Velem Kassán történt meg ez. A kalauzt valószínüleg nem zavarta, hogy ott alszom az üres vagonban. Pedig biztos horkoltam. Csakhát egy egész éjszakai csühögéstől ő is fáradt lehetett. De a takarítók már nem tudtak körülseperni, mert hamarabb leszálltam. Csak kicsit nehezen ismertem ki magam Kassa ismeretlen részén.
Olyanról már hallottam kis hazánkban (pont ismerőssel történt) a vonaton elaludt és végállomáson kihúzták a rendező pu vágányaira a szerelvényt és a takarítók ébresztették fel a jó embert (srácot), hogy ugyan már megérkezett az uticéljához
A férfi elaludt és leszállás után senki nem keltette fel, sőt senki nem vette észre, hogy ott van.
Mindenki elalszik a repülőgépeken, de nem mindenki ébred fel a leszállás után teljesen egyedül a sötét gépen arra, hogy bezárták.
Pedig pontosan ez történt az amerikai Tom Wagnerrel, aki a United Express járatával tartott Louisiana államból tartott Kaliforniába és Houston repülőterén át kellett volna szállni. Csak hát az átszálláshoz előbb le kellett volna szállnia a repülőről. Amit nem tudott megtenni, mert a leszálláskor már mélyen aludt és a földet érés után senki sem keltette fel közölte az ABC13 televízió.
Wagner elmondása szerint a gép hátsó részén, egy ablak melletti ülésen szenderedett el és a sötét és már teljesen kihűlt gépen ébredt fel, és minden ajtót zárva talált. A férfi a barátnőjét hívta fel, aki először azt hitte, Wagner viccel. Végül ő volt az, aki felhívta a légitársaságot, és fél óra múlva néhány munkás kiszabadította.
A légitársaság az ABC13-nak küldött levélben közölte, hogy nem értik, hogyan sikerült nem észrevenniük a gépen alvó utast, pedig a cég elmondása szerint a repülőt végignézték a leszállás után. Az ügyben vizsgálatot indítottak.
Wagner az eset után lekéste a csatlakozó járatát, de végül eljutott Kaliforniába.
"...Az ország érdeke is, hogy az arab világ nem mindíg tiszta pénzei, itt is forogjanak.
Tetszik vagy nem tetszik, a pénznek nincs szaga..."
Ja, a SÓLYOM Airways is egy nagy kamu volt (közel-keleti befektetők stb...) igazán nem hittem lesz ebből valami (csak reméltem) de kib.... ott nagy csalódás, hagyjuk...
Azt gyanítom jó darabig ( 20-25 éven belül, de akár soha többé) már nem lesz MA-hoz hasonló légitársaság. Annyira gáz mindenki ül karba tett kézzel és úgy érzik így rendben van. Azért megnéznék egy németet vagy franciát ha "tőle elvennék" a Lufthansát vagy Air France-ot, még a balga belgák is "kisírtak" egy nemzeti légitársaság szerű valamit a SABENA bukása után.
Balfék ország vagyunk ebben is nem csak fociban.
Lisztferi is lassan egy "vidéki repülőtér" lesz a régióban, francak kellett az a Sky Court is, mire fel, és hol vannak az ígért új mólók csápok (fantázia rajzokon baromi jól mutatott), azok meg se épültek és az MA bukásával már felesleges is
Mit csodálkozunk, szerintem Ferihegy (BUD Int'l) "meghalt" ahogy a MALÉV eltűnt, bár mostanság keveset utazom (ügyet se vetek a forgalomra mikor ki hova repül) de egyáltalán van érdemleges tranzit pld a Közel-Kelet felé amit az MA megoldott (Damascus, Tel Aviv, Bejrut pld), esetleg kelet felé Európában? Megoldják a külföldi társaságok közvetlen gyanítom
Jut eszembe és bár mega OFF, de hazai fapados Dubai járata akkor létszükséglet hogy oda is repülniük kell? Nem éppen a hátizsákos turistáknak kitalált uticél. Igaz egyéni szoc probléma hogy nekem nem tetszik, ahelyett Ibériába rakás úticél lett volna nyári szezonban, nem csak Madrid és Barcelona
Egész más:
szakiktól kérdezném olyan 0:39-0:40 körül nem gyors a süllyedés picit. A bejövetel a pálya küszöb fölé már oké habár az meg mintha túl lassú lenne, de lehet csak a kameraállás miatt tűnik útóbbi annak
Azok a guminyomok a betonon fantasztikusak. Egyszer leszálltunk Cessnával Tökölön, a Cessna rázkódott a nagygépek kerekeinek az aszfaltra kenődött maradékán...
Jól tudom, hogy egy kerék a főfutóban csak nagyon kevés leszállást bír ki?
Az sem kizárt hogy eleve nagy sebességgel érkezett, és még a földetérés előtt eldöntötte hogy átstart lesz, csak mire elérte a megfelelő sebességet hozzá kétszer érintette az aszfaltot. Bár keveset látni a pályából, de az aszfaltnyomok alapján talán nem hosszúra érkezett.
Úgy tudom, a sugárhajtóművek viszonylag lassan pörögnek föl (ezért szállnak le nagy gázzal a vadászgépek a hordozóra, hogy ha nem kapja el a kampó a kötelet, legyen fordulatszám a tenger fölött a repüléshez).
Lehet hogy a pilóta már az első földetéréskor ráadta a felszállót, de csak a második földetéréskor és a tail betont érése után pörgött föl a hajtómű?
Nem, azzal csak rontott volna a helyzeten. Nagyon berugózott,így a lehető legjobb amit választott hogy nem veri oda mégjobban. Remélhetőleg ez így kevesebbel megúszta mint a MALÉV gép Heraklionban.
"eztet" nem elírták és Antalya-t akartak írni? Vagy keverik a szezont a fazonnal Tudom Alanya is arrafelé van (tavaly jártam igaz csak Side-ig jutottam) de a "repellők" Antalya-ban szállnak le ugyebár
Tyűha én valahol nagyon lemaradtam, azt gondoltam a 777-es egy kifutó típus lesz a 787-es megjelenésével és az "új" 747-es mellett
Amúgy gyönyörű lesz.
Egyébként ahogy nézem a szárny forma mostanság a Boeing-nél (787-esnél tűnt fel) nagyon "dizájnossá" vált. A "batár méretű" géphez elegáns szárnyak tartoznak. Mondom én a teljesen a repüléshez nem sokat (semmit)értő