Most megint voltam egy kicsit bambulni az OBI ba. Elég sok jokinézetü légcsatorna profil megg csatlakozo meg spirocsö van ott. Volt olyan elem is ami kb 20x5 cm es téglalaprofilbol körkeresztmetszetté átalakit. Egy pár verzio volt. Arra gondoltam, hogy elrejtve a hütörács mögé vagy alulra és utána felcsövezve a légszüröházhoz elég jo eredmény is hozhat.
Tegnap láttam egy fotot, ahogyan elkészitették a hideg levegö bevezetést E30 ba. A ficko levette az egész légszüröházat és egyenest a légmennyiségméröröl lekanyarodott átfurta a femezt és a bal elsö keréktérbe landolt. Ott pedig egy kis ellenálásu szüröt tett a csö végére. A keréktér nem olyan vészes mert a keréktöl a szüröt egy müanyag fal elhatárolja.
Sajnos elég kehesen müködik a serverünk, ugyhogy alig tudtam rákapcsolodni a netre. Amikor meg sikerült elrepült egy pár üzi egyszerre.
Egyébként ezt soha sem értettem. Hogy a fenébe juthat hozzá egy ilyen csúcs géphez egy ilyen ...srác, elég sok kb 18-24 év közötti. Na azok se a kosztpénzböl tették félre a vadi új A8 vagy az ///M3 árát.
Ma verseny lessz. Az egyik kollégám kihivott, hogy versenyezzünk. Neki egy R100 -as BMW motorja van. Tudod ez a boxer tura motor. Már kétszer probálkoztunk de soha sem nyugszik meg a srác.
M7-es tegnap, MOL kút, Velence. Audi A8 a kútfejnél, amikor megérkezem. Itatom a zsigut, közben kijön egy 18 év körüli suttyó, bevágódik az A8 4.2 Quattroba, majd iszonyatos csikorgás gumifüst stb. kiséretében kivágódik a kúttól.
Kutasok minkettő(!) hasát fogva, röhögve jön kifelé az épületből. Kérdezem mi van? Mutogatnak a gyerek után: 500-ért tankolt! Nem ér el a következő kútig se!
Gyerekek ebbe a topicba minden belefér. Itt annyi érdekes dolgot tanultam már föleg a futóbüröl, hogy kár lenne ha széthullana ez a jo kis csapat. Csak igy tovább mindenki mindenröl amit csak tud meg dili,sör,nök ,száguldás:)))))))
Gyerekek ebbe a topicba minden belefér. Itt annyi érdekes dolgot tanultam már föleg a futóbüröl, hogy kár lenne ha széthullana ez a jo kis csapat. Csak igy tovább mindenki mindenröl amit csak tud meg dili,sör,nök ,száguldás:)))))))
Gyerekek ebbe a topicba minden belefér. Itt annyi érdekes dolgot tanultam már föleg a futóbüröl, hogy kár lenne ha széthullana ez a jo kis csapat. Csak igy tovább mindenki mindenröl amit csak tud meg dili,sör,nök ,száguldás:)))))))
Gyerekek ebbe a topicba minden belefér. Itt annyi érdekes dolgot tanultam már föleg a futóbüröl, hogy kár lenne ha széthullana ez a jo kis csapat. Csak igy tovább mindenki mindenröl amit csak tud meg dili,sör,nök ,száguldás:)))))))
Én is csak olajossal találkoztam. Azt viszont jópár helyen keményítik nem is túl drágán. Azt ajánlom szerezz bontóból olajosat hátra, és azt keményíttesd meg. Olcsón kijön...
mccheese!
Nekem gázos (LIP) csillapitoim vannak, de nem vállalják sehol a keményítését. Pedig jó lenne, mer belever hátul a gumiba. Én is a Kárászynál kérdeztem meg, ott mondták, hogy nem tudják megkeményíteni, és KONI-t ajánlottak helyette (20e/db). Ezeket a gázosakat nem is lehet keményíteni? Elöl a gyári olajos van, azt a Magnum tök jól felkeményítette!
kenguru: tutijó, abban az emlegetett TUNING újságban minden kocsiban az van. koni. "rotes" meg "gelbes" "konis". :-) melyik a kemenyebb a sarga vagy a piros?
Egyszer Veszprémben én is indultam egy ilyen amtőr rallin (bohó ifjúság) kategória 3.hely lett. No meg egy szépen összetört jobb első sárvédő :o(
Azóta meggondolom mibe megyek bele.
Egyszer lenyúltuk a vállalati széria Lada Nivát és elindultunk vele a szilveszter rallin. Seholse voltunk de adtunk a gép arcának :o)
onnan ez az amatőr verseny ötlet, hogy a GranTurismo-ban is a legbénább verseny valami "Sunday Drivers Club" vagy mifene, szal tök amateur kocsikkal mennek benne. :-)
vannak amateur rallyk, nem is RIII, csak "amator rally", de nem neztem meg (Pecs volt, meg Egom a strazsahegyi gyorson - valami "kupa" az is). tudod ahol regebben csak 1 buko kellett azt mehettel. most kell cso, szek, ov.
na ja.. hóban én is szeretem. pl kitapasztaltam mivan ha túlba viszem a gázon fordulást, azt' mikor megszünik a csúszás és elkapja a kerék a földet, én meg épp keresztbe állok, már megy is a padkának orral. :-)
Pécs fele Szekszárd előtt (után?) van az a yo kis hegyi szakasz...... :)
öcsém: "jóvan jóvan lassabban" "félsz vazze?" "igenis félek b+!" :-)
Azér mikor arról van szó hogy más is nyomja, és időmérés van meg benzinszag az nagyon kewl.. ..a cityrally ügyességiket csípem, a pécsin most volt egy elég sodrós, nemsok lassítás volt benne. És pesten volt egy havas... az király volt! gázadással meg elvétellel nyomtam végig, padló2... ..lelett nyomva egy 525BMW meg egy Sierra XR4.... 5-ből 2.lettem, de az 1. meg egy S105-ös lett.... :-) valamit piszkált a skac indulás előtt - a nevét meg ott pusmogták, biztos minden ilyenen ő alakít.
Néhány év és az említett versenyeken is eluralkodik a profizmus. Ebből a szempontból borulátó vagyok.
Jó nekem a közút versenyezni, pláne ha valamilyen szélsőségesebb időjárás van (eső, hó stb.)
most mivan ha RIII-ban elnéz az ember egy sodrós kanyart és odavágja egy fának? nincs autó amivel munkába járjon :-))))
ladakupa, astrakupa, skoda trophy...
...a TUNING ujsagban (nemet) olvastam, csinaltak valami 40 (400?) darabos Focus sorozatot, direkte a Ford Focus kupara. hmmmmm :-))
z.
Ez még sosem sikerült. Ha megnézed a versenyeket: Az induláskor pár haver összeállt versenyezni, aztán jöttek többen, több pénzzel, jöttek a profik, és akkor már csak a pénz beszél, és akik kezdték, azok kimaradnak...
A legjobb példa a kamionverseny. Eleinte a sofőrök leakasztották a félpótot és versenyeztek egy jót, aztán mentek tovább. A végére a merci már külön gyártott versenykamiont, ami nem is volt képes vontatásra, csak versenyre...
Az 50-80.000 tényleg nem kevés, de lényegesen kevesebb annál, mint amire számítottam. Valószínűleg megtartanám a kocsit még több évig, szeretném ha akkor már tökéletesen nézne ki. Engem zavar, ha nem jók az illesztési hézagok. Egyébként a Mitsubishi-sek szerint az autó bal eleje van megrogyva, lefelé nyomódva, ami állítólag a Mitsubishi-knél gyakra előfordul, pl. padkázásnál. Tehát szerintük semmit sem kell kiszerelni, mivel a torzulás a motor előtt van (a kocsi bal-első sarkát kell kihúzni).
Célszerszámot csak házilag tudsz csinálni. A gömbcsuklókkal én is szoptam, de azzal szigorúan tilos finoman bánni. Kell egy legalább 1 méteres pajszer hozzá, és azzal megfeszíteni, majd utána odaütni.
A gépben széria motor van.Amit megtettem vele az a szűrőház kiperforálása volt. Az előzőt adtam el Ritmo 130TC motorral, azzal nagyon ment de minden rendőr kötekedett, meg ha jó motor van a gépben úgysem állod meg, hogy ne versenyezz vele.(Miután eladtam össze is törték totálkárosra).