Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1375
Ruppy!

Legalább arra gondolj, hogy így ahazai ipart támogatod(támogatjuk). :-)))

Ruppy Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1374
Eclipseboy_

Hogy ál a MADMAX-es légszüröházad?

Ruppy Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1373
Toms

Elég nagy tura lenne egy tankolásért. Sajnos nekem marad a méregdrága.:(

Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1372
Toms!

Már csak hétvégenként megyek Vácra a családi házba, egyébként én is pesti vagyok. Egyébként tényleg megérné még így is.

Toms Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1371
Eclipseboy!
Szerintem Vácról még megérné kimenni. Számold csak ki! 134Ft/liter és Vác-Szlovák kút oda-vissza kb. 70 km.
Hosszabb távon mindenképpen!

Ruppy! Bp-ről már nem annyira :-(
Tom

Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1370
Elképzelhető, hogy visszatérek a 95-ös benzinre, nekem az is elég. Nem érzek különbséget a 95-ös és 98-as között, én csak azért tankolok 98-ast, mert az biztos, hogy eléri a 95-ös szintjét. Ha pl. rossz a benzin és kopogni kezd a motor, akkor a kopogásérzékelő jelez és leveszi a motor teljesítményét (előgyújtást csökkenti) és addig nem engedi vissza, míg kopogás nélkül nem mész vagy 300 km-t. Persze lehet az ECU-t resetelni.
Ruppy Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1369
Toms

Irigyellek.

Toms Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1368
Szob City! 6 km az első szlovák kút :-)
Már 4 éve kijárok, itthon már nem is tudom mikor tankoltam utoljára? Az se tudom mennyi egy lityi benzin. A Szlovákoknál 4 év alatt kb. 2 koronát (kb. 11 Ft) ment csak föl a benzin ára!!!
Tom
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1367
Toms!

Hol laksz, hogy át tudsz járkálni Szlovákiába tankolni?

Toms Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1366
kenguru!
A dolog súlyát tekintve nehezen, na de egye fene megbocsátok :-)))
Biztos nyaral Mc sajt barátunk.
Tom
kenguru Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1365
Bocs, összekevertelek McCheeseel! Nem láttam itt mostanában, nem tudtok róla valamit!
Ruppy Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1364
Toms

Én az auto erején soha sem éreztem, hogy milyen benzint tankoltam.:(
A csörgésen viszont annál inkább. Ezzel az uj V-Power95 ös benzinnel folyamatosan csörgött 160 körül.:(

Toms Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1363
kenguru!
Nem jól csalódsz! Én nem hiszem, hogy mondtam (írtam) ilyet! Csak ültem egy tuningos Xsara-ba és ennyi...
Tom
Ui: gondolod, hogy mosóbenzinnel járok? Nem csak jó helyen tankolok :-)
Ruppy Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1362
VMW=BMW
Ruppy Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1361
Toms

Én elég soher vagyok. Inkább italra meg nökre költöm ezt a lovét.:)))
Azé 5000Ft egy 40 Ft os izzoért az sok nekem. Itt Budaörsön van egy VMW üzlet. Ugyanazt a tömitést amit az utcában 300 méterrel odébb a szimeringes boltban 1500Ft ért lehet venni azt ök 3500-4000 Ft-ért adják. Szinte biztos, hogy ettöl a kis bolttol veszik ök is.
Én is belesz@rnék a világba ha mondjuk 1-2 millert keresnék netto havonta.

Kevin Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1360
A VW (Audi) márkaszervizeket ne emlegessük, mert felforr a hűtővizem.
kenguru Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1359
Toms!

Ha jól csalódom, nem te írtál egy haverodról, aki sportrugókat és lengéscsillapítókat tett a Xsara alá? Innen a kérdés

Toms Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1358
Ruppy!
Tudod miért van ez igy? Nyugaton nem gond (pénzügyileg), hogyha kimegy egy izzód, akkor a német megveszi a komplett izzó modult, míg a csóró magyar próbál kibúvót keresni. Nekem a VW-be a műszerfal világítást úgy csinálták meg, hogy az izzót beleforrasztották a csatlakozóba és körbe öntötték műanyaggal, na igy próbáld meg kicserélni csak az izzót. Na persze a csóró magyar alias Én, fogtam egy fűrészt szétvágtam a műanyagot, beleforasztottam egy új izzót (kb. 30-50Ft) és utána összeragasztottam a csatlakozót. Ha mindezt megveszem komplett kb. 2-3000Ft lett volna, de ha márkaszervívbe viszem hogy "nem jó a világítás, cseréljék ki", akkor ez 5 rugó körül lett volna. Hát nem szemétség! Azt szokták mondani, hogy a márkaszervízbe 5000-ért még a motorháztetőt se nyitják fel.
Tom
hzolee Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1357
nejloncső, ez jó. :-)
Ruppy Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1356
hzolee

Nekem is ilyesmi problémáim szoktak lenni a szereléseknél. Mindig a végére annyi sérülésem lessz mintha a csatábol jöttem volna vagy egy medvével viaskodtam volna.
Ez az elektronyosan hangolt rendszer egyszer megnézném. Érdekelne, hogy mit tud papiron és a valoságban. Valahogy papiron mindig sokkal effektifebbek a dolgok....de miért?
De megvan! Felrakatok egy nejoncsövet az alvázra, ha attol nem megy jobban akkor semmitöl:)))))

Toms Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1355
Nekem az a véleményem ezekről a tuning dolgokről, hogy minden cucc ér valamit az autón, de biztos hogy nem éri meg az árát, főleg a bontex-nél nem!

Eclipseboy!
Ez a rezonátoros kipuf. állítás nem lehet rossz 7000-ért.

hzolee!
A Bontexes fickóból az üzletember beszélt, minden szart rád akart sózni.

Ruppy!
105-ös bezin, az biztos cool lesz! Nem értem, hogy az én kocsim miért nem megy jobban a 98-astól?

hzolee Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1354
Csepelen szoktam latni egy Chevrolet Corvette Stingray-t (amelyiknek olyan erotikus vonalvezetese van, azokkal a dombokkal a kerékdobok fölött) - na annak olyan a kipufogója, hogy a hengerenkénti csövek a sárvédő alól kibukkannak kétoldalt, négyesével összefogva, ott a küszöb alatt 1 kályhacsőben egyesítve hátra a hátsó sárvédőig. hangját gondolom nem kell ecsetelni...
Ruppy Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1353
Eclipseboy_

Benzinileg elég sok. 12-15 litert fogyaszt persze ebben elég sok szereplés is benne van.(de megy is;) Álitolag 7 litert is tud fogyasztani 90-100 as temponál. De ki tud ilyen lassan menni autopályán?;)Én kb 1000-1500Km-t megyek ~20-25ezer forint/ho benzin +a kötelezö 14400 negyedévente. Az összes többi kiadás hasonlo mint egy másik tipusu autonál. Nem jellemzö rá, hogy álandoan rossz. Néha persze becsusznak dolgok. Ilyen autot csak ugy tudsz kis rezsivel fentartani ha értessz hozzá és ismered elég jol. Ha csak a márkakereskedötöl tudnék vásárolni akkor be is csukhatnám a boltot. Pl: A fedélzeti koputer(OBC) diszlé háttérvilágito izzoja kiégett. Alig lehetett látni valamit. A BMW boltban 5000 Ft -ért már adtak is volna rögtön egy ilyen izzo modult. Jobban utána néztem és mintegy 40 Ft-ért kaptam bele izzot máshol. Vagy egy másik példa. Észrevettem, hogy 6. henger injectora külömbözik a többi öttöl. Biztos volt vele valami gond még a régi tulajnál. Az eredeti BMW közértben 27ezer egy injector, ugyanez kb 1000 Ft a bontoban. 15000 Ft. egy AC pumpa bontoéknál 10000Ft. Ezeket mind az Expressz ujságbol meritettem.

hzolee Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1352
Eclipse: azonnal a rezonátor cuccra gondoltam, ra is kerdeztem hogy lassa mennyire szeren vagyok :-) de azt mondta, NEM. :-) hanem a homerseklettel akar valamit varialni, mert figyeljem meg a homerseklettol mennyire fugg a hang. hat, nem tudom....
z.
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1351
Ruppy!

Akkor amit én tankoltam nem az volt (M3 bevezető mellett).

Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1350
hzolee!

A Magnumnak is van most valami állítható rezonátoros kip. dobja, amit lehet állítgatni. Egyébként hangolható (halk-sportos) kip. rendszere volt a 3000GT-nek is.

Ruppy Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1349
Eclipseboy_

Ennek az uj benzinnek kékszinü a táblája a kuton. Nekem elég nagy a kompresszio a motorba (16.2Bar/cyl)ezért nem vált be.
Az autokér felelös srác nálunk azt mondta, hogy egy pár honap mulva elképzelhetö ,hogy lessz a kutaknál 105 -ös oktánszámu benzin is.

hzolee Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1348
Toms, mindenesetre kösz :)
hzolee Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1347
sziasztok!
na, tegnap én is összekoszoltam magam :-)
nehogy elhagyjam a drágaúj légszűrőmet, egy új házat kellett felraknom. Ugyanis ennél a kedves szovjet gk-nál 3 csavar fogja össze a házat, de ezek a csavarok az egyik végüknél bele vannak sajtolva a házba. tehát ha szakad a menet, akkor a ház fele (az alsó fele) csere. Viszont nekem még nyírnom is kellett ugye, egy bontott házból ugyanazt megcsinálni, ami eddig volt. Lemezolló, hajlítgatás+törés, éles élek, vér. :-))
Pontosabban (csodás módon) ezt a barmolást megúsztam vér nélkül, de mikor egy szorítót szedtem le a vákuumos előgyujtás csövéről (túl szoros volt), megszaladt a szike, és a csőbe is, meg a kezembe is jól belevágtam :-)

bontex: azt mondta, a kipufogó legyen az utolsó, mert a sportkipufogó először ugyan dob a teljesítményen, de aztán terheli a motort (!), és uyganolyan lesz, vagy még rosszabb is (!). (hallott már az öblítésről?). Ezért először fel kell nyomni a teljesítményt (szerinte a légszűrővel meg a gyertyával! :-))), és utána rakni rá a kipufogót.
Most olyan kipuffot tervez, aminek a hangja, és a LE-pluszt adó fordulat-tartománya a műszerfalról elektronikusan vezérelhető. Eddig mindenki a mechanikus paraméterekkel (magyarul méret) állítgatta ezeket, de ő a hőleadás elvén akarja, és ez elektronikusan megoldható.
Na, mélyen hallgattam arról a kis tudásomról is ami van (nehogy meg akarjon győzni), azzal eljöttem.

miccóltok?

ja, távolabbi terv, hogy nem is kézzel kell vezérelni, hanem majd a fedélzeti computer vezérli. merthogy gyorsításkor az ember "szerepel", kell a hang, de mondjuk többórás utazás során ne legyen hang. ezt az elhalkulást fogja elektronikusan megoldani. szerinte. nem tudom miért nem csinálnak egy vezérműtengely-tuning leányvállalatot. tényleg, attól hogy ráírják hogy póvered báj bonteksz, azt hiszik jobban megy a gép :) meg a spoilertől. francokat.

z.

Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1346
Ruppy!

Mennyibe kerül egy 325-ös fenntartása?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!