Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szalaics Creative Commons License 2013.11.28 0 0 39156

Hát, akinek Iphone-ja van! :)

Küldtem egy mailt tegnap...

Előzmény: renaultdoki (39154)
renaultdoki Creative Commons License 2013.11.28 0 0 39155

Szerintem minden 2-es szériásban van a coax melett egy hagyományos csuszósarúval ellátott vezeték. (kb.:20cm)

A 3-as széria a coaxon táplál,de van amelyikben van FM1 és FM2 erössitő is,az utobbi a csomagtér ajtóban.

Előzmény: develooper (39140)
renaultdoki Creative Commons License 2013.11.28 0 0 39154

IPHONE-ra is van Renault radió code calkulator.......:)

Én is ezt használom...

Előzmény: szalaics (39151)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.28 0 0 39153

Nem vagyok ismerős arra,m a cikkben leirják mihez közel volt a baleset, ha valaki ismeri a környéket eldöntheti, bár annyira szerintem nem is fontos

Előzmény: Trotter66 (39152)
Trotter66 Creative Commons License 2013.11.28 0 0 39152

A kép nyilván illusztráció, csak nem írták oda. Én, ha az én kocsim lenne rajta és egy ilyen cikket tennék alá, biztos, hogy helyreigazítási pert indítanék, ha nem tennék helyre a dolgot.  Persze csak annyit kellett volna odaírni, hogy illusztráció...

 

No comment.

Előzmény: Törölt nick (39150)
szalaics Creative Commons License 2013.11.28 0 0 39151
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.28 0 0 39150

A kép alapján valószínű,

Nem éppen ezen agyaltunk, mert csatlakozva EME cartárshoz én sem látom akereszteződést

De az eljárás alapján tény

hogy az autós kanyarodott ki alárendelt útról balra, még a kamion előtt, amit épp előzött a motoros.

 

Előzmény: grogrum (39148)
creative69 Creative Commons License 2013.11.28 0 0 39149

A kérdés első fele megválaszolásra került :)

Az indítási nehézségek nekem kétféleképp jelentkeztek.

Az egyik a sokáig állt a kocsi és elsőre nem indult tipusú volt.

A másik pedig a rövid ideig járt (elsőre pöccre indult) második indítás kínkeservvel...

Illetve tegnap mikor mentem Zoltánhoz már az alapjáratom is táncolt. Ez most egyelőre úgy látszik, hogy megoldódott...

Előzmény: cefo (39139)
grogrum Creative Commons License 2013.11.28 0 0 39148

Kicsit pontatlan a cikk szövege.

A kép alapján valószínű, hogy az autós kanyarodott ki alárendelt útról balra, még a kamion előtt, amit épp előzött a motoros. Vagyis a motoros volt kitakarva. Látszik, hogy a motoros a szembe jövő sávban haladt, és a jobbról elékerülő kocsit balra akarta kikerülni. Ilyen esetben valóban a balra kikanyarodó a hibás.

A tanulság: Ha jobbról nem jön senki, és balról nagy méretű jármű jön, ami előtt még kiférünk, inkább várjunk, mert lehet kitakarja az őt előzőt.

Előzmény: Törölt nick (39147)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.28 0 0 39147
Előzmény: EME (39144)
ŰTH Creative Commons License 2013.11.28 0 0 39146

Nekem is volt hasonló problémám. (Nem pont ilyen, mert nekem olyat nem csinált, hogy csak az egyik ajtót nem nyitotta, a többit meg igen, de a többi tünet stimmel.) Nekem az segített, hogy - a márkaszerviz tanácsára - a problémás kártyát egy ideig bedugva használtam. Rövid idő alatt teljesen elmúlt a gond. Nem mondom el / írom le megint, hogy mi volt erre a márkaszervizes ideológia, vagyis hogy miért javasolták ezt a bedugós használatot, mert amikor a múltkor beírtam, sajnos nagyon durván le lettem hülyézve itt a topikon. Rosszul esett, és nem akarom újból megrázni a mentális pofonfát. Segíteni viszont (neked is) szeretnék azzal, hogy megosztom veled a nálam abszolút bevált márkaszervizes tanácsot: használd a problémás kártyát egy ideig bedugva. Remélem nálad is beválik. Ha meg nem, hát ártani biztosan nem árt...

Előzmény: AtiGH1 (39141)
laca- Creative Commons License 2013.11.28 0 0 39145

Elem hogy van? A nyáron szívtam meg ugyanezzel, elmentünk nyaralni, a szekér meg hol kinyílt, hol nem. Ha már bejutottam és betettem a helyére a kártyát, ment minden rendesen.

Előzmény: AtiGH1 (39141)
EME Creative Commons License 2013.11.28 0 0 39144

Szerintem ez a kép nem ehhez a balesethez tartozik. Én itt nem látok útkereszteződést és azt sem, hogy a motoros szabályosan közlekedett volna...szvsz kerestek egy képet, amin autó van, meg motoros és nem írták oda, hogy "a kép csak illusztáció"...

Előzmény: Törölt nick (39142)
djkerep Creative Commons License 2013.11.28 0 0 39143

Felső holtponti jeladó

Előzmény: cefo (39139)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.28 0 0 39142

http://www.kemma.hu/komarom-esztergom/kek-hirek-bulvar/vadat-emelhetnek-az-1-es-uton-balesetet-okozo-autos-ellen-527253

 

Esetleg egy ide posztoló kolléga a szenvedő alany? (NEM a motorosra gondoltam...)

AtiGH1 Creative Commons License 2013.11.28 0 0 39141

Hello,

 

Mitől lehet az, hogy szabadkezes autónál az egyik kártyával tudok indítani zsebből, a másikat be kell tennem a likba, viszont ajtónyitás/zárásnál sem működnek egyformán. Egyik nyitja pl. a bal hátsó ajtót, másik nem. (mindkét kártyában új elem van)

 

Üdv,

A

develooper Creative Commons License 2013.11.28 0 0 39140

Reggel megnéztem és jól emlékeztem, van egy scenic antennám, és nincs külön tápcsatlakozása, csak és kizárólag a koax. MII cc-n is épp most néztem meg ott a csomagtár ajtnón van az antenna ott sincs külön kábel. Évjárat függő lenne?

Előzmény: renaultdoki (39137)
cefo Creative Commons License 2013.11.27 0 0 39139

Mijazaz FHP? Nekem is volt egy ilyen nehezen indulásom, de betudtam annak, hogy 2 hetet állt a kocsi. Aztán amikor ki akartam állni, be is indult pöccre, de aztán a következő indulásnál tekergette vagy 3-4 mp-ig, mire elkapta. Azóta nem csinált ilyet...

Előzmény: creative69 (39138)
creative69 Creative Commons License 2013.11.27 0 0 39138

Sziasztok!

 

Me megvolt a második szeánszom Zoltánnál, megmérte az olajnyomást ami szerencsére rendben van :)

Viszont ami ebből leszűrhető:

- Mi a fa..tól ment tönkre a cserélt okoskerék??

- Az egyik hidrotőkém behalt de ezért érdemes-e megbontani a mocit (úgy értem ne legyek már ennyire white fülü ha a motor egyébként rendben van...)

 

Valamint ki lett cserélve az FHP-m mert mostanában 3-szor is jártam úgy, hogy a kocsi 3-4 másodpercig csak indítózik és csak utána indul el...

 

Ha már ott voltam (Zoltán is nagyon örült, hogy minden utólag jut eszembe :D)

- Ki lett cserélve 3 kilincs mikrokapcsoló (ebből következik, hogy csak egy működött, de sajnos az se az én oldalamon volt...)

 

A kilincs mögötti szenzorok közül pedig a két hátsó ajtóé rossz (ezt ugyan megbeszéltük, de nem kérdeztem meg, hogy mennyi az annyi remélem Zoltán segít majd :) )

 

Ami még érdekes lehet:

 

A gumim itt cseréltettem le: http://www.gumiambulancia.hu/

A sérült alufelnimet is szépen kigörgőzték gyorsan és olcsón dolgoznak és éjjel nappal nyitva vannak 

 

üdv Creative

renaultdoki Creative Commons License 2013.11.27 0 0 39137

Az antenna talpába van beépitve egy erősitő,ami 12voltot kap.

A rádió adja ki a 12voltot,ami az autó bal oldálán megy végig a kábelkötegben. (egy zöld vezeték)

A testet a karosszéria biztositja az antenna leszoritó anya körmös lemezén keresztül.

Előzmény: develooper (39136)
develooper Creative Commons License 2013.11.27 0 0 39136

Ahoy.  Ezek a készülékek, nem tudnak tápfeladást. Az iso csatlakozóban van egy kapcsolt 12V ami az antenna erősítőt kapcsolja ha van. Laguna II nél Velsatisnál van. MII nél nem láttam amikor néztem.

Emlékeim szerint a FAKRA csatlakozós renault rádiók már tudják a tápfeladást.

:)

Sok esetben szar anyagválasztás miatt elképesztően oxidálódik mind a csatlakozó, mind az aljzat.

Sőt, volt olyan scenic amiben az aljzat árnyékolása egyenesen rozsdás volt.

Ezek mind mind befolyásolják a vételt.

Előzmény: EME (39121)
csaveri Creative Commons License 2013.11.27 0 0 39134

Jó estét !

Törölt nick Creative Commons License 2013.11.27 0 0 39133

HELLA    6PU 009 110-111
RENAULT    407005578R
RENAULT    7701476636
RENAULT    7701476662
RENAULT    820 0281 399
RENAULT    8200281399

ennyifélét láttam igyekeztem kiválasztani a legjobbat véleményem szerint. van még 15.000, 10.100, 9.100, de 7.500-is.

Amit irtál helyben van neki az jobban megéri, biztosan másikban is annyi lehet Bp-n, igy jobban jár ha ott veszi

Előzmény: Törölt nick (39131)
cefo Creative Commons License 2013.11.27 0 0 39132

Oda en többet nem teszem be a lábam. 500 Ft sporolasert pláne nem.

Előzmény: Törölt nick (39131)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.27 0 0 39131

Kereken 10e Fakertészéknél (Baumgartner).

Előzmény: Törölt nick (39123)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.27 0 0 39130

Na jó, asszem kiballagok, kiveszem a rádiót és egy egyszerű multiméterrel rámérek a rádió antennacsatlakozójára. Vagy rajta lesz egy DC jel (vszeg 3,3V körüli, nem hiszem, hogy 12V-ot kiküldene), vagy sem. Ápdételek majd, ha nem is ma :)

Előzmény: EME (39121)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.27 0 0 39129

Az önteszthez nem kell ESP, viszont tény, hogy hangosabb az önteszt az ESP-s kocsiban (tapasztalat).

A nem ESP-s kocsiban is egy olyan fékezés után, ahol az ABS akár csak egy kicsit is beavatkozik, miután a "helyzet" véget ér és a kocsi felgyorsul, egy gyors öntesztet hajt végre.

Szóval aggodalomra semmi ok :)

Előzmény: ŰTH (39128)
ŰTH Creative Commons License 2013.11.27 0 0 39128

És a nyomásszabályozó szelepet vajha mi rángatja ilyenkor? Nem véletlenül az ESP öntesztje? ;-)

No mindegy, a lényeg, hogy nem beteg a bocid.

Előzmény: laca- (39124)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.27 0 0 39127

természetesen

Előzmény: cefo (39126)
cefo Creative Commons License 2013.11.27 0 0 39126

Szuper! Amennyiben Zoltán nem ragaszkodik a saját beszerzési forrásához, I am the vevő! Majd jelentkezem, és köszönöm! A többi is lemerül gondolom lassacskán, mert 6 éves elmúlt az autó.

Előzmény: Törölt nick (39123)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!