Az autó bírja, én nem annyira benne, bár van légkondi, de nem szívesen használom (több fogyasztás, teljesítmény vesztés) a hátrányai miatt.
Inkább ablak le, napfénytető ki :-)
Tom
Én jól birom van légkondim bibi. Egyébként nem szivesen használom, ugyanis dohányos vagyok és emiatt le van húzva az ablak. A légkondim egyébként nagyon sokat levesz a teljesítményből, már csak emiatt sem használom sokat.
Aha, en is szivesen versenyzek. De ha mellettem ul a csajszi, akkor nem mert soxor majrezik. Ugy meg nem jo.
Listam az nincs, de fokent BMW-k szoktak a kihivok lenni. Az eredmeny eleg vegyes olyan 50-50%. A legnagyobb meglepetes egy Colt GLX (??? vagy valami ilyesmi) volt. Valoszinu lehetett valami speci tuningja is, mert iszonyatosan ment. Alig birtam befogni. Amugy a gep olyan 8 korul lehet 100-on, de sosem mertem, mert nem hiszek benne hogy stopperrel meg sima kilometeroraval korrekt merest lehetne csinalni. 0,5mp-es hiba pedig mar eleg nagy SZVSZ, azt meg szerintem a pontatlansagok miatt konnyu csinalni.
Péntek ota semmi info. Akkor megmutatta a gépet vezettem egy picit meg gyorsultunk egyet aztán slussz. Nagyon szép az az ///M3 as. És ahogy megy az nem hétköznapi.(rommá vert 0-100 ig)
Ez a rally azért nem olyan mint amire te gondolsz. A Magyar Mitsubishi Klub megrendez évente egy "Mitsubishi rally" nevezetű ügyességi versenyt. Ez a tavalyi Óbudáról ment Visegrádig. Vezetni nem kell tudni, a közl. szabályok betartása kötelező elméletileg (igaz, hogy huszadikként indulva, harmadiknak értünk a célba). Mindenféle kérdőíveket kell kitölteni, meg vannak ügyességi feladatok, stb. Sajnos nem igazi rallyról volt szó, arra büszkébb lennék.
Te is ilyen versenyző alkat vagy? Egyáltalán mennyire megy egy ilyen autó, van valami lista arról, kiket nyomtál le vele? Csak azért kérdezem, hogy tudjam pozicionálni.
Ne hujeskeggy! En sem arra gondoltam hogy bunko akartal lenni vagy ilyenek :) Ecceruen csak teccet. :) Telleg.
Mert azert az nem semmi am hogy mennyire csipi a nepnek a szemet a kisauto :) Minimum minden 3. lampanal versenyezni akarnak :)
Én sem szoktam kihagyni ha van lehetöség szereplésre. Az ilyen filing motorokat V2 Harly D. mindig kiprobálom. Az alpverziokat simán le tudom verni. A speed motorokat pedig haggyuk, azok tul durvák nekem.(kinek kell a kudarc? ;)
Eclipse, azt nem tudom, hogy az uj gumi jobban nyikkan-e, mint a régi... ..máshogy nem vezetem az tuti, szerintem mindennel ugyanugy gyorsulnak.. : 1, vigyazni ki ne porogjon, 2, padlo, 3, padlo, 4, padlo :-)
Ez a megjegyzés nem akar sem pejoratív sem bunkó lenni, ezért is van mögötte a Smiley. Egyébként kösz, hogy idézted a mondatot, most látom, hogy kimaradt belőle egy "to".
A mondat arra utal, hogy gyári állapotában egy nem turbos Eclipse gyorsulásban lemaradna egy Crx mögött. Azon igyekszem, hogy elérjem a 0-100km/h=7,5-8sec szintet, amivel már szét tudom rugni a kis Crx popsikat. :-)))
Eclipseboy_
Megneztem a page-edet, es ez nagyon teccet: "I hope that after the performance upgrades I will be able kick those little CRX asses in the town." :) Akkor ezek koze en is beletartoznek? :D
A tuningolt Ladáknál elég gyakori, hogy másodikban "megnyikkan" a gumi, a gyorsulási versenyen is majdnem minden Ladánál meg lehetett figyelni. Nem tudom ez valami Lada specialitás, vagy a sofőrök vezetnek másképpen.
hat, nagyon koszi :) jo volt elolvasni :)
ilyesmit szeretnek en is, Capri I.-bol vagy egy ilyen Taunus Coupe-bol. Most mindenesetre marad a lada. most voltam a karbisnal, beallitotta... ...kb 80-90%-os gumijaim vannak, de masodikban nyikkan. :-)