Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

laca- Creative Commons License 2013.11.27 0 0 39124

Nos megígértem, hogy referálok, ha kiderül valami. 
ŰTH kollégának annyiban igaza volt, hogy nincs baj, viszont nem az ESP öntesztje hallható, hanem a nyomásszabályzó szelepé.
Köszi mégegyszer mindenkinek a közreműködést, különösen Renaultdokinak!

Előzmény: Törölt nick (39058)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.27 0 0 39123

Újat tudok 10.500-t

Előzmény: cefo (39122)
cefo Creative Commons License 2013.11.27 0 0 39122

ööö... kis fejlemény az ügyben. A STOP felirat jogos lehetett, mert a lemerültnek hitt szenzorom kerekébe fújtam, és most jó lett. Nagyo sok nem hiányzott belőle, ráadásul eddig STOP felirat nélkül, csak figyelmeztetés volt, hogy a nyomás alacsony. Most viszont azt írta, hogy "Punctual change tyre", vagyis hogy cseréljek kereket! Na mindegy, most megint jó. Egy viszont még mindig kell, mert az ugye eltörött a gumisnál. Van valakinek valami jó kis olcsó lelőhelye rá esetleg?

Előzmény: cefo (39116)
EME Creative Commons License 2013.11.27 0 0 39121

Amikor ez téma volt itt a topicon én kivettem a rádiót, hogy megnézzem az antenna csatlakozót, illetve az antenna kábelt, hogy fut-e mellette egy a rádióból származó +12V-ot szállító kábel az erősítő számára. Nos semmi ilyesmi. Egy egyszerű antenna kábel van ott.  Ez persze még nem jelent semmit, hiszen az antenna kábelen is fel lehet nyomni a tápot az anennaerősítőnek, de ehhez olyan rádió kell, ami erre képes. 

Régen, amikor még Škoda márkaszervizes voltam, ott a gyári rádiók tudták ezt, így a gyári rendszer remekül működött. Azonban ezek a rádiók olyan drágák voltak, hogy ritkaság volt az eladott gyári rádiós autó. Ahhoz, hogy működjön az erősítő egy kis adaptert kellett az utólagos rádió és a gyári antenna csatlakozója közé tenni, ami a tápot az antennakábelre tette fel. Na, ilyen adapter sincs nálam. Tehát, ha erősítős az antenna, akkor az csak úgy lehet, ha a rádió a kábelen keresztül hajtja meg az erősítőt.

Szerintem developer meg tudná mondani, hogy tud-e ilyet a rádiónk?

Aztán mindent visszatettem és láss csodát, javult egy fokot a rádió vételem. Ahol eddig mindig elhalgatott a rádió, illetve csak sistergett, ott most szól a Petőfi. Halleuja!

Előzmény: Törölt nick (39119)
stevie-13 Creative Commons License 2013.11.27 0 0 39120

No most akkor van erősítő, vagy nincs?

 

 

:-)

 

Nézze meg valaki, akinek van bocija :-)

 

 

Előzmény: Törölt nick (39119)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.27 0 0 39119

No most akkor van erősítő, vagy nincs? http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=125857147&t=9098903

Előzmény: stevie-13 (39117)
cefo Creative Commons License 2013.11.27 0 0 39118

Igen, biztosan ez lehet a gond, talán erre is ránézhetne már nálam egyszer valaki. Bár már annyira megszoktam, hogy a telefonon keresztül hallgatom neten a rádiókat (Dension adja ki a rádióra), hogy igazából nem is annyira zavar. :)

Előzmény: stevie-13 (39117)
stevie-13 Creative Commons License 2013.11.27 0 0 39117

Nem akarlak elkeseríteni, de a pálca csere nálam nem oldott meg semmit, ugyanolyan sz@r maradt a jelerősség...

 

 

Egészen biztos vagyok benne, hogy van valahol egy antenna jelerősítő - a bocit pont nem tudom, de minden más autóban az antenna tövében van. Ennek kell egy 12V táp. Ha rossz a vétel, az lehet ennek a feltételezett erősítőnek a hibája, elsősorban talán a táp megszakadása, mert maga az erősítő nem egy bonyolult szerkezet.

Előzmény: cefo (39112)
cefo Creative Commons License 2013.11.27 0 0 39116

Tökéletesen jól érted! Két szenzort kell vennem: egyet eltört a gumis, az most nincs is a keréken. Ezt a sztorit nemrég leírtam itt. Akkor még csak eltűnt a jobb hátsó kerék piktogramja, de nem volt hibaüzenet. Aztán pár nappal később a jobb első kerékre jelezte, hogy azonnal cseréljem ki. Félreálltam, de semmi baja a guminak, vagy a nyomásnak benne. De azt a kereket defektesnek jelöli (piros a piktogrammon), és blokkolta a fed. kompot illetve viágít a stop felirat is. Azt csak gondolom, hogy az a szenzor lemerült. De mi más baja lehet még? Kiüthető ez a hibaüzi? Jövő héten megyek Zoltánhoz, de addig is jó lenne megoldani ezt a kérdést.

Előzmény: Törölt nick (39115)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.27 0 0 39115

Ez furi... Ha lemerül a keréknyomásérzékelő, akkor az adott kerék eltűnik a kocsi piktogramjából és indításkor kiírja, hogy szenzorhiány van.

De semmiképp sem kellene a STOP lámpának világítania, sőt nem kéne kvázi leblokkolnia az UCH-t. Ha jól értem a görgetőgombokkal sem tudsz váltani megjelenítési módok között?

Előzmény: cefo (39111)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.27 0 0 39114

Valamivel több, mint 5 liter, nekem a tök üres tartály (már üresen visított a szivattyú szegény) benyelte az 5 literes löttyöt és még töltöttem rá vagy egy litert.

Ja és tök mindegy, hogy lámpamosós vagy sem!

Előzmény: Trotter66 (39113)
Trotter66 Creative Commons License 2013.11.27 0 0 39113

Ha nem lámpamosós, akkor úgy tudom, hogy 5 literes.

Előzmény: grogrum (39109)
cefo Creative Commons License 2013.11.26 0 0 39112

Nem akarlak elkeseríteni, de a pálca csere nálam nem oldott meg semmit, ugyanolyan sz@r maradt a jelerősség...

Előzmény: Törölt nick (39104)
cefo Creative Commons License 2013.11.26 0 0 39111

Hali, Urak!

 

Meg tudná valaki mondani, hogy van valami varázslat arra, hogy a lemerült keréknyomás szenzorom miatt ne nyimvogjon a fed-comp? Vagy csak megdugással lehet kiütni? Szerzek majd újakat valahonnan, de addig is baromi idegesítő, hogy az "azonnal cseréljen kereket" felirat miatt még a fogyi adatokat sem mutatja meg. A piros stop felirat is frusztrál...

 

Köszi!

ThomBoy Creative Commons License 2013.11.26 0 0 39110

Látom nem adod fel! :) Hajrá! Majd számolj be mire jutottál!

Előzmény: Törölt nick (39107)
grogrum Creative Commons License 2013.11.26 0 0 39109

Üdv!

Tudja valaki mennyi az űrmérete az ablakmosó tartálynak? (ha számít:1.6 benzines)

2,5 liter télit töltöttem bele csurig. Nem láttam mennyi volt benne nyári. A szintmérő meg már nincs benne.

Törölt nick Creative Commons License 2013.11.26 0 0 39108

Kicsit nehéz volt rájönni, hogy mit is kérsz :))))

 

Szóval felszereltségtől függően vagy ez:

 

vagy pedig ez:

 

Előzmény: Törölt nick (39107)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.26 0 0 39107

Bekötési rajzra lenne szükségem. Az első homlok falon lévő lámpavezeték amin az ablakmosó is rajta van annak kéne a làbkiosztása A biztositék tábla felőli. Lámpamosos verzios kellene. Valaki? Előre is köszönom.  

Törölt nick Creative Commons License 2013.11.25 0 0 39106

Köszönöm, nem szükséges, megoldom magam.

Előzmény: zoltan1967 (39105)
zoltan1967 Creative Commons License 2013.11.25 0 0 39105

Gyere el adok másik szárat azzal kiprobálhatod.

Előzmény: Törölt nick (39104)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.25 0 0 39104

Aztak...! Köszi a tippet! Azért csak nem mindegy, hogy 8200,- vagy párszáz forintos pálca :)

Ráadásul egy másik fórumban igencsak kedvelt szerelő rendszeresen mennyezetbe küldte a pálcát, amikor emelte fel a kocsit, több, mint 90 fokban visszahajlítva néha-néha.

Nevet nem írok, de kibeb_szott mérges vagyok rá ezután... Szerintem jópáran sejtik, hogy kire gondolok...

Előzmény: S.P (39102)
S.P Creative Commons License 2013.11.25 0 0 39103

4000 Ft-ot fizettem a pálcáért.

Szerintem tekerd le a régit, érints az aljzathoz egy drót darabot. Ha szebben szól, akkor elég csak az antennát cserélni, nem kell az aljzatot is. Azt meg vehet autósboltban kb 2000 Ft-ért....

Előzmény: Törölt nick (39081)
S.P Creative Commons License 2013.11.25 0 0 39102

Szia!

 

Nekem megoldotta a problémegy egyszerű pálca csere. Elmentem egyik hifi-s ismerőshöz,  bekapcsolta a rádiót, rátette egy sistergős adóra, régi pálca le, új fel, adó tökéletesen szól.

Azt mondta, hogy renaultnál sokszor előfordul a szálszakadás a pálcában.

Viszont nem tudom megmondani, hogy mit rakott fel, de azt gondolom, tök mindegy, csak a menet passzoljon...

Előzmény: Törölt nick (39081)
djkerep Creative Commons License 2013.11.25 0 0 39101

Na mind1, hátha a műhelyes talál.

Előzmény: Törölt nick (39100)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.25 0 0 39100

:( nem találom, valamelyik angol bontóban láttam itthon

Előzmény: Törölt nick (39099)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.25 0 0 39099

láttam, keresem

Előzmény: djkerep (39098)
djkerep Creative Commons License 2013.11.25 0 0 39098

Láttál már bontott őszilomb színűt? :)

Előzmény: Törölt nick (39097)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.25 0 0 39097

Értem én azonban széthúznám az ajtócsatit, az ördög nem alszik.

Ajtóra meg keresnék egy színazonost oszt jónapot, semmiféle festés nem kell, stevie leirta a többi aggályomat

Előzmény: djkerep (39089)
djkerep Creative Commons License 2013.11.25 0 0 39096

Lehet, hogy rosszul emlékszem arra amit mondott.

Előzmény: stevie-13 (39095)
stevie-13 Creative Commons License 2013.11.25 0 0 39095

Ma voltam egy műhelybe, az első sárvédőt, az ajtókat és a hátsó sárvédőt is lefényezi, azt mondta, hogy semennyire se látszódjon.

 

 

Ez így nem kóser.

 

Az ajtót fényezni kell, tiszta sor.  A szomszédos elemekbe bele kell ködölni, ez is korrekt.

 

De az érintett elemeket nem kell újra fényezni, csak lakkozni.! Egyrészt a költség szempontjáól sem mindegy, másrészt a technológia szempontjából is van különbség (a hátsó sárvédőre színt fújni csak az autón lehet, az meg nem annyira egyszerű). Harmadrészt eladáskor is számít, hogy egy (1) elem volt fényezve, vagy az autó teljes oldala.

 

A helyedben megmutatnám az autót egy másik mesternek is...

 

Előzmény: djkerep (39094)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!