A lendkerék könnyitést az tényleg elég jol lehet érezni. A csak leömlöcserét pedig kb ugy mint a sportgyertyát:) Mi....i 8leömlö az eclipsebe vagy csak a szemem káprázik? V8 as az eclipse? Vagy van lehetöség szelepenkénti kisebb leömlök felszerelésére?
Szerintem nem ér annyit, hogy kihuzasd a kasznidat. Ha már egyszer ki kell venni a motort a helyéről... tudod a gyári beépítést megpiszkálni.
Elhiszem, hogy lelkileg bosszant, de ha nem lehet észrevenni a vezetéskor, akkor...
Tom
figuramatyi!
Ha a vámos a haverom, akkor nincs gáz, át lehet hozni kannákat.
kenguru!
Kössz a tippet, a Kárászy-t én is kérdeztem, ott 18 ezer lenne darabja a KONI-nak, ami állítható keménységű. Egyébként ha fékpadon kimutatják a 10-15 % LE emelkedést akkkor 50+ÁFA-t megér a chip!!!
Most olvastam az augusztusi A2-ben, hogy a Supersprint 40-50%-al leértékelte az egyes sp. kipuf. dobokat.
Sikerült injectort keriteni? Egyébként ha nincs most a zöld fedelü ideiglenesen kisebb áteresztésü is jo addig bele amig nem találsz megfelelöt.
Legalább addig menni fog az összes henger. Csak az injectorok ellenálására figyelj.
A baj csak az, hogy ezeket az autókat megvenni könnyű, de fenntartani már nehezebb. Szerintem meg fogmaradni az Eclipse. Lehet, hogy mégis bevállalom a karosszéria kihuzatását, bár az autó viselkedésén nem érzem (és más sem, pedig menyasszonyom édesapja szerelő volt és ő is vezette), de lelkileg zavar.
Ha véletlen netán E30boy_ lennél akkor ne bajlodj a sima 6 hengeresekkel hanem röktön egy ///M3 at(2.3i 16V) 215Le-t vegyél. Egy hathengeresböl is lehet kemény gépet csinálni (pl:5.7 0-100) de nagyon nagy munka és sok pénz. Ha van lové akkor csakis ///M:)))
Pontosan így van, az ember kötődik a kocsijához, nem szivesen adja el. Pláne hogy tudja mennyi időt, pénzt ölt már bele. Én mikor eladtam a Lancer-t, a vevő kijelentette, hogy majd visszarakja a gyári kormányt, leszedi a fóliát, stb, ezek után alig akartam neki eladni.
Eclipse: 650-ert mar eleg jo lehet. (esetleg gyari GT) egyelore nem allok at. eloszor a lada legyen olyan, amilyennek elkepzelem. (10 alatt szazon). aztan ha kielveztem es mar inkabb nyug mint orom, akkor csere. egyelore hozzam van nove, olyan lenne eladni, mint elhagyni egy not. te nem igy vagy vele?
mas. Avanti? 98-as olmozott? ez komoly? "szokott lenni", vagy ez csak a kifuto keszletuk? hol van pesten avanti kut? (lada az olmost szereti)
Eclipse, a szponzor apucik ilyenek. Tovabbmegyek: a nem-szponzor apucik is ilyenek. En atlagosan havonta 30-50E ertekben rakok ra valamit (motor 65E, lakat 105E, kipuff 30E, szuro 18E, majd a futomu ~40-50E, es ilyenkor fel oran keresztul kapom a savat, hogy adnam inkabb el, es vennek valami olcson fenntarthato kismeretu (jaj, nekem a lada is kicsi!!) nyugati kocsit.
:-)
nem ertik ennek az alakitgatasnak a szepseget :)
(nyugati auto (pl capri) ilyen mervu felujitasat meg nem birnam penzzel.)
z.
A lengéscsillapítót a Kárászytól rendeltem, úgy tűnt elég korrket kínálatuk és áraik vannak. Tel:3498193 Volt egy másik cég is, de azt hiszem az is tőlük hozza: Kosák Nemtommi. Tel: 2857583
A chiptuningot el kell halasztanom, mert a jóember meg elment 3 hét szabira. Istenemre megyek én is. Egyébként 50+ÁFA a chip, 10-15 +ló. Előtte és utána is fékpados teljesítménymérés, ami nélkül mondjuk bele sem mennék. Nem tolják ki a leszabályozási fordulatszámot, ami külön előny. Már csak az kell, hogy igaz legyen, és benne LEGYEN.
Eclipseboy!
Ezek a "szponzor" apucik, már csak ilyenek. Nekem is mondta 1000-rel, mikor megvettem a gépemet, hogy miért nem egy alig használt 1.0-ás Corsát, vagy egy Suzukit (!?) vettem. Ők más szemmel nézik a világot.
figuramatyi!
Hivatalosan nem lehet kannában áthozni benzint a Szlovákoktól. Én is csak akkor szoktam ha ismerős van a határon. (van egy pár haver vámos ismerős) Sőt naponta csak egyszer mehetsz át tankolni! Régebben úgy csináltuk, hogy átmentem, megtankoltam, itthon leszívtuk, majd megint átmentem. Most már ez se lehet.
kenguru!
Te hol vetted a lengéscsillapítoidat? Enyém is kezd gajra menni és nem igazán tudják (vállalják) újra keményíteni.
Tom
Örülök, hogy újra itt vagy és megy a géped. A sztrádákon eddig is drágább volt a benzin vagy 2 forinttal. Az említett problémán kívül egyébként nincs gond a géppel?
A kolléga akinek szintén ///M3 van mondotta, hogy nagyon hangos a gépe, kellene valami jó dob. Na talált is egy törött EREDETI dobot. Feltették, kipróbálta, és láss csodát: az autó kultúrált halk, és esküdözik égre földre, hogy jobban megy a halk gyárival. Aszongya tudnak valamit a motorsportgéembéhánál! Csak eredetit!!!
Ja, és egy no tervezi a BMW-k hangját egy jó ideje::::)))
Most érkeztem vissza kalandos magyar körutamról. Ruppy után elmentem Gyorbe és másnap indítanám a kocsit......hát kiderül, hogy beszarás elott az 1-es 4-es befecskendezo. Fél óra tologatás után beindult 2 hengerem, de semmi több. Na gondolkodás, és emlékszem, hogy mondta a versenyzoszerelom: meg kell ütögetni és elindul. Elindult. Másnap mégegyszer megcsinálta ugyanezt, de már nem hatott meg. Ezek után vettem az ÖMV kútnál befecskendezo tisztítót és azóta megy. Na ennyit a német tekknológiáról::::)) De ennek ellenére szeretem a kocsit mert brutális.
Na egy keveset a benzinrol. Teljesen meglepodtem amikor láttam, hogy az autópálya mellett 2-3 forinttal drágább a benzin mint 5!!! km-rel arrébb. Ez egy ÖMV kút volt. Kiváncsi voltam mi a helyzet a MOL kutaknál. Na az annyuk k..va sz...git, ezek is drágábbak a pálya mellett. Kénytelen voltam az ESSO-nál venni a 95-öst 185 Ft-ért.
Érdekelne, hogy át lehet-e menni a szlovákokhoz kannákkal, mert akkor megérné még Gyöngyösrol is átmenni. Az oktánszámról annyit, hogy a 325 ivánom a neki rendelt 98-assal érte el a gyári 216km végsebességét. Méghozzá 98 ólmozott benzinnel. Ez tudomásom szerint csak az avantinál van.
Az a bizonyos ///M3 ami a képesben van Gyöngyösön található, és sietnie kell a leendo tulajaspiránsnak mert éppen mennek megnézni a pesti versenyzoszerelo barátomék. Én csak ajánlani tudom az ///M-et mindenkinek. Ez az a kocsi amihez értenek szinte mindenhol. Van hozzá minden amit csak akar az ember. Sportdugó, vtengely, rugó stb. Bármikor rádobnak 30-40 Le-t a szériára.
Ezek szerint már kiderült mi az a ram-air. Egy cső a légszűrőhöz.
hzolee!
Azt nem tudtam, hogy nem kaphat vizet, pedig én pont lentről akartam felvezetni. Ezek szerint valami mást kellene kitalálnom. Bár nem tudom, hogy ha meg van hajtva a cső, akkor fel tud-e jutni a víz. Ráadásul a légszűrőn is megtapad és talán annyi víz csak extrém esetben kerülhet a motorba.
Most mindenestere magam alatt vagyok a kaszni torzulása miatt, ahogy nézem tényleg lehet benne valami, de csak a motortérnél van talán deformáció, hátrébb semmi. Holnap elviszem a Mitsubishi szervizbe hátha mondanak valami okosat.
Most nézegettem a Képes Autó Expresszt, van benne vagy 3 db 325-ös (többek közt egy Hamann tuningos, meg egy 200Le-s), még pénzem is maradna. A fene se gondolta, hogy a 325-ösök ilyen olcsók. Van egyébként egy E30 M3 is 86-os 1,39 millióért. Még az is kijönne az Eclipse árából. Talán a hétvégén beszélek "szponzor" apucival mi legyen. Bár biztos azt fogja mondani, hogy vegyek egy alig használt Corsa-t, vagy valami hasonlót :-(((
Nekem van gégecsövem (d=15cm), akit érdekel!!!
A benzin kb. 40 Ft a többi adó, aminek egy része belemegy az útalapba, csak az a baj, hogy ez nem látszik ld. M7!!!
Tom
van egy elado E30 320i 1983-as bombolom, teljesen rendben van,
egy lanye volt, eddig automata(juniusig) tiszta, utesmentes, de kell
a penza masik kocsimhoz.....ugyhogy tessek csak tessek...ar:550.000
Én az OBI -ban láttak elég jo képességü harmonikaszerü csövet belül acélhuzal merevitéssel. A légelszivok poca körül. Én egy ilyennel vezettem a hideglevegöt a légszüröházba. Amikor kész lett a csövet lefujtam feketére. Igy nem ciki a látvány sem.