bocsi,hogy közbeszólok,de a váltó felezője felére lassítja a kereket,és duplázza a forgatónyomatékot.sokkal jobb a váltós megoldás,volt anno Terrám is,bármit megtehettem vele előre-hátra,műúton-szántáskor....ha szántottam és "megszaladt" a gép hogy kerítés sarokba kerültem,eke ki,hátramenet.....és ok.Most,rángathatom a gépet a barázdából mert nuku hátramenet.....:(
Kizárólag sorközművelésre használom zöldségfélékhez. Arra nem túl jó kötött talajon, csak az egész apró füvet fordítja ki, a nagyobbakat csak lefekteti. Egyből elássa magát, mivel méretéhez képest nehéz. Igaz, ez az előnye is, mert nem pattog a kemény földön sem. A röpsúlyos kuplung miatt nem lehet egyből leállítani, lassan veszíti el a lendületét, sok méreg van vele.
Erre én is gondoltam, miután mindent kivakartam a dzsuvabol.
Pénteken hívtam a szevafemet, de a válság miatt pénteken nem dolgoznak, csak egy hölggyel tudtam beszélni.
Ami benne van, az szépen szikrazok, és a színe is szép, valószínűleg jó a hoerteke, de lehet, hogy meg a gyári van benne 2006-ős.
De én meg mindig karburalsi hibára gyanakszok.
Magas fordulat a gazkar maxra nyomva, és egy kicsit lezárom a szivatoval a karibi beomlojet 75%-osra, igy maxra lehet pörgetni és stabil a járása is.
Hétfőn kap egy új gyertyát mindenképpen. Addig is angyalok tovább.
ide is beírom, mert jobban pörög ez a fórum (mint a kerti gép),
hátha valaki tud érdemi infóval szolgálni. :-)
a napokban vetten a szevafém AF-01 alternáló kaszát (tiger TF 150 motorral) ezen egy mikuni karbi van, sajnos nincs rajta típus.
Sokat állt a gép, így egy karbitisztítással kezdtem, egy vödör iszap jött ki az úszóházból.
Most már nagyon könnyen indul. Viszont, ha már bemelegedett és vissza akarom tolni a szivatót (légáramlás keresztmetszetét változtatja a torokban), akkor egyenenetlnné válik a járása, de jár. HA most rátolom a gázt, akkor egy ideig felpörög, ha tovább tolom, akkor lefullad.
Ezen a mikuni karbin egy állítási lehetőséget találtam a karbi beomlő csonkján egy csavar a motor felőli oldalon, a torokra merőlegesen.
Ez a csavar nem állít semmi (nekem), mit kéne állítania, van e más állítási lehetőség a karbin, mi lehet a gondja?
Hát,a Robi 250T-re már az újabb,és 8HP motoros típust adja ki a kereső,....hát nem tudom....mindenesetre keresgélek még...Igen az enyém szabadonfutó,nem váltós...mit is mondjak,elég nehézkes bánni vele néha,mert piszok erő van benne....ebből gondolom,hogy váltós(felezős) lehetett anno a típus,mert nem hiszem hogy szaladva kellene szántani...:)))))
A tiéd tehát nem váltós? Jó lenne egy kép a tiédről mert így elég nehéz lesz beazonosítani...
Robbantott ábrákat innen is tudsz letölteni, egy egyszerű regisztráció után. Nem mondom hogy minden gép fent van de elég sok. valamint motorokról is találsz szép számmal.
Sziasztok.Közben úgy 4 órás keresgélés után sikerült kiderítenem-mivel Borsodban nemrég árultak hasonlót-ez bizony eredeti Robi 250-es...:)10 lovas.Nos,amit Borsodban árulnak az váltós(3+1),de az enyém szabadonfutó....melyik a "hamis",vagy mondhatnám mahinált?Megjegyzem én is használtan vettem...így eredetét nem tudtam...Tudnátok segíteni használati útmutató letöltésében???Az talán megoldaná a helyzetet...Előre is köszi...:)Itt a borsodi kép...(nem az enyém)
Már bocs hogy vitatkozok de a képen egy Briggs&Stratton motor látható, és nem az elődje. Egyébként a cég még mindig Wisconsin államban Milwaukee-ban székel.
A Szentkirályiak nem gyártottak ezzel a motorral gépet, főleg nem régen. Ez egy eredeti Amerikában Viskonzin államban gyártott gép, amely a Brigs&Station elődje lehetett anno.
Sziasztok.Nagy gondban vagyok,van egy szuper erős kapagépem 10LE Briggs motorral,röpsúlyos kivitelben,de nem tudom a típusát.A Szentkirály Kft. szerint ők gyárthatták anno KF04 MAXI néven,de ezt kétlem mivel ez nem kuplungos,hanem röpsúlyos,és nem 8 lovas hanem 10.Hasonlít a KF-re,de nem azonosító táblát ledarálta a mélységállító,így nem tudok róla semmit mitöbb,a helyi kereskedő sem látott még ilyet.Az alkatrészek robosztusabbak mint a Robi gyártmánynál,így röpsúly pofát sem egyszerű valaki tud típust/vagy esetleg gyártót,kérem írjon.Előre is köszi.Üdv.