Keresés

Részletes keresés

Rospe Creative Commons License 2014.04.17 0 0 88867

Szia !

 

Ja, köszi a kimerítő választ.

Hát igen, nem mindennapi látvány, darab az biztos, már csak ezért is fotózza mindenki, mert biztosan szívesen látnák újra, felújítva.

Valahol olvastam, hogy 15 éve áll itt, ennyi idő alatt pedig a tulajdonosa beláthatta volna, - bármennyire is szereti, - hogy ha nem megy a felújítása, akkor bizony el kellene adni.

Üdv: Péter

Előzmény: éjszakás tartalék (88862)
BPO-105 Creative Commons License 2014.04.17 0 0 88866

Csak ezt a képet ismerem róla, ha pontosan így nézett ki, akkor nem valószínű.

Előzmény: Törölt nick (88865)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.17 0 0 88865

Lehetséges, hogy ez eredetileg kenyérszállító busz volt? (Olyan, amiről az Az IKARUS Karosszéria- és Járműgyár története . könyvben van.)

Előzmény: éjszakás tartalék (88862)
P.stephenson Creative Commons License 2014.04.17 0 0 88864

Szeritem keresd meg Béke Tónit, ha nem is adja el az ő méhész 311-esét, biztos tud segíteni, hogy hol lehet ilyet felhajtani.

https://www.facebook.com/pages/Classic-Truck-Bus/310352722415848?fref=ts

Előzmény: Szöszy13 (88861)
Szöszy13 Creative Commons License 2014.04.17 0 0 88863

Köszönöm

Előzmény: éjszakás tartalék (88862)
éjszakás tartalék Creative Commons License 2014.04.17 0 0 88862

Helyileg Dormándon található a 31-es főút mentén, Tenk irányába. Viszont a tulajdonos nem hajlandó megválni tőle, pedig sokféle ajánlatot kapott, még jármű formájában is, de nem akart belemenni az üzletbe. Az a palatető sem véletlenül került a busz elé... Már azt is megunta, hogy állandóan fotózzák.

Előzmény: Szöszy13 (88861)
Szöszy13 Creative Commons License 2014.04.17 0 0 88861

Jó Reggelt!

 

A méhkaptár helyileg hol található? Esetleg valamit lehet tudni a tulajdonosáról?

Előzmény: Rospe (88860)
Rospe Creative Commons License 2014.04.16 0 0 88860

Sziasztok !

 

Jobb sorsa érdemes Ikarusok. ( mai felvételek )

 

 

 

Subaruwrxsti Creative Commons License 2014.04.16 0 0 88859

Szia! Köszönöm szépen az információt neked is. Öröm ebbe a topikba járni, olvasni, nézni a sok infót és képeket, ritkábban videókat! :)

Előzmény: krepsz_zoltan (88853)
siófoki35 Creative Commons License 2014.04.16 0 0 88858

 

INNEN

siófoki35 Creative Commons License 2014.04.16 0 0 88857

 

INNÉT

Szöszy13 Creative Commons License 2014.04.16 0 0 88856

Köszönöm a segítséget

Előzmény: torqmatic (88854)
RIKA424 Creative Commons License 2014.04.16 0 0 88855

http://foreigners.ucoz.ru/photo/17

 

Ikarus tipusnal (bal oldalt)

torqmatic Creative Commons License 2014.04.16 0 0 88854

Berettyóújfaluban. A Hajdú Volán honlapján található elérhetőségeket tudom javasolni.

Előzmény: Szöszy13 (88851)
krepsz_zoltan Creative Commons License 2014.04.16 0 0 88853

Ez az egy készült, majd 1959 tavaszán érkezett a későbbi 75 db-os FAÜ IK66 sorozat első adagja.

Itt megnézheted a GF-100-ast hátulról is.

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=59081155&t=9134373

 

A vezetőfülke teljesen el volt szigetelve az utastértől, nem csak a "fürdőkád" volt, mint az IK55 esetében.

Előzmény: Subaruwrxsti (88848)
bi-02 Creative Commons License 2014.04.16 0 0 88852

Ez jó, mert akkor egyértelmű a helyzet, nincs átfedés, keveredés.

Előzmény: Mihál (88845)
Szöszy13 Creative Commons License 2014.04.16 0 0 88851

Jó Reggelt!

 

Hol található ez a roncs? Esetleg elérhetőséget tudsz nekem küldeni?

Előzmény: torqmatic (88839)
Szöszy13 Creative Commons License 2014.04.16 0 0 88850

Jó reggelt!

 

Esetleg elérhetőséget meg tudod adni?

Előzmény: P.stephenson (88835)
-Smiley- Creative Commons License 2014.04.16 0 0 88849

Sziasztok.  Régi képeket keresek a 16-os buszokról 1930-1995 közötti időszakról. Hol találhatok ilyen képeket?  köszönöm 

Subaruwrxsti Creative Commons License 2014.04.16 0 0 88848

Valóban, ő lesz az ha jól látom. Belőle csak ez az egy darab készült ilyen kivitelben? Leginkább az orr rész elejére gondolok ezzel a kérdéssel... Egyébként érdekes hogy még a két kép között is van különbség a buszon, bár az is furcsa, hogy a viszonylatjelző egyik képen sem került fel a helyére, pedig gondolom nem véletlen tátong ott az a nagy üresség.

Előzmény: EKM-765 (88847)
EKM-765 Creative Commons License 2014.04.15 0 0 88847

FAÜ első 66-osa, GF-100.

Előzmény: Subaruwrxsti (88846)
Subaruwrxsti Creative Commons License 2014.04.15 0 0 88846

Ő milyen csoda lenne? Esetleg valami exportra szánt verzió (volt)?

Mihál Creative Commons License 2014.04.15 0 0 88845

1980-as gyártás. 09-28-ig.

09-29-től 81-es, eltolható ablakkal a hátsó peronon.

Előzmény: BPO-105 (88843)
EKM-765 Creative Commons License 2014.04.15 0 0 88844
BPO-105 Creative Commons License 2014.04.15 0 0 88843

1981 január 14-ei állományba vétel, de nem lehet, hogy még 1980-as?

Előzmény: lobbanórotor (88838)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.04.15 0 0 88842

Kevés kilométerrel szerintem nemigen megy bontóba. 

Előzmény: Törölt nick (88841)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.15 0 0 88841

A 12 db jármű hulladékvasnak eladó.

A 396-ost egyben árulják, de nem jó jel, hogy jó ideje áll és hiányos. Nagy valószínűséggel a tököli bontóba kerül.

Előzmény: Subaruwrxsti (88840)
Subaruwrxsti Creative Commons License 2014.04.15 0 0 88840

Ha esetleg valaki épp egy ilyet keres, akkor: BOZ-102 rendszámú 396.27-es Ikarus turistabusz eladó a BKV-nál. :) Sőt most nézem hogy ezen felül 12 darab 260-as, 280-as, és 415-ös is gazdára vár... :(

torqmatic Creative Commons License 2014.04.15 0 0 88839

Előzmény: torqmatic (88836)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.04.15 0 0 88838

1981-es. 

Előzmény: bi-02 (88837)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!