Keresés

Részletes keresés

siófoki35 Creative Commons License 2012.11.08 0 0 12123

És automatikusan adják, nem kell külön kérni.

Előzmény: gw (12122)
gw Creative Commons License 2012.11.08 0 0 12122

Max 60 km, bármely vonalon (kivéve Tátrai villamos), személy, sebes és REX vonatokon.

Előzmény: Lovrin (12119)
siófoki35 Creative Commons License 2012.11.08 0 0 12121

Tudom, csak egosztottam a mai rossz tapasztalatomat :(

Előzmény: gw (12120)
gw Creative Commons License 2012.11.08 0 0 12120

A reggeli Párkány-Léva személy a Horehronechez csatlakozik, a Tekov itt nem került szóba. Az egyes vonatoknál eltérő a csatlozásra várás mértéke, pótlóbuszozás esetén megy végképp egyedi a történet.

Előzmény: siófoki35 (12118)
Lovrin Creative Commons License 2012.11.08 0 0 12119

A szlovák regionális díjszabást hogyan lehet igénybe venni? Hány km. a maximum hossza? Melyik vonalakon? Mennyivel olcsóbb a nomál jegynél?

siófoki35 Creative Commons License 2012.11.08 0 0 12118

Nyah.

Újvár-Surány közt pótlóusz volt.

A TEKOV meg nem várta meg Pedig 10 perc alatt késett a busz. 

Ezzel az egész napi tervem öszedőlt.

Kösz ZSSK.

:(

Előzmény: gw (12116)
vjano Creative Commons License 2012.11.08 0 0 12117

1. személyes tapasztalatom erről nincs, de ajánlom ezeket:

http://poloha.vlaku.info/vlak/5905/ http://poloha.vlaku.info/vlak/371/

 

2. mindkettő szép, de szerintem a 170-es BB és T. Teplice közötti hegyi szakasza  a csúcs....

Előzmény: frieslander (12115)
gw Creative Commons License 2012.11.08 0 0 12116

Ha nem késik többet mint 10 perc (ez nagyon nem jellemző), akkor megvárja.

Ha szereted a szép kilátást, akkor inkább 171, ha élvezed az alagutakat akkor 170.

Előzmény: frieslander (12115)
frieslander Creative Commons License 2012.11.08 0 0 12115

üdv az uraknak, 

 

17-én a lidles akcióval tervezünk vonatozni egyet. kérdezném a következőeket: 

 

- az EC174-hez csatlakozó lévai személyt megvárja a Horehronec gyors?

- Zvolen-Vrútky között Hronska Dubrava felé a 171-es vonalon, vagy Banska Bystrica (170-es vonal) érdemes menni?

 

köszi, udv.

DVB Creative Commons License 2012.11.06 0 0 12114

A honlapon azt írják, hogy a Stadler nem adott át nekik komplett dokumentációt.

 

Kompenzációként, azoknak akik jegyet vettek már - azoknak kp-ben visszaadják a jegy árát vagy kreditben jövőbeli jegyekre a kétszeresét.

Előzmény: DVB (12113)
DVB Creative Commons License 2012.11.06 0 0 12113

Pont most mondta a híradó. Fékproblémákról és nem teljesített vizsgákról beszéltek.

Előzmény: gw (12112)
gw Creative Commons License 2012.11.06 0 0 12112

A LEO Express november 7-én tervezi megkezdeni a menetrendi szerinti közlekedését

 

Füstbe ment terv...

Előzmény: DVB (12104)
felucca Creative Commons License 2012.11.06 0 0 12111

Ti is így szoktátok?:)

Ajánlom a Léva felé való kitérést és Hodrusa hámre felől való felcsorgást, utólérhetetlen a kilátás a Selmec feletti gerincről! Fantasztikus, hogy pont egy napi út oda-vissza bicajjal.

Előzmény: koller andor (12100)
gw Creative Commons License 2012.11.05 0 0 12110

Akkor én is egy Gorillával :) Igaz, ez Csorba mh. túlsó oldalán van és még októberi kép:

 

Előzmény: benbe (12108)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2012.11.05 0 0 12109

Hát nem egy túldizájnolt fazont kapott :)

Előzmény: gw (12105)
benbe Creative Commons License 2012.11.05 0 0 12108
hmsoft Creative Commons License 2012.11.04 0 0 12107

Egy kis késő őszi hangulat (Nosicei víztározó):

hm

Őzike győr Creative Commons License 2012.11.04 0 0 12106

Akkor ezek szerint szlovák földön maradnak?

Előzmény: gw (12105)
gw Creative Commons License 2012.11.03 0 0 12105

Készülnek az ex-BDZ Plehácsok Csehországban, az első, 242.555-ös a Lokorail színeiben fényezés után.

 

DVB Creative Commons License 2012.11.01 0 0 12104

A LEO Express november 7-én tervezi megkezdeni a menetrendi szerinti közlekedését a Prága-Bohumin útvonalon. Ellentétben a CD-vel illetve a Regiojettel, nincsenek fix árak, inkább a repülős modell van beállítva, ahol minél előbb vesz az ember jegyet annál olcsóbb. (Nyilvánvalóan korlátozott darabszámban).

 

Az Economy osztály árai a hajnali vonatra (4.56-os indulás Prágából) 137 koronától kezdődnek, a péntek délutáni vonat már 200 koronától indul. A business jegyek ára 340-536 korona között van most (ez már jóval drágább mint a konkurensek) és a Premium jegyek 550 koronától 836-ig.

 

A szolgáltalás Economy osztályon:

- Internet, Intranet (Leo Infotainment),Tabletgép kölcsönzése,napi sajtó és magazinok,játékokkal teli doboz kölcsönzése,társasjáték kölcsönzése,víz

Ezen felül Business osztályon:

-Kávé-Espresso, Nedves frissitőkendő

Ezen felül Premium osztályon:

-Harapnivaló,Takaró

 

212 Economy hely mellé, 19 Business és 6 Premium van a Flirt-ön.

 

A menetrendváltásig napi 2 járat közlekedik - Prágából 4.56-os és 13.02-es indulással, Bohuminból 9.03-kor és 17.05-kor, megállás csak Pardubicében, Olomoucban és Ostravában.

Lovrin Creative Commons License 2012.10.30 0 0 12103

Ennyi erővel kocsival is be lehet járni, ahhoz sem kell ZSR.

Előzmény: koller andor (12100)
Tastam Creative Commons License 2012.10.29 0 0 12102

 Szomorúan hallom. Bizonyára úgy vannak ezzel a szlovákiai illetékesek, hogy a turizmus kívül esik a közszolgáltatáson. Pedig a város az általam eddig felkeresett felvidéki települések közül kétségtelenül az egyik, ha nem a legszebb. Ez az intézkedés pedig vélhetően a tömegközlekedést igénybe vevő kirándulók egy részét el fogja tántorítani Selmecbánya felkeresésétől. De tegyük hozzá azt is, hogy az állomás nincs közel a belvároshoz.

  

Előzmény: gw (12099)
rf.csaba Creative Commons License 2012.10.29 0 0 12101

Csehország 2012.10.22.

 

 

http://www.refycsaba.hu/ujfotok/index.html

koller andor Creative Commons License 2012.10.29 0 0 12100

Mi úgy szoktuk, hogy vonattal Szobig, onnan bicajjal Tésa-Ipolyvisk- Szitnya- Selmecbánya- -vissza meg a bacsófalvi tavak felé-Letkés-Szob.  Semmi befolyással nincs erre a programra a ZSR. :-)

Előzmény: gw (12099)
gw Creative Commons License 2012.10.29 0 0 12099

A marad a selmeci vicinális témához: a maradó vonatok a tervezet szerint pont a turizmust nem szolgálják. Selmecbányáról hétköznap 4:23-kor, 1-6 napokon 5:41-kor, 14:47-kor és 16:38-kor, vasárnapokon 6:03-kor, 14:06-kor és 18 órakor indulnak. Vissza hétköznap 5:08-kor, minden nap 6:44--kor, 15:30-kor és 19:30-kor indulnak...

Napi kirándulás tehát kihúzva, a szerelvényforduló is fantasztikus, 7 órát áll a 812-es Selmecbányán munka nélkül. Azt hiszem jövőre nem lesz nehéz kimutatni, hogy nincs utas.

DVB Creative Commons License 2012.10.29 0 0 12098

Tegnap este negyed kilenckor érdekes baleset történt a 322-es vonalon. A 12833-as személyvonat gázolt - az áldozat egy ittas tolókocsis férfi volt. A fénysorompó tökéletesen müködőtt, fény és hangjelzés is volt, ennek ellenére még megpróbált átgurulni a Regionova előtt. A férfi kirepült a tolókocsiból és beütötte a fejét, komolyabb baja nem lett. 1.63 ezreléket mértek a vérében, a mozdonyvezető tesztje negatív lett. A motorvonatban kár nem keletkezett, a mozgássérült pedig a kijózanító állomáson végezte. :)

gw Creative Commons License 2012.10.28 0 0 12097

A mai napon Szlovákiában okozott gondot a hó és a szél, Igló és Poprád (egy időben egészen Liptószentmiklósig) között időlegesen járhatatlan volt a pálya, majd szakaszosan egy vágányon ment a forgalom dízel vontatással. A rekoder a 602-es Čingov ami a reggel 6-os indulás után mostanában ért be Pozsonyba, több mint 500 perc késéssel. Egyébként 2 utána induló gyorsvonat is megelőzte, így kissé érthetetlen, hogy a vonatot mégis végigvitték.

hmsoft Creative Commons License 2012.10.28 0 0 12096

Az első ütközőpár munkaemésztőkészülékei teljesen berugóznak, valamennyit felfognak, de mivel az ütközési sebesség túl nagy, a többit kénytelenek továbbadni a szomszédos jármű szekrényére. Annak a túlsó végén megint van egy ütközőpár, meg a szomszédos jármű ütközőpárja, a munkaemésztőkészülékek teljesen berugóznak, valamennyit felfognak, a többit ismét továbbadják a szomszédos járműre. Közben ha egy-egy keresztmetszetben nagyobb erőhatások lépnek fel, mint amit a szekrény elvisel, a szerkezet deformálódik, miközben ez is "munkát emészt", esetleg a járművég, felcsúszva valamelyik ütközőre, megemelkedik (az is munkát emészt) - és így tovább, amíg az egész le nem cseng.

hm

Előzmény: maci86 (12095)
maci86 Creative Commons License 2012.10.28 0 0 12095

én csak azt nem értem hogy a kocsik hogy futhattak ennyire rá a hátsó mozdonyra. ütközök stb?

gw Creative Commons License 2012.10.27 0 0 12094

Talán mire reggel kinyitják a Keletit már be is érkezik a Jesenius, éppen elhagyta Brnot.

Előzmény: gw (12092)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!