Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ruppy Creative Commons License 1999.07.19 0 0 1319
Gaijin

És az asszony tud rola? ;)

Előzmény: Gaijin (1311)
Toms Creative Commons License 1999.07.19 0 0 1318
hzolee!
Mielőtt még lóra kapnál, nekem van egy fölös K&N szűrőm és szerintem jó a Ladádhoz!!!
Tom
Előzmény: hzolee (1315)
hzolee Creative Commons License 1999.07.19 0 0 1317
ne faradjatok :) 283-1092
hzolee Creative Commons License 1999.07.19 0 0 1315
thx.
akkor léci kérem szépen a bonteksz telefonszámát.....
ha most van nekik szűrő és szer, akkor indulok.
z.
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.19 0 0 1314
A Magnumnál akciósan 15.000Ft volt a szűrő+tisztítószer+olaj.
Kevin Creative Commons License 1999.07.19 0 0 1313
Nekem 12-ért adták a szűrőt, de nem volt tisztitószerük. Lassan jön a 15ekm szerviz, de ha 10 a cumó, akkor inkább új szűrőt veszek.
Előzmény: hzolee (1312)
hzolee Creative Commons License 1999.07.19 0 0 1312
kevin: vagy 7 a szűrő és 10 a szer, vagy 7 a szer és 10 a szűrő, én így emlékszem, haver így vette.
Gaijin Creative Commons License 1999.07.19 0 0 1311
Urak,

Jövő szerdán jövök, addig süttetem magam a Balatonon.

E30 rulez. Sziasztok

Gaijin

Kevin Creative Commons License 1999.07.19 0 0 1310
10E a tisztitócumó?
Előzmény: hzolee (1306)
hzolee Creative Commons License 1999.07.19 0 0 1309
végül: tudtok 1 tel.számot a bontihoz?
hzolee Creative Commons License 1999.07.19 0 0 1308
jamex sz*r, KN draga, marad a JR. Ez lehetett mert o is a bontexnel vette. Na, mindjart lora kapok. Es igy lesz jo, mert a mostani (papppir) léxűrőmben sincs 300kmnél több, így össze tudom hasonlítani. Ugyanis ha akkor rakod be, mikor a széria szűrőd már koszos, akkor pusztán a csere miatt is jobban megy a kocsi. Csak egy koszos széria - új széria csere dob vagy 1-3 LE-t, SzVSz... így össze lehet hasonlítanom a 2 (széria és sport) tiszta szűrőt....
hzolee Creative Commons License 1999.07.19 0 0 1307
csak ez a kolega nem emléxik a márkára...
na most olvasom mit mondtatok. lássuk. :)
hzolee Creative Commons License 1999.07.19 0 0 1306
Nem direktet, hanem betétet szeretnék. Kör alakú. LADA. de valamilyen FIATtal is kompatibilis. Talán éppen a 124-essel :-))))
Egy kolagám vett kb fél éve a bontexnél, és az jó volt, nem olyan géz-szerű, mint amit a másik topikban fikáztak/fikáztunk. olyan volt mint egy rendes léxűrő, csak nem sárga papír, hanem szürke, olajjal átitatott fémháló-szerű. 7E a szűrő. 10E a tisztítócumó....
kenguru Creative Commons License 1999.07.19 0 0 1305
Kevin!

A citromban is van légkondi, és én haználom is szinte mindig (kivéve, ha kell még az az 5-8 paci), de csak finoman! Szóval legalcsonyabb fokozaton, és csak a legnagyobb melegben irányítom magamra a fúvókát. Én így még nem fáztam meg. bezzeg az USA-ban, nem győztem könyörögni, hogy ne hűtsünk már ennyire, mert lefagy a fejem! :(

Zolee! Én úgy tudom, hogy két nagy légszűrőgyártó van, akik igazán jók és elérhető árúak: a K&N és a JR. Nekem ez utóbbi van, már lassan 15.000 kilométer óta. Igaz, mióta betették, ki sem nyitottam a motorházfedelet, ezért nem tudom mi van ott bent, de majd referálok. Nekem teccik, megérte a 17 papírt.

Előzmény: Kevin (1298)
Toms Creative Commons License 1999.07.19 0 0 1304
hzolee!
Milyen alakú a légszűrőházad?
Toms Creative Commons License 1999.07.19 0 0 1303
A BONTEX átállt a JR-re, mert a K&N túl drága és nem éri meg (ezt ők mondták!).
Én 15e-ért vettem.
hzolee! Milyet akarsz direkt-et vagy a házba betétet?
Tom
Előzmény: hzolee (1301)
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.19 0 0 1302
hzolee!

Ami szétporlott az Jamex volt, a BONTEX-ben K&N van ha jól tudom. Az ATC (IV.ker Kucsma utca)foglalkozik Kingdragon-nal. A Magnum is valami hasonlót gyárt.

Előzmény: hzolee (1301)
hzolee Creative Commons License 1999.07.19 0 0 1301
mégegyszer a légszűrőkről (most már ellenállhatatlan kényszerem van, hogy vegyek).
szóval.
1. melyik volt az, amelyiket nem ajánljuk, mert szétmállott?
2. jól gondolom hogy a K&N a legjobb? (és legdrágább?)
3. a bontexben melyiket lehet kapni?
z.
Kevin Creative Commons License 1999.07.19 0 0 1300
1300. Ez az fiúk, csak igy tovább!
Fec Creative Commons License 1999.07.19 0 0 1299
Hat akkor inkabb a GLI 1.8 szerintem, mert nagyon ott volt. Ha olyan 120LE korul lett volna, az nem hiszem hogy feltunik.

Ruppy
Ez a nagy meleg telleg suxx, de az uj kocsiban feltetlen lesz legkondi. A kocsin en nem nagyon erzem a valtozast.

Előzmény: Eclipseboy_ (1294)
Kevin Creative Commons License 1999.07.19 0 0 1298
Ruppy,
Nekem meg mindkettő, azóta vagyok folyamatosan megfázva. Nem tudom melyik a jobb.
Előzmény: Ruppy (1296)
hzolee Creative Commons License 1999.07.19 0 0 1297
TOMS, kösz a figyelmeztetést!
ezek már az öniróniát se értik... :-)
méghogy nő. egyébként is, milyen nő lenne az, akinek H.Zolee a nickje???
méghogy tutyimutyi. Nem tudom ki az, aki a szabadkikötő úton villogó tökös gyerekeket a végén a MOLkútnál vagy a Nagyvásártelepnél a külső sávban
a kanyarban ötössével visszaelőzi. :-)))) (na ilyenkor a Szívem nem szól semmit, csak nyúl az övért. )
Ruppy Creative Commons License 1999.07.19 0 0 1296
Eclipseboy_

Nekem sajnos nincs légkondim. csak a tetöablakot és a két oldalablakot huzom le és a ventit egyes pozicioba.
Nekem az irodám légkondis bibibí.;)

Előzmény: Eclipseboy_ (1292)
Ruppy Creative Commons License 1999.07.19 0 0 1295
Eclipseboy_

Nekem sajnos nincs légkondim. csak a tetöablakot és a két oldalablakot huzom le és a ventit egyes pozicioba.
Nekem az irodám légkondis bibibí.;)

Előzmény: Eclipseboy_ (1292)
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.19 0 0 1294
Colt GLXi volt 1.5-ös 84Le és 1.6 113Le verzióban, attól függ milyen évjárat volt. GTI volt 1.6 (124Le), 1.8 (136, 140Le) motorokkal.
Előzmény: Fec (1291)
Toms Creative Commons License 1999.07.19 0 0 1293
Az autó bírja, én nem annyira benne, bár van légkondi, de nem szívesen használom (több fogyasztás, teljesítmény vesztés) a hátrányai miatt.
Inkább ablak le, napfénytető ki :-)
Tom
Előzmény: Ruppy (1286)
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.19 0 0 1292
Kevin!

:-DD
Remélem figuramatyi ezt nem olvassa.

Ruppy!

Én jól birom van légkondim bibi. Egyébként nem szivesen használom, ugyanis dohányos vagyok és emiatt le van húzva az ablak. A légkondim egyébként nagyon sokat levesz a teljesítményből, már csak emiatt sem használom sokat.

Fec Creative Commons License 1999.07.19 0 0 1291
Aha, en is szivesen versenyzek. De ha mellettem ul a csajszi, akkor nem mert soxor majrezik. Ugy meg nem jo.
Listam az nincs, de fokent BMW-k szoktak a kihivok lenni. Az eredmeny eleg vegyes olyan 50-50%. A legnagyobb meglepetes egy Colt GLX (??? vagy valami ilyesmi) volt. Valoszinu lehetett valami speci tuningja is, mert iszonyatosan ment. Alig birtam befogni. Amugy a gep olyan 8 korul lehet 100-on, de sosem mertem, mert nem hiszek benne hogy stopperrel meg sima kilometeroraval korrekt merest lehetne csinalni. 0,5mp-es hiba pedig mar eleg nagy SZVSZ, azt meg szerintem a pontatlansagok miatt konnyu csinalni.
Előzmény: Eclipseboy_ (1282)
Ruppy Creative Commons License 1999.07.19 0 0 1290
Eclipseboy

Péntek ota semmi info. Akkor megmutatta a gépet vezettem egy picit meg gyorsultunk egyet aztán slussz. Nagyon szép az az ///M3 as. És ahogy megy az nem hétköznapi.(rommá vert 0-100 ig)

Előzmény: Eclipseboy_ (1284)
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.19 0 0 1289
hzolee!

Ez a rally azért nem olyan mint amire te gondolsz. A Magyar Mitsubishi Klub megrendez évente egy "Mitsubishi rally" nevezetű ügyességi versenyt. Ez a tavalyi Óbudáról ment Visegrádig. Vezetni nem kell tudni, a közl. szabályok betartása kötelező elméletileg (igaz, hogy huszadikként indulva, harmadiknak értünk a célba). Mindenféle kérdőíveket kell kitölteni, meg vannak ügyességi feladatok, stb. Sajnos nem igazi rallyról volt szó, arra büszkébb lennék.

Előzmény: hzolee (1285)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!