Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2015.11.19 0 0 84512

Tudtommal sok köze volt a MIG-21-hez.

Akkor pedig olyasmit kérdőjelez meg, amit - elméletileg - tanult, illetve az évi továbbképzéseken át is ismételt.

 

 

Előzmény: viricsi (84511)
viricsi Creative Commons License 2015.11.19 0 0 84511

Nono, gyanúm szerint a topiktársunk sem a vidámparki pecatóban sajátította el a halászatot. :-)) (hogy a példánál maradjak)

Előzmény: trizs77 (84510)
trizs77 Creative Commons License 2015.11.19 0 0 84510

Hagyd.

Mindíg akad aki halásznak magyarázza milyen egy hal.......................:-((

Előzmény: viricsi (84509)
viricsi Creative Commons License 2015.11.19 0 0 84509

Khmm. ezt  ezt én sem tartanám akkora sületlenségnek. 

Csak gondolatébresztőnek szánva, szerinted hogyan szokott megbukni egy reptér biztonsági rendszere?

Előzmény: Surda39 (84507)
trizs77 Creative Commons License 2015.11.19 0 0 84508

óóóó csak ülök itt, reszelgetem a körmömet és hülyeségeket beszélek.................:-))

Előzmény: Surda39 (84507)
Surda39 Creative Commons License 2015.11.19 0 1 84507

Ne haragudj, de honnan veszed ezeket a sületlenségeket?

Helyi titkosszolgálat?

Háromszor titkosabb, mint a tankok?

Ehhez hasonlót jópár oldallal korábban is elsütöttél már - akkor is valótlanságokkal volt tele...

Előzmény: trizs77 (84502)
sualsidal Creative Commons License 2015.11.19 0 1 84506

Hát...európai őrszemélyzettel őriztetni a gépeket folyamatosan vagy azt jelenti, hogy állandóra ki kell telepíteni az őrszemélyzetet, vagy azt, hogy minden járattal vinni kell őket oda-vissza  -  annyi fizető utasnak kevesebb a hely, ráadásul nem valószínű, hogy a helyi hatóság engedélyezné. Otthonról szállítani  -  persze légiúton  -  a cateringet, nem különjárattal, de persze akkor azt is az utasszám rovására. A takarításról addig lehet lemondani, amíg csak európai utasokat szállít a cég, ha arabokat is, akkor tapasztalatom szerint ez nagyon nem ajánlatos, tehát fuvarozni kellene az európai takarítót is. Lehet annyiba kerülne, hogy a megdráguló repülőjegy miatt akkor meg utas nem lenne elég más, olcsó légitársaságok konkurenciája mellett. És hiába hirdetné magát a cég "biztonságos utazás" címszóval, egy géppisztolyos/kézigránátos repülőteret lerohanó rohamosztag vagy reptéren kívüli támadás ellen ez se adna semmi védelmet. Szóval szerintem nehéz ügy még a csak majdnem   biztonság is...

Előzmény: eephei (84505)
eephei Creative Commons License 2015.11.19 0 0 84505

Egyiptomban egyszerűen meg lehetne oldani a gépek biztonságát.
Európai őrszemélyzettel elzárt területen tartani a gépeket, oda helyi be sem mehet.
Takarítás nincs, ha mégs, akkor az is európai, catering csak Európából

hozott anyagból, semmi helyi cucc.
Mondjuk a helyi hatóságoknak biztosan nem tetszene...

Előzmény: Jahno (84501)
tohan Creative Commons License 2015.11.19 0 0 84504

Van, ahol nem is kell terrorista legyen az emberfia, elég, ha csak szerelmes.http://uh.ro/szines/erdekessegek/20419-szerelmes-fiu-szokott-a-wizz-air-gepere-kolozsvaron

Előzmény: trizs77 (84502)
fattyúlovag Creative Commons License 2015.11.19 0 1 84503

Miért?

Autóbuszon, trolin, villamoson megteszi! Nem csak indulás előtt de érkezés után is! ;)

 

Előzmény: elemes2 (84491)
trizs77 Creative Commons License 2015.11.19 0 0 84502

tippeket nem adnék.

 

De.

 

Ma is (régebben is) minden biztonsági szolgálat végez próba hozzáférési vizsgálatokat.

 

sőőőt.

 

A helyi titkosszolgálatok még azt is ellenőrzik néha-néha, hogy a biztonságért felelős szolgálatokon keresztül, hogyan lehet rossz indulattal hozzá férni a gépekhez, közvetlenül az indulás előtt.

 

Nem véletlen, hogy ezeknek a vizsgálatoknak az eredménye csak háromszor titkosabb mint, hogy mennyi tankja van Magyarországnak és azok közül mennyi harcképes.

 

Jobb is, hogy a gaz ellen, nem tudja az ilyen vizsgálatok végeredményét.

 

Mielőtt nagyon elkeserednél, hogy akkor Ferihegy valami ritka kockázatos hely, egyáltalán nem az.

sőőőt.

 

De Európa számos repülőterén csak az nem megy oda a gépekhez aki nem akar és csak az nem tesz oda valamit aki nem akar.

 

 

Előzmény: Jahno (84501)
Jahno Creative Commons License 2015.11.19 0 0 84501

De a géphez hozzáférőket is ellenőrzik, beléptetik, mittomén. Felét el tudom képzelni, idehaza miképpen lenne? Szekut kicselezed, majd a géphez hozzáférőknek utasaként lepasszolsz valamit?

Előzmény: trizs77 (84500)
trizs77 Creative Commons License 2015.11.19 0 0 84500

Bizom benne, hogy az európai reptereken nem a takarítókon múlik, hogy egyáltalán mit tudnak bevinni a biztonsági ellenőrzésen.

 

-------------------

 

A világ reptereinek 98-99%-n ha jól szervezed meg, azt viszel fel a gépre amit akarsz.

 

Csak a nagyon amatőrök vagy kapkodók buknak meg.

 

A gépekhez hozzáférők kb. 90%-a mindenhol a minimál bér környékén keres.

 

Mondjam tovább vagy a többit már el tudod képzelni................

Előzmény: Hammer (84496)
trizs77 Creative Commons License 2015.11.19 0 0 84499

A személyzet nem köteles az utasteret átvizsgálni a felszállás előtt?

 

-------------------

 

Ha egy belsős (pl. takarító, karbantartó) el kíván dugni valamit egy gépen, akkor nincs az a kabinszemélyzet akik a rendelkezésükre álló 20-25 percben úgy át tudják nézni a gépet, hogy közben a repülési előkészületekre is marad idejük.

 

 

Előzmény: eephei (84489)
eephei Creative Commons License 2015.11.19 0 0 84498

Hát nem tudom....... Schwechaton lehet kérni repülőtér-látogatást busszal, 22 euro.
Rendesen körbevisznek a reptéren, ugyanúgy beléptetnek, mint az ottdolgozókat.
Halkan jegyzem meg, 3 olyan hely is van az ellenőrzésnél, amikor simán be tudsz vinni

egy aktatáskát is, és nem vennék észre. Tavaly kipróbáltam, a hátizsákomat úgy vittem be,

hogy nem látta biztonsági ember vagy berendezés. Bármi lehetett volna benne.....

Előzmény: Hammer (84496)
Jahno Creative Commons License 2015.11.19 0 0 84497

Éppen írni akartam, hogy lehet a nigger olcsón rakodja a bőröndöt, de a biztonsági főnöknek, személyzetnek jobban rajtuk van a szeme.

Előzmény: Hammer (84496)
Hammer Creative Commons License 2015.11.19 0 0 84496

Bizom benne, hogy az európai reptereken nem a takarítókon múlik, hogy egyáltalán mit tudnak bevinni a biztonsági ellenőrzésen.

Előzmény: eephei (84489)
Jahno Creative Commons License 2015.11.19 0 0 84495

Azt hittem ezen már túl vannak. Amúgy lehet tudják és van biztonság, de ezt is ellenőrizni kell, valamint indokolni, hogy valóban az és emez volt, nem pedig a bigyó.

Előzmény: eephei (84493)
mpx Creative Commons License 2015.11.19 0 0 84494

Na jó, de gondolom Schwechat-on sem egyszerűbb bejutni/bevinni bármit a reptérre, mint mondjuk Ferihegyen. Ha nincs nála, mer már befelé elcsípik, akkor mit rak fel ? S ez bőrszíntől független...

Egyiptomban meg az utasellenőrzéssel is gond volt, kb. el tudom képzelni, hogy azt milyen szintű volt azoknál, akik eleve ott dolgoznak.

Előzmény: eephei (84489)
eephei Creative Commons License 2015.11.19 0 0 84493

Orosz média:
a SeS reptéri videófelvételeket újranézik, hogy ki férhetett hozzá a géphez a földön.
Na ez már elég nagy baj, ha nem tudják első átnézés alapján, ki volt a gép

közelében. Komoly lehet a biztonsági szabályok betartása

Biga Cubensis Creative Commons License 2015.11.19 0 0 84492

Talán inkább az emberiségbe vetett hitet intézi el....

A közelmúlt nagyobb katasztrófái közül, az MH17, a Germanwings gépe, a mostani egyiptomi járat sem műszaki okból zuhant le. Nem lennék meglepve - ha kiderül valaha - hogy az MH370-es esetében sem volt gond a technikával...

Előzmény: eephei (84489)
elemes2 Creative Commons License 2015.11.19 0 0 84491

A személyzet nem köteles az utasteret átvizsgálni a felszállás előtt?

 

naaaaaaaaaaaaaaaa

Előzmény: eephei (84489)
_Berci Creative Commons License 2015.11.19 -5 0 84490

 

Urak! A totalis konfrontacio (II. vh., hideghaboru) alatt letrejött strukturak ma mar nemigen ervenyesek, hiszen a gigantikus összecsapas jegelve lett (remelhetöleg hosszutavon).

 

Van viszont egy misszio-orientalt gondolkodasmod (es azt a megfelelö software-strukturak is max. tamogatjak). 

 

Az pedig ugy nez ki, hogy egy missziora a legmegfelelöbb ressource-okat csöditik össze. Lesznek pl. (ha mar az US alapstrukturajanal maradunk), mondjuk komponensek a Special Forces, Navy-Seals, Airforce, ... valamint olyan "kellekek", mint 2 db AC-130, 5 Apache, 3 GlobalHawk, 10 Chinook, 5 Reaper ... a missziora letrehozott command-team.

 

Ezek együttmüködese es a tevekenysegek koordinalasa a "müveszet" (manapsag software-integracio kerdese, hiszen az informacioaramlas a döntö), nem pedig a reszegysegek közvetlen logisztikai hozzarendelese.

 

eephei Creative Commons License 2015.11.19 0 0 84489

Nézd, ez a "takarító dugta oda" verzió az egész repülésbe vetett hitet elintézi.
Schwechat-on a repülőtakarító és a csomagszállítók nagy része erősen napbarnított és havi 850-1100 euroért dolgozik, ami arrafelé igencsak kevés. Akkor ez sem biztonságosabb, mint az egyiptomi repterek.....
A személyzet nem köteles az utasteret átvizsgálni a felszállás előtt?

Előzmény: Jahno (84479)
dezso Creative Commons License 2015.11.19 0 0 84488

Igen a fegyverzetet tagabb ertelemben ezekre is ertettem - mondjuk ezt elfelejtettem tudatni a nagyerdemuvel :)

Előzmény: sualsidal (84477)
darojanos Creative Commons License 2015.11.19 0 0 84487

A szakértő Márványi Péter volt, az IHO internetes portál repülési rovatvezetője (ld. ott!), aki munkásságával a repülés minden ágával magas szakmai szinvonalon foglalkozik a sportrepüléstől a polgári és katonai repülésig és akinek sokat köszönhetünk a repülés szakszerű médiamegjelenítése területén.

Előzmény: vakrepulo2 (84484)
DIE_ROBOTER Creative Commons License 2015.11.19 0 0 84486

Benne van az eredeti cikkben az új gép ára.

Előzmény: _Berci (84476)
_Berci Creative Commons License 2015.11.19 -5 0 84485

Mint irtam, a Special Forces egy resze. Az SP-nek nyilvan vannak egyeb komponensei IS.

Előzmény: doncike (84483)
vakrepulo2 Creative Commons License 2015.11.19 0 2 84484

tegnap jót mosolyotam magamban

késő este a királyi tévén volt egy műsor ahol egy szakértőt kérdeztek az orosz gép bomba verziójáról

a riporter (akinek nem tudom a nevét, de az én izlésem szerint az egyik legköcs...gebb m1-es arc) vérszagot érzett és akart tocsogni a horror részletekben illetve mikor nem ment a bomba verzió, akkor a világméretű összeesküvésben, hogy kitalált a bomba ami xy érdeke, stsbtsb , jól pofára esett mert a szakértő nagyon karakánul csak a tényekre hívta fel újra és újra a figyelmét

 

mondjuk szerintem a szakértő kibaszarintott magával, mert a büdös életbe nem lesz újra szakértő az m1-en, de  a rövid részben amit láttam, megvédte az igaz szakértői szalma becsületét

 

csak csendesen megjegyezve: itt is a különböző elméletek gyártása közben édemes lenne visszafogottságot tanusítani, hogy később ne legyen belőle pofára esés

doncike Creative Commons License 2015.11.19 0 0 84483

OFF

 

Szerintem az inkább haderőnem. (Mármint a szárazföldi-tengeri-légi.)

A gyalogság, tüzérség, páncélosok stb. a fegyvernemek.

 

Az AC-130x viszont valószínűleg tényleg nem az.

Előzmény: trizs77 (84482)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!