Elképzelhető, hogy visszatérek a 95-ös benzinre, nekem az is elég. Nem érzek különbséget a 95-ös és 98-as között, én csak azért tankolok 98-ast, mert az biztos, hogy eléri a 95-ös szintjét. Ha pl. rossz a benzin és kopogni kezd a motor, akkor a kopogásérzékelő jelez és leveszi a motor teljesítményét (előgyújtást csökkenti) és addig nem engedi vissza, míg kopogás nélkül nem mész vagy 300 km-t. Persze lehet az ECU-t resetelni.
Szob City! 6 km az első szlovák kút :-)
Már 4 éve kijárok, itthon már nem is tudom mikor tankoltam utoljára? Az se tudom mennyi egy lityi benzin. A Szlovákoknál 4 év alatt kb. 2 koronát (kb. 11 Ft) ment csak föl a benzin ára!!!
Tom
Én az auto erején soha sem éreztem, hogy milyen benzint tankoltam.:(
A csörgésen viszont annál inkább. Ezzel az uj V-Power95 ös benzinnel folyamatosan csörgött 160 körül.:(
kenguru!
Nem jól csalódsz! Én nem hiszem, hogy mondtam (írtam) ilyet! Csak ültem egy tuningos Xsara-ba és ennyi...
Tom
Ui: gondolod, hogy mosóbenzinnel járok? Nem csak jó helyen tankolok :-)
Én elég soher vagyok. Inkább italra meg nökre költöm ezt a lovét.:)))
Azé 5000Ft egy 40 Ft os izzoért az sok nekem. Itt Budaörsön van egy VMW üzlet. Ugyanazt a tömitést amit az utcában 300 méterrel odébb a szimeringes boltban 1500Ft ért lehet venni azt ök 3500-4000 Ft-ért adják. Szinte biztos, hogy ettöl a kis bolttol veszik ök is.
Én is belesz@rnék a világba ha mondjuk 1-2 millert keresnék netto havonta.
Ruppy!
Tudod miért van ez igy? Nyugaton nem gond (pénzügyileg), hogyha kimegy egy izzód, akkor a német megveszi a komplett izzó modult, míg a csóró magyar próbál kibúvót keresni. Nekem a VW-be a műszerfal világítást úgy csinálták meg, hogy az izzót beleforrasztották a csatlakozóba és körbe öntötték műanyaggal, na igy próbáld meg kicserélni csak az izzót. Na persze a csóró magyar alias Én, fogtam egy fűrészt szétvágtam a műanyagot, beleforasztottam egy új izzót (kb. 30-50Ft) és utána összeragasztottam a csatlakozót. Ha mindezt megveszem komplett kb. 2-3000Ft lett volna, de ha márkaszervívbe viszem hogy "nem jó a világítás, cseréljék ki", akkor ez 5 rugó körül lett volna. Hát nem szemétség! Azt szokták mondani, hogy a márkaszervízbe 5000-ért még a motorháztetőt se nyitják fel.
Tom
Nekem is ilyesmi problémáim szoktak lenni a szereléseknél. Mindig a végére annyi sérülésem lessz mintha a csatábol jöttem volna vagy egy medvével viaskodtam volna.
Ez az elektronyosan hangolt rendszer egyszer megnézném. Érdekelne, hogy mit tud papiron és a valoságban. Valahogy papiron mindig sokkal effektifebbek a dolgok....de miért?
De megvan! Felrakatok egy nejoncsövet az alvázra, ha attol nem megy jobban akkor semmitöl:)))))
Csepelen szoktam latni egy Chevrolet Corvette Stingray-t (amelyiknek olyan erotikus vonalvezetese van, azokkal a dombokkal a kerékdobok fölött) - na annak olyan a kipufogója, hogy a hengerenkénti csövek a sárvédő alól kibukkannak kétoldalt, négyesével összefogva, ott a küszöb alatt 1 kályhacsőben egyesítve hátra a hátsó sárvédőig. hangját gondolom nem kell ecsetelni...
Benzinileg elég sok. 12-15 litert fogyaszt persze ebben elég sok szereplés is benne van.(de megy is;) Álitolag 7 litert is tud fogyasztani 90-100 as temponál. De ki tud ilyen lassan menni autopályán?;)Én kb 1000-1500Km-t megyek ~20-25ezer forint/ho benzin +a kötelezö 14400 negyedévente. Az összes többi kiadás hasonlo mint egy másik tipusu autonál. Nem jellemzö rá, hogy álandoan rossz. Néha persze becsusznak dolgok. Ilyen autot csak ugy tudsz kis rezsivel fentartani ha értessz hozzá és ismered elég jol. Ha csak a márkakereskedötöl tudnék vásárolni akkor be is csukhatnám a boltot. Pl: A fedélzeti koputer(OBC) diszlé háttérvilágito izzoja kiégett. Alig lehetett látni valamit. A BMW boltban 5000 Ft -ért már adtak is volna rögtön egy ilyen izzo modult. Jobban utána néztem és mintegy 40 Ft-ért kaptam bele izzot máshol. Vagy egy másik példa. Észrevettem, hogy 6. henger injectora külömbözik a többi öttöl. Biztos volt vele valami gond még a régi tulajnál. Az eredeti BMW közértben 27ezer egy injector, ugyanez kb 1000 Ft a bontoban. 15000 Ft. egy AC pumpa bontoéknál 10000Ft. Ezeket mind az Expressz ujságbol meritettem.
Eclipse: azonnal a rezonátor cuccra gondoltam, ra is kerdeztem hogy lassa mennyire szeren vagyok :-) de azt mondta, NEM. :-) hanem a homerseklettel akar valamit varialni, mert figyeljem meg a homerseklettol mennyire fugg a hang. hat, nem tudom....
z.
A Magnumnak is van most valami állítható rezonátoros kip. dobja, amit lehet állítgatni. Egyébként hangolható (halk-sportos) kip. rendszere volt a 3000GT-nek is.
Ennek az uj benzinnek kékszinü a táblája a kuton. Nekem elég nagy a kompresszio a motorba (16.2Bar/cyl)ezért nem vált be.
Az autokér felelös srác nálunk azt mondta, hogy egy pár honap mulva elképzelhetö ,hogy lessz a kutaknál 105 -ös oktánszámu benzin is.
sziasztok!
na, tegnap én is összekoszoltam magam :-)
nehogy elhagyjam a drágaúj légszűrőmet, egy új házat kellett felraknom. Ugyanis ennél a kedves szovjet gk-nál 3 csavar fogja össze a házat, de ezek a csavarok az egyik végüknél bele vannak sajtolva a házba. tehát ha szakad a menet, akkor a ház fele (az alsó fele) csere. Viszont nekem még nyírnom is kellett ugye, egy bontott házból ugyanazt megcsinálni, ami eddig volt. Lemezolló, hajlítgatás+törés, éles élek, vér. :-))
Pontosabban (csodás módon) ezt a barmolást megúsztam vér nélkül, de mikor egy szorítót szedtem le a vákuumos előgyujtás csövéről (túl szoros volt), megszaladt a szike, és a csőbe is, meg a kezembe is jól belevágtam :-)
bontex: azt mondta, a kipufogó legyen az utolsó, mert a sportkipufogó először ugyan dob a teljesítményen, de aztán terheli a motort (!), és uyganolyan lesz, vagy még rosszabb is (!). (hallott már az öblítésről?). Ezért először fel kell nyomni a teljesítményt (szerinte a légszűrővel meg a gyertyával! :-))), és utána rakni rá a kipufogót.
Most olyan kipuffot tervez, aminek a hangja, és a LE-pluszt adó fordulat-tartománya a műszerfalról elektronikusan vezérelhető. Eddig mindenki a mechanikus paraméterekkel (magyarul méret) állítgatta ezeket, de ő a hőleadás elvén akarja, és ez elektronikusan megoldható.
Na, mélyen hallgattam arról a kis tudásomról is ami van (nehogy meg akarjon győzni), azzal eljöttem.
miccóltok?
ja, távolabbi terv, hogy nem is kézzel kell vezérelni, hanem majd a fedélzeti computer vezérli. merthogy gyorsításkor az ember "szerepel", kell a hang, de mondjuk többórás utazás során ne legyen hang. ezt az elhalkulást fogja elektronikusan megoldani. szerinte. nem tudom miért nem csinálnak egy vezérműtengely-tuning leányvállalatot. tényleg, attól hogy ráírják hogy póvered báj bonteksz, azt hiszik jobban megy a gép :) meg a spoilertől. francokat.