Elvittem diagra, de hibát nem ir ki, viszont azt mondták, hogy nem rávaló szivattyú van rajta, mert a 112 cdi-re olyan kell, amin van kialakitva egy leállitó szelepnek hely, ez a szelep nekem most lóg a motor oldalán.
Olyan hibát ad, hogy pici lámpa ég bal alsó sarokban, folyamatosan. Majd x km után motorhibát jelez. Menet közben ez abban jelentkezik, hogy nem gyorsul az autó nem húz. Üresbe álló helyben 3-ezerig enged pörögni a motor és nem megy a turbó. Néhány leállítás újraindítás után pedig megjavul mintha mi se történt volna és megint megy egy ideig normálisan. Tehát meleg járó motornál "jön a hiba". Tipp ötlet?
Hmmmm..... a helyedben én időpontot egyeztetnék a Doki klinikájával. Sok szakszerűtlen próbálkozás, felesleges időpocsékolás, kútba szórt pénzek, eredménytelen beavatkozások, reményteli hitegetések és bizakodások, stressz, idegeskedés, stb........ feltételezem hogy nem csak én jártam így. A végeredmény és a megoldás a Doki volt! Csakis ajánlani tudom!
Rossz volt a turbom, vitodoki küldött egyet, az jó is lett. Azt hittem, h azért Eszik sokat, mert Nem megy a turbo, de Most is 10-12 l Eszik. Közben az ecd lámpa is kigyullatt! Cseréltem gázolaj szűrőt is
másik kérdésem: nincs valakinek pofátlanul olcsón egy darab rendszám világitó lámpája és egy gyári normál antennája ami hibás,mert nekem kellene a felfogatás
kellene kis segitség vito 638 szerelésben.... a hátsó felnyiló ajtóba behuztam a kábeleket de valami f@sza a 2 ablakfűtés kábellel..... az egyik az a sima barna tüzősaruval a végén a másik egy szürke? de a szürke nekem nem ér el az üvegen levő csatlakozóig . most ez hoyg van ??? és az ablaktörlő motorra melyik kábel hova megy?
Mercedes Vitohoz nyomásszabályozó eladó 97-2006. Kitűnő állapotú, garanciát adok rá. Tartalékba vettem még az autómhoz Vitodokitól, de közben eladtam a Vitomat. 18000.-
Sziasztok. Segítség kellene. W638 V osztály 2,3 td Bal elül, valami nyekereg...nem jellemző, hogy mikor, néha pl, kormány mozdulatra, vagy haladásból megállásnál, mielőtt teljesen megáll..egyértelműen bal előlről jön Első csillapítók újak, kerékcsapágyak újak, féktárcsa, betétek újak, toronycsapágyak újak, alsó támasztó gömbfej új, szélső kormány, és a belső gömbfej sem lóg..., Mi lehet még, ami nyekereghet? Köszi.
Ritka szép külső állapotban! Viszont kiderült a külső nem minden! Egy igazi pénznyelő....
Most jutottam el oda hogy nem tudom mit csináljak vele. Ugyanis menet közben rángat, meg meg torpan mintha a fékre lépnék gázadás közben, utána megindul majd megint megtorpan 2-15 alkalommal csinálja egy 10 km es úton. Sebességet nem tudok mondani, mivel a mutató szép lassan körbe körbe jár, jelenleg mikor leültem a géphez 180 km/h volt a sebességem álló helyzetben :D De érzésem szerin egész jól megy ha épp nem csinálja a fent említett hibát. Olvastam hogy van valami szalag kábel az órában, ami ha szakad vagy ilyesmi akkor nem megy a sebességmérő, viszont minden más működik....fordulat, hőfok, napi számláló...stb. Nekem most ez a helyzet, de nagyon drága egy új óra, van esetleg más megoldás?
Van egy 2004-es mercedes vito 111-esem Érdekes jelensége : időnként reggelenként elmegy a belső áramkör , nem működik a távirányító, belső műszerek nem veszi el a kulcsot ? Aztán eltelik páróra és mintha mi sem történt volna..... nyit, indul,megy tovább! Valakinek valami ötlete?