Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Persze hogy nem egy kategória. A Camry-ben (1999) az tetszett hogy a bele nagyjából ugyanaz mint a Corolláé, csak a kormányoszlop tovább állítható felfelé. Sajnos ezen az autón is érződik az, ami az összes többi japánon: a 197 centimmel már ufó vagyok, max 180cm magas emberekre van tervezve.
A 9000-es SAAB (legalábbis ami nekünk volt 87-es) nem a Themával nagyon rokon?
Szét kell fúrni a szegecseket, de csak óvatosan. Ha nem boldogulsz a mechanikával viszek neked egyet. Ha szét van szedve érdemes a mikrokapcsolókat újra cserélni. Pár forintos tétel, és csúnyán szívatnak, ha rosszak.
A bal hátsó ajtó szórakozik velem! Hosszú heteken keresztül nem engedett be, most meg bezárni nem lehet... :)
Sokadik próbálkozás alkalmával, egyszer csak ki lehetett zárni. Viszont, attól kezdve, meg bezárni nem lehet. Ma este kiszedtem a zárszerkezetet. Valamilyen mechanikus hibája van, ugyan is így sem lehet bezárt állapotba átbillenteni. És a kp. zár sem működik. A lábfényt viszont kapcsolja.
Hogyan lehet szét bontani? A szegecselést le kell fúrni róla, vagy más módon is szétszedhető?
OFF Lehet rajta vitatkozni, nyelvtudás miatt mindenképp (bár így 15 év után igencsak megkopott), anyám ott ment férjhez másodszor, az a házassága sem volt túl sikeres, úgyhogy visszajöttünk. ON
Elvitték a TDS kombi kappát is hahu-ról. De hát ilyen az élet, még mindig nem keresem az új munkahelyem, egyre jobban élvezem a szabadságot ...
Az király lehetett. Én még sosem jutottam annyira lefelé, pedig készülök egy ideje.... El vagyok kényelmesedve, és míg meg tudom oldani a dolgomat északabbra, addig biztosan nem jutok el arra felé.
Én alapvetően a végleteken lavírozok egy ideje. Hóbortnak van kettő is, és egyik érv sem mondható ésszerűnek velük kapcsolatban, amit a birtoklásukkal kapcsolatban mentségemre fel szoktam hozni. Ezért van a családinak kikiáltott józan Kappa, ill. a dolgozós T4, mert kellenek a biztos pontok is a túléléshez. És, ha ez nem lenne elég, most rákattantam, hogy a bakancs listám "gyermekkori traumák" szekciójának következő (két kerekű) tagját is beszerezzem. Menthetetlen vagyok.
Multkor megnéztem egy V6 3.0 Camry-t (190LE), hogy mennyibe lenne nekem B2+Belváros kombóban a bizti+éves adó (52+45e). Nem okozna gondot és lenne az az alkoholszint hogy belevágnék, de így józanul nekem nem ér ennyit az autózás :)
Volt régen olaszországban egy 9000-es turbós SAAB-unk, tudom milyen érzés amikor egy előzés előtt nem kell elővenni a gimis fizikakönyvet, de annyira nem igénylem a teljesítményt.
Persze 15 éves autónál az állapotot kell nézni, nem a felszereltséget :)
A képeken nagyon rendben levőnek tűnik. Ha a km. (esetleg) tényleg valós, akkor a motor miatt kár parázni. Egy ilyen színű, és felszereltségű Jtd-ből simán elmennék nyugdíjba.....
a helyzet ugyan szar, de azért nem reménytelen.
van pár alternatíva az eladásra és a megtartásra is.
a sors tudja, miért hozott össze bennünket, aztán
idővel minden kiderül számomra is. :-)))
tetszik egyébként, de az automata taszít, a
hogy írtad korábban, most kell venni majd
veteránként eladni, de helyem nincs elég pillanatnyilag.
szóval bonyolult... :-)))
Azért gondolom, mert épp ez miatt nem volt fékem. A vákum csövet (ami a vez tengely végétől jön) lehúztam és ott éreztem, hogy szív rendesen. Viszont a fékrásegítő nem működött megfelelően. Kicseréltem az osztrák autóéra és így lett fékem. Az igaz, hogy a következő próbakörön már nem volt teljesítmény.
A vákum mire van még hatással? Nem csak a fék rásegítésre? Bár ha jól emlékszem van egy pici cső ami elágazik a vákum csőből és megy az EGR-hez.
Az autó marha jól ment, csak a fék nem volt az igazi. Kicseréltem a fékrásegítőt és így meg is javult. Közben cseréltem még olajat is.
Az eredmény, fék szuper, de a kocsi nem megy.
Illetve beindul, de nincs benne erő. Ha lenyomom a gázpedált akkor kb 1300ig felpörög majd vissza alapjáratra. Minden sebességi fokozatban ezt csinálja.
Csak úgy tudok vele gyorsítani, hogy ha állandóan nyomkodom a gázpedált. Ráadásul füstöl is. Eddig csak akkor füstölt ha álló helyzetben lepadlóztam, bár ez inkább korom volt.
Érdekesség még, hogy volt egy hibakódom, de csak a sokadik próbakör után egy rövid időre:
Motoröl messystem defekt. (motorolaj mérőrendszer hibás) Hogy ez honnan jött neki?