocsi is.
Hát nem tudom...nekem hidegindításkor volt gondom,de akkor mindig.....
Azóta meg jó.....Rákötötték gépre is de nem írt ki semmit. Ki lett cserélve a gyertya...semmi... ki lett takarítva a fojtó szelep(ami amúgy nem is volt elszutykolódva)...semmi.... 10 fok felett ha melegebbek voltak,soha egyetlen egyszer se csinálta!