Sziasztok! nekem még mindig a ---Deppollution system fault--- hibaüzenetet irja,pedig rendesen meghajtottam kb 100 km mentem vele 4. fokozatba a fordulat 3000 körül volt,próbáltam garázsba is állva 8-10percen keresztül,de ugyan az. Valaki irta hogy van 1 tartály abba van valami adalék,ami kell neki hogy el tudja égetni a cuccot, de nem találtam meg.Esetleg kifogyhatott? Most még megy rendesen,de attól félek leszabályozza a fordulatot. :-( Tudna valaki segíteni? Kösz
3.0 V6 -hoz, elejéhez keresek alkatrészt (motorháztető, komplett lökhárító, jobb xenon lámpa, hűtők). Ha valaki tudna segíteni vagy esetleg a fészerben ilyeneket rejteget, az kérem szóljon! Köszönettel: Fecó (szabofeco@invitel.hu)
Szlovákiába a Dunaszerdahelyi Peugeot szervizbe. Nem is viszem oda,levizsgáztak előttem.Csak az a bajom hogy nem ismerek itt a környéken jó szakit,mindenféle mekmesterre meg nem merem rábizni!
Az ékszíjtárcsa a főtengely végén van.... ott nincs olaj ez már kint van a motorblokkból.... nem folyik az olaj. Nem értem hogy mondhattak ilyet neked, de a helyedben nem vinném oda többet. Melyik szervizbe vitted?
Nekem mondod! Föleg hogy nem is oldottál meg a problémát.Erre tegnap felhivtak,hogy meg e voltam elégedve a szolgáltatásukkal......hogy ba....k volna meg! 1 ideg voltam tölük......volt pofájuk.......Ezek az mondják hogy ha a főtengej lenne akkor szivárogna az olaj....nem látok alatta olajfoltot,lehet hogy a takaró felfogja. Kösz a segitséget,va valami javulás tudatom még 1x kösz
A hang az ékszíj oldalról 99% hogy az ékszíjtárcsa, nekem is így kezdődött... A megtett km is ezt igazolja. Ezt a konstrukciót a rezgés csillapítására találták ki, A tárcsában belül van egy gumi rész ami elkopott. Lejjebb olvashatod az én esetemet. Ne engedd magad megvezetni.
A Fapos dolog meg nekem csak álló helyzetben sikerült helyrehozzam 4000 fordulat 8-10 perc, és a másnapi újraindítás után megszűnt a hibajelenség.
Szépnek szép az nem viás,nekem az álmaim autója ,csak nekem is kezd elmenni a kedvem tőle ennyi gondom mint neked szerencsére nem volt vele,el ne kiabáljam,de nekem már ez is nagyon cseszi az agyam
Helló! nekem az volna a problémám a 407-el,hogy az első inditáskor kb 5 percig,ciripelő hangot hallani az égszíj felöli oldalról,5 perc mulva megszünik,és utána bármikor startolok nincs semmi hang,csak másnap .Szíjcsere volt arra gyanakodtak,de nem az a gond,mert a hang ugyanaz maradt,mint előtte,de könnyebb lettem 50euróval.......csak találgatnak,mi lehet a gond,de az én zsebemre.most azt mondják,talán a két görgő közül az egyik. Nekem nagyon úgy tünik ,hogy nem nagyon tudják mi lehet az oka csak találgatnak,peugeot szakszervizről van szó.A másik gondom meg az lenne hogy kiírta hogy a fap rendszer meghibásodott,de még nem korlátozta le 3000-re a fordulatszámot,próbáltam kicsit kiporolni de nem segített neki,sőt visszafele még le is döglött,hiába startoltam újra.Még jó hogy 1 parkolóba be tudtam gurulni,5 percet vártam és megpróbáltam újra bestartolni és 1-re beindult,utána hazáig ment gond nélkül......Nemtudom mi okozhatta ezt lehet túll sok volt neki a kikormolás? 100-110 km mentem vele 4.fokozatba 3000 fordulat körül. ez idő alatt csak bemelegedett ?igaz kint -2fok volt csak. 2006-os 1,6 HDI 85 000km van rajta,de nem biztos hogy annyi,lehet lefaragtak valamennyit belőle.Előre köszönök minden hozzászólást ,és B Ú É K mindenkinek!
Szia Z2234! Elképzelhető, hogy a mostani problémádat egy szoftver frissítés 10 perc alatt megoldja. Tudok neked egy lekiismeretes szakszevízt ajánlani, amennyiben igényled privátban megbeszéljük. Email: birobandi&gmail.com Üdvözlet: birobandi
Bocsánat az alábbihoz egy Email cimmel adós maradtam: peugeottalalkozo2009@gmail.com Annyit tennék még hozzá, hogy az eddigi találkozók jó hangulatuak voltak, de a 407-eseket csak ketten-hárman képviseltük. Remélem most többen leszünk. Üdvözlettel: birobandi
SOK SZERETETTEL MEGHÍVUNK A 2010-es ÉV NAGY TÉLI PEUGEOT TALÁLKOZÓJÁRA! HELYSZÍN: SOPRON ÉS KÖRNYÉKE IDŐPONT: 2010. FEBRUÁR 13-14.
MOST IS FONTOS, HOGY RÉSZVÉTELI SZÁNDÉKOTOKAT A MÁR MEGSZOKOTT MÓDON JELEZZÉTEK NEKÜNK!!!
PROGRAM:
Péntek (Azoknak akik távolról jönnek és szombat reggel nehéz lenne időre érkezni) - 19:00 - Városnézés - Városnézés után Vacsora
Szombat: 09:00 - 09:30 Reggeli (Azoknak akik pénteken érkeznek!) 10:00 - 12:00 Érkezők várása Nagycenken a Kisvasút parkolóban/Szabadtéri vasútmúzeum és kastélypark megtekintése/ 12:00 - 13:00 Szállás elfoglalása igény szerint étkezés ki mit szeretne (Fertőbozon) 14:30 - 17:00 Lőverek megtekintése:Séta a lőverekben, Sörházdombi kilátó/gyönyörű kilátás a városra/,Kreszpark 17:30 - 20:00 Autós ügyességi vetélkedők 20:15 - 21:45 Vacsora Fertőbozon(kb) 22:00 - ...:... Esti őrület, parti reggelig :-) Fertőbozi szálláson
Vasárnap: 10:00 - 10:30 Reggeli 10:30 - 11:00 Szállás elhagyása 11:00 - 11:30 Indulás Fertőrákosra! 12:00 - 15:00 Séta a Fertő tó partján, táj megtekintése!Amennyiben be lesz fagyva a tó lesz lehetőség korcsolyázásra is!Ezt előre jelezni fogom! 16:00 - ...:... Program vége, könnyes búcsú egymástól, indulás haza.
KÖLTSÉGEK: 5500FT/FŐ EZ TARTALMAZZA A SZÁLLÁS ÁRÁT A GLORIETT PANZIÓBAN! EZ AZ ÁR SZINTÉN TARTALMAZZA A REGGELIT ÉS A VACSORÁT! Panzió honlapja: http://www.gloriett.hu/ EZ AZ ÁR CSÖKKENHET MÉG, TŐLÜNK FÜGG HÁNYAN LESZÜNK A TALÁLKOZÓN!
A PÉNTEKI ÉS A SZOMBATI NAPON A GYÜLEKEZŐ A NAGYCENKEN LESZ A KISVASÚT PARKOLÓBAN 10:00TÓL, MAJD INNÉT INDULUNK KÖZÖSEN A SZÁLLÁSRA.
BÁRMI KÉRDÉSETEK LENNE, EZEN AZ E-MAIL CÍMEN SZÍVESEN VÁLASZOLUNK, ILLETVE A PEUGEOT FÓRUMOKON IS ÉRDEKLŐDHETTEK!
Persze, ez is egy megoldás, de szerintem ésszerübb menetközben megoldani. Érdekes amit írsz, mert ilyen körülmények között illene saját magától kiégetni a szűrőt. Mindenesetre én, tavaly télen ugyanitt oldottam meg a problémát, 4-dikben mentem kb.30 Km-t. Üdvözlettel: birobandi
Félreértettél valamit szerintem. Nem hiszem, hogy valamelyikünk is álló helyzetű pörgetést javasolt. Azt javasoltuk, hogy autópályán, országúton olyan fokozatot válasszunk, hogy a fordulatszám 3000 körül legyen. Nos ami a kérdésedet illeti, attól függ, milyen körülmények között használod az autódat. Amennyiben szoktál vele rendszeresen tartósan országúton, autópályán menni, ahol eléred vele stabilan az üzemi hőmérsékletet, akkor felesleges bármit is kűlön tenned. Amit mi javasoltunk, arra azoknak van szükségük, akik vagy csak városban vagy rövid távolságú utakra használják az autót. Üdvözlettel: birobandi
Szia szantojanos2! Először is köszönöm a bizalmat. Sajnos nem tudom megerősíteni gasparv sorait. Ezt a hibaüzenetet elég sok minden okozhatja. Mivel azt írod, hogy 2000 f/p-nél letilt a motor, komolyan illik venni a dolgot. Azért sem tudok igazat adni márkatársunknak, mert tudomásom szerint a Tied nem FAP-os. Én nekem csak egyetlen tisztességes tanácsom lehet erre az esetre, hogy egy korrekt márkaszervízben ki kell olvastatni a komputert és annak függvényében lehet tovább lépni. Amennyiben igényled, tudok Neked nagyon tisztességes szervizt -kiváló tudással rendelkeznek- ajánlani. Irjál privátban, ha kéred a cimüket. Üdvözlettel: birobandi
Ha kicsit lejjebb olvasod a fórumot akkor a mi tapasztalatainkat ott megtalálod. Nekem személy szerint a Fap szűrő regenerálási problémája okozta a "Anti pollution system error" hibaüzenetet. Megoldás: Álló helyzetben 4000 fordulaton tartani a motort 8-10 percig, hogy átégjenek a dolgok a kipufogón..
De ez csak egy dolog a sok közül ami okozhatja ezt az üzenetet.
Gondolom Bandi is csak megerősíteni tud ebben :-))
Sziasztok! Engem a 406-s fórumról irányítottak ide, hogy keressem birobandit. Lenne hozzá egy kérdésem. A választ előre is köszönöm! Az autóm 2001-s 406 hdi. Van vele egy kis problémám. Antipolution fault, nagyon nehezen indul hidegen és melegen is. A gázolajszűrő cseréje megvolt. 2000-s fordulatszám felet letilt ezzel a hibával.