Keresés

Részletes keresés

szirmok Creative Commons License 2007.01.24 0 0 8797

Kedves Söni!

 

Ha Bp.-i vagy a BURDA boltokban szoktak lenni régi akár több éves Fürge Ujjak lapok is. Ott meg lehet nézni, de ha felhívod a szerkesztőséget onnan esetleg megküldik postán, nekem egyszer sikerült.

Előzmény: söni (8793)
Andi171 Creative Commons License 2007.01.24 0 0 8796

Szeretnék tanácsot kérni Tőletek, bár kicsit félve teszem, mert nem biztos, hogy meg fogom érteni, mert nagyon-nagyon kezdő vagyok, de ezt szeretném megcsinálni.

A képen a kisebb tartót szeretném, telefontartónak, de az ábrán nem igazán tudom, hogy hogyan kapcsolódnak egymásba a szemek.

Igazából azt se tudom, hogy ez valami nagyon bonyolult minta-e, vagy egy kis odafigyeléssel és számolással nem olyan nehéz? Szeretném, ha valaki leírná nekem, hogy ezt hogyan kell csinálni, ha nem túl bonyolult.

Köszönöm előre is.

táska + telefontartó
Jolimama Creative Commons License 2007.01.24 0 0 8795
nekem megvan, lenne valami ami kellene belőle? Ha lehetséges, elküldöm amire szükséged van. Nélkülözni nem szeretném, de szeretnék segíteni. Jolimama
Előzmény: söni (8793)
szirmok Creative Commons License 2007.01.24 0 0 8794

Sziasztok!

 

Gratulálok a nyerteseknek és a résztvevőknek. Egyik szebb mint a másik úgyhogy nálam mindenki nyert. Ha egyszer lesz még valamilyen verseny talán indulok én is.

Tegnap találtam ezt a lepkés pullcsit:

söni Creative Commons License 2007.01.24 0 0 8793


Sziasztok!

Régi olvasója vagyok a fórumnak. Olyan gyönyörűséges dolgokat készítetek,hogy az ember lánya csak ámul.
Gratulálok mindenkinek!
Segítséget szeretnék kérni,keresem a Fürge Ujjak 2006.októberi számát, és nem tudom meg lehet-e rendelni valahonnan,vagy van-e valaki aki tudná nélkülözni?

Köszi:Söni
Sándor3 Creative Commons License 2007.01.24 0 0 8792
Szép napot mindenkinek ,gretule a nyerteseknek és a résztvevöknek .köszönjük az oda ado munkát energiát Jolimamának Piroskának.