Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hzolee Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1357
nejloncső, ez jó. :-)
Ruppy Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1356
hzolee

Nekem is ilyesmi problémáim szoktak lenni a szereléseknél. Mindig a végére annyi sérülésem lessz mintha a csatábol jöttem volna vagy egy medvével viaskodtam volna.
Ez az elektronyosan hangolt rendszer egyszer megnézném. Érdekelne, hogy mit tud papiron és a valoságban. Valahogy papiron mindig sokkal effektifebbek a dolgok....de miért?
De megvan! Felrakatok egy nejoncsövet az alvázra, ha attol nem megy jobban akkor semmitöl:)))))

Toms Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1355
Nekem az a véleményem ezekről a tuning dolgokről, hogy minden cucc ér valamit az autón, de biztos hogy nem éri meg az árát, főleg a bontex-nél nem!

Eclipseboy!
Ez a rezonátoros kipuf. állítás nem lehet rossz 7000-ért.

hzolee!
A Bontexes fickóból az üzletember beszélt, minden szart rád akart sózni.

Ruppy!
105-ös bezin, az biztos cool lesz! Nem értem, hogy az én kocsim miért nem megy jobban a 98-astól?

hzolee Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1354
Csepelen szoktam latni egy Chevrolet Corvette Stingray-t (amelyiknek olyan erotikus vonalvezetese van, azokkal a dombokkal a kerékdobok fölött) - na annak olyan a kipufogója, hogy a hengerenkénti csövek a sárvédő alól kibukkannak kétoldalt, négyesével összefogva, ott a küszöb alatt 1 kályhacsőben egyesítve hátra a hátsó sárvédőig. hangját gondolom nem kell ecsetelni...
Ruppy Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1353
Eclipseboy_

Benzinileg elég sok. 12-15 litert fogyaszt persze ebben elég sok szereplés is benne van.(de megy is;) Álitolag 7 litert is tud fogyasztani 90-100 as temponál. De ki tud ilyen lassan menni autopályán?;)Én kb 1000-1500Km-t megyek ~20-25ezer forint/ho benzin +a kötelezö 14400 negyedévente. Az összes többi kiadás hasonlo mint egy másik tipusu autonál. Nem jellemzö rá, hogy álandoan rossz. Néha persze becsusznak dolgok. Ilyen autot csak ugy tudsz kis rezsivel fentartani ha értessz hozzá és ismered elég jol. Ha csak a márkakereskedötöl tudnék vásárolni akkor be is csukhatnám a boltot. Pl: A fedélzeti koputer(OBC) diszlé háttérvilágito izzoja kiégett. Alig lehetett látni valamit. A BMW boltban 5000 Ft -ért már adtak is volna rögtön egy ilyen izzo modult. Jobban utána néztem és mintegy 40 Ft-ért kaptam bele izzot máshol. Vagy egy másik példa. Észrevettem, hogy 6. henger injectora külömbözik a többi öttöl. Biztos volt vele valami gond még a régi tulajnál. Az eredeti BMW közértben 27ezer egy injector, ugyanez kb 1000 Ft a bontoban. 15000 Ft. egy AC pumpa bontoéknál 10000Ft. Ezeket mind az Expressz ujságbol meritettem.

hzolee Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1352
Eclipse: azonnal a rezonátor cuccra gondoltam, ra is kerdeztem hogy lassa mennyire szeren vagyok :-) de azt mondta, NEM. :-) hanem a homerseklettel akar valamit varialni, mert figyeljem meg a homerseklettol mennyire fugg a hang. hat, nem tudom....
z.
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1351
Ruppy!

Akkor amit én tankoltam nem az volt (M3 bevezető mellett).

Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1350
hzolee!

A Magnumnak is van most valami állítható rezonátoros kip. dobja, amit lehet állítgatni. Egyébként hangolható (halk-sportos) kip. rendszere volt a 3000GT-nek is.

Ruppy Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1349
Eclipseboy_

Ennek az uj benzinnek kékszinü a táblája a kuton. Nekem elég nagy a kompresszio a motorba (16.2Bar/cyl)ezért nem vált be.
Az autokér felelös srác nálunk azt mondta, hogy egy pár honap mulva elképzelhetö ,hogy lessz a kutaknál 105 -ös oktánszámu benzin is.

hzolee Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1348
Toms, mindenesetre kösz :)
hzolee Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1347
sziasztok!
na, tegnap én is összekoszoltam magam :-)
nehogy elhagyjam a drágaúj légszűrőmet, egy új házat kellett felraknom. Ugyanis ennél a kedves szovjet gk-nál 3 csavar fogja össze a házat, de ezek a csavarok az egyik végüknél bele vannak sajtolva a házba. tehát ha szakad a menet, akkor a ház fele (az alsó fele) csere. Viszont nekem még nyírnom is kellett ugye, egy bontott házból ugyanazt megcsinálni, ami eddig volt. Lemezolló, hajlítgatás+törés, éles élek, vér. :-))
Pontosabban (csodás módon) ezt a barmolást megúsztam vér nélkül, de mikor egy szorítót szedtem le a vákuumos előgyujtás csövéről (túl szoros volt), megszaladt a szike, és a csőbe is, meg a kezembe is jól belevágtam :-)

bontex: azt mondta, a kipufogó legyen az utolsó, mert a sportkipufogó először ugyan dob a teljesítményen, de aztán terheli a motort (!), és uyganolyan lesz, vagy még rosszabb is (!). (hallott már az öblítésről?). Ezért először fel kell nyomni a teljesítményt (szerinte a légszűrővel meg a gyertyával! :-))), és utána rakni rá a kipufogót.
Most olyan kipuffot tervez, aminek a hangja, és a LE-pluszt adó fordulat-tartománya a műszerfalról elektronikusan vezérelhető. Eddig mindenki a mechanikus paraméterekkel (magyarul méret) állítgatta ezeket, de ő a hőleadás elvén akarja, és ez elektronikusan megoldható.
Na, mélyen hallgattam arról a kis tudásomról is ami van (nehogy meg akarjon győzni), azzal eljöttem.

miccóltok?

ja, távolabbi terv, hogy nem is kézzel kell vezérelni, hanem majd a fedélzeti computer vezérli. merthogy gyorsításkor az ember "szerepel", kell a hang, de mondjuk többórás utazás során ne legyen hang. ezt az elhalkulást fogja elektronikusan megoldani. szerinte. nem tudom miért nem csinálnak egy vezérműtengely-tuning leányvállalatot. tényleg, attól hogy ráírják hogy póvered báj bonteksz, azt hiszik jobban megy a gép :) meg a spoilertől. francokat.

z.

Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1346
Ruppy!

Mennyibe kerül egy 325-ös fenntartása?

Ruppy Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1345
kenguru

Ez jo szöveg "szent örület" :))))
A szijat fontos volt cserélni mert már 80000 volt benne. Én pedig nem nagypapásan szoktam vezetni. Bosszantana ha mondjuk 6 dugobol 3 vagy 4 beszakadna. Igy egész más érzés 7000 ig huzatni. A szelepszár meg ... tényleg szent örület. Igy sokkal jobb , hogy tudom minden szimering ok a motoron. pl: fötengely elöl hátul,vezérmü szimering,szelepszár szimering, válto elöl hátul.

Toms Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1344
Szevasztok!
Nekem nem megy jobban a 98-astól az autó, úgyhogy megeléxem a 95-tel is (134 Ft!!!).

hzolee! Sajnálom, hogy megvetted a légszűrőt, mert én el se mondom milyen olcsón adtam volna!

kenguru!
Milyen Bilstein-ekre gondolsz? Kiváncsi vagyok a chiptuningodra, ha meglesz! (ár, teljesítmény...)
Tom

Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1343
Ruppy!

Még egy dolog, az autó szerintük totálkárosból lett újraépítve, szerintem is nagyon meg volt törve a kocsi, ennek vannak nyomai, pl néhány nem fontos műanyag elemet kihagytak, stb. de az autó nem nyekereg, recseg még rossz úton sem, a műszerfal tökéletesen illeszkedik, tehát szerintem az elején kívül nem látszik semmi. Legalábbis több mint fél éve nálam van a kocsi, eddig nem láttam súlyos sérülést rajta.

Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1342
Ruppy!

Ha nem Eclipseboy lennék akkor elég valószínű, hogy E30boy, vagy Integraleboy lennék. Ez a karosszériás a család régi ismerőse, illetve édesanyám betege már évtizedek óta (szüleim orvosok ugyanis). Nem hinném, hogy pénzről lenne szó, régebben is szinte ingyen dolgoztak nekem. Valószínűleg megtartom a kocsit, annyira nem vészes az eleje. Egyébként jók a fékjei, nem húz semerre, 200km/h fölött is stabil az autó, tehát engem ez meglepett, hogy állítólag ilyen a kaszni. Azóta nézegettem a kocsit, nem nagyon látok rajta csavarodást, de hát az ürge vagy 40 éve dolgozik, mint karosszériás, biztos ért hozzá. Mindenesetre ma elviszem a Mitsubishi-hez, nézzék meg ők is.

Vasárnap tankoltam Shell kúton 98-ast, az nem tudom ilyen típusú volt-e (201,90Ft) szerintem nem megy rosszul, sőt lehet, hogy kicsit jobb a kocsi vele, de most akkor figyelni fogom.

kenguru Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1341
Ruppy!

Ez már valóban szent őrületre utal, ha te a hétvégi strandolás + egyéb huncutkodás helyett szelepszárakkal és vezérműszíjakkal szorgoskodtál!!

kenguru Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1340
Ismét jó reggelt!

Sajnos tegnap szomorú hírt kaptam: A Xsarahoz rendelt Koni lengéscsillapító még a gyári raktárban sem elérhető, kb 2-3 hónap mire le tudják szállítani. Kicsit furcsa, de nincs mit tenni, nem találtam más sport lengéscsillapítót.
Bár ha TOMS megírná, hogy a haverja hol vette a Bilsteint, akkor lehet, hogy mégis sikerülne!

De azért azt hsizem megvigazstalom magam egy chip tuninggal. Ha minden igaz, még a héten belerakják, alig várom. Plusz 5-10 lóerő! Azt hiszem mindenki szögre akaszthaja a masináját, ha nekem 105 lovam lesz :)))!

Ruppy Creative Commons License 1999.07.19 0 0 1339
Ma tankoltam a Shellnél és egy ujfajta benzint "találtam" a neve V-Power95 kb 200Ft körüli az ára. Az elado valami szuper adalékrol beszélt meg arrol is, hogy jobban megy vele a kocsi. Ma kiprobáltam és az eredmény teljes csöd. 160 nál folyamatosan csörög vele a motor. Nemtom , hogy mér mert én mindig 98ast tankolok. Lehet, hogy azért csörgött mert 95-ös volt vbagy azért mert V-Power95 volt.
Van valakinek evvel az uj benzinnel tapasztalata?
Ruppy Creative Commons License 1999.07.19 0 0 1338
Eclipseboy_

Ha nem volt komolyabban puffos az autod akkor azért fentartásokkal fogadjad a szerelö véleményét. Neki is meg kell élni valamiböl. Ha kormány nem húz semerre és a fék is szimetrikus és fékezés közben sem farol akkor meg mi a fenének. Ott a refi körül kell spanolni egy kicsit biztosan. De lehet, hogy elég ha a gépháztetőt tarto zsanérokat elég ujrabepozicionálni. Lehet , hogy E30boy_ leszel? (csak vicceltem:)

Előzmény: Eclipseboy_ (1335)
Ruppy Creative Commons License 1999.07.19 0 0 1337
hzolee

Általában az a gond a Bontex tuningal, hogy csak pszihésen lehet érezni :( Egyszer felhivtam öket és kérdeztem, hogy bele tudnak-e nyulni a motorvezérlésbe? Nem. :( Csak a sztenderd:sport gyertya,sport gyujtokábel,sportlégszürö (egyedül a szürö ér valamit) ,sport matrica, sport neon az alvázra, sport spojler,sport szelet.....csak sport loerö hiányzik a palettárol. Én mindig meg szoktam mérni a bontexes autokat. Amelyikben csak sportos sport van az mind el szokott vérezni. Egyetlen amit teljesen elismerek a kis léelenálásu légszürö. Azon tényleg nincs mit leszolni az tényleg dob rajta.

Előzmény: hzolee (1331)
Ruppy Creative Commons License 1999.07.19 0 0 1336
Eclipseboy_

/OO=[]=OO\ vagy megszokod.;)

Előzmény: Eclipseboy_ (1335)
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.19 0 0 1335
Most voltam a karosszériásomnál, teljesen el vagyok keseredve. Az autóm jobb eleje nincs tökéletesen összerakva, nem stimmelnek az illesztések a lámpa környékén. A szerelőm átnézte és szerinte az egész kaszni meg van csavarodva (én sokáig néztem, de nem látom, de ha ő mondja biztos). Ki kéne szedni a motort, váltót, futóművet, stb, kihúzni a kasznit és úgy megcsinálni. ez vagy 150-200.000 Ft. ennyit nem fogok rákölteni. Pláne, hogy csak elöl látszik. Vagy eladom, vagy megszokom. :-(((

Ruppy Creative Commons License 1999.07.19 0 0 1334
Hétvégén meg szimeringeztem az összes szelepszárat és a fötngelyt elöl meg vezérmüszíj csere. Rendes melo volt. Érdekes az uj szelepszárakkal az alapjárat magasabb lett.
Ruppy Creative Commons License 1999.07.19 0 0 1333
hzolee

Én egy öreg Ladás taxistol hallottam. Nálam a BMW-n bejött.

Előzmény: hzolee (1331)
Ruppy Creative Commons License 1999.07.19 0 0 1332
Toms

Pedig az a 15cm nagyon jol hangzik.

Előzmény: Toms (1330)
hzolee Creative Commons License 1999.07.19 0 0 1331
na csákómákó!
1. sajna a K-and-N-hez már késő, mert megvettem a JR-t :-) de azert koszi... (szűrő 13E, szer 5.5E)
2. eddigi tapasztalatok: (Erzsebetrol a Blahaig): hang jobb, kinezet jobb, tudat jobb, menet.... ....pszichesen biztosan jobb :-)
3. meleglevegorol: na, nekem korbe van nyirva teljesen (http://193.68.47.23/filter.gif). hideglevegon gondolkoztam: egy legbelepo nyilast rakni a legszuro kornyekere, egy terelolemezt, hogy a bejovo levegovel erkezo eso ne folyjon az aksira. mit gondoltok?
esetleg a szetnyirt legszurohazra is lehetne egy (duplara hajlitott+polifoam) alulemez hőpajzsot szerelni a motor felol
4. szivotorok futesenek lekotese jo otlet, MegaThanks!

z.

Toms Creative Commons License 1999.07.19 0 0 1330
Ruppy!
Már rég volt, de azthiszem kb. 15 cm átmérőjű harmonikacsővel lett kivezetve az első lámpa mellé. Totál direktbe kapta a levegőt, minél nagyobb volt a sebességed, annál fürgébb volt az autó. (Jobban kapta a menetszelet). De alacsony fordulaton halott volt.
Tom
Előzmény: Ruppy (1329)
Ruppy Creative Commons License 1999.07.19 0 0 1329
Toms

Én csak azért mondom a kivezetést mert a motortérben 70-80fokos a levegö mig kint max 40-45 lehet a legnagyobb nyáron is. Lehet, hogy tul kis átmérövel vitted ki a szivást elöre.

Előzmény: Toms (1328)
Toms Creative Commons License 1999.07.19 0 0 1328
Ruppy!
Körbe kell vágni a házat, kivéve a motor felöli részt, nehogy meleg levegőt kapjon. Az se biztosan segít, hogyha kivezeted előre, nekem volt olyan autóm ami lustább lett tőle az alacsonyabb ford. tart.-ban, bár igaz a ford. tetején sokkal jobb volt.
Tom
Előzmény: Ruppy (1326)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!