Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

C20NE Creative Commons License 2015.08.16 0 0 66059

A sarut forrasztod a kabelre?

Előzmény: no_holy_shit (66058)
no_holy_shit Creative Commons License 2015.08.15 0 0 66058

a profibb megoldas ha veszel csavaros hella sarut a bardiban meg hegesztesi boltban preselheto M10-s sarut es raforrasztod.

 

kerdes, hogy ezt valoban szukseges-e ha nem egy 6.0-s duramax-t akarsz -35C-ben 20W50-s olajjal inditani

 

de mibol gondolod h kontakthibas?

Előzmény: AstraCDX (66056)
C20NE Creative Commons License 2015.08.15 0 0 66057

Veszel csavaros szoritosat, a rossz sarut levagod, a drotot blankolod, teszel ra erveghuvelyt es brakod a csavaros szorito ala es egyenletesen meghuzod mindket leszorito csavart.

Előzmény: AstraCDX (66056)
AstraCDX Creative Commons License 2015.08.15 0 0 66056

Sziasztok !

 

Az autóm gyári + akkusaruja valószínűleg kontakthibás .

 

Ez a + vezeték végére préselt kivitelű .

 

Lehet valahol ilyen 10mm átmérőjű vezeték végére préselhető sarut kapni ?

 

Üdv.

 

Astra

Cumbii Creative Commons License 2015.08.13 0 0 66055

Sziasztok, van valakinek Astra J 1.7 isuzuja, vagy tapasztalata róla?

Érdekelne, hogy ez a motor "az a" a megbízható motor lehet-e, ami az astra G-ben is van?

Meg hogy mire kell figyelni a J-nél használt vásárlásakor.

 

A G Astra nagyon hűen szolgál... Álmodom, és egy ugyanilyen megbízhatóra is vágyok a J kivitelben...:)

 

Qkorica Creative Commons License 2015.08.12 0 0 66054

DA, mondaná egy művelt ukrán....

Előzmény: tomika880525 (66053)
tomika880525 Creative Commons License 2015.08.12 0 0 66053

Sziasztok! Opel Astra g 1.7 cdti 80 le. autot vettem 2 hete. Az autó jól működik hidegen az alapjárat kb2. percig ingadozik utánna szép a járársa. illetve üres járatnál kövér gáz kb 3000 fordulatnál úgy kormol (feketét)hogy nem lehet látni mögötte, ugyan ez a jelenség menet közben is. a motor hibat néha jelzi ráolvastak a turbo töltés mennyiségmérő szenzort hozta hibanak, ez okozhatja a fenti hibát? 

409 Creative Commons License 2015.08.10 0 0 66052

Papírforma szerint idén januártól ki kellene vágjanak vele a vizsgáról ha nem működik a DPF.

A nagyobb baj az, hogy csak a vizsga aggaszt és nem azok akiket "leokádsz" vele DPF nélkül. Te is el/azt/hiszed, hogy az csak a Te bosszantásodra van rajta?

 Egyébként ki lehet mosatni, ezt az ECU-val tudatva még sokáig jó lesz.

Előzmény: evácska76 (66051)
evácska76 Creative Commons License 2015.08.10 0 0 66051

Sziasztok!

Opel Zafira B autónk van, sajnos nem úgy autózunk vele ahogy azt a részecskeszűrője megkívánná. Úgy néz ki kezd véglegesen eltömödni, már a computerrel inditott kényszer regenerálás sem használ neki. Gondolkodunk (sőt erősen hajlunk efelé), hogy véglegesen eltávolíttatjuk belőle, természetesen a computeréből is. Egy dolog aggaszt és az nagyon, a műszaki vizsga! Vizsgázott már valakinek így az autója, mik a tapasztalatok???

Lasse68 Creative Commons License 2015.08.10 0 0 66050

Sziasztok Mesterek !
A következő lenne a kérdésem . Adott egy Z14XE motoros Astra és olyat produkál mostanság,hogy először nem is hittem! :)

Olyan a jelenség mint mikor a régebbi autóknál is volt ,utógyújtás címen puffan nagyokat a kipufogó első szakaszában!(félelmetes)
Ezt igazából hidegen csinálja ,de olyan hangokat ad mintha szakadna valami!

A kérdés az,hogy mi probléma,és a megoldásához mivel kell számolni!?
Előre is köszönöm a válaszokat!

martinj55 Creative Commons License 2015.08.10 0 0 66049

Sziasztok!

 

Adott egy Opel Astra J, 2011.es, 1.6 benzin. Kis kijelzős fedélzeti computer van benne.

(a kép csak illisztráció)

 

Érdeklődnék, hogy hogyan tudom elérni a fogyasztás adatait? A kis kijelzős kiadja egyáltalán? Mert ha én a menübe belemegyek csak 2 dolog jön fel, KM/Miles, illetve az olaj %-át tudom megnézni, hiába "lapozom" a menüt, csak ez a két adat szerepel.

 

Előre is köszönöm a segítséget.

409 Creative Commons License 2015.08.07 0 0 66048

Akkor nincs más lehetőség, mikor nem indul, ki kell mérni, hogy a gyújtáskapcsoló kiadja-e az indítóra az áramot. Ha igen, az eljut-e az indítóig.

Előzmény: nagysandorivo (66047)
nagysandorivo Creative Commons License 2015.08.07 0 0 66047

Úgy a közepén indít. A körkörös mozgatást is próbáltam. Az sem használt. A zárbetétre is gondoltam, de már annyifelé rángattam és mozgattam és soha nem indult. Egyszer csak gondol egyet és elindul. Néha 5 perc de van, hogy másfél óra.

Előzmény: 409 (66046)
409 Creative Commons License 2015.08.07 0 0 66046

Azt nézd meg, ha lassan fordítod a kulcsot az indítás felé, mikor indít és ehhez képest mikor van vége a fordíthatóságnak. Ha csak a legvégén indít, akkor esélyes a kikopott gyújtáskapcsolóbetét és a megtekeredett rúd ami belemegy és fordítja. Amikor nem indít, próbáld körkörösen megrángatni a kulcsot indítási helyzetben. Ha így indít, akkor a fenti lesz a hiba.

Előzmény: nagysandorivo (66045)
nagysandorivo Creative Commons License 2015.08.07 0 0 66045

Üdvözletem!

 

A segítségeteket szeretném kérni!

Az autóm (Opel Astra 1.4, 2003, Z14XE) 3 hónapja van meg és már ötödjére járok úgy, hogy gyújtást ráadom, indítóznék és semmi! Nem teker az indítómotor. Se kattanás, se kínlódás,h próbálkozna. A motortérben teljes csend! Amikor indítóznék a lámpák sem villanak meg egy pillanatra.

 

Több fórumon kerestem már a hibát. Próbáltam megkocogtatni az idítómotort, ahogy olvastam valamelyik helyen, de nem működött. A másik a gyújtáskapcsoló lehet ahogy olvastam. Felhívtam a közelben egy szakit és azt mondta,h be tudja mérni, ha fent áll a hiba. Na a gond csak az, hogy 300 indításból csak 5x fordult elő (persze,h a legkellemetlenebb helyeken).

 

Tapasztalt már más is ilyet? Mit tegyek? Cseréljem ki a gyújtáskapcsolót és, ha a hiba még fennáll, akkor vigyem el a szakihoz, hogy önindítót cseréljen?

 

Segítségeteket köszönöm!

mantec Creative Commons License 2015.08.06 0 0 66044

T sünsanyi!

 

"... GM-LL ........"

Ha ez a GM-LL-B-025, akkor ez a GM már visszavont diesel követelménye.

Ilyen motorolaj GM (Opel) benzines (Otto) motorba nem való.

Előzmény: sünsanyi (66043)
sünsanyi Creative Commons License 2015.08.06 0 0 66043

Tisztelt "mantec"!

Q8 Formula Excel 5W40 van benne  ideglenesen. GM-LL ........  szabványnak megfelel. De mint írtam nem ez lesz a végleges olaj bele. Jövő hónapban cserélve lesz.

Köszönöm az infót.

Előzmény: mantec (66042)
mantec Creative Commons License 2015.08.06 0 0 66042

T sünsanyi!

"... 5W40-es Q8 ..."
Ha az a Q8 Formula Excel 5W-40, az semmilyen GM (Opel) benzines olajkövetelményt nem teljesít, ezért GM (Opel) motorba nem való.

A Kuwait Petroleum aktuális GM olajkövetelményt (GM dexos2) teljesítő motorolaja a Q8 Formula Special G Long Life 5W-30.

Előzmény: sünsanyi (66040)
Nick_X14XE Creative Commons License 2015.08.06 0 0 66041

Akkor is lehet ilyen ha a 8 vagy 10 karakteres kijelzés el van állítva. Nem látszik semmi a kijelzőn, ha  a másik fajtára van állítva.

Keress rá milyen gombokat kell nyomni az átállításhoz.

Előzmény: Ati356 (66036)
sünsanyi Creative Commons License 2015.08.06 0 0 66040

Szép napot!

 

Elérkezett a vezérlés csere ( szerintem) az Agila z12xe motorján. Nézegetem a szetteket Febi, BGA, stb. A BGA típusról tudnátok infót adni? Szoktátok cserélni a lánc kerekeket is? Úgy gondolom,hogy kell cserélni őket. A BGA-t nézetem igazából ki, mert jó áron van. A minősége vajon jó lehet? Szerelt itt be valaki már ilyen márkát? A környékünkön a FEBI a nyerő, de lánc kerekek nélkül viszik el a szerelők, mondván,hogy azokat nem kell cserélni csak a láncot, a feszítőket és a "patront". 172000km van a motorban és alapjáraton melegen igen csak dizeles hangja van a motornak. ( 5W40-es Q8-as olaj van benne jelenleg) Viszont amég hideg a motor addig csöndes, semmi "rossz" hangja sincs szinte. De melegen attól csúnyább a hangja de csak alapjáraton.

Jóskabátsi Creative Commons License 2015.08.05 0 0 66039

A hibát nem próbálom kitalálni, de a rádiót "vakon" is ki tudod kódolni, kijelző nem szükséges hozzá. De ha ráadod a gyújtást várhatsz is néhány percet, hátha kivilágosodik.

Előzmény: Ati356 (66036)
dkl325 Creative Commons License 2015.08.05 0 0 66038

Az alapjárati motort rendbe tettem, nem koszos, látszólag jól működik.

Előzmény: dkl325 (66037)
dkl325 Creative Commons License 2015.08.05 0 0 66037

Sziasztok! Van egy "kis" problémám a kocsimmal, szeretném a segítségeteket kérni. C14SE motoros Astra F ről van szó, 323500 Km van benne.

 

Az előzmény annyi, hogy 38 fok melegben járt alapjáraton kb másfél órát, de nem érte el a 100 fokot a vízhőmérő mutatója végig alatta maradt. Kapcsolt a ventilátor rendben, de vége felé nagyon megtorpant a motor mikor elindult a hűtés. 

 

Azóta sebesség tartásnál veszettül rángat, fékezésnél le-le áll a motor, gázadásra szintén, akár fordulatról is. Ma pl 2000-es fordulatról akartam 3-asban gyorsítani, és egyszerűen leállt. Mindig pöcc-röff indul, mintha mi se történt volna. Hibakódot nem tárol, 12-öt villog, a vákuum csöveket átnéztem, volt gyanús, de nem hinném hogy e miatt. Persze megcsináltam amit tudtam.

 

Előre is köszönöm a segítséget

Laci

 

 

 

Ati356 Creative Commons License 2015.08.04 0 0 66036

Sziasztok!

Kéne egy kis segítség!

Áramtalanítva lett a kocsi és elment a rádió (CAR300). Szokás szerint gyújtás rá AS gomb benyom majd a bekapcsoló gomb. Sípoló hang bejön, de semmi code felirat nem jelenik meg. Üres a kijelző!

Mit tegyek? Mit rontottam el?

Segítségeteket előre is köszönöm.

 

Ui: rádiót ha kikapcsolom, a dátum és idő megjelenik.

409 Creative Commons License 2015.08.03 0 0 66035

Jobb lenne a konkrét hibakód, az egyértelmű, mert ez a "feltöltőnyomás", nekem a szívócsőnyomását jelenti, azaz MAP szenzor. Ennek meg semmi köze a magasnyomásúhoz.

Előzmény: Bianconeri89 (66034)
Bianconeri89 Creative Commons License 2015.08.03 0 0 66034

Sziasztok,

 

Egy Opel Astra G 1.7 cdti (2004) kapcsán kérném a segítségeteket.

Pár hónapja felvillant a villáskulcsos sárga lámpa, ami a leolvasás után a magasnyomású szivattyú nyomásszabályozójának a hibáját jelezte. Egy ideig nem foglalkoztam a dologgal a szerelőm tanácsára, mert nem volt semmi tünet a lámpán kívül. Végül múlt héten kicserélésre került a nyomásszabályozó. A tesztüzem 15. kilométerében azonban megint felvillant a sárga lámpa, ezúttal a következő hibával: "feltöltőnyomás érzékelő áramkör alacsony bemenet"

 

Van tippetek mit jelenhet ez? Illetve mekkora lehet maga a probléma? A szerelőm azt mondta, hogy érdemes lenne szivattyúshoz vinni, mert ő nem nyúlna bele. Tavaly november/december magasságában már járt ott, akkor átesett egy porlasztófelújításon, illetve a magasnyomásút is bevizsgálták, akkor azon nem találtak hibát...

 

Előre is köszönöm a segítséget!

409 Creative Commons License 2015.07.28 0 0 66033

 

 Gyanítom, hogy nem gyújtáshibáról szól az a hibakód, hanem égéskimaradásról. Ami nem ugyanaz.

Tipp: szelepszorulás

Előzmény: Jaros Zsolt (66031)
ceko Creative Commons License 2015.07.28 0 0 66032

Sziasztok!

Segítsetek légyszíves! Valahogy megoldható egy 2012 évjáratú Opel Astra Sports Tourer Navi 600 típusú készülékén hogy meglegyen a friss magyarország térkép? Sajnos csak Németország és Európa fő úthálózata sd kártya volt csak az autóhoz, így nincs Magyarország utca szintű térkép :( .
Köszönöm a segítségeteket.

Jaros Zsolt Creative Commons License 2015.07.27 0 0 66031

Segitséget szeretnék kérni a következö problémára.Hibakod leírása szerint minden hengernél gyújtás problémát jelelez.Teljesitmény csökkenés nincs.Hibakod törlése után,1-2 hét után ujra elöjön.Szerelö tanácstalan.1.6 H Astra.

 

csaszy100 Creative Commons License 2015.07.27 0 0 66030

Sziasztok!

 

Keresek Z18XE motorhoz motorvezérlőt vagy olyan szerelőt-mágust aki tudja javítani.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!