Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

_Haszi_ Creative Commons License 2014.10.28 0 0 105990

Csekoszolvákijában:)

Előzmény: Smíró (105989)
Smíró Creative Commons License 2014.10.28 0 0 105989

Hol a francban tanultatok meg ilyen jól szlovákul?

Előzmény: _Haszi_ (105988)
_Haszi_ Creative Commons License 2014.10.28 0 0 105988

Right, I moved on.

Előzmény: ádibébi (105987)
ádibébi Creative Commons License 2014.10.27 0 0 105987

Been there, done that. Not working. And U stop dude-ing me. here. thnx :)

Előzmény: _Haszi_ (105984)
kymbreak Creative Commons License 2014.10.27 0 0 105986
Előzmény: kymbreak (105985)
kymbreak Creative Commons License 2014.10.27 0 0 105985

Örmi !

A múltkor egy kissé elkapkodtam a dolgot. 

Na talán most ! Az is lehet, hogy egy "0" elmaradt a 4-es után.

Minden előfordulhat.

_Haszi_ Creative Commons License 2014.10.27 0 0 105984

Akkor privizz mindig, dude:)Őlmi mál csak ilen:P

Előzmény: ádibébi (105983)
ádibébi Creative Commons License 2014.10.27 0 0 105983

Őrmi már szólt az illetékesnek, amint azt ide be is linkelte. Úgyhogy innentől a Mindenható Index Fórum kezében van a dolog.

 

A harmadik alkalommal (tehát nem 15-20-30) való leírása azonban némiképp szándékos baszogatás. Arra próbál - nyilván megkérdőjelezhető hatékonysággal - némi figyelmet felhívni, hogy éppen az útvesztők miatt érdemes a dolgokat egyből a lehetséges legjobban csinálni. Mármint egy saját honlapot/blogbejegyzést/stb annyiszor írok át, ahányszor akarok. De ha egy pólót már kinyomtattam, egy matricát megcsináltattam, egy fórum kieg cuccot már elkértem, azt onnantól már csak nagyon nehézkesen alakíthatom. Ezért érdemes lenne döntés és cselekvés előtt még alaposabban körülnézni, egy picit megbizonyosodni arról, hogy amit kitaláltam, az működni fog-e, jó-e, stb. Ennyi a szándékom, és más szituval kapcsolatban már el is mondtam Őrminek ezt.

Előzmény: _Haszi_ (105980)
-R3kram Creative Commons License 2014.10.27 0 0 105982

Szia! Működik minden csak a meleg nem jön. Vízhőfok felmegy rendesen. Lelégtelenítettem, de semmi változás... :S

Előzmény: vecserom (105972)
sandorjonas Creative Commons License 2014.10.27 0 0 105981

Szerintem elég lenne egy "KÉRLEK" szócskát beiktatni, és máris nem tűnik annyira személyi zaklatásnak vagy esetleg parancsnak... :)

Előzmény: _Haszi_ (105980)
_Haszi_ Creative Commons License 2014.10.27 0 0 105980

Én meg arra utaltam, hogy ha 15-20-30x... leírod, akkor sem fog hamarabb változni, ellenben már ez is átcsaphat a kontraproduktív floodolásba, hovatovább személyi zaklatásnak is lehet vélni, akár... ;-) Persze nyilván nem, illetve feltéve, de meg nem engedve:)

 

Egyébként ki a szerkesztheti ezt, modi, szerkesztő?! 

Előzmény: ádibébi (105979)
ádibébi Creative Commons License 2014.10.27 0 0 105979

A lábam tök jól van, a felirat meg még 200 felkiáltójellel sem éri el a célját, amint a példa is mutatta. :) De legalább ronda is, meg agresszív is. Asszem kontraproduktívnak hívják az ilyesmit :D Mármint hogy a túl erős ingertől az ember ösztönösen menekülni akar. Ebben az esetben pl úgy, hogy nem olvassa el. Az eredeti szándék, kezdeményezés tehát a megvalósítás módja miatt nem éri el a célját.

 

Amúgy meg sajnálom, ha ez a gondolatmenet másoknak értelmezhetetlen. :) Én ezt tanultam az oskolába jó sok ideig, ezzel tudok csak hozzájárulni a csapat életéhez.

 

Viszont a felirat ebben a formában engem kifejezetten zavar, és a fent vázoltaktól teljesen függetlenül is szerettem volna ennek most is hangot adni :P

Előzmény: _Haszi_ (105971)
ádibébi Creative Commons License 2014.10.27 0 0 105978

NA!!!! Azta!!! :DDDD

Előzmény: Jena307 (105965)
ádibébi Creative Commons License 2014.10.27 0 0 105977

emelkedik az, de alig. az enyém pl 739 rpm-ről 800 körülre, de tényleg csak vad hidegben. Asszem azért nem kell a fordulatszámnak látványosan emelkedni, mert a dízel nagyobb kompressziójú, ergo van annyi tartalék ereje, hogy a hideg üzemnél is alapjárat közelében tudjon maradni, és nem kezd el fuldokolni. A benzinnél meg ugye a dúsabb keverék a kisebb ellenállás, kisebb kompresszió miatt jobban megpörgeti a motort.

Előzmény: StakkaBoo (105960)
irimiasmilan Creative Commons License 2014.10.27 0 0 105976

Jena!

 

Nekem nézel vmikor kuplungszettet? Mivel összecsukták a kicsikét és úgysem lesz egy darabig nálam, kicseréltetném rajta azt is....

magyart Creative Commons License 2014.10.27 0 0 105975

Sziasztok!    307 CC bontott alkatrészt keresek. A hátsó fejtámlák mögötti felnyíló műanyag borítás, felső, keskenyebb részét keresem!   Köszönöm a segítséget!   Üdv:  Tamás

Sziszó78 Creative Commons License 2014.10.27 0 0 105974

Kösz a türelmet és a gyors válaszokat.

 

Előzmény: Jena307 (105973)
Jena307 Creative Commons License 2014.10.27 0 0 105973

ááá épp csak a lényeget nem írtad meg hogy már most csúszik, mert hogy kopott persze minden kuplung tárcsa kopottnak tekintendő ami nem új :D

 

Akkor kevés értelme van csak kuplungszettet cserélned, ha hosszútávú megoldást szeretnél akkor 

2052N5-ös egytömegű rendszer és annak a tárcsáját kevlároztatni, mert kiegészítve BEtG barátomat, ebben sajnos nem húzó kuplung van ami bírja a tuningot, ez pont ellenkezőleg nagyon nem bírja, azaz egy 20%on elmegy ez is, de akkor már érdemesebb a kevlár, ás akkor meg lehet erősre íratni. 

Előzmény: Sziszó78 (105969)
vecserom Creative Commons License 2014.10.27 0 0 105972

Szia! Lehetséges, hogy a motor megy, de a tengelyen lévő ventillátorkerék nem. Nem volt valami szerelés a környékén? Nem tudott beesni valami?

Előzmény: -R3kram (105961)
_Haszi_ Creative Commons License 2014.10.27 0 0 105971

Mi van Ádám, rossz lábbal keltél?:) nagyon nem tudsz leakadni a témáról...

Előzmény: ádibébi (105958)
betg Creative Commons License 2014.10.27 0 0 105970

Szia 

A kuplung itt szettben cserélendő!!

A normál kuplung is birja a tuningot ennél az autónál.

Előzmény: Sziszó78 (105969)
Sziszó78 Creative Commons License 2014.10.27 0 0 105969

Szerintem kicsit kacifántosan fogalmaztam....

 

A kocsi gyári, jelenleg kuplung elkopott - 4.ben - 1800-2200 rpm között csúszik rendesen.

 

Most nincs igény tuningra, az alap kérdés az, hogy kuplung felújítás végezhető-e kevlározással, vagy nincs értelme, mert a szerkezet úgyis megadja magát?

 

kösz, hogy türelmesen válaszolsz a hülye kérdésekre.

Előzmény: Jena307 (105968)
Jena307 Creative Commons License 2014.10.27 0 0 105968

igazából így ahogy van is meg lehet írni, csak nem túl erősre, mert nem is csak elcsúszik hanem remeg a lendkerék a nyomatéktól.

 

A legjobb megoldás 2052n5+kevlár

De így is elbírhat egy 18%

Előzmény: Sziszó78 (105966)
StakkaBoo Creative Commons License 2014.10.27 0 0 105967

Jhét után kereshetlek,ha jársz bpest környékén rá tudnál nézni?

Előzmény: Jena307 (105964)
Sziszó78 Creative Commons License 2014.10.27 0 0 105966

Akkor ezek szerint van értelme a jelenlegi kopott tárcsát kevlárral "felújítani" és ha lendkerék tönkremegy, mehet bele a kiváltó szett? vagy ne várjak semmire, hanem most cseréltessek mindent?

Előzmény: Jena307 (105963)
Jena307 Creative Commons License 2014.10.27 0 0 105965

szerdán lehet meglesz a 330XD....a betű karakter nem smile :D

Előzmény: ádibébi (105958)
Jena307 Creative Commons License 2014.10.27 0 0 105964

Meg kellene nézni hőfok jeladó értékeket MAF-ot egeret

Előzmény: StakkaBoo (105957)
Jena307 Creative Commons License 2014.10.27 0 0 105963

A legtartósabb megoldás ahogy eltervezted, úgy egy ilyen kevés futás teljesítményű motort nagyon fel lehet húzni, mert nem nagyon kopott az injektor, a motor meg mindent de mindent kibír ez tapasztalat :D

A kettős lendkerék szerkezete úgy 20%os emelést bír el, ott nem szokott csúszni még, de pl nálam úgy van ha meg megírom és később elcsúszik és megkapja a kevlárt 2052N5-öt akkor nem kerül semmibe a módosítás.

Előzmény: Sziszó78 (105962)
Sziszó78 Creative Commons License 2014.10.27 0 0 105962

Sziasztok,

 

307sw 2.0HDI 2003 107Le

 

Olyan kérdésem lenne, mennyire érdemes kuplungot csúszás miatt kevlároztatni ,egyáltalán érdemes-e?

 

Jelenleg még kettőstömegű lendkerekem van, nem produkálja a szokásos tüneteket, ezért nem akarok tárcsát, szerkezetet stb cserélni, így a kevlároztatást és a munkadíjat bukom el, ha esetleg mégis megadja magát és kiváltó szettet rakatok bele.

 

A kocsi nagyon keveset futott (tudomásom szerint) 120e van most benne, lassan részecskeszűrő is megadja magát. Lehet hogy kiváltó szett + kevlár + faptalanítás + chiptuning lesz a legjobb választás...... persze az már nem kevés pénz, de szeretem ezt az autót :)

 

kösz

Szilárd

-R3kram Creative Commons License 2014.10.27 0 0 105961

Sziasztok!

 

307 2004/6 KFU ferde

 

Az lenne a kérdésem, hogy miért nem fűthet az autó? Pollenszűrőt kiszedtem, fűtő motor megy. Pedálok melletti borítást levettem a radiátorhoz megy meleg víz. A manuális klíma hőfokszabályzó karja mozog mindkét helyen.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!