Keresés

Részletes keresés

czzf50 Creative Commons License 2017.08.23 0 1 14991

Az nem hevederes pálya, hanem ki vannak kopva a hegesztések.  R65-ös sínek, amiket majd UIC60-ra cserélnek (valamikor).

Előzmény: sirdavegd (14989)
zjakabfi Creative Commons License 2017.08.23 0 0 14990

Nem tudom mennyien vannak a marosvásárhelyin, de a Metropolt nem értem. Szerintem Prágába csökkenni fog a kihasználtsága, oda nem biztos, hogy érdemes éjszaka menni, főleg ha van napközben 2 órás ütem...

 

Abban nagyon bízom, hogy az első és utolsó prágai járatot nem szedik ki,sőt az lenne a jó, ha menne megint Hamburgba és Berlinbe...

 

Előzmény: Izsó001 (14986)
sirdavegd Creative Commons License 2017.08.23 0 0 14989

Mávos termes. A jó szlovák 120-as hevederes pályát nem jó kombinálni ezzel a derékkal.

Előzmény: DVB (14984)
zjakabfi Creative Commons License 2017.08.23 0 0 14988

Hol láttad ezt? A határra leért pontosan.

 

Előzmény: martinaxe7 (14987)
martinaxe7 Creative Commons License 2017.08.23 -1 0 14987

Kifelé menő Adriáról lehet tudni valamit?

 

Tényleg 220 perc ?

Izsó001 Creative Commons License 2017.08.21 0 2 14986

A hozzászólásomat törölnék, ha leírnám a tömör véleményemet. :(

Előzmény: Törölt nick (14985)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.21 0 0 14985
DVB Creative Commons License 2017.08.21 0 0 14984

Azert ez vagon fuggo is. Milyenben utaztal?

Előzmény: sirdavegd (14982)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.21 0 0 14983

Nézegettem ma hogy mik vannak a menetrendben és az utolsó napra az idei menetrendből és a 406-es IC-re ilyen jelen állás szerint elég valótlan dolgokat ír. Aki úgy jobban ért hozzá aszerint ez a valóságot tükrözi vagy csak valami elírás? (bár nekem az sem tiszta hogy miért csak Biharkeresztesig írja a vonatot)

sirdavegd Creative Commons License 2017.08.15 0 0 14982

Azon gondolkozom, hogyan lehetne kikerülni a retek hevederes szlovák szakasz Budapest-Ostrava viszonylaton (áprilisban konkrétan szétrázott). Miután új derekat még nem árulnak a boltban, a közvetlen vonat helyett ezt ötlöttem ki október elejére:

Oda:
Budapest-Keleti 7:40 ind. RJ 60 
Wien Hbf 10:11 érk.
Wien Hbf 11:10 ind. RJ 74 Franz Schubert 
Břeclav 12:04 érk.
Břeclav 12:11 ind. 130 Varsovia 
Ostrava hl.n. 13:59 érk.

(6 óra 19 perc, Varsovia 5 óra 37 perc lenne)


Vissza: 
Ostrava hl.n. 11:00 ind. 103 Polonia 

Wien Hbf 13:49 érk.
Wien Hbf 13:59 ind. RJ 63 railjet 
Budapest-Keleti 16:44 érk.

(5 óra 44 perc, Varsovia 5 óra 35 perc lenne)

 

A csek Idnes idos-sal terveztem, a direkt vonatokhoz képest csak plusz fél-egy órával hosszabb. 

https://jizdnirady.idnes.cz/vlaky/spojeni/

Azt tapasztalatból tudom, hogy a Varsovia már elindulni sem szeret pontosan, határátlépni meg főleg, de a vissza vonatnál elég csücskösnek tűnik a 10 perces átszállás Bécsben. Jetik gondolom továbbra is pontosak.

JCSABA Creative Commons License 2017.08.12 0 0 14981

És a háttér a szolgáltatáscsökkentéshez:

http://index.hu/gazdasag/2017/08/12/sztrajkra_keszulnek_a_vasutasok/

Előzmény: BahnScorper (14975)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.10 0 0 14980

Az lehet viszont nem mindenki Brassóig utazott gondolom a vonattal. Az Ady-ra pedig az hogy éjszakai sem illik.  Na de erről jutott eszembe hogy valamikor 2007 környékén amikor egy jó hosszú cseh szerelvény csinálta a vonatot ki hitte volna hogy 2017-re 2 db. 2. osztály lesz az egész.

BahnScorper Creative Commons License 2017.08.08 0 0 14979

Éjszakai vonaton 1. osztálynak nincs sok értelme. Aki rászánja a plusz pénzt, az inkább fekvőt vagy hálót vesz.

 

Az étkező nem volt rossz, sokan szerettek benne vacsorázni, reggelizni. (Ez az Isterre is igaz volt...)

Előzmény: Törölt nick (14978)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.07 0 1 14978

Ahogy én tapasztaltam inkább az Adynál volt üres az 1. osztály. Viszont ha az ember nem akart mindenféle alakkal (lehet a román úti cél miatt) együtt utazni annak ott volt néhány száz ft pluszért belföldön és egyedül senkitől sem zavartatva lehetett utazni. Na de mindegy is legalább valaki biztos jól jár azzal hogy ahelyett hogy fejlesztenének inkább leépítik a meglévő szolgáltatásokat.  Még a románok és a szerbek is képesek 1. osztállyal járatni a nemzetközi vonatokat Magyarországra.  

Viszont az étkezőnek lehet tényleg nincs sok értelme mert a húsvéti és pünkösdi időszakon kívül nem lehet túl kihasznált...

Előzmény: BahnScorper (14977)
BahnScorper Creative Commons License 2017.08.07 0 0 14977

1. osztályon eddig sem tolongtak a népek. A hálót én sem értem - a fekvő e dokumentum tanulsága szerint  marad - húsvétig ugyan tényleg gyenge volt, de ez nem jelenti azt, hogy akkor úgy kongott volna az ürességtől, mint a szófiai járat...

Előzmény: Törölt nick (14976)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.07 0 1 14976

Eleve undorító ahogy tönkre teszik azt a két vonatot. Viszont a nagyon okosak ott fent amikor épp nem Kisvárda fejlesztésével vannak elfoglalva arra nem gondoltak hogy hogy fog két 2. osztályú kocsiban elférni annyi ember? Mivel a háló és fekvőhelyes kocsik szinte mindig magas kihasználtsággal mennek.... vagy akik eddig ezzel utaztak majd odateleportálódnak? Remélem csak decemberig marad így ez az őrültség....

BahnScorper Creative Commons License 2017.08.07 0 0 14975

- a Citadella és a Rippl-Rónai étkezőkocsit nem továbbít (utóbbiból már az internetes pdf-ben el is tűnt),

 

Ez már a nyári menetrend kezdete óta így van.

 

- a Nesebar/Albena étkezőkocsit nem továbbít (bár az internetes verzióból ez már júniusban eltűnt)

 

Nem is járt benne ebben a szezonban egyáltalán.

Előzmény: JCSABA (14974)
JCSABA Creative Commons License 2017.08.07 -1 0 14974

Megjelent a 3. számú "pótlék":

2017. augusztus 28-tól:

- az Ady Endre (már ha éppen közlekedik) és a Corona vonatok első osztályú és étkező kocsit nem továbbítanak,

- a Citadella és a Rippl-Rónai étkezőkocsit nem továbbít (utóbbiból már az internetes pdf-ben el is tűnt),

- a Nesebar/Albena étkezőkocsit nem továbbít (bár az internetes verzióból ez már júniusban eltűnt)

2017. szeptember 9/11-től:

- a Corona hálókocsit sem továbbít.

haha 1970 Creative Commons License 2017.08.07 -2 0 14973

Azt mondjuk úgy érdekesség képp jegyezném meg hogy lehet átnézve az a szerelvény amit indulásra úgy állitanak be hogy nem müködik bent a klíma illetve a wc-k sem müködnek, ez a Lilafürednél( 504) többször is előfordult!

Előzmény: haha 1970 (14972)
haha 1970 Creative Commons License 2017.08.07 -2 0 14972

Teljesen igazad van hogy nem az akna a lényeges hanem ha szükséges van megfelelö szakember és az alkatrész is!

Előzmény: BahnScorper (14967)
BahnScorper Creative Commons License 2017.08.07 0 0 14971

Ennyire hanyatlik a román vasúton... a pályafenntartás!

Előzmény: Ger827 (14970)
Ger827 Creative Commons License 2017.08.06 0 0 14970

Kedves topicosok!

 

Olyan kerdesem lenne hozzatok ami mar nagyon reg ota foglalkoztat. A Dacia nemzetkozi gyors miert szed ossze szinte mindig kesest? Gyakran utazom vele es eddig csak 1-szer volt pontos, de ahanyszor csak ranezek 60 perc kesest mindig osszeszed. Ennyire hanyatlana a roman vasuti szemelyszallitas vagy minek koszonheto?

BahnScorper Creative Commons License 2017.08.05 0 0 14969

Igen, korábban is úgy csinálták, meg néha csak a mozdonyok mentek ide-oda. Csak akkor még nem létezett ütemes menetrend...

Előzmény: Törölt nick (14968)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.02 0 0 14968

Azelőtt is a Keletibe hurcolták át a szerelvényeket, vagy ez hogyan volt régebben?

Gondolok arra, hogy a 2000-es évek elejéig még elég sok nemzetközi vonat a Nyugatiból és a Déliből indult, nem a Keletiből.

Előzmény: BahnScorper (14967)
BahnScorper Creative Commons License 2017.08.02 0 1 14967

Az aknánál azért több is számít, főleg az, hogy vannak a kocsi szerelésében járatos emberek és alkatrészek is kéznél.

Előzmény: haha 1970 (14964)
BahnScorper Creative Commons License 2017.08.02 0 0 14966

Igen van, mindegyik kocsiban. Kilencvenakárhány százalékban még működik is!

Előzmény: 1.9 TD SX (14965)
1.9 TD SX Creative Commons License 2017.08.02 -1 0 14965

Azt szeretném tudni , hogy van -e légkondi a nemzetközi vonaton?Bp.- Zürich. Ja és éjjszakai .

haha 1970 Creative Commons License 2017.07.31 -1 1 14964

Lényege a "bázisnak" hogy a kocsikat aknán is áttudják nézni!

Előzmény: gabor144 (14963)
gabor144 Creative Commons License 2017.07.30 0 0 14963

Mi olyan tevékenységet jelent az "átnézés", amit egy másik páylaudvaron nem lehet megcsinálni?

Előzmény: haha 1970 (14962)
haha 1970 Creative Commons License 2017.07.30 -1 1 14962

Elméletileg a nemzetközi vonatokat a beérkezés után átnézik és az csak ott lehetséges! Szakmai körökben ezt úgy mondják beviszik a bázisra öket!

Előzmény: gabor144 (14961)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!