Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ruppy Creative Commons License 1999.07.16 0 0 1222
Toms

Nekem sima 325i van nem 325ix em. Ugyhogy nem hiszem, hogy bármi gondom lehetne az elsö féltengelyeimmel.:)
De perszer mindig akad valami amire jo sok pénzt ki lehet adni.:(

Előzmény: Toms (1219)
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.16 0 0 1221
Ja és ebből a maradék 150.000 km-ből kb 100-110.000 km-t már a 7x15-ös felnikkel mentem.
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.16 0 0 1220
Toms!
Ez a cég, mint említettem kicserélte a csuklókat. Sajnos a Mitsubishiknek nem erőssége a gömbcsukló, nekem ott 140.000 km-nél cserélték le a kopott gyáriakat. Viszont 292.00 km-el adtam el a kocsit, akkor még mindig azok a csuklók voltak benne, amit Csepelen beraktak.
Előzmény: Toms (1217)
Toms Creative Commons License 1999.07.16 0 0 1219
Ruppy!
Ami késik... :-)
Tom

Ui: Tudom, rossz vicc az ördögöt a falra festeni!

Előzmény: Ruppy (1218)
Ruppy Creative Commons License 1999.07.16 0 0 1218
Toms

Hát igen igy már értem. Ez szomoru. Hatalmas lové helyre tenni a féltengelycsuklokat. Hálistennek nekem nem kell ezzel foglalkoznom.:))

Előzmény: Toms (1215)
Toms Creative Commons License 1999.07.16 0 0 1217
Eclipseboy!
Kopog elég rendesen kanyarodásnál.
Csepeli céget én is ismerem, ott felúítást is vállalnak, ugyanúgy 1 év garanciával és sokkal olcsóbbért (15-20 ezer). Egy felújítás kb. fele annyit megy el, mint egy új, tehát ha kiszámolod kb. ugyanott vagy.
Tom
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.16 0 0 1216
Ruppy!

Ezért a pénzért új féltengely-csuklókat adtak.

Előzmény: Ruppy (1214)
Toms Creative Commons License 1999.07.16 0 0 1215
Ruppy!
A cserés megoldásról én is hallottam, de állítólag több kárt csinál, mint hasznot, ugyanis így cserélve nem sokat fut el és utánna mindkettőt cserélni kell. Egyébként csak a csukló (bal-külső) kerül 30-ba. A komplett tengely a 100-ast veri!
Tom
Előzmény: Ruppy (1211)
Ruppy Creative Commons License 1999.07.16 0 0 1214
Eclipseboy_

Ennyi pénzért egy tök ujat adnak vagy csak a golyokat és a kosarat cserélik nagyobbra?

Előzmény: Eclipseboy_ (1213)
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.16 0 0 1213
Nekem kb 2 éve 45.000 forint volt a kettő. Csepelen van egy gömbcsuklós cég, német cumót raktak bele és adtak rá egy év garanciát.
Előzmény: Ruppy (1211)
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.16 0 0 1212
Toms!

És van hangja is a csuklónak? Nekem ugyanis a Lanceren semmi hangja nem volt, még kanyarban sem, aztán mikor szétszedték majdnem hanyattestek a szerelők meg én is.

Előzmény: Toms (1210)
Ruppy Creative Commons License 1999.07.16 0 0 1211
Toms

Én azér cserélem 4500 Km ként mert nyomom is rendesen neki. Egyébként fülre lehet hallani amikor az olaj megadta magát. Ez nálam kb 4000 km töl. 4500 km töl már elkezd feketedni rendesen. Ilyen csereintervallumok mellett nyugodt szivvel nyomok padlokat (7000-7200) neki 40 fok külsö hömérséklet mellett is.

30ezer? Az biztos csak az egyik oldal. Egy Alekora az eredeti orosz komplett féltengely 30 ezer/oldal. Probáld meg, némelyik kocsinál bejön. Forditsd meg öket. A jobbost a balos helyére a balost jobra. Ezt a taxisoktol hallottam.

Előzmény: Toms (1210)
Toms Creative Commons License 1999.07.16 0 0 1210
Én az 5W-50-el elszaladok 13-15 ezret az biztos. Luxus lenne 4 ezrenként kivágni belőle. (nekem a gépkönyv 10W-40(v. 50), vagy 5W-40(v. 50) ajánl).
Egyébként elég ideges vagyok, mert a féltengelycsúklót nem lehet felújítani(most szóltak), hanem kik kell cserélni újra, ami 30 rúgó lesz :-(
Előzmény: Ruppy (1207)
Ruppy Creative Commons License 1999.07.16 0 0 1209
hzolee

Jo de az öregem ne szokott firkálni nagyokat. Szépen nyugisan semmi szereplés stilusban vezet. Max 100 km/o .

Volt régen egy öreg szovjet autom amin a gömbfejek javithatoak voltak. Minden gömbfejet szét lehetett csavarozni és cserélni lehetett a nyeles golyot és a két teflon félgömb hézagolokat. Ja és mindegyik alján egy zsirzo fej volt.
Ezzel az autommal mindig zür volt, de viszont megtanultam rajta szerelni. Ezt mindig kellett.

Előzmény: hzolee (1203)
Ruppy Creative Commons License 1999.07.16 0 0 1208
lezoli

Én is megvettem ezt az ujságot. Csak azt nem értettem, hogy az amerikai verzo fötengelyét tették bele. De melyik modellét. Igy kb 4mm el lett nagyobb a lökete. Ezzel a modosítással lett 3.3literes.

Milyen géped van?
0-100=?
top=?
story?

Előzmény: lezoli (1202)
Ruppy Creative Commons License 1999.07.16 0 0 1207
Toms

Nekem szerencsére megengedi a specifikácio az olcsobb olajakat is. Ugyis én max csak 4500Km -t megyek az olajjal. Nyáron még megesik, hogy 4000 km után csere. Persze minden cserénél uj olajszürö. Ha én 5 vagy 0 viszkozitásut tennék bele biztos, hogy egy kicsivel még jobban is menne de pikk-pakk elrepülnének a hajtokar és a fekvö csapágyaim a motorba. Az E30 -ok ba nem szabad tul híg olajat tenni mert elszálhatnak a csapágyak elég könnyen és a kopresszio is csökkenhet.

Előzmény: Toms (1201)
Toms Creative Commons License 1999.07.16 0 0 1206
kenguru!
Ma este már lehet, hogy meglátogatjuk a haveromat. Remélem a hétvégén Xsara-sig vezetem majd magam a VTS-el! :-)
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.16 0 0 1205
Toms!

Eredetileg igen, bár kb 2 éve már pesti vagyok a munkám miatt. Egyébként minden hétvégén hazalátogatok a szülőkhöz.

Előzmény: Toms (1204)
Toms Creative Commons License 1999.07.16 0 0 1204
Eclipseboy!
Te Váci vagy?
Tom
Előzmény: Eclipseboy_ (1184)
hzolee Creative Commons License 1999.07.16 0 0 1203
Toms: nyugi, az ultetes nem rontja el. (legalabbis nem ott). csak ha az ultetessel kokemeny rugok beszerelese jar egyutt.

Ruppy:30Ekm egy gombfej? :-) en ahogy meghallom hogy recseg, mar csereltetem is. Apamnak trabival volt ilyen esete meg regen, TK lett a trabi, mert a jardan nem puha kis gyalogosok voltak, hanem egy beton villanyoszlop. En orulok ha egy gomb 3-5Ekmt kibir... persze nekem szelesebb a nyomtav, nagyobbak az erokarok...
z.

lezoli Creative Commons License 1999.07.16 0 0 1202
Sziasztok!

Akit erdekel: az uj Auto Piacban (julius 14-ei szam) van egy ket oldalas teszt a BMW Alpina B3 3.3-rol. Gondolom sokatokat erdekel.

Udv.
lezoli

Toms Creative Commons License 1999.07.16 0 0 1201
Én full szintetikus Mobil olajat használok! (5W-50) Ez baromi drága, de sajna a gépkönyv nem engedi a félszintetikus 15W-40-es olajat.
Előzmény: Ruppy (1199)
Toms Creative Commons License 1999.07.16 0 0 1200
Gyerekek! Ne idegesítsetek! Tényleg igaz, amit az ültetésről irtatok (torony repedés...)? Jaj,jaj!
Nekem is most van a gépem szerelőnél. Féltengelycsuklókat újítják fel.
Tom
Ruppy Creative Commons License 1999.07.16 0 0 1199
Eclipseboy_

Ezért kérdeztem rá mert az Agip oajak nagyon drágák szoktak lenni. Én sima Shell olajjal szoktam járni. 15W-40 a motorba 15 vagy 20W-40 a váltoba.

Előzmény: Eclipseboy_ (1198)
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.16 0 0 1198
Ruppy!

Úgy értettem, hogy az Agipon belül gagyi, persze az Agip olajok nagyon jók (meg drágák is persze). Abban biztos igazad van, amit írsz.

Előzmény: Ruppy (1197)
Ruppy Creative Commons License 1999.07.16 0 0 1197
Eclipseboy_

Az Agip az gagyi? Ugy tünik, hogy passzolnak a dolog. Valszeg neked is sürü fajta olajat töltöttek a váltodba. Kb 3 honap alatt "összetörik" az olaj és egy kicsit felhigul. Ezzel a higabbal minden jobban müködik. Talán még a motort se fogja annyira mint a sürü.

Előzmény: Eclipseboy_ (1196)
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.16 0 0 1196
Ruppy!

Az kétségtelen, hogy sokat számít a váltóolaj, de nekem egy gagyi Agip olaj van benne, és miután ki lett cserélve nem változott semmi kb 3 hónapig, most kezd el javulni.

Előzmény: Ruppy (1195)
Ruppy Creative Commons License 1999.07.16 0 0 1195
Eclipseboy_

Az olaj csere a váltoban mindig segit. Nekem amikor megvettem az automat a váltoban normál sürü váltoolaj volt (80 vagy 90 es viszkozitásu) Reggel mindig gond volt váltani. Felhivtam a BMW Baváriát és ott az mondták, hogy a sima ásványolaj 20-40 tökéletes bele. Jobban elmélyedtem a gépkönyvben és tényleg ott is le volt irva. A csere után sokkal könnyebben tudok váltani és minden szempontbol jobbnak tünik a válto.

Előzmény: Eclipseboy_ (1194)
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.16 0 0 1194
Ruppy!

Akkor azt hiszem én is nekiállok ennek a jó kis ram-air rendszerenk. én egyébként azt vettem észre, hogy kezd megjavulni a váltóm. Régebben említettem, hogy 5-ből 4-be nehezen kapcsolható, most meg már általában egy ujjal is megy. Ez biztos azért van, mert a kocsi érzi, hogy törődnek vele és magától megjavul.

Előzmény: Ruppy (1192)
Ruppy Creative Commons License 1999.07.16 0 0 1193
kenguru

Aha szal spotember. Én is minden reggel tornázok. Reggelente egy felülést csinálok az ágyba amikor felkelek :)

Előzmény: kenguru (1191)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!