Veszel csavaros szoritosat, a rossz sarut levagod, a drotot blankolod, teszel ra erveghuvelyt es brakod a csavaros szorito ala es egyenletesen meghuzod mindket leszorito csavart.
Sziasztok! Opel Astra g 1.7 cdti 80 le. autot vettem 2 hete. Az autó jól működik hidegen az alapjárat kb2. percig ingadozik utánna szép a járársa. illetve üres járatnál kövér gáz kb 3000 fordulatnál úgy kormol (feketét)hogy nem lehet látni mögötte, ugyan ez a jelenség menet közben is. a motor hibat néha jelzi ráolvastak a turbo töltés mennyiségmérő szenzort hozta hibanak, ez okozhatja a fenti hibát?
Papírforma szerint idén januártól ki kellene vágjanak vele a vizsgáról ha nem működik a DPF.
A nagyobb baj az, hogy csak a vizsga aggaszt és nem azok akiket "leokádsz" vele DPF nélkül. Te is el/azt/hiszed, hogy az csak a Te bosszantásodra van rajta?
Egyébként ki lehet mosatni, ezt az ECU-val tudatva még sokáig jó lesz.
Opel Zafira B autónk van, sajnos nem úgy autózunk vele ahogy azt a részecskeszűrője megkívánná. Úgy néz ki kezd véglegesen eltömödni, már a computerrel inditott kényszer regenerálás sem használ neki. Gondolkodunk (sőt erősen hajlunk efelé), hogy véglegesen eltávolíttatjuk belőle, természetesen a computeréből is. Egy dolog aggaszt és az nagyon, a műszaki vizsga! Vizsgázott már valakinek így az autója, mik a tapasztalatok???
Sziasztok Mesterek ! A következő lenne a kérdésem . Adott egy Z14XE motoros Astra és olyat produkál mostanság,hogy először nem is hittem! :)
Olyan a jelenség mint mikor a régebbi autóknál is volt ,utógyújtás címen puffan nagyokat a kipufogó első szakaszában!(félelmetes) Ezt igazából hidegen csinálja ,de olyan hangokat ad mintha szakadna valami!
A kérdés az,hogy mi probléma,és a megoldásához mivel kell számolni!? Előre is köszönöm a válaszokat!
Adott egy Opel Astra J, 2011.es, 1.6 benzin. Kis kijelzős fedélzeti computer van benne.
(a kép csak illisztráció)
Érdeklődnék, hogy hogyan tudom elérni a fogyasztás adatait? A kis kijelzős kiadja egyáltalán? Mert ha én a menübe belemegyek csak 2 dolog jön fel, KM/Miles, illetve az olaj %-át tudom megnézni, hiába "lapozom" a menüt, csak ez a két adat szerepel.
Úgy a közepén indít. A körkörös mozgatást is próbáltam. Az sem használt. A zárbetétre is gondoltam, de már annyifelé rángattam és mozgattam és soha nem indult. Egyszer csak gondol egyet és elindul. Néha 5 perc de van, hogy másfél óra.
Azt nézd meg, ha lassan fordítod a kulcsot az indítás felé, mikor indít és ehhez képest mikor van vége a fordíthatóságnak. Ha csak a legvégén indít, akkor esélyes a kikopott gyújtáskapcsolóbetét és a megtekeredett rúd ami belemegy és fordítja. Amikor nem indít, próbáld körkörösen megrángatni a kulcsot indítási helyzetben. Ha így indít, akkor a fenti lesz a hiba.
Az autóm (Opel Astra 1.4, 2003, Z14XE) 3 hónapja van meg és már ötödjére járok úgy, hogy gyújtást ráadom, indítóznék és semmi! Nem teker az indítómotor. Se kattanás, se kínlódás,h próbálkozna. A motortérben teljes csend! Amikor indítóznék a lámpák sem villanak meg egy pillanatra.
Több fórumon kerestem már a hibát. Próbáltam megkocogtatni az idítómotort, ahogy olvastam valamelyik helyen, de nem működött. A másik a gyújtáskapcsoló lehet ahogy olvastam. Felhívtam a közelben egy szakit és azt mondta,h be tudja mérni, ha fent áll a hiba. Na a gond csak az, hogy 300 indításból csak 5x fordult elő (persze,h a legkellemetlenebb helyeken).
Tapasztalt már más is ilyet? Mit tegyek? Cseréljem ki a gyújtáskapcsolót és, ha a hiba még fennáll, akkor vigyem el a szakihoz, hogy önindítót cseréljen?
Q8 Formula Excel 5W40 van benne ideglenesen. GM-LL ........ szabványnak megfelel. De mint írtam nem ez lesz a végleges olaj bele. Jövő hónapban cserélve lesz.
Elérkezett a vezérlés csere ( szerintem) az Agila z12xe motorján. Nézegetem a szetteket Febi, BGA, stb. A BGA típusról tudnátok infót adni? Szoktátok cserélni a lánc kerekeket is? Úgy gondolom,hogy kell cserélni őket. A BGA-t nézetem igazából ki, mert jó áron van. A minősége vajon jó lehet? Szerelt itt be valaki már ilyen márkát? A környékünkön a FEBI a nyerő, de lánc kerekek nélkül viszik el a szerelők, mondván,hogy azokat nem kell cserélni csak a láncot, a feszítőket és a "patront". 172000km van a motorban és alapjáraton melegen igen csak dizeles hangja van a motornak. ( 5W40-es Q8-as olaj van benne jelenleg) Viszont amég hideg a motor addig csöndes, semmi "rossz" hangja sincs szinte. De melegen attól csúnyább a hangja de csak alapjáraton.
A hibát nem próbálom kitalálni, de a rádiót "vakon" is ki tudod kódolni, kijelző nem szükséges hozzá. De ha ráadod a gyújtást várhatsz is néhány percet, hátha kivilágosodik.
Sziasztok! Van egy "kis" problémám a kocsimmal, szeretném a segítségeteket kérni. C14SE motoros Astra F ről van szó, 323500 Km van benne.
Az előzmény annyi, hogy 38 fok melegben járt alapjáraton kb másfél órát, de nem érte el a 100 fokot a vízhőmérő mutatója végig alatta maradt. Kapcsolt a ventilátor rendben, de vége felé nagyon megtorpant a motor mikor elindult a hűtés.
Azóta sebesség tartásnál veszettül rángat, fékezésnél le-le áll a motor, gázadásra szintén, akár fordulatról is. Ma pl 2000-es fordulatról akartam 3-asban gyorsítani, és egyszerűen leállt. Mindig pöcc-röff indul, mintha mi se történt volna. Hibakódot nem tárol, 12-öt villog, a vákuum csöveket átnéztem, volt gyanús, de nem hinném hogy e miatt. Persze megcsináltam amit tudtam.
Áramtalanítva lett a kocsi és elment a rádió (CAR300). Szokás szerint gyújtás rá AS gomb benyom majd a bekapcsoló gomb. Sípoló hang bejön, de semmi code felirat nem jelenik meg. Üres a kijelző!
Mit tegyek? Mit rontottam el?
Segítségeteket előre is köszönöm.
Ui: rádiót ha kikapcsolom, a dátum és idő megjelenik.
Jobb lenne a konkrét hibakód, az egyértelmű, mert ez a "feltöltőnyomás", nekem a szívócsőnyomását jelenti, azaz MAP szenzor. Ennek meg semmi köze a magasnyomásúhoz.
Egy Opel Astra G 1.7 cdti (2004) kapcsán kérném a segítségeteket.
Pár hónapja felvillant a villáskulcsos sárga lámpa, ami a leolvasás után a magasnyomású szivattyú nyomásszabályozójának a hibáját jelezte. Egy ideig nem foglalkoztam a dologgal a szerelőm tanácsára, mert nem volt semmi tünet a lámpán kívül. Végül múlt héten kicserélésre került a nyomásszabályozó. A tesztüzem 15. kilométerében azonban megint felvillant a sárga lámpa, ezúttal a következő hibával: "feltöltőnyomás érzékelő áramkör alacsony bemenet"
Van tippetek mit jelenhet ez? Illetve mekkora lehet maga a probléma? A szerelőm azt mondta, hogy érdemes lenne szivattyúshoz vinni, mert ő nem nyúlna bele. Tavaly november/december magasságában már járt ott, akkor átesett egy porlasztófelújításon, illetve a magasnyomásút is bevizsgálták, akkor azon nem találtak hibát...
Segítsetek légyszíves! Valahogy megoldható egy 2012 évjáratú Opel Astra Sports Tourer Navi 600 típusú készülékén hogy meglegyen a friss magyarország térkép? Sajnos csak Németország és Európa fő úthálózata sd kártya volt csak az autóhoz, így nincs Magyarország utca szintű térkép :( . Köszönöm a segítségeteket.
Segitséget szeretnék kérni a következö problémára.Hibakod leírása szerint minden hengernél gyújtás problémát jelelez.Teljesitmény csökkenés nincs.Hibakod törlése után,1-2 hét után ujra elöjön.Szerelö tanácstalan.1.6 H Astra.