Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Van valakinek tapasztalata vagy ötlete, hogy mi a jelenség oka?
Indítás után, de csak hidegen, míg nem melegszik kicsit a motor, gázadás után 1 pillanatra megtorpan az autó, majd elindul. És ez minden gázelvétel utáni újabb gázadásra igaz. Mindegy, hogy pici gázzal vagy naggyal. Ugyan így viselkedik. Pl váltás után gázt adok, és egy megtorpanás következik. Olyan mint mikor leveszem a gyújtást, de nem ránt akkorát mikor elkezd húzni.
OFF: Lancia Y10-en eltűnt az üzemanyag. Nincs feszültség az üzemanyagpumpa csatlakozójában gyújtáson, ill pillanatra van csak 12 V. Aztán semmi. 2 percre álltam meg és mikor újra akartam indulni semmi. Riasztó van valahol a kocsiban.. biztosítékot nem találtam rosszat, fogalmam sincs merre induljak el hibakeresésben...?
a 2.4-es szépség esetleg vmelyik fórumtársé, ésha igen/nem, akkor lehet róla tudni vmit? ha megnézte már vki (donprego?), és teljesen felejtős, akkor nemfeltétlenül másznék el érdig...
Nekem van egy. Itt vettem egy márkatárstól, de nem lett rá szükség, ugyanis a motorfelújítás kukázva lett, helyette komplett motort tettünk bele. Ha jól emlékszem talán 170 ezer km volt a motorba, amiből kivették.
No megpróbáltam megtekinteni a kocsit, amikor mondtam nepperbának hogy ilyen modell tetszik, de inkább a dízeleket nézem, azt mondta hogy akkor ő nem is hozza a kulcsot, úgyhogy nagyon nem tudtam belemászni a lelkébe.
Hát a kocsi azért körbe van karistolva rendesen, jobb első sárvédőn és mindkét hátsó ajtón látszik a benézett parkolások nyoma, ajtók szélei javitófestékezve vannak. Ezek még nem is lennének vészesek, viszont a hátsó ablaktörlő szépen belegravírozott az üvegbe.
A bőr amúgy jónak tűnik, minimális kopást láttam csak rajta.
Srácok, remélem tud valaki segíteni... olajszivattyút keresek a benzines Kappámhoz (2.0 20v 155ló).
Horribilis összegért kaptam ajánlatot újról, őszintén szólva ennyit az egész kocsim nem ér... ha volna valakinek elfekvőben egy ami nem kokszos motorról lett leszerelve akkor vevő lennék rá.
A héten tényleg lesznek képek,még semmit sem csináltam az autóval,4 hétig pihent a ház előtt.Ma már garázsban pihenget,és várja az új olajat ,szűrőket,fékbetéteket stb.
Üdv mindenkinek!
Én az elmúlt 2 hónapban egyetlen Kappát sem láttam az utakon.....
Tegnap este yutúboztam carwrapping témában elég sokat, tényleg nem egy ördöngősség, mondjuk egy Kappa utastértetőt behúzni szép feladat lesz.Nálam már eldöntött dolog, hogy komplett fóliát kap a verda.Sajnos itt-ott gittelni javítani is kell.
A Stilom tükrén, meg pár koptatócsíkon fogok gyakorlatozni én is.
A Kappát bicolorban álmodtam meg, feltéve ha találok megfelelő árnyalatokat, sötét-világos zöldben.
Jónak tűnő sötétzöldet láttam már, a világosabb árnyalat a problémás. Ha nem megy marad egyszínű.Kékben el tudok képzelni matt-fényes kombót is, a Stilonál fel is merült bennem.
Látatlanban nehéz okosnak lenni. Lehet, hogyha itt állna az autó, akkor is elvakaróznék vele pár napot. Általános dolgokat kéne végig nézni, EGR, turbónyomás, üzemanyag rendszer, ilyesmi. Érdemben, a fórum keretei közt nem lehet "autót javítani", így könnyen futsz felesleges köröket.