Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 118
Urak,

Ha valaki közületek tud eladó szép, nem feldíszített, késői E30-as 325-öst, akkor kérem, hogy szóljon. Itt a "szép" idő és nehezen bírom autó nélkül.

Előre is köszi.

Gaijin

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 117
mccheese

Kompresszorral, vagy turboval egészen más a leányzó fekvése. Forgatónyomaték az egekbe, nyomsz egy rendes frutit és a fejed a kalaptartóban landol. Egyébként láttam már a neten Garet turbós(1.6 vagy 2 bar os volt) ///M3 ast 450 Le.Ezt már tényleg nehéz utolérni.;))

A V8 hangja mindennél többet ér. Kb 2 évig volt egy V8 as Chevrolettem (beauwille) 6200ccm. Automata volt de amikor a kettest váltotta 2-3 méteres gumicsikot fixált az aszfaltra.

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 116
150-es Ritmóról nem tudok, a 130-as a legnagyobb(szerintem).

E34 akkor keverem a dolgokat: A 323 nem tudom milyen évjáratú volt, az M3 a most futó típusváltozat (E36? egyébként 15000-es szervizen volt, mikor kipróbáltam, tavaly szeptember), az M5 a legújabb fajta, márciusban próbáltuk ki.

Nem izgatlak tovább: Jaguár XK-8 kompresszor. V-8 363 lóero. Tudom-tudom nem erősebb , és talán nem is gyorsabb mint az M5, de az az érzés..... Talán egy vadászrepüloben lehet ilyen. Egyszerüen hihetelen amit gyorsulásban mutat. Csak automata változat létezik :-((

Na most megyek haza. Visszhall holnap reggel...

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 115
mccheese

Egyszer mindha láttam volna 150 es feliratu Ritmót. Létezik ilyen, vagy csak képzelodöm?
A 323i E30 ha régebbi akkor 133 Le(jetronic) ha ujabb 150 Le(Motronic) Kb 200-205 a vége.
Az E34 es kaszni 1988 tól gyártott 5 ös sorozat.
Ne izgass mi volt az a szuper gyorsulós autó ami odaveri az ///M eseket? Jó kis Lada 3 vezérmutengelyel;)) Az ///M3 as 5.5mp alatt van 100 on. Biztos Prsche vagy Dodge vagy valami Itáliai remekmu lehet.

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 114
130lóero, de 2 literes dupla vezérmutengelyes, és nem turbós.

a 8mp-hez kettot kellett váltani, de egy gyakorló rallisnak a váltási idejét nem lehet az enyémhez mérni....(sajnos)

Egyébként életemben az elso Bömös egy E30-as 323-as volt. Ezzel kb. 200km-t vezettem Szolnokig meg vissza. A 4-es út nem egy leányálom, de itt kezdődött a BMW-s szerelem.
Sajátom még nem volt, de vezettem már: 320/E34, M3/E34, 750iAL, M5/a legújabb csak a E számát nem tudom.

Az M3 és az M5 kb. ugyanolyan lélegzetelállító volt. Csak az M5 valamivel magabiztosabb volt, jobb nyomatékkal. (Hiába V8.... sóhaj).Az 5-ösben 55 km volt úgyhogy nem mertük megnyúzni úgy igazán.

Egyetlen autóval találkoztam amely mintha jobb lett volna az M-eseknél, de az már offtopic.

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 113
mccheese

A ritmo 130TC azt jelenti, hogy 130 Le? és turbo?

A 8 mp az elég szép. Ezek szerint 1 váltással ment 100 -at. Megfigyeltem ha a váltó túl rövid és kettot kell váltani 100 ig akkor 9 mp alá levinni a gyorsulást elég nehéz. Elég csalóka ez a dolog mert vezettem már Opel Kadett GSI -t 1800ccm (egy kicsit igaizitott motoru volt kb -10 Le) Amikor vezettem azt éreztem , hogy irtó nagyot szakit és sokkal erosebb mint a 325 össöm. De amikor indultunk egyet a sráccal lámpánál kb 15 métert kapott a kettes végére a BMW -tol.

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 112
Hát....
A gyorsulást kb. 8mp-re saccolom, a vége 160, mert kombi difi volt benne, és annak rövidebb az áttétele, meg csak 4-es váltó. A ralliban nem olyan fontos a végsebesség....
Nekem volt egy ladám: 1200-es kaszni kicsit megerősítve, fiat ritmo 130TC motor 2105-ös 5-ös váltó. Gyorsulás:7.5. Vége: 200. Felni:15-ös Lancia, 195/55 gumikkal, kissé kivágot elso sárvédo....
Csak megállni volt nehéz vele:-))
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 111
mccheese

Egyszer az M3 úton (már az út neve is OK)velem együtt 4 autó egy kisebb konvojban 160-170 utaztunk. Forgalom szinte semmi nem volt. Ahogy autózgatunk stirölgetni keztem a konvoj tagjait. OPEL Omega MV6,BMW 535,.. és lássatok csodát egy kereklámpás Zsiga feszült a nagyok között. Egyáltalán nem füstölt és tök jól ment.
Ezekkel a doppingokkal mennyi volt 0-100 a gyorsulás+ végseb.?

Hát igen a ///M -es az mindig egy durva darab. Egyszer én is próbálkoztam egy ///M -es kostolgatni de úgy otthagyott, hogy egy hétig nem tértem magamhoz.

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 110
Hát:
-sportvezérmű tengely,
-hengerfej -2mm,
-rövid hajtókarok,
-eredeti dupla Weber,
-saját építésű elektronikus gyújtás,
-80mm átmérőjű kipufogó, dob nélkül.

Egyébként volt szerencsém egy 321 lovas M3-t vezetni. Az nem speres ugyan, de az elektronikus kipörgésgátló eléggé meggyőző volt. Kikapcsolása után többet mentem keresztben mint egyenesen. Egyébként: Budapest Fehérvári út - Siófok Ezüstpart 28 perc. A 7500-as motorfordulatnál leadott 320 lóerő mindig elég volt. Egy 2.2 turbós Calibra próbálkozott, de számára nagyon megalázó volt a küzdelem.....

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 109
mccheese

Hát igen a sper télen igen csak jó lett volna. Télen a normál difimmel egész kis emelkedon már fénytkapott a mutatvány. Elindulási gondjaim voltak .

Miket módosítottatok a lada motorján, hogy 100 lovas lett?

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 108
Ruppy,

a sperdifiről érdeklődsz: A barátommal -gyakorló rallis- Ladán csináltunk tuningot. Eredmény kb. 100 LE. Azért, hogy az úton maradjon összehegesztettük(!) a difit. Brutális lett. Már kis sebességnél is sodródik a fara, viszon nyári gumival télen gond nélkül indult! A valódi sperrel -már próbáltam- kissé sodródósabb a fara, viszont egyenesben nehezebben áll keresztbe. Valahol a hátsókerék és az összkerék között van, viszont érezhetően túlkormányzottabb.

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 107
Gyujtás-spiller kerestetik.
Ruppy Creative Commons License 1999.05.15 0 0 106
Van -e valakinek tapasztalata a vákumos előgyujtás szabályzós elosztók beállításában.
Mia jó ? Ha a vákumcsövet lehúzva állítom erőmaximumra és aztán teszem vissza acsövet, vagy belekalkulálom a vákum húzást is. Az utóbbinál nem reagál gyorsan az autó a hirtelen gázra. Mi a funkciója az elosztón lévő második vákumcsőnek ami visszafele húzza utógyujtás felé az alaplapot?
Ruppy Creative Commons License 1999.05.14 0 0 105
Elég nehezen tudtam beazonosítani. Tudod amikor az ember 130-140 el bűnözik a városban nem nagyon nézelődtem a részletek után. Örültem, hogy az úton tudtam tartani az autómat.
Szerintem egy sima 325 öst levert volna ez az Alfa
Az egyém doppingos .325is "e" tip. főtengelyel 2.7liter,16.2 Bar/henger,dupla AC,nagyobb szívótorok,karakterisztikacser,3.64 es difi,limiterek eltávolítva fordszám a csillagos égig.
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.05.14 0 0 104
Most jut eszembe, volt a 164-esnek is volt egy 204 lóerős 2.0 turbó változata is. A 155 Q4 meg inkább csak 190 lovas volt. Ha jól emlékszem 0-100 km/h=7sec, max=225km/h)
Előzmény: Eclipseboy_ (103)
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.05.14 0 0 103
A 2.0 turbó 200 lóerő körül van . Ha jól tudom 196 vagy 198. Milyen típus volt? (Gondolom 155 Q4)
Előzmény: Ruppy (102)
Ruppy Creative Commons License 1999.05.14 0 0 102
Tudja-e valaki, hogy mennyi Lóerő van egy 2000ccm turbó Alfa Romeoban?
Ma volt egy kis szereplés , többször indultunk egymás mellől és csak akkor tudtam othagyni ha 7000 ig huzattam ki a motort . Kb ugy 130-140 ig gyorsultunk nem tudott mit kezdeni az öreg Bmw mel. De viszont ha egy kicsit le kellett venni a lábamat a gázról pl valaki beijesztett utána simán rámgyorsult. Mindíg kb 6000 fölött fordult a kocka csak ott tudtam átvenni a diktálást.
Gaijin Creative Commons License 1999.05.14 0 0 101
Ruppy

Off: Nincs lehetőség arra, hogy a topic szóljon, ha új hozzászólás jött. :((

Gaijin

Előzmény: Ruppy (94)
Ruppy Creative Commons License 1999.05.14 0 0 100
Heavy_D

Nekem a szervízben 10-40 viszkózitásút ajánlották.(szerintem ez túl vékony olaj egy öreg motorba különösen nyáron) De ha egy kicsit öregebb a darab 15-40 is tök jó.
egyszer poróbáltam 20-50 est de az annyira sűrü volt hogy érezhetően lustább lett. Általában a 15 ös olaj olcsóbb is egy kicsit.
Én mindig 4500 Km enként cserélem a motorolajat+szűröt.

Előzmény: Heavy_D (98)
Piri Creative Commons License 1999.05.13 0 0 99
Gajin!

Bírta rendesen csak a hardytárcsák elszakadnak könnyen

Előzmény: Gaijin (62)
Heavy_D Creative Commons License 1999.05.13 0 0 98
Megint en vagyok az!
A hasznalt bomosok nagy reszet hazonbelul a BMW szerviz alkalmazotak veszik meg es eleg tetemes haszonnal adjak tovabb! Ne feledd az ujabb bomosoknek is szemermetlenul tekerik vissza a digitalis kilometerorait.

Tenyleg ti milyen olajat ajanlanatok?

Heavy_D Creative Commons License 1999.05.13 0 0 97
Hi!
Bakter nem is tudom mit mondjak ennyi info lattan! Talan koszonom.
A vege az autonak kb. 190 korul lehet igaz utoljara ket eve is volt hogy igy meg lett volna hajtva akkor negy emberrel 200at mutatott az ora. Egy honapja egy ora alatt megjartuk a Hegyeshalom Bajza utca utvonalat semmi gond nem volt.
Most ennyi meg ket napig elemzem az info aradatot.

Előzmény: Ruppy (82)
Ruppy Creative Commons License 1999.05.13 0 0 96
Gaijin

Talán az Autó Néro ok elég nagyok. Soha sem vettem autót ügynökségen keresztül.
Vagy talán a Wallisnak vagy a Baváriának van valami használt autós cége ahol elsütik a becserélt öreg bömcsiket. Tudod, beszámítják az új autó árába a régit.
Az ügynökségek talán biztonságosabbak a származást illetoen de biztosan a piaci ár felett vannak az áraik. Ha meg szólóban kilibegsz a Dobira vagy valamelyik maszek piacra lehet, hogy belenyulsz egy ujraszületett autóba. Sz@r dolog, hogy ennyi faxni van egy rendes, jó állapotú, nem lopott autó vásárlásánál.

Előzmény: Gaijin (95)
Gaijin Creative Commons License 1999.05.13 0 0 95
Ruppy,

Off: Mail ugrott az adminisztrátornak, hogy hogy lehet, kíváncsian várom.
On: Tudsz jó autóügynökséget ?

Gaijin

Előzmény: Ruppy (94)
Ruppy Creative Commons License 1999.05.13 0 0 94
Gaijin

Engem is érdekelne, ha létezik valami megoldás.

Előzmény: Gaijin (92)
BenkoG Creative Commons License 1999.05.13 0 0 93
Münchenben van a BMW múzeuma, az Olimpiapark mellett, nagyon is jellegzetes épület, nézd meg, miért. Aztán belülről is (mikor utoljára voltam, 20DEM volt a beugró + 5DEM a fülhallgató, amivel meg lehet hallgatni a történeteket). A márka teljes történetét megtudhatod, meg a jövőt is, szánj rá 2-3 órát, megéri!

BenkoG

Előzmény: Lou (39)
Gaijin Creative Commons License 1999.05.13 0 0 92
Urak,

Tudom, hogy offtopic, de van arra valami mód, hogy ez a topic "szóljon" nekem, hogy van új hozzászólás?

Gaijin

Gaijin Creative Commons License 1999.05.13 0 0 91
Ruppy,

Köszi a tanácsot, de sokkal prózaibb dologra gondoltam: melyik autópiacot, vagy ügynökséget ajánlod?

Gaijin

Előzmény: Ruppy (89)
Ruppy Creative Commons License 1999.05.13 0 0 90
Mi az a hoérték, és mi a mértékegysége?
Ruppy Creative Commons License 1999.05.13 0 0 89
Gaijin

Hát ez a származás beazonosítás elég zurös. Néha elszoktak hívni az ismeroseim autó mustrára.
Eloször is érdemes a VIN kódokat leellenorizni. Valahonnan le lehet tölteni, ezekkel a számokkal könnyebben be lehet azonosítani az autót. Szerintem nem árt egy ismeros a Yardon aki segíteni tud leellnorizni az autót, hogy tiszta -e. Az ügynökségeknél lehetséges, hogy érdemessebb.
Érdemes elmélyedni a karosszéria verziókban és az évjáratokban. Pl.: ha egy 2 ajtós diesel E30 -ast gurítanak eléd, hogy alig használt és csak egy öreg bácsi járt vele és elso tulaj, nem volt törött.... -> baromság 2 ajtós diesel nem létezik soha sem gyártottak. A felszereltség is árulkodó lehet. Ha pl nem stimmel az évjárattal a motor verzója,kipuffogó, vagy van -e olajhutoje a motornak vagy sem... stb

Előzmény: Gaijin (88)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!