Nekem sima 325i van nem 325ix em. Ugyhogy nem hiszem, hogy bármi gondom lehetne az elsö féltengelyeimmel.:)
De perszer mindig akad valami amire jo sok pénzt ki lehet adni.:(
Toms!
Ez a cég, mint említettem kicserélte a csuklókat. Sajnos a Mitsubishiknek nem erőssége a gömbcsukló, nekem ott 140.000 km-nél cserélték le a kopott gyáriakat. Viszont 292.00 km-el adtam el a kocsit, akkor még mindig azok a csuklók voltak benne, amit Csepelen beraktak.
Eclipseboy!
Kopog elég rendesen kanyarodásnál.
Csepeli céget én is ismerem, ott felúítást is vállalnak, ugyanúgy 1 év garanciával és sokkal olcsóbbért (15-20 ezer). Egy felújítás kb. fele annyit megy el, mint egy új, tehát ha kiszámolod kb. ugyanott vagy.
Tom
Ruppy!
A cserés megoldásról én is hallottam, de állítólag több kárt csinál, mint hasznot, ugyanis így cserélve nem sokat fut el és utánna mindkettőt cserélni kell. Egyébként csak a csukló (bal-külső) kerül 30-ba. A komplett tengely a 100-ast veri!
Tom
És van hangja is a csuklónak? Nekem ugyanis a Lanceren semmi hangja nem volt, még kanyarban sem, aztán mikor szétszedték majdnem hanyattestek a szerelők meg én is.
Én azér cserélem 4500 Km ként mert nyomom is rendesen neki. Egyébként fülre lehet hallani amikor az olaj megadta magát. Ez nálam kb 4000 km töl. 4500 km töl már elkezd feketedni rendesen. Ilyen csereintervallumok mellett nyugodt szivvel nyomok padlokat (7000-7200) neki 40 fok külsö hömérséklet mellett is.
30ezer? Az biztos csak az egyik oldal. Egy Alekora az eredeti orosz komplett féltengely 30 ezer/oldal. Probáld meg, némelyik kocsinál bejön. Forditsd meg öket. A jobbost a balos helyére a balost jobra. Ezt a taxisoktol hallottam.
Én az 5W-50-el elszaladok 13-15 ezret az biztos. Luxus lenne 4 ezrenként kivágni belőle. (nekem a gépkönyv 10W-40(v. 50), vagy 5W-40(v. 50) ajánl).
Egyébként elég ideges vagyok, mert a féltengelycsúklót nem lehet felújítani(most szóltak), hanem kik kell cserélni újra, ami 30 rúgó lesz :-(
Jo de az öregem ne szokott firkálni nagyokat. Szépen nyugisan semmi szereplés stilusban vezet. Max 100 km/o .
Volt régen egy öreg szovjet autom amin a gömbfejek javithatoak voltak. Minden gömbfejet szét lehetett csavarozni és cserélni lehetett a nyeles golyot és a két teflon félgömb hézagolokat. Ja és mindegyik alján egy zsirzo fej volt.
Ezzel az autommal mindig zür volt, de viszont megtanultam rajta szerelni. Ezt mindig kellett.
Én is megvettem ezt az ujságot. Csak azt nem értettem, hogy az amerikai verzo fötengelyét tették bele. De melyik modellét. Igy kb 4mm el lett nagyobb a lökete. Ezzel a modosítással lett 3.3literes.
Nekem szerencsére megengedi a specifikácio az olcsobb olajakat is. Ugyis én max csak 4500Km -t megyek az olajjal. Nyáron még megesik, hogy 4000 km után csere. Persze minden cserénél uj olajszürö. Ha én 5 vagy 0 viszkozitásut tennék bele biztos, hogy egy kicsivel még jobban is menne de pikk-pakk elrepülnének a hajtokar és a fekvö csapágyaim a motorba. Az E30 -ok ba nem szabad tul híg olajat tenni mert elszálhatnak a csapágyak elég könnyen és a kopresszio is csökkenhet.
Toms: nyugi, az ultetes nem rontja el. (legalabbis nem ott). csak ha az ultetessel kokemeny rugok beszerelese jar egyutt.
Ruppy:30Ekm egy gombfej? :-) en ahogy meghallom hogy recseg, mar csereltetem is. Apamnak trabival volt ilyen esete meg regen, TK lett a trabi, mert a jardan nem puha kis gyalogosok voltak, hanem egy beton villanyoszlop. En orulok ha egy gomb 3-5Ekmt kibir... persze nekem szelesebb a nyomtav, nagyobbak az erokarok...
z.
Gyerekek! Ne idegesítsetek! Tényleg igaz, amit az ültetésről irtatok (torony repedés...)? Jaj,jaj!
Nekem is most van a gépem szerelőnél. Féltengelycsuklókat újítják fel.
Tom
Az Agip az gagyi? Ugy tünik, hogy passzolnak a dolog. Valszeg neked is sürü fajta olajat töltöttek a váltodba. Kb 3 honap alatt "összetörik" az olaj és egy kicsit felhigul. Ezzel a higabbal minden jobban müködik. Talán még a motort se fogja annyira mint a sürü.
Az kétségtelen, hogy sokat számít a váltóolaj, de nekem egy gagyi Agip olaj van benne, és miután ki lett cserélve nem változott semmi kb 3 hónapig, most kezd el javulni.
Az olaj csere a váltoban mindig segit. Nekem amikor megvettem az automat a váltoban normál sürü váltoolaj volt (80 vagy 90 es viszkozitásu) Reggel mindig gond volt váltani. Felhivtam a BMW Baváriát és ott az mondták, hogy a sima ásványolaj 20-40 tökéletes bele. Jobban elmélyedtem a gépkönyvben és tényleg ott is le volt irva. A csere után sokkal könnyebben tudok váltani és minden szempontbol jobbnak tünik a válto.
Akkor azt hiszem én is nekiállok ennek a jó kis ram-air rendszerenk. én egyébként azt vettem észre, hogy kezd megjavulni a váltóm. Régebben említettem, hogy 5-ből 4-be nehezen kapcsolható, most meg már általában egy ujjal is megy. Ez biztos azért van, mert a kocsi érzi, hogy törődnek vele és magától megjavul.