Citroen c4. De nem olyan kihangosítót keresek, amit ebbe az autóba terveztek, mert abból elég kevés lesz :) Szóval várom a tapasztalatokat! :)
Mi az évek alatt több ezer autóba építettünk be Nokia CK-1W, CK-7W, újabban CK-100 kihangosító szetteket. Ezekből csak a kezelőszervük látszódik ki, illetve a mikrofon, de gusztusosan beépíthetőek.
A Scénic-ben így van a gomb beépítve (a kormánykonzol hátoldalára):
és így a mikrofon (a napellenzők közé):
A kihangosító használtan olyan 8-10 ezer között kapható, a CK-100, ami új modell, az újonnan, garanciával 23-25 ezer. A beszerelés 5-10 ezer forint.
Nálunk ez minden (nemcsak Nokia) telefonnal tökéletesen és egyből működött.
1) Az autómba szeretnék bluetoothos autós kihangosítót... Valami olyat, amiért nem törik fel az autót, nem látszódik nagyon... Olyan is érdekel, ami jól elrejthető, de külön hangszórója van és nem kell gyakran tölteni. Vagy olyat, ami a hangszórókra van kötve - de nem 70 ezer forint.
Mit javasoltok? Ilyen esetben a kormányra vagy máshova rakják a felvevő gombját az egységnek?
Ebből szerintem semmiféle "nagyobb baj" nem sejlik fel. Amikor megnyomod a kikapcsoló gombot, az a normális, ha mgjelenik az "ASR SYSTEM OFF" felirat, és ezzel egyidőben felgyullad a sárga háromszögben a csúszkáló autó szimbólum. Ennek így kell lennie.
Én most direkt elmentem egy próbakörre a bocival. A motorindítást követően kikapcsoltam az ESP-t (megjelent a felirat és a sárga kontroll lámpa), majd elindultam. A zakatolós/kattogós/dübörgős ESP önteszt a rendszer kikapcsolt állapotában is (!) lefutott, vagyis most is hallottam a szokásos kattogást. Vagyis amiről a 39049-ben írtál, az úgy tök normális.
Ötlet #3: egy szerelőnek már mutattam. Reakció: fene tudja mi lehet, de ha csak menet közben hallani, hogy nézzem meg? Nyilván másik szerelő után kell néznem :-) Ötlet #2: Megfordult a fejemben, kivitelezés egyelőre várat magára - amennyit megyek.
Ötlet #1: Ez lenne a legjárhatóbb, ha találnék olyat, aki szívesen veszi a fáradtságot. Terhére nem akarnék lenni senkinek.
Kimondhatatlan különbség van az 1.6TdCi és a 2.0dCi között, én hidegen sosem tolom, de utána oda oda lépegetek, imádom! Második autónak egy 2.0T van betervezve, nyilván az nem dízel nyomatékkal, de benzines karakterisztikával jó "váltótárs" lesz. Annyit nem megyünk majd vele, hogy érdekeljen a fogyasztás, évi 10.000 forint bőven megéri azt a 163 lovat.
cégnél volt egy Avensis asszem 2008-as, ilyennel. Ment mint a barom, de amikor vissza kellett adni, nem volt benne még 150e, de gyorsításkor inkább fehér mint szürke füstje volt (a feketétől nagyon messze).
és nem kevés.
Mondjuk azt csak a gyári ciklus szerint szervizelték, és a használója nem kímélte különösebben.
nekem off 807-ben van 2.2HDI, már a 2 turbós, 170 lovas. Én imádom... az autó üresen 1.8t, velem együtt, üzemanyaggal, egyéb cuccokkal bőven 2t fölött, de nagyon szépet lép. 1400rpm-nél már 370Nm...
Viszont a Toyota kisebb mint a GSII, annó nekünk is alternatíva volt, de amikor össze néztük a kettőt ki mit tud alapon, nem volt kérdés. Barátainknak van, vezettem, nagyon jó autó, de a GSIII 2.0 dízele még jobb. :)
Bocsánat hogy eszt mondom, de hü...e aki 30000 cserél olajat, de még a 20000 is soknak találom.Én 10000 csere minden olaj,sűrő,lev szűrő,és 20000 gázolajszűrő.
Szerintem nem azon a 10000ft mulik ha olajat akarok cserélni.Elf olaj 8500 és 2000ft körül van a Man olajszürő, de ez mindenkinek saját döntése.Az ismerösömnek közel 300000 km van az úgyanilyen scenicébem és a motor még bontatlan.Azt is én szervizelem.