Őrmi már szólt az illetékesnek, amint azt ide be is linkelte. Úgyhogy innentől a Mindenható Index Fórum kezében van a dolog.
A harmadik alkalommal (tehát nem 15-20-30) való leírása azonban némiképp szándékos baszogatás. Arra próbál - nyilván megkérdőjelezhető hatékonysággal - némi figyelmet felhívni, hogy éppen az útvesztők miatt érdemes a dolgokat egyből a lehetséges legjobban csinálni. Mármint egy saját honlapot/blogbejegyzést/stb annyiszor írok át, ahányszor akarok. De ha egy pólót már kinyomtattam, egy matricát megcsináltattam, egy fórum kieg cuccot már elkértem, azt onnantól már csak nagyon nehézkesen alakíthatom. Ezért érdemes lenne döntés és cselekvés előtt még alaposabban körülnézni, egy picit megbizonyosodni arról, hogy amit kitaláltam, az működni fog-e, jó-e, stb. Ennyi a szándékom, és más szituval kapcsolatban már el is mondtam Őrminek ezt.
Én meg arra utaltam, hogy ha 15-20-30x... leírod, akkor sem fog hamarabb változni, ellenben már ez is átcsaphat a kontraproduktív floodolásba, hovatovább személyi zaklatásnak is lehet vélni, akár... ;-) Persze nyilván nem, illetve feltéve, de meg nem engedve:)
Egyébként ki a szerkesztheti ezt, modi, szerkesztő?!
A lábam tök jól van, a felirat meg még 200 felkiáltójellel sem éri el a célját, amint a példa is mutatta. :) De legalább ronda is, meg agresszív is. Asszem kontraproduktívnak hívják az ilyesmit :D Mármint hogy a túl erős ingertől az ember ösztönösen menekülni akar. Ebben az esetben pl úgy, hogy nem olvassa el. Az eredeti szándék, kezdeményezés tehát a megvalósítás módja miatt nem éri el a célját.
Amúgy meg sajnálom, ha ez a gondolatmenet másoknak értelmezhetetlen. :) Én ezt tanultam az oskolába jó sok ideig, ezzel tudok csak hozzájárulni a csapat életéhez.
Viszont a felirat ebben a formában engem kifejezetten zavar, és a fent vázoltaktól teljesen függetlenül is szerettem volna ennek most is hangot adni :P
emelkedik az, de alig. az enyém pl 739 rpm-ről 800 körülre, de tényleg csak vad hidegben. Asszem azért nem kell a fordulatszámnak látványosan emelkedni, mert a dízel nagyobb kompressziójú, ergo van annyi tartalék ereje, hogy a hideg üzemnél is alapjárat közelében tudjon maradni, és nem kezd el fuldokolni. A benzinnél meg ugye a dúsabb keverék a kisebb ellenállás, kisebb kompresszió miatt jobban megpörgeti a motort.
Sziasztok! 307 CC bontott alkatrészt keresek. A hátsó fejtámlák mögötti felnyíló műanyag borítás, felső, keskenyebb részét keresem! Köszönöm a segítséget! Üdv: Tamás
ááá épp csak a lényeget nem írtad meg hogy már most csúszik, mert hogy kopott persze minden kuplung tárcsa kopottnak tekintendő ami nem új :D
Akkor kevés értelme van csak kuplungszettet cserélned, ha hosszútávú megoldást szeretnél akkor
2052N5-ös egytömegű rendszer és annak a tárcsáját kevlároztatni, mert kiegészítve BEtG barátomat, ebben sajnos nem húzó kuplung van ami bírja a tuningot, ez pont ellenkezőleg nagyon nem bírja, azaz egy 20%on elmegy ez is, de akkor már érdemesebb a kevlár, ás akkor meg lehet erősre íratni.
A kocsi gyári, jelenleg kuplung elkopott - 4.ben - 1800-2200 rpm között csúszik rendesen.
Most nincs igény tuningra, az alap kérdés az, hogy kuplung felújítás végezhető-e kevlározással, vagy nincs értelme, mert a szerkezet úgyis megadja magát?
kösz, hogy türelmesen válaszolsz a hülye kérdésekre.
Akkor ezek szerint van értelme a jelenlegi kopott tárcsát kevlárral "felújítani" és ha lendkerék tönkremegy, mehet bele a kiváltó szett? vagy ne várjak semmire, hanem most cseréltessek mindent?
A legtartósabb megoldás ahogy eltervezted, úgy egy ilyen kevés futás teljesítményű motort nagyon fel lehet húzni, mert nem nagyon kopott az injektor, a motor meg mindent de mindent kibír ez tapasztalat :D
A kettős lendkerék szerkezete úgy 20%os emelést bír el, ott nem szokott csúszni még, de pl nálam úgy van ha meg megírom és később elcsúszik és megkapja a kevlárt 2052N5-öt akkor nem kerül semmibe a módosítás.
Olyan kérdésem lenne, mennyire érdemes kuplungot csúszás miatt kevlároztatni ,egyáltalán érdemes-e?
Jelenleg még kettőstömegű lendkerekem van, nem produkálja a szokásos tüneteket, ezért nem akarok tárcsát, szerkezetet stb cserélni, így a kevlároztatást és a munkadíjat bukom el, ha esetleg mégis megadja magát és kiváltó szettet rakatok bele.
A kocsi nagyon keveset futott (tudomásom szerint) 120e van most benne, lassan részecskeszűrő is megadja magát. Lehet hogy kiváltó szett + kevlár + faptalanítás + chiptuning lesz a legjobb választás...... persze az már nem kevés pénz, de szeretem ezt az autót :)
Az lenne a kérdésem, hogy miért nem fűthet az autó? Pollenszűrőt kiszedtem, fűtő motor megy. Pedálok melletti borítást levettem a radiátorhoz megy meleg víz. A manuális klíma hőfokszabályzó karja mozog mindkét helyen.