Na, ez fel se tűnt. Valahol screenshotoltam otthon a flightradart, hogy tényleg az volt-e, vagy csak olvasni felejtettem el. Mindenesetre valami helikopterszerű madár kerengett a XI. ker. fölött, a második jövetelére figyeltem fel. Ha élőben láttam volna, hogy mi a lajstroma, asszem abból élnék :)
A HA-ECE vajon miért csinál úgy, mintha baromi tág iskolaköröket/rárepüléseket végezne Budaörsre? Vagy esetleg tényleg valami esti gyakorlást csinálnak oda?
A 112-es egy felszálló gép volt, a British meg leszállóban, ha tartja az szokásos ívet lehet összeérnek, de magasságban a 800-1000 különbség méter meglett volna, nem tudom mennyi szükséges.
Szerintem nem egyről beszélünk :) Azt tudom, hogy az első navigációs pont miatt van egy bal forduló a legelején, mert az a 1-es pálya tengelyében van. Viszont utána gyakorlatilag végig a város felett tolta a ~180 fokos fordulót délkelet felé. Nyugati-tér, Óbuda, Hűvösvölgy, Szabadság-hegy, Budaörs stb. Biztos dugig volt pakolva, oszt ekkora körön bírt fordulni.
Igen a másik 47-est láttam. Miért nem húzzák le a hangárakhoz a hangárnál régebben már láttam 747-est annyira nincs feltúrva hogy ne lehetne levontatni. Köszi az infót!