Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

granturismo Creative Commons License 2014.10.12 0 0 68682

Naja!!!!:-)

Előzmény: DVlad (68678)
granturismo Creative Commons License 2014.10.12 0 0 68681

Naja:-)) Miazaz "echte" Lancia????

 

Vagy az ECHTE Alfa????

 

:-))))

Előzmény: tomsojer (68677)
granturismo Creative Commons License 2014.10.12 0 0 68680

http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/10/12/rossz_motorok_neveddmeg_tipushiba/?utm_source=tc_topic&utm_medium=vezeto_cim&utm_campaign=Forum

 

Nagyon érdekes cikk.

És számos blokk itt is szóba került mint Off problémás motor.

 

Milyen érdekes, hány olyan blokk van ahol a problémákat lényegében a gyár által megadott extrém hosszú olajcsere periódus idézi elő. Az 1,3 Mjtd korai darabjainál is 50ekm... durva.. és az egész karter mit egy macska ivótálja....

Bezzeg az Anisits-féle BMW TDS blokkon 9l olaj egy csere és végülis nem is akkora hatalmas motor 2,5-ös..

 

Az 1.3Mjtd-n most 30ekm van megadva, de még az is rengeteg szerintem. 15ekm szerintem max.

Az egyébként tény, hogy a Fiat  Móka-Miki blokkon módosítottak a kartergáz szellőzés csövének bekötésén vezetésén is hogy a jégdugó ne tudjon kárt tenni.

 

Az Alfa TS motor is szóba került korábban és 3,0 Renault diesel meg a Saab filigrán láncú blokkja is. Talán ez a három újabb BMW blokk lep meg igazán, hogy említve vannak.

 

Az látszik hogy a legtöbb gond a 2000-es években volt. Akkor kezdődött ez az eszement erőltetett elkapkodott fejlesztés. Aminek meg is lett az eredménye.

 

No persze lehetne mondani, hogy hehe..... mennyi német blokk van!!!, dehát az az igazság, hogy a Fiat a problémás 2000-es években lényegében nem fejlesztett új blokkot. Illetve az 1,3 MJTD-t, de az benne is van a listában.:-)... 

 

granturismo Creative Commons License 2014.10.12 0 0 68679

Szia MyKappa!

gratula 1000-el!!

 

Mondjuk nem lenne egyszerű folyamatábrával felírni az autóvásárlási döntés-mechanizmusodat.:-)

 

Azért érdekelne, hogy az EurovanII vonal miért esett ki végül?

Jó-jó értem én hogy az fontos, hogy ne nagyon jöjjön szembe úton.:-)

 

Az Eurovan meg most szinte ömlik be külföldről. De érdekes még az I-es is...

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (68671)
DVlad Creative Commons License 2014.10.12 0 0 68678

Mire gondolhattak? A fiat elotti korra? :DDD

Előzmény: tomsojer (68677)
tomsojer Creative Commons License 2014.10.12 0 0 68677

Én is terveztem, hogy lenézek hozzájuk, de volt egy olyan mondat a plakáton, hogy "echte" Lanciákat várnak.

Na a Phedra meg annyira echte. Nem volt merszem "odapofátlankodni".

Előzmény: BmS1 (68676)
BmS1 Creative Commons License 2014.10.11 0 0 68676

 

Urak!

 

Ma beleszaladtam egy Lancia találkozóba Velencén.

Volt néhány szép autó, Kappa is.

sooty Creative Commons License 2014.10.11 0 0 68675

Köszönöm a válaszokat. Szóval akkor csak egy ablakemelő modullal rendelkező  bicskakulcs szettet kell szereznem. Korábban neten már nézegettem ezeket, de akkor még nem tudtam mit kezdjek vele.

Alfás Theo Creative Commons License 2014.10.11 0 0 68674

Bicskakulcs plusz 4 ablakos emelő modul. Anno nekem is ez volt, illetve Kunyho kappájában emelte az ablakokat a modul.

Előzmény: sooty (68672)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.10 0 0 68673

3-4 éve nem csak gondolkodtam rajta - bicskakulcs szettel távirányítással volt nyitható a csomagtartóm és ablak-modul kiegészítéssel záráskor felhúzta az összes ablakot automatikusan - sőt Alvarez exCartárs segítségével a tükröket is behajtotta-nyitotta záráskor/nyitáskor (illetve jelen időben is írhatnám - csak már évek óta nem az én autóm)

Előzmény: sooty (68672)
sooty Creative Commons License 2014.10.10 0 0 68672

Azon gondolkodott már valaki, hogy hogyan lehetne megcsinálni azt, hogy mind a 4 ablak automata legyen? Tovább fejlesztve, hogy távirányító segítségével felhúzható legyen mind a 4, esetleg gombnyomásra nyíljon a csomitartó? (mármint távirányítón gombnyomásra)

Törölt nick Creative Commons License 2014.10.10 0 0 68671

Csak megjegyzésképp - a TC nem rég tesztelte a típust (bár én csak most szereztem tudomást a cikkről - nem az alapján vettem)

http://totalcar.hu/tesztek/2014/05/13/mitsubishi_grandis/

Törölt nick Creative Commons License 2014.10.10 0 0 68670

Köszi - reméljük, hogy beválik ;). Abból indultam ki, hogy tapasztalataim és szétszedések után a PT-ben pont a Mitsubishi cuccok voltak örök élet+1 évre tervezve (önindító, generátor, motorblokk) Akkor talán ebben sem lesz rosszabb. A PDTDI-hez meg talán már sokan értenek - ha gond lenne. 

Tegnap vettem Budapesten egy korodbeli klímatechnikával foglalkozó vállalkozó úrtól némi alku után 1.67m-ért. Ő két éve vette egy kereskedéstől, akik megrendelésre hozták be Franciaországból egy nőnek - aki végül túl nagynak találta és nem vitte el tőlük.

Akkor volt 90ezer km az autóban (2006 évvégi amúgy). Magyarul akkor tekerhették vissza elvileg valamennyire. Bár olyan nagyon sokat nem hiszem, hogy tekerték, mert az utastér állapota messze jobb, mint a 3-400ezret futottak hirdetéseinek fotóin (pl vezetőülés, pedálgumik és úgy általánosságban is). 

Most 151e km-t mutat - szóval két év alatt sokat rakott bele angol utakkal, mert ott telepít a cége sokat. Ezért is adta el. Pár hónapja csak áll a garázsában, mert vett egy 9 személyes transitot az egyre növekvő számú külföldi megbízások miatt, hogy jobban elférjenek az emberei - amikor viszi ki őket hetekre dolgozni. 

Nem rég cseréltetett benne kuplungot és kettős tömegű lendkereket, mert a kuplung kezdett már picit csúszni és a szerelője mondta, hogy akkor már a kettőstömegűt is érdemes egyúttal cserélni. Állítólag Luk kuplung került bele. Emellett fél éve eltörött a turbo tengelye és felújíttatta a dunakeszi turbo-s műhelynél. Szóval egy félmillió feletti összeget beleölt - nekem pedig legalább ezekkel nem lesz egy ideig gondom - ha vigyázok rá.  

Előzmény: BmS1 (68669)
BmS1 Creative Commons License 2014.10.10 0 0 68669

Gratula mindenhez!!

 

A Mitsu évjárat?  elvi km?

Előzmény: Törölt nick (68668)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.10 0 0 68668

Egyébként nagyon OFF, de mivel pár héten belül érkezik a következő baba, ezért a Kappa utód PT Cruiseremen is túlléptem az egyterűek irányába. Gondolkodtam a Phedrán, Ulyssén, faceliftes Multipla-n is erősen, de végül japán lett :) -  német szívvel (2.0 PDTDI, de állítólag nem a hirhedt Siemes csúcsokkal - hanem felújítható Bosch-al szerelték a Mitsubishit)

https://picasaweb.google.com/103220166446302840291/MitsubishiGandis?authkey=Gv1sRgCM6XjOS5h7HCOA#


Törölt nick Creative Commons License 2014.10.10 0 0 68667

Ilyesmim van nekem is usb-s és bluetooth-os is. 3 pines Fiat adapterrel pl működik az ingyenes IAW ECUscan progival és egész okos ;) . A  Puntonál használjuk, mert az IAW-os.

Előzmény: BmS1 (68666)
BmS1 Creative Commons License 2014.10.09 0 0 68666

Urak

 

Pár hamburger áráért diagnosztikai műszer.

Nem is rossz.

 

http://injektor.hu/index.jsp?id=2&main=393&akt=2

BmS1 Creative Commons License 2014.10.09 0 0 68665
Harcsa_R. Creative Commons License 2014.10.08 0 0 68664

Köszi szépen, hétvégén meg is nézem hogy milyen tipusú kell bele.

 

Előzmény: probody (68663)
probody Creative Commons License 2014.10.08 0 0 68663

A szürke nyilaknál a stiftek mellett.

Előzmény: Harcsa_R. (68662)
Harcsa_R. Creative Commons License 2014.10.08 0 0 68662

Üdv Cartársak. Nincs meg valakinek az a kép amit még Mykappa csinált amin az szerepel hogy a központi zárat hol kell pákával megolvasztani hogy szétjöjjön a mikrokapcsolók cseréjéhez?

DonPrego Creative Commons License 2014.10.06 0 0 68661

Pénteken megkaptam fórumtársamtól, hogy látott egy pici Lanciát, Toyota klubbos rendszámtartóval, azt hitte én vagyok :D

Esetleg ismeri valaki a fent említett tudathasadásos személyt? :D

Mattiasrex83 Creative Commons License 2014.10.05 0 0 68660

szép autó:)

csak azért nősültem meg, hogy feldíszíthessem :) :) :)

nagyon szép volt! 

Előzmény: probody (68659)
probody Creative Commons License 2014.10.05 0 0 68659

Én csak sógoromékéhoz asszisztáltam régebben.

Előzmény: probody (68658)
probody Creative Commons License 2014.10.05 0 0 68658

Sok boldogságot! Jó választás:-)

Előzmény: Mattiasrex83 (68657)
Mattiasrex83 Creative Commons License 2014.10.05 0 0 68657

   

 

egy picit irígykedhettek... :D

faszingó Creative Commons License 2014.10.04 0 0 68656

 

Helló mindenkinek!

2.0  155Le kappám van és sajnos eltört a pillangó szelep előtti gumi szívó csövem!

Szeretném a segítségeteket kérni hogy ha volna valakinek egy ilyen akkor meg köszönném. természetesen kompenzálva!!!

probody Creative Commons License 2014.10.03 0 0 68655

Lehet,hogy az. Csak fura,hogy még ilyen elérhetetlen helyre is fut vezeték.

Előzmény: Kappás Zsoola (68654)
Kappás Zsoola Creative Commons License 2014.10.03 0 0 68654

Szia. Ez nem az üzemanyaggőz-visszavezető szelepe?

Előzmény: probody (68647)
zsolt-e Creative Commons License 2014.10.02 0 0 68653

Kedves Kappa tulajdonosok!

Autó eladása után megmaradt néhány apróság, amikre esetleg szükségetek lehet.
Részben új, részben használt alkatrészek..

- bal hátsó-belső lámpa (bontott)
- bal hátsó központi zár szerkezet (új)
- vonószem (új)
- vonószem takaró hátsó lökhárítóba (új)
- pótkerék leszorító csavar
- pótkerék tálca

Ha szükségetek van a felsorolt alkatrészek valamelyikére, kérlek jelezzétek!
zsolt-e(kukac)freemail(ponthu) címen!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!