Megmondom neked az őszintét, szegíny családból származom. Odamentem a bádogoshoz, monttam, mutasa a maradékokat. Azt összeöntötte, jól megrázta, oszt lefújta.
Namost a tető alatt este 7-kor kifejezetten szarbarna. Nade kint a napon, kellemes világos Sivatagi Metál a színe. :-)
Amúgy, ha te is kenetni akarsz, akkor: Kia Picanto C5M Caféé mokkát kérj a festőtől!
Problema adodott, kuplungolas kozben enyhe rezgest produkal az autom, jobbara egyesben es kettesben eszreveheto. Amikor leallitom akkor nincsen koppano hang, ami a kettostomegu lendkerekre utalna. Vagy?
vajon mi lehet? Kinyomo csapagy, esetleg kettomegu?
Hűűűű! De szép az a lökhárító! :) Meg persze az egész! Lakatos nem nyilatkozott? Csak mert a hétvégén megyünk arra felétek! Aztán esetleg ha netán..... :) Tényleg baromi jó ez a szín! Nem kis munka! Hajrá!
Téli viselkedésről nincs infom, bár szerintem télen téli gumi kell, főleg ilyen nagy kocsikon. Pickup-os ismerőseimnek volt többnek is g012 és panaszkodtak hogy gyorsan kopik, pedig a piköp csak 1600 kg körül mozog, mi leszm ajd velük egy 2T fölötti autón? sejtheted.
A minap voltam a nomád miskolci boltjában és ott láttam egy olyan polifoam szerű derákaljat, ami inkább gumihab szerű, kb 2cm vastag, sok csík kijönne belőle.
www.nomadsport.eu csak most le van állítva mert a héten 50%-os kiárúsítás van és gondolom a rendszer ne mbírja a rohamot.
"A 10. Szegedi Land Rover Baráti találkozó időpontja: 2013.09. 27-29-29. Hasonló rendszerben szervezzük mint korábban. Ha lesz kellő számú jelentkező akkor szervezünk csütörtök esti érkezéssel már pénteki programot is, ez csak rajtatok múlik. Ahogy ígértem, aki elküldi azt a Landi képet amit kér a matricára, egyedileg megkapja."
csak halkan megjegyzem, hogy a múltkor ott szóltak ránk a rend őrei és a természetvédő szagemberek. (ez csak infóként, mert ahol nincs sorompó vagy kerítés ott megyek)
akár elmehetnénk a macifarmra is, mert az onnan egy köpésre van és lehet végig terepen menni. kb 1 óra, ha túlzok.
Munkafázisban vagyok, és gumilemezt/tömítést keresek.
A lángossütő munkaterületét, a szállítójármű kezelőhelyiségével kell összepárosítani, közé kellene valami VASTAG PUHA gumiszalag, amit berakhatok a bódé és a fülke közé, és ezt jól összeszorítanám, hogy a két egység ne mozduljon egymással, mert a fülke teteje is egy egység a bódéval, így nem mozdulhat el SEMENNYIT sem.
Az alváz csavarodásából adódó dolgot úgy oldom meg, hogy a bódé elől 2, hátul 1 ponton van rögzítve az alvázhoz, így a fülkével együtt tud maradni.