Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ruppy Creative Commons License 1999.07.15 0 0 1177
kenguru

Akkor a probaut elött már joval korábban ne egyél semmit mert ugyis kijönne. Az meg milyen ciki, hogy ha oldalbahánnya az ember a fönökét. Fizetésemelés one.;)

0-100 5.6 hu az má szigoru. Majdnem ugy megy mint egy ///M -es. Irigyellek. Érdekelne, hogy mennyit megy korlátig huzatva egybe meg kettöben és háromban. Biztos , hogy a világbol ki akar rohanni. Ugy tudom az S4 ben egy öthengeres 0.8 Baros turbo moti van.

Előzmény: kenguru (1173)
Gaijin Creative Commons License 1999.07.15 0 0 1176
Ruppy,

Valami brutális márványrugalmasságú sportrugóra gondolsz, vagy egy sima mezei ///M Technik rugóra? Mármint ami elrepeszti a tornyot. A frászt hozod az emberre, írj egy pár szót erről légyszi.

Gaijin

Előzmény: Ruppy (1170)
Fec Creative Commons License 1999.07.15 0 0 1175
Jaj, Ruppy! Ne is fajditsd itt a szivem! Olyanom nekem mostanaban ugysem lesz, pedig nagyon szeretnem :( Marmint az Integra. De E36 M3 sem sajnos... Az Integrat egyebkent csak azert mondtam, mert uj kocsirol volt szo. Persze hasznaltban a 6 es fel miller oriasi penz. (meg ujban is :))) A baj csak az, hogy nem nekem van annyi :)

Figuramatyi
Ne aggodj, az egyenletlen hatso kerekkopast valszeg tuggya korrigalni egy futomubeallitas. Ha nem, akkor viszont baj van.

Előzmény: Ruppy (1172)
Ruppy Creative Commons License 1999.07.15 0 0 1174
Hát igen a BMW is. Igazán nem értem csak feltételezem, hogy valszeg az a kar ami összeköti a tornyok tetejét az lehet, hogy az ilyen stilusu repedések elkerülésére találták ki. Az ///M3 -on gyárilag van ilyen toronymerevitö. Gyerekek vaki spiller tegyen helyre ha nem igy van.. Vagy ugy egyáltalán mi ez az izééé?

A "külsö" Váci uton van egy maszek aki mindenféle javito dolgot gyárt és importál. Nála vettem javito kerékivet (német gyártmány) 3200Ft -ért.
Minden autohoz minenféle javito elemet árul. Többekközött javito torony részt is meg küszöböket,köténylemezeket,kerékiv....

Előzmény: hzolee (1171)
kenguru Creative Commons License 1999.07.15 0 0 1173
Én ezért a pénzért inkább két BMW E30-at vennék! :)

Egyébként a Bogár egy nagy vicc! Európában felettébb szarul is megy, ezért itt valószínűleg bevezetik az 1,6-os motorral, aminek hasonló teljesítménye van, mint a harmatos kétliteresnek. Ezt persze nem olyan kényelmes vezetni, de annyival olcsóbb, hogy akár még az 5 miller alá is becsúszhat akcióban! (kabaré)

egyébként most dumáltam a főnökömmel, a jövő héten megmutatja mit tud az S4 kombija. Néha fikázza ugyan - korábban RS2-vel járt - de azért azt hiszem nekem élmény lesz.
0-100 5,6!

Előzmény: Ruppy (1165)
Ruppy Creative Commons License 1999.07.15 0 0 1172
Fec

Az Integrárol elég sok jót hallottam már. Álitolag a motorja a köbcentijéhez képest rendesen tul van méretezve ahogy kell. Szal elég jol birja a motortuningot még a durvákat is. A fötnegely és hajtokar csapácsaik szinte minent kibirnak.

De ha már hat, hat és fél milliom lenne csak autora akkor biztos, hogy egy ///M3 3.2liter 321 Le E36 ficcenne. A leg öregebbek kb 6 évesek lehetnek. Egy ilyen hat évest már adnak ennyiért.

/OO=[]=OO\

Előzmény: Fec (1167)
hzolee Creative Commons License 1999.07.15 0 0 1171
BMW-nél is? (az én tornyaim már meg vannak erősítve, most jöhetnek a rugók).
matyi: és már megrepedt, vagy még csak "fogja" repeszteni?
Ruppy Creative Commons License 1999.07.15 0 0 1170
figuramatyi

Erröl én is hallottam, hogy a sportrugo elöl el szokta repeszteni a kasznit valahol a toronynál.

Előzmény: figuramatyi (1169)
figuramatyi Creative Commons License 1999.07.15 0 0 1169
hzolee, Ruppy és a többiek

:(((( Ez bizony megadta magát!! Most csepelen egy autóversenyzo csapat ügyködik rajta. Nem elég, hogy letiltott még az önindítóm is beszart mintegy slusszpoénként. Per pillanat azt csinálják és csak utána lehet kideríteni, mi okozta a gyújtásblokkot.
Idoközben kiderült egy két dolog a kocsiról. Sportrugók vannak benne, ami elol megrepeszti a tornyot, hátul pedig a gumi belso felét koptatja.

A két hátsó felnimet ki kellene cserélni kisebbre. A mostani 10x17". Ez túl széles a kocsihoz. Az ideális 9x17" lenne. Tud valaki segíteni?

Előzmény: hzolee (1157)
Toms Creative Commons License 1999.07.15 0 0 1168
Eclipseboy!
Akkor már nyert ügyed van, mert csak 2 újat kell venned :-)
Nekem se a 16"-os felnik voltak drágák, hanem a gumik.
Egy 17" gumi kb. 40 rongy/db! és akkor ez az olcsóbbik márka (nem Michelin)
Tom
Előzmény: Eclipseboy_ (1164)
Fec Creative Commons License 1999.07.15 0 0 1167
En meg azert a penzert inkabb egy zsiruj Prelude-ot, vagy Integra Type-R-t vennek. Ezek azert egy kicsit mas kategoria. Es nem lefele :)
Előzmény: Ruppy (1165)
Fec Creative Commons License 1999.07.15 0 0 1166
Hat erre mongyak hogy no comment :)))

De aze' egy Impreza-t szivesen +izlelnek :)

Apropo! Milyen ringre akartok ti menni?

Előzmény: hzolee (1163)
Ruppy Creative Commons License 1999.07.15 0 0 1165
hzolee

Hát ezért a pénzér Beetle helyett inkább egy Borát vennék. Az legalább jol néz ki.

Előzmény: hzolee (1163)
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.15 0 0 1164
Toms!
Ha jól tudom az 1,6-os Swift 90 Le, de elég könnyű. Egyébként utolérni jóval nehezebb valakit, mint álló helyzetben egyszerre indulva versenyezni.

Azt tudom, hogy egy 17"-es gumi nagyon drága, de a felni is. "Csak" pénzügyi okai vannak, hogy nem vettem. A Mitsubishi bontóban van két 8,5x17-es gyári 3000GT felni, darabja csak 10.000Ft, a baj csak az, hogy még kettőt nem tudok szerezni, akinek van négy biztos nem fog belőle kettőt eladni.

Előzmény: Toms (1158)
hzolee Creative Commons License 1999.07.15 0 0 1163
hát elég régimódi.. 8 szelep!
1 vez.tengely, hengerenként 2 szelep, EFI, 1984ccm, 115HP@5200, 170Nm@2400. 1230kg. 185kmh, 0-100:10,9s, 7...12L /100km.
tesztauto 205/55R16 kerekekkel
ara 6 119 000 Ft.......
Ruppy Creative Commons License 1999.07.15 0 0 1162
Toms

A Beetle az 16 szelepes? Furcsa mert manapság kb egy 1.8 literes auto szokott kb 115Le lenni.

Előzmény: Toms (1160)
hzolee Creative Commons License 1999.07.15 0 0 1161
- allo helyzetbol lenyomtad volna mint allat
- 20km/h-nal egyesben voltal? (ugy lett volna korrekt azt hiszem :-))

automotorbol az Impreza tetszik. mar a multkor is teszteltek egyet, meg volt osszehasonlito teszt a "sima" 2.0 v 2.2 turbo es a WRC kozott :-)
ugy latszik a subaru tamogatja oket

Toms Creative Commons License 1999.07.15 0 0 1160
Srácok!
Most olvastam az Auto-motor-ba az új Beetle 2.0 tesztjét. Én nem is panaszkodhatom, mivel ugyanaz a motor van az új csodajárgányba, mint az enyém (2.0, 115LE) és ez csak 10,9-et gyorsul és a vége csak 185 km/h :-)
Tom
Fec Creative Commons License 1999.07.15 0 0 1159
Hat aze' 20 km/h-as sebessegkulonbseg nem piskota...
Előzmény: Toms (1158)
Toms Creative Commons License 1999.07.15 0 0 1158
hzolee!
Nem tudom hogy milyen Suzuki volt, csak az volt ráírva (hátra), hogy 1.6, na meg egy fiatal kölök ült benne és az autó is eléggé fel volt spanolva kívülről (alufelni, ködlámpák, spoiler stb.), úgyhogy lehet, hogy volt benne valami tuningszerű. Az én Golfom 2 literes 115LE-s volt akkor. A gyorsulás nem álló helyzetből indult, hanem utolért (én kb. 20-al mentem, ő meg kb. 40-el előzőtt). Tényleg letilt 6300-nál!
Valószínű amibe te ültél katonaként az 1.8 16V lehetett, ami 140LE körül van.
Ring? OK!

Eclipseboy!
Gondold át, mert egy 17"-es gumi nem két fillér!

hzolee Creative Commons License 1999.07.15 0 0 1157
tényleg, figuramatyi figurázol már a géppel, vagy még mindig le van tiltva a motor?
z.
hzolee Creative Commons License 1999.07.15 0 0 1156
ez nem állapot! :-) sportkipu, sportléxűrő, chip (miaz hogy 6300nál letilt? még a ladát is lehet 6000ig huzatni, nehogymá Golfot nelehessen 6300fölé!), esetleg sportváltó+lendkerék... nem GTi volt az a Suzi? esetleg eredeti japán gyártmány? :-) és a Te golfod az mekkora? 1.8? mentem egyszer egy 1.8GTi-vel (nem VR6) mint utas (katona, stop), 1 roma vezette, a haverom meg cukkolta: mit gyorsul 100-on? mi a vege? - na több se kellett, állandóan leszabályozásig huzatta, olyanokat előzött, hogy én féltem. Amit előadott, azt swifttel nem lehet utána csinálni, 100%.

én egyszer lenyomtam egy 1.6 Astra-t (kombi), de lehet hogy o nem is tudta hogy versenyzunk :-)))) egyszer meg egy turbodizel terepjárós manusz hitte azt hogy versenyezni akarok (pedig csak a kipufogómmal szórakoztam), és elkezdtünk menni, de én végülis nem tudtam hogy ez most verseny vagy sem. aztán mire egyértelmű lett, én már 4.ben voltam - hát hadd örüljön.
ilyenek ezek az esetek.

amiket meséltek, ezek a ringen történnek, vagy lámpás indulásoknál?
a ringre be lehet menni csak úgy, körözni 1 kicsit?
ellátogathatnánk 1x, ha be lehet menni. gép-nézegetés, meg dumcsi, ilyesmi.
:-)
z.

Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.15 0 0 1155
Nekem most a gyári 195/60x15 helyett 205/50x15 gumik vannak a kocsimon, elöl lehet,hogy meg is hagyom a jobb gyorsulás miatt, de oldalról nézve a hátsó (kisebb átmérőjű) kerék bénán néz ki. Lehet, hogy csak azt fogom 205/55, vagy 225/50-re cserélni. Persze az eredeti elképzelésem egy 17-es felni volt, de erről - legalábbis egy ideig - le kell mondanom.
Előzmény: Toms (1154)
Toms Creative Commons License 1999.07.15 0 0 1154
Sajnos az a baj hogy ez a fordulatszám nem sokkal nagyobb :-(
Előzmény: Eclipseboy_ (1153)
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.15 0 0 1153
Toms!

Viszont szerintem a szélesebb gumikkal nagyobb fordulatszámon tudsz startolni, nem pörög ki annyira a kerék.

Előzmény: Toms (1152)
Toms Creative Commons License 1999.07.15 0 0 1152
Ruppy!
Tudod milyen sokat visszafognak egy autón a széles kerekek? Rengeteget.
Egyébként teljesen nem tudott lealázni, mert kb. 140-nél elhuztam mellete, dehát csak azért, mert a Suzuki nem nagyon bír többet végebességbe.
EZ VAN!
Tom
Előzmény: Ruppy (1150)
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.15 0 0 1151
Az Eclipse gyorsulása azért nem olyan nagy szám, gyárilag 9,2 alatt van százon, remélem azért, hogy a mostani érték már azért 9 alatt van, olyan 8,8 sec körül. Elég érdekes váltóáttételei vannak, meg elég nehéz is (1310kg), valószínű emiatt nem olyan jó a gyorsulása. Persze az is igaz, hogy 100km/h-ig már harmadikat kell kapcsolnom, ami biztos ront a helyzeten. Viszont az utcasarkon simán be lehet fordulni harmadikban és a papírformához képest nem is kell pörgetni. A végsebessége persze nem rossz 220km/h.
Már írtam, hogy egyszer sikerült egy 525-öst megverni, igaz, hogy csak kb 1 méterrel. Nagy is lett tőle az arcom, aztán a következő héten egy Audi S4 elvette az életkedvemet. :-(((
Ruppy Creative Commons License 1999.07.15 0 0 1150
Toms

Húú. Ott valami gond van. Álló helyzetböl lenyomott?..? OK a Suzi könnyebb, de a golfnak komolyabb motorja van. Hát ..leesett az álam.

Előzmény: Toms (1145)
Toms Creative Commons License 1999.07.15 0 0 1149
Ez sajna így van, és nem történ semmilyen vezetési baki! Ha megnézed a gyári adatokat a suzuki 0,1 mp-el veri a Golfot.
Gyári adatok:
Suzuki 1.6: 10.0
Golf GTI: 10.1
Ekkor még nem volt semmilyen tunning a gépemen (tök gyári volt!) és 215-ös kerekek is voltak rajta...
Ez a tiszta valóság SAJNOS :-(
Pörgős gépek ezek a japán csodák!
Tom
Előzmény: hzolee (1148)
hzolee Creative Commons License 1999.07.15 0 0 1148
suzukival? na ne. melléváltottál? hármasban indultál vagy kettes helyett négyesbe raktad? túlpörögtek a gumik? kuplungolásnál a fékbe akadt a talpad? z.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!