Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

birobandi Creative Commons License 2009.10.13 0 0 1031
Szia TT33!
Nem hallottam, hogy ilyen típus hiba lenne. Könnyen lehet, hogy csak a müködtető mechanikán kell állítani, az nem egy horror.
Sok örömet kívánok az autóhoz: birobandi
Előzmény: TT33 (1030)
TT33 Creative Commons License 2009.10.13 0 0 1030

Sziasztok.

 

Néhány hónapja vásároltam egy két éves 407-es 1.6-os HDI-t. Az utóbbi időkben az autó az ötödik fokozatot  néha menet közben /többnyire rázós úton/ kidobja. Esetleg  valaki tud valamit a hiba okáról, kijavításáról ill. anyagi vonzatáról? Segítségeteket előre is köszönöm. Egyébként tetszik az autó!  

birobandi Creative Commons License 2009.10.12 0 0 1029
Szia hkpcjoe!
Én is köszöntelek körünkben.
Az enyém 4 és fél éves (1,6 HDI), de a lefutott 77 000 Km alatt a problémák köre közelített a zéróhoz. Tehát jó eséllyel meg leszel elégedve a géppel.
Balesetmentes, szép utat kíván: birobandi
Előzmény: hkpcjoe (1027)
gasparv Creative Commons License 2009.10.11 0 0 1028
Üdv a klubban :)
Előzmény: hkpcjoe (1027)
hkpcjoe Creative Commons License 2009.10.11 0 0 1027
Sziasztok!

Én teljesen új vagyok az oldalon és bízom benne,hogy befogadtok majd magatok közé,mivel pár nap múlva boldog tulajdonosa leszek egy 407-es 2.0 HDI Supreme-nek!
Több hónapja kerestem már ezt a típust és rengeteg autót megnéztem!
Sok helyen akartak megfektetni mindenfélével papírokkal,bizonyításokkal stb.,de úgy érzem most megtaláltam az autót ami nekem kellett!
Igen, kereskedésbe vettem meg az autót amibe az én kis dízel Suzimat beszámolták,de úgy érzem nem vágtak át,főleg úgy,hogy sokan apelláltak az oroszlánra és a kereskedőnek jobban megérte volna,ha nagyobb hitelt vesznek fel rá mint én,de mégis az enyém lett!(Kölcsönös szimpátia!)
Szóval a több mint 20-25 kereskedő után találtam meg egy olyan embert, aki korrekt volt,nem kertelt elmondott mindent és az autó megvétele után felajánlotta mindenféle segítségét bármiben ami az autó karbantartásához szükséges...........saját telefonszám stb.
Szóval remélem nem lesz gondom,ha így állnak az emberhez.............
Ha lesz képem már az autómról akkor felraknám...................

És még annyit kérdeznék TYPE407-től,hogy véletlenül az autót amit megemlített azt nem Pakson nézte?
Mert ha igen akkor azt én is láttam és menekültem ahogy csak tudtam, az autó leharcolva agyon karcolva stb.stb...........................
Na lényeg az,hogy remélem gondom nem sok lesz az autómmal,hiába 5 éves........és ha segítségre lesz itt szükségem akkor majd meghallgattok............
Mindenkinek üdv.
Tisztelettel: Joe!





Előzmény: Type-407 (1022)
Erikaviking Creative Commons License 2009.10.08 0 0 1026
Ha nem kettős tömegűt teszel bele (vagy azt felhegesztik, mert szoktak ilyet kókányolni) akkor kupplungot kell kicserélni csillapítottra (a kettőstömegűs kupplungja fix). Van ilyen szett is kompletten, de minden indításkor, leállításkor remegni fog, nem biztos, hogy megéri.
Ha meg nem cserélsz kupplungot akkor előbb utobb valami engedni fog, pl egy barátom offjában a difit verte szét...
Előzmény: gasparv (1023)
Type-407 Creative Commons License 2009.10.05 0 0 1025
Csak egy hozzá szólás:-) Állítólag az új megvásárolható tényleg bírja még az 1.6HDI-ben is.. abba hamarabb szétesik mint a 2.0HDIben, és valóban létezik "egytömegű" lendkerék a kettős helyett!!!! Valeo termék állítólag teljesen jó hozzá.. gondolom az örül aki városban sportosan tapossa.. mert Gyufa81 előtt le a kalappal, ő biztos tudja használni az autót, sőt pályázás után nem állítja le egyből, szóval ezzel azt akartam csak mondani aki jó bánik az autóval nem kell 50ekm ként cserélni..
gyufa81 Creative Commons License 2009.10.05 0 0 1024
Szia!
180ezer volt a kuplung+lendkerék.(gyári alkatrész,nem utángyártott)Ez módosított lendkerék már.Valamit alakítottak a lendkereken a Peugeotban,és mostmár csak így együtt lehet megvenni őket,mert a régi kuplung nem stimmel az új lendkerékre.Én nem vettem észre különbséget a két lendkerék között,de biztos más, ha az okosok azt mondják.Ez a módosított is kettőstömegű,de remélem ez tartósabb lesz.Én is hallotam már erről,hogy kilehet cserélni nem kettős tömegűre valami átalakító kütyüt tesznek bele még,de én nem merném megkockáztatni.
A szerelés ingyenes volt ismerős által.Amúgy a szervízben egy-másfél munkanapot számolnak rá.Lehet szorozni.....1 munkaóra átlag 12ezer...... pffff!!Leírni is sok lenne! :)
Az enyém elment majdnem 200ezer kilómétert.Amíg nem rángat,és nem keményedik be a kuplungpedálod,addig menj vele nyugodtan.Ha nem zavar a hangja,akkor sokáig bírja.Én sem azért cseréltem le mert szétesett teljesen,csak már nem bírtam elviselni a hangját.A végefele már ciki volt leállítani ha kint álltak az emberek,mert mindenki azt nézte mi akar szétesni!:)
Előzmény: gasparv (1023)
gasparv Creative Commons License 2009.10.04 0 0 1023
Szia!
Mennyiért cserélték a lendkereket és milyenre? Kuplungot is cseréltél vele?
Ugyan is azt hallottam hogy lehet nem kettős tömegűre is cserélni...
Előbb utóbb nálam is aktuális lesz..
Előzmény: gyufa81 (1021)
Type-407 Creative Commons License 2009.10.04 0 0 1022
Sziasztok:-) Köszönöm a tanácsokat!
1.850eft ért.. sajna én kb 1.7-et adnák érte mert karcos.. meg amiket írtam hibákat..
Hát igen a szervizben túlzásba viszik az árakat és jelenleg is amerikai autóm van amikor vettem riasztottak h mennyibe fog kerülni minden.. tudni kell hol megvenni az alkatrészt.. és némelyik alkatrésze ha többe is kerül az jöval tovább birja mint az olcsóbb és kisebb:-)

Előzmény: gyufa81 (1021)
gyufa81 Creative Commons License 2009.10.04 0 0 1021
Szia Type-407!Illetve üdvözletem a többi olvasónak is!
Hogy a computer azt írja ki,hogy részecskeszűrő hiba,az nem azt jelenti feltétlenül,hogy a szürő ment tönkre benne.Lehet,hogy csak a folyadék fogyott ki a tartályából,vagy éppen a tartály szintjelzője krepált be!Én is hasonlóképpen jártam.Nekem is azt írta ki,hogy hibás a részecskeszűrő,és a végén csak a folyadéktartályát kellett kicserélni.Pár ezer forintból megúsztam.Bontóba vettem egyet.A Szervízben egy 250ezer forintos árajánlattal engedtek el,hogy ennyiért megtudják csinálni.Ez 110ezer kilóméternél volt kocsinál,és most 200ezer kilóméter van benne,és azóta is tökéletesen működik.Amikor kicseréltük az adaléktartályt,akkor feltöltöttük a csodafolyadékkal,és azóta is jó!Nekem 1hete új részecskeszűrőt 62 ezer forintért ajánlottak,én ennyiért tudom az árát.
Szerintem se riasszon vissza a "sok" kilóméter.Nekem is már 200ezer van benne,és komolyabb meghibásodásom még nem volt!!Se izzítógyertya,se porlasztócsúcs,pedig az én kocsim csak a kannás halállal jár! :)Én sem a szervízbe viszem javíttatni.Csak computert olvastatok náluk.Alkatrész ügyben nézz szét a neten.Hihetelenül olcsón is tudsz találni új,gyári alkatrészeket.
Visszatérve az elöző irásomhoz,kicseréltük a lendkereket,és a vezéműszíjat kompletten.
Nem volt egyszerű szülés a lendkerék csere....Egy egész nap elment rá,sőt a fél ejszaka is,de megérte,mert csodálatos lett a hangja a kocsinak.A vezérműszíj cserénél nem volt semmi extra.
Kb. 2 hete rakattam bele naviboxot amin végre tökéletesen fut, akár az IGO 8 is.Sőt,érintőképernyős lett a kijelzőm a kocsiban,úgy hogy a gyári kijelző maradt!Nagyon állat!
Ajánlom mindenkinek akinek a t@ke tele van már a nyálazós,szélvédő összekenős,minikijelzős naviból!

Előzmény: Type-407 (1008)
gasparv Creative Commons License 2009.10.04 0 0 1020
mindezt mennyiért akarták rád erőltetni?
Előzmény: Type-407 (1018)
M.Joe Creative Commons License 2009.10.02 0 0 1019
Ezek alapján már lehet kihagynám.
Előzmény: Type-407 (1018)
Type-407 Creative Commons License 2009.09.30 0 0 1018
Köszönöm a jó tanácsokat:-)
Megnéztem jobban.. hááát Németországi szervizbe volt egy darabig... utána szerviz maszekban .... cserélve voltak a fék.. meg ami kell szóval gazdája volt. mivel elég nagy a csőre.. olajteknő leütve hegesztve.. ami rosszul és csöpög.. kuplung lendkerék jó.. részecskeszűrő érzékelő rossz. váltó jó.. kivéve a 4ik nem akad és beveszi csak érezni h az használva volt. belseje.. inkább tartott volna kocka ladát.
kijelző nem tiszta azaz vagy hibás vagy csak kontakthiba...
szerviz nem olyan jó vannak olyan magán kis műhelyek h nem hinnétek el a legújabb autót is megcsinálják és nem cserélnek 1000 alkatrészt mint a gyakorlatlan nem sok fizetésért dolgozó szervizesek akiknek az idő a lényeg:-) Sajna az igazi szakemberek nem mennek szakszervizbe dolgozni:-)
gasparv Creative Commons License 2009.09.29 0 0 1017
Hello!

Az én oroszlánomban 82e km van.
Alapjában véve meg vagyok elégedve vele, de ami a fenntartást illeti ne felejtsük el prémium kategóriás autóról van szó amit a Peugeot szerviz is tud. Sok kis elektromos játéka van, :) amin már csak mosolygok és együtt élek vele. A legkisebb problémával is szervizbe viszed azt 20 e alatt esélytelen orvosolni. Otthon sufniszervizben ezt a típust már nem lehet javítani. A lengéscsillapító, féktárcsák, betétek, az egyéb kopó alkatrészek ahogy te is írtad nem olcsó... én a 500e keveslem.
Javaslom a külföldi sz"""okkal ne foglalkozz.
Sikeres vásárlást :)
Előzmény: M.Joe (1016)
M.Joe Creative Commons License 2009.09.28 0 0 1016
Szia!

Ha jó áron hozzájuthatsz és ismert az előélete, miért ne?
Azért kalkulálj bele egy nagyszervízt! Futómű felújítást, lengőkarok, fékek stb. ez akár fél milla is lehet. Persze eredeti alkatrészekkel.
A moci maga bírni fogja.
Előzmény: Type-407 (1008)
Erikaviking Creative Commons License 2009.09.27 0 0 1015
Nekünk volt (1 még van is) 3 még 8 szelepes HDi (a 407-és már 16V, kb a hengerfej a különbség a motor belsejében) és mindegyik legalább 260-300 000 km-t futott. 1 db porlasztócsúcs és 1 db izzítógyertyát és 1 db légtömegmérőt kellett cserélni összesen. A motorok pont ugyan olyanok voltak 3-4 éves korukban mint újan, semmi olaj vagy vízfogyás teljesítményvesztés ilyesmi. Természetesen mindig voltak szervizelve az autók, csak nem márkaszervízben és mindig kúton tankoltunk....
Láttam egy fickót akinek 360 000 futott a 406 hdi-je az is teljesen ok volt. Önmagában a km ne riasszon el, érdemes megnézni a német használtautó hirdetési oldalaakat milyen km-ekkel hirdetnek és ideérve mennyi van bennük....
Szerintem 2,0 Hdi 16V-ben is kettős tömegű a lendkerék ami nem éppen olcsó.
Előzmény: Type-407 (1008)
gasparv Creative Commons License 2009.09.26 0 0 1014
Hello!

Gondold meg mit veszel meg mert alkatrész és szerviz szempontból nem olcsó autó.
A 2.0 HDI ben nincs elromolható kettőstömegű lendkerék.
250e km az szerteintem sok, nagyon sok.

Üdv.
Előzmény: Type-407 (1013)
Type-407 Creative Commons License 2009.09.25 0 0 1013
Szia birobandi!
Elvileg mondta h vihetek szerelőt is nézzük meg jobban.. több szem többet lát:-)
Meg inkább a kettős tömegű lendkerék.. + váltót... is tesztelni kell..
Előzmény: birobandi (1012)
birobandi Creative Commons License 2009.09.25 0 0 1012
Szia Type-407!
A cserét tartják korrekt megoldásnak, 100 000 Ft. fölött van az ára. Esetleg még tudom ajánlani, hogy vizsgáltasd át a kocsit egy megbizható Peug. szervizzel.
Üdvözlettel: birobandi
Előzmény: Type-407 (1011)
Type-407 Creative Commons License 2009.09.25 0 0 1011
Szia Birobandi!
Köszönöm a tanácsot, hát igen nem kevés.. csak az a baj szinte elég sok példány 100.000 és 150.000 km futott. Elvileg részecskeszűrő felújítást találtam létezne 25.000ft-ért? vagy cserélni kell teljesen az a biztos?
birobandi Creative Commons License 2009.09.25 0 0 1010
Szia Type-407!
Saját tapaszatlatom nincs, szerencsére (76 000 van az enyémben). Azt mondják az okosok, hogy átlagosan 350-400 ezer körül kell a teljes felújítás. Felhívnám a figyelmedet, hogy a részecskeszűrő csere nem tartozik az olcsó játékok közé. Összefoglalva, nagyon meggondolandó egy ennyit futott autó megvétele.
Üdvözlettel: birobandi
Type-407 Creative Commons License 2009.09.24 0 0 1009
ui.: 2.0HDI
Type-407 Creative Commons License 2009.09.24 0 0 1008
Sziasztok!
Nagyon megtetszett a 407-es azon belül a HDI most lenne egy csak majdnem 250.000km van mögötte, szervizkönyv nincs.. bár ha lenne az se mondana sokkal többet mert mindenki járt már szervizben..:-)
Mennyit bírna vajon még generál nélkül menni? részecskeszűrő hibát kiír.. de állítólag a turbó jó.. Valakinek van hasonló km-el?
Lehet ha autópályán használták nem is lenne olyan rossz:-)
Előre is köszönöm a tanácsot!
G.Ben Creative Commons License 2009.09.07 0 0 1007
Szia.Olvastama problémádat a kocsival.Én már nagyon régóta alkatrészezek.Mire lenne szükséged??A tel számom :06 20 359 7875.Nyugodtan hívj fel.Galambos Benő vagyok
Előzmény: norbifun (989)
gasparv Creative Commons License 2009.09.07 0 0 1006
Osztom Bandi véleményét, nekem is hónapra pontosan az van mint neki, csak limuzinban. 1.6 hdi tökéletes jószág, ellemben ha teheted a 2.0 hdi-t válaszd .
Előzmény: dennisthemenace (1003)
dennisthemenace Creative Commons License 2009.09.07 0 0 1005
Koszi szepen! Tovabbi problemamentes autozast..:))
Előzmény: birobandi (1004)
birobandi Creative Commons License 2009.09.07 0 0 1004
Szia 

dennisthemenace!

Az egyém 2005.03 havi 1,6 HDI, jelenleg 76 000 km van benne, eredeti tulajdonos vagyok. A problémáim száma eddig a nullához közelített. Sok panaszt a HDI-kre nem hallottam. Természetesen a turbó egy érzékeny jószág, néhány dologgal gyorsan le lehet amortizálni, de normális használat mellett sokáig probléma mentesen üzemelhetők.
Üdvözlet: birobandi

Előzmény: dennisthemenace (1003)
dennisthemenace Creative Commons License 2009.09.06 0 0 1003

Sziasztok!

Gondolkodom,hogy lecserelnem a 406-osomat egy 407-re.2004-5-os evjaratuak johetnek szoba,de kisse felek toluk,gondolom,egy uj tipus sok hibat produkalhat a gyartas elejen..

Mi a velemenyetek? Esetleg konkret tapasztalat valakinek?

birobandi Creative Commons License 2009.09.06 0 0 1002

Szia gasparv!
Elöször a környezetvédelmi hiba sárga figyelmeztető fény jelenik meg a műszerfalon, "abgas sistem fehler" (németre van állítva) a LCD kijelzőn, késöbb már jelentkezik egy kb. 50-80 f/perc köröli dadogás is alapjáraton. Nem éri el ilyenkor elötte a megfelelő hőmérsékletet a motor, nem tudja kitísztítani a szűrőt. Ezen segit a leírt 4-ben való 120 km/h ás sebeséggel történő autózás.

Vészfékezéskor a vészvillogónak be kell kapcsolnia, az enyém elég érzéketlen, de volt, hogy bekapcsolt. Hibát nem jelez, de nekem eredetileg gyárilag benne van a tempomat és a sebesség korlátozó.
Üdvözlettel: birobandi

Előzmény: gasparv (1001)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!