Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tokima Creative Commons License 2014.09.28 0 0 68603

sziasztok!!!

egy kérdésem lenne!!!!

a kappa 2.4jtd mijen környezetvédelmi besorolásba esik szóval euro hányas????

sooty Creative Commons License 2014.09.28 0 0 68602

Alakul a probléma. Szóval a TDS fékpedálon két kapcsoló van. Az alsó a féklámpák világításáért felelő. Ez működik is. A felső viszont nem tudom mire való. Ugyan olyan mint az alsó, ugyan úgy működik, de nem tudom mit vezérel. Egy biztos, ha erről leveszem a csatlakozót akkor visszatér az erő. Igaz füstöl mint a gyárkémény, de megy.

 

A JTD-ben már nincs ilyen csatlakozó.

Az is feltűnt, hogy a gázpedál motorjából jövő vezetékkötegben van 3 szál vezeték ami olyan mint ha el lenne vágva. Az biztos, hogy a gyári műanyag csatijába nem való, mert ott az összes lábra megy vezeték. Nem hiszem, hogy ezt a gyárban így oldották meg. 

Az ominózus fékpedál kapcsolóra egy szürke és egy fehér színű vezeték megy, és ez a két szín a gázmotor csatijában is benne van, és nem szakadtak.

 

Tudja valaki, hogy ez a bizonyos felső kapcsoló a gázpedálon, mi is valójában?

 

 

granturismo Creative Commons License 2014.09.26 0 0 68601
Előzmény: JAMIE222 (68600)
JAMIE222 Creative Commons License 2014.09.26 0 0 68600

Ezmiez?Kamera?

Előzmény: DVlad (68599)
DVlad Creative Commons License 2014.09.26 0 0 68599

Ezt a tuningot ma láttam.

 

granturismo Creative Commons License 2014.09.24 0 0 68598

Köcce!!!!

Az az igazság, hogy Úttorlasznak adtam ajándékba egy ilyen holmit. Megpróbálnám visszakérni Tőle ha nem használja.

Először.

Aztán a Török Urat is megkereshetem.

Bár a lengyel sporttárs is árul akitől pld. a bőrbelsőmet is vettem. (gyönyörű Coupe-i(!) vannak Grzegorz-nak)

 

http://www.gieldaklasykow.pl/lancia-kappa-coupe-1999-19900-pln-lodz/

 

 

Előzmény: sutto (68597)
sutto Creative Commons License 2014.09.24 0 0 68597

gt facebookon elado kappa tetőablak motor, kapcsoló stb...

JAMIE222 Creative Commons License 2014.09.23 0 0 68596

Én megnézném az üzemanyag-szivattyút, hogy áll.Közlekedtél etanollal, lehet hogy az kikezdte a a szivattyú gumiágyát, ami morzsolódik lefelé és finom iszapot képezve eltömíti a szivattyú elsődleges szűrőjét.

Előzmény: Imre.G (68590)
kappa_tds Creative Commons License 2014.09.23 0 0 68595

Ki tudja mit cseréltek benne! Ahogy kivehető a képekről, a kesztyűtartó ajtaja, és a biztosítéktáblát takaró elem szürke mint az FL előtti modellekben. Az az érdekes, hogy ha jól emlékszem az Fl előtti, és az FL utáni modellekben a kormánykerék teljesen más, a csatlakózója sem egyforma a légyzsáknak.Persze azt át lehet forrasztani. Ugyanakkor az is biztos, hogy ha alaposabban szemügyre veszed a hátsó ülés formáját, az még a '98-as Fl előtti autók hátsó ülése volt. Az enyémben is ilyen volt, az '96-os.

Előzmény: DonPrego (68594)
DonPrego Creative Commons License 2014.09.23 0 0 68594

Szerintem fekete az, csak a kesztyűtartó meg a kormányoszlop melletti fedél (biztosítékok?) szürkék. Ezek szerint csattant és ezeket cserélték ki egy régebbi kocsiból?

Előzmény: probody (68593)
probody Creative Commons License 2014.09.23 0 0 68593

A műszerfal alsó részének is feketének kellene lennie már nem szürkének.

Előzmény: DonPrego (68585)
sooty Creative Commons License 2014.09.23 0 0 68592

Hát ez az! Csak a rásegítő lett cserélve. (na meg olaj és olajszűrő).

A rásegítő cserekor nyilván meg van bolygatva az aksi, a fékcsövek, kicsit a levegő rendszer, illetve belül a lábtérnél néhány apróság.

Előzmény: granturismo (68591)
granturismo Creative Commons License 2014.09.22 0 0 68591

Dehát hogyan kuszálódtak össze? Azt írtad csak egy rásegítő csere volt semmi más.

Ezért gondoltam ha tényleg csakis az volt bolygatva akkor pusztán a józan ész alapján először ott érdemes keresni a hibát.

Előzmény: sooty (68588)
Imre.G Creative Commons License 2014.09.22 0 0 68590

Még egy kis infó, ami lehet összefügg a hibajelenséggel. Egy ideje érezhetően, gyengül a motor teljesítménye. Nem ugrik úgy gázadáskor, és indulásnál is könnyen le lehet fullasztani. Viszont a slussz poén, hogy ez a folyamat a motor csere előtt is érezhető volt... ebből arra következtetek, nem motor hiba.
A gázadás utáni megtorpanást ma már úgy is produkálta hidegen, hogy megtorpan, majd ha picit nagyobb gázt adok váltás után, rángatni kezd. Ha csak pici és óvatos gázzal gyorsítok, akkor szünet, majd teszi a dolgát.

Valamilyen jeladó hibásodott meg, ami át lett rakva a régi motorról?

Előzmény: granturismo (68577)
sooty Creative Commons License 2014.09.22 0 0 68589

Még nem!

Előzmény: granturismo (68586)
sooty Creative Commons License 2014.09.22 0 0 68588

Arra gondolok, hogy önmagában az egr jó lehet mechanikusan, csak a vákum csövek kuszálódtak össze.

Előzmény: granturismo (68587)
granturismo Creative Commons License 2014.09.22 0 0 68587

"Olvasgatva az EGR működését és hibajelenségeit, ezt kizárnám már így elméletben is."

 

"Valamiért az az érzésem, hogy az egr-t vezérlő/szabályozó levegő csövekkel lehet probléma, bár szerintem minden úgy áll, mint korábban......"

 

Nincs itt egy kis ellentmondás?:-)

Előzmény: sooty (68582)
granturismo Creative Commons License 2014.09.22 0 0 68586

sooty

Azt amit javasoltam Neked, hogy húzd le a vákuumcsövet a rásegítőről és a csövet dugózd le kipróbáltad?

 

A diagnosztika csak önmagában természetesen semmit nem ér.

De egy diagnosztika + értő szakember csodákra képes.:-)

 

Előzmény: sooty (68584)
DonPrego Creative Commons License 2014.09.22 0 0 68585

Újabb friss hús.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/lancia/kappa/lancia_kappa_2.0_ls-8285240

a kérdések:

-Miért FL előtti a kormány ha 2000-es az évjárat (rendszám alapján 2000-ben lett behozva)?

-Miért nincs lefényképezve a jobboldala

-160 ezernél már nincs meg a gyári váltógomb meg ki van szakadva az ülés.

Amúgy első ránézésre szép példánynak tűnik.

 

sooty Creative Commons License 2014.09.22 0 0 68584

Hát itthon már régóta azt mondják, hogy roppant ügyes vagyok, de ezt hogy hotam volna össze?

 

Ami biztos:

A vákum szivattyútól megy egy cső ami a fékrásegítőbe csatlakozik. (Ez miatt lehet könnyebben benyomni a fékpedált)

Félúton egy vékony cső ágazik el a vákum csőből az egr irányába. Az egr tetejére megy két cső. Azt hiszem az egyik a már említett, a másik pedig a kipufogó csonk tetejére épített szelepre megy. 

 

(bár ez most így emlékezésből nem 100-as infó)

Előzmény: JAMIE222 (68583)
JAMIE222 Creative Commons License 2014.09.22 0 0 68583

Nem lehet, hogy valahogyan összekötötted a fékrásegítőt a turbóval és elmegy a nyomásod?:))

Előzmény: sooty (68582)
sooty Creative Commons License 2014.09.22 0 0 68582

Olvasgatva az EGR működését és hibajelenségeit, ezt kizárnám már így elméletben is. Az enyém teljesen hibátlanul indul hidegen is melegen is. Az alapjárat is tökéletes, üresben a fordulatot is tökéletesen veszi. Amíg el nem indulok nem derül ki a hiba. 

Igaz viszont, hogy másképp füstöl mint korábban.

 

Az üzemanyagrendszert megint csak kizárnám új a szűrő, az előmelegítőben a tömítő gyűrű, átlátszó üzemanyag cső van beépítve a szűrő és az adagoló között ráadásul visszacsapó szeleppel.

 

Turbó. Álltában ment volna tönkre, egy olajcsere alatt..... Ezt sem hiszem. Az összes turbó cső hibátlan.

 

Valamiért az az érzésem, hogy az egr-t vezérlő/szabályozó levegő csövekkel lehet probléma, bár szerintem minden úgy áll, mint korábban......

Előzmény: Lönci (68545)
Balinszky Creative Commons License 2014.09.22 0 0 68581

Elvileg Volvo Felni, de ugyebár amire rámegy... :D

Előzmény: Hentes.k. (68571)
gété30 Creative Commons License 2014.09.22 0 0 68580

Úgy gondoltam,megosztom veletek hogyan jártam.

Szóval kellett egy erősebb kuplungszerkezet,és egyik volt kollégám ajánlott egy 'tunert'. A fickó ( W. B.)elővezette,hogy semmi gond,a szerkezetben ki kell cserélni a rúgólapot egy erősebbre,és a kiemelő villát működtető hidraulikus munkahengerre még egy hornyot ill. teflongyűrűt kell rakni,hogy ne fossa el magát. Megígérte,hogy két hét alatt megcsinálja. A két hétből lett egy hónap, mire szólt,hogy mehetek az alkatrészekért. Aztán valahogy sose ért rá átadni,vagy holnapra ígérte,meg még két óra múlva. Másfél hónap után elegem lett,megfenyegettem,hogy ügyvéd,fizetési meghagyás stb. Érezte,hogy gáz van,és tegnap előtt megbeszéltük,hogy vasárnap MEGYEK a cuccomért. A vége az lett,hogy nem csinált vele semmit,szépen fekete spray-al lefújta a rúgó részt,és zöld festékkel megpontozta a szegecseket,ja és a szerkezet közepén ahol a kinyomócsapágy fészke van frankón körbezsírozta.... 

Aztán mivel épp nem ért rá,felhívtam,mondom neki,engem akarsz áb@szni,hebegett,hogy a rúgó meg lett edzve,meg hogy dizel kappából való stb, mondtam ott a feleségének,hogy szerencséje van,hogy nincs itt,mert letéptem volna a fejét.

Orvosi eset a fickó,megért volna egy alapos verést.Mielőtt elmentem volna a cuccért felhívtam a család ügyvédjét,és megbeszéltük,hogy inkább polgári peres legyen legvégső esetben..biztos van kidobnivaló néhány százezer forintja..

Szóval így jártam.

 

sooty Creative Commons License 2014.09.22 0 0 68579

Én speciel a kappánál nem hiszek a diagnosztikában. Buta autó ez ahhoz, hogy a diagnosztikára lehessen hagyatkozni. Ha ki is ír bármi hibát az is csak annyit jelent, hogy az a valami van rákötve a diagnosztikára.

Pl. 2008-as nissan micra diagnosztikával kiírta, hogy 1.lambda szonda hiba, feszültség 2.akárhány volt. Aztán BMS-el értekezve rávezetettt, hogy nem lehet ekkora feszültség benne. 1volt környéke lehet max.  A végén kiderült, hogy csak dugulása volt........

 

Na de azt nem tudta kiírni, hogy az a hülye tulaj (én) olyan kannából tankolt bele amiben korábban gázolaj volt, ráadásul a kanna tisztasága is megkérdőjelezhető volt.

 

Szóval kappánál a diagnosztika csak látszat, nem éri meg a pénzt. (szerintem)

 

Nekem sem megy még mindig a kappa, mármint nincs benne erő, holott elméletileg minden oké.

Egy gyakorlott, ilyen motort többet látott szakember lehet, hogy 5 perc alatt megtalálná a problémát......

Előzmény: granturismo (68577)
DonPrego Creative Commons License 2014.09.22 0 0 68578

Ezért is mondtam hogy "ha van hol tárolni..." :)

Igen, ez már inkább egy OT jellegű restaurálást igényel.

 

Előzmény: granturismo (68576)
granturismo Creative Commons License 2014.09.22 0 0 68577

Sajnos ezt nagyon sok minden okozhatja.

Diagnosztika kellene.

Előzmény: Imre.G (68573)
granturismo Creative Commons License 2014.09.22 0 0 68576

Gyárilag Nivomattal szerelt mind.

 

Ezen a darabon is azt látom, hogy "fekszik" a fara, a Nivomat valszeg nem működik már.

Sajnos egy darab új Nivomatos gátló is jelentősen többe kerül mint ez a bizonyos autó.

Előzmény: DonPrego (68574)
gété30 Creative Commons License 2014.09.22 0 0 68575

Szia Lönci.

Gt2876r vagyok, csak elveszett a nickem ,ezért kellett csinálnom másikat.

A kappába kellene kuplungszerkezetet cserélnem,mert elcsúszik (csúnyán átvágtak).

Próbáltalak elérni az adatlapodon megadott számon,de azt mondták,hogy nem vagy elérhető,a számom 0630 6323121 légyszi csörgess meg,visszahívlak.

Köszi!

Előzmény: Lönci (68545)
DonPrego Creative Commons License 2014.09.22 0 0 68574

Ebben is lehet ráció, ha van valakinek helye tárolni, amíg rendbe nem hozza.

http://www.jofogas.hu/vas/Jo_allapotu_olcson_18982981.htm

Amúgy a kombik mindegyike szintszabályzós futóművel rendelkezik?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!