Szinte biztos, mert ott figyel a garázsban és nem használom szinte semmire. Majd jövőre akarok egy 320/325-öst, amit hülyére cicomázhatok és alakíthatok, de előtte az év elején kell vennem egy lakást. Most azért vettem, mert már nem bírtam autó nélkül, azután rá két hétre jött a céges autó.
Örzött parkoloba raktam be (havi 13ezer hogy az a %/=§'^2ß$ meg!) Rajta van a felirat. Volt egy idö amikor egy másik fedél volt a csomagtarton és azon nem volt semmi. Volt olyan mikor egy nemes verseny után a következö lámpánál utolért a vesztes és kérdezte, "milyen motor van ebbe"....poker arcal Hát diesel. Ja persze nekem meg lada mondta a srác. Motorház felnyitás után volt meglepetés igazán. Neki egy Alpine tuningos 2.7i je volt. Nekem pedig semmi nem látszik kivülröl a motoron . Csak azért tudtam odaverni a srácot mert neki mindig lelimitált nekem meg semmiféle limiter nincs benne ugyhogy simán 7000 ig ki lehet huzatni ha baj van.
Neked rajta van, hogy 325i?* Más: garázsban tartod éjjel, vagy hol őrzöd? Én még a 318-ast sem szívesen hagyom felügyelet nélkül.
* Wallisnál nézegettem egy E46-os 328i-t, mellette az extrák táblája: Az extralistán rajta volt, hogy típusjelzés NINCS az autón. De legalább ingyen volt ez az extra.
Ebbe tényleg van valami. Elég gyakran amikor tankolok akadnak érdeklödök. Hu ez tényleg 325-ös. Hogy megy...... A mikor valamelyik céges kocsival megálok le se szarnak.
Remélem nem haragszik meg Figuramatyi leirom az imént történteket. Bejött hozzám a munkahelyemre és megmutatta a gépét. Nagyon gyönyörü a gép és ugy megy ahogy kell. Indultunk egyet. Rommá ver gyorsulásba. Kettes végére már 15-20 métert eltávolodott tolem.
Másik téma. Elkértem az egyik nagyfönök 3000ccm es Peugeot 406 Pininfarináját. Jól megküldtem. Egyesbe 60, kettöbe 110, háromba 150...a többit nem tudtam megnézni mert nem volt hely. Az egyik kollégámmal gyorsultunk O vezette a Peugeottot én meg az öreg BMW-t. A startnál már elhuztam elég jó, kettöben csak egy kicsit. 160 nál mát mögöttem volt 20 méterre és csak távolodtam.
Én a tavasz eleljén nézegettem csillogó szemmel egy 70-es Mercit. Szuper állapotban volt, 200D, Mo-i forgalombahelyezés!, mésodik tulaj. mindezt 650-ért! De "sajnos" van céges autóm. Annyi felesleges zsetonom meg nincs, hogy az önkifejezésemre enynit költsek. :(
Gaijin: kösz. így igaz. (a minap, életemben kb harmadszor, vettem lottót. elképzeltem mit kezdek a majd' fémilliárddal. hát, elárulhatom, kocsi-témában kizárólag húsz éven felüli modellek kerültek szóba. meg persze szabadidő, infrastruktúra, és némi szaktudás szerzése a restaurálásukhoz. esetleg néhény újabb darab, motor-donornak.)
z.
Tény, hogy sok a szívás a javítással és régi autó rendbetartásával, de általában jobb a formájuk, mint az új szappan-design és micsoda érzés, mikor, pl. kútnál tankoláskor megbámulják a gépet, és csillogó szemmel kérdezik, hogy hány éves az 'állat.
kenguru, addig örülj :-)
tök égő, hogy ilyen autó-tuning topikba írkálok a szervizes tapasztalatokról - ami nem tuning, csak a szétszakadt, -rohadt, -esett, -kopott alkatrészek cseréje....
nnna, most gyüszök a futomüvestől.. ..képzeljétek el, éles kanyarban sem ropog, és fékezéskor sem csattog! :-)
elárulták, hogy szarok a felnijeim, az egyikben van egy nyolcas.. ..úgyis már egy ideje 14-es vagy 15-ös felnire vágyom... 15-ösre nemigen van 175-ös gumi, legalábbis még semmilyen listában nem láttam. annál szélesebb nem kell, egy ladát az csak "lefog". marad a 14.. ..tudtok olyan helyet ajánlani, ahol lehet venni használtat, és nem ilyen hasonló (nyolcas benne) lesz? (jo lenne mindjárt gumival.az is lehet használt, de nem kopott).
.z.
Mikor ilyen-olyan szerelésekről beszéltek, akkor mindig bajban vagyok egy kicsit, tudnillik az enyémen még nem romlott el semmi (egy termosztáttól eltekintve). Mit rontsak el rajta, hogy azután jó kis tanácsokat tudjatok adni? :)
Toms!
és most milyen van rajta? 7,5x16-os? Nekem az 5x13 helyett volt 7x15-ös, előtte pedig édesanyám Swift-jét használtam, azon 6x14-es volt, a csuklók nem lettek cserélve rajta. Érdekes módon a Swift csuklói ropogtak, pedig a szerelő szerint nem volt bajuk. A Lanceren pont fordítva volt.
Eclipseboy!
Ha ezt tudom japán autót veszek és nem érdekel a német(?) minőség(?). :-)
Ezek a felnik csak 15 ezret mentek, előtte a gyári 6 1/2"-os 195/50R15 kerekek voltak rajta.
Toms
Ugye a japán minőség .... :-)
Egyébként gondolom, hogy nálad a szélesebb felnik gondot jelentenek. Nálam az első cserénél sem hallatszott semmi a kopott csuklókból, lehet, hogy most mielőtt eladtam a kocsit már megint ráfért volna a csere, csak megingt nem lehetett hallani. A vevő egyébként nagyon figyelte a csuklókat de ő sem hallott semmit.
Ruppy!
Igen, egy autó folyamatos anyagi csőd, mert ha nincs vele baj, akkor jön a tuning (mert persze az ember mindig kitalál valami baromságot) na és a lényeg -> folyamatosan tankolni kell bele. Bár én az utóbbi kérdésbe jobban járok, mert a Szlovákokhoz járok át tankolni, ahol az EU95-ös 132 Ft/lityi.
Eclipseboy!
Nekem csak 80 ezret bírt ki a külső csukló, hogy lehet ez?
Nekem sima 325i van nem 325ix em. Ugyhogy nem hiszem, hogy bármi gondom lehetne az elsö féltengelyeimmel.:)
De perszer mindig akad valami amire jo sok pénzt ki lehet adni.:(
Toms!
Ez a cég, mint említettem kicserélte a csuklókat. Sajnos a Mitsubishiknek nem erőssége a gömbcsukló, nekem ott 140.000 km-nél cserélték le a kopott gyáriakat. Viszont 292.00 km-el adtam el a kocsit, akkor még mindig azok a csuklók voltak benne, amit Csepelen beraktak.
Eclipseboy!
Kopog elég rendesen kanyarodásnál.
Csepeli céget én is ismerem, ott felúítást is vállalnak, ugyanúgy 1 év garanciával és sokkal olcsóbbért (15-20 ezer). Egy felújítás kb. fele annyit megy el, mint egy új, tehát ha kiszámolod kb. ugyanott vagy.
Tom