Átnéztem az összes képemet amin fellelt Csepelek szerepelnek. 49/125 től a T-Csepelen és D-Csepel keresztül össze vissza láttam ezt és a lemezből tégla test alakra hajtogatottat. Szerintem ez is utólag megvásárolható volt, mint a hátsó ülés. És mikor mit kaptál a boltban.
Rábukkantam felhasználó neved alapján véletlenül a youtube-s videódra (hó esősre :D), látom nálad előre áll a csavar. A hátsó lábtartó vas része megegyezik az első lábtartóéval, ugye?
Igazad van! Magamtól is erre gondoltam, csak az ék megszorult, finom kocogtatásra sem mozdult. Köszönöm szépen a tanácsod :) Képet nem tudok feltenni most. Szeretném, ha 2056-ig életben tudnám tartani a 100-adik évéig, garázsmotor lesz :)
Azt hiszem, hogy lesznek ennél nagyobb kaliberű gondjaid is ezzel a járgánnyal. Fordítsd meg a berúgókar éket, a csavar előre álljon, valószínűleg ez a hiba. Képet kérhetünk róla esetleg? Mi lesz a sorsa a Csepelnek?
Segítséget szeretnék kérni. Csepel 125 D-t vettem 2 hete és azt vettem észre, hogy a berugótengely kotyog, illetve mikor kézzel forgatom át a berugókart (lábbal történő berugást szimulálva), akkor a berugókar felütközik a lábtartónak a gumijára. Ezen felütközések miatt alakult ki a berugótengely kotyogása? Illetve az normális, hogy felütközik a lábtartó gumira? Köszönöm előre is a segítséget!
Jól néz ki. De el mondanád nekem tudatlannak, pontosan mit is csináltál?
Azt látom, hogy a húzórugós kuplungot megváltoztattad. DE minek a kuplungját raktad bele? Nem félsz, hogy ha túl erős a kuplung szétrepíti a blokkot is?
Egyre inkabb ugy erzem magam, mikor a neten talalhato veteran motor/alkatresz hirdetesek kozott nezelodom, mint ahogy Aliz erezhette magat Csodaorszagban... komolyan el vannak az emberek varazsolva... de valami sotet magiaval.