Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
És számos blokk itt is szóba került mint Off problémás motor.
Milyen érdekes, hány olyan blokk van ahol a problémákat lényegében a gyár által megadott extrém hosszú olajcsere periódus idézi elő. Az 1,3 Mjtd korai darabjainál is 50ekm... durva.. és az egész karter mit egy macska ivótálja....
Bezzeg az Anisits-féle BMW TDS blokkon 9l olaj egy csere és végülis nem is akkora hatalmas motor 2,5-ös..
Az 1.3Mjtd-n most 30ekm van megadva, de még az is rengeteg szerintem. 15ekm szerintem max.
Az egyébként tény, hogy a Fiat Móka-Miki blokkon módosítottak a kartergáz szellőzés csövének bekötésén vezetésén is hogy a jégdugó ne tudjon kárt tenni.
Az Alfa TS motor is szóba került korábban és 3,0 Renault diesel meg a Saab filigrán láncú blokkja is. Talán ez a három újabb BMW blokk lep meg igazán, hogy említve vannak.
Az látszik hogy a legtöbb gond a 2000-es években volt. Akkor kezdődött ez az eszement erőltetett elkapkodott fejlesztés. Aminek meg is lett az eredménye.
No persze lehetne mondani, hogy hehe..... mennyi német blokk van!!!, dehát az az igazság, hogy a Fiat a problémás 2000-es években lényegében nem fejlesztett új blokkot. Illetve az 1,3 MJTD-t, de az benne is van a listában.:-)...
Köszönöm a válaszokat. Szóval akkor csak egy ablakemelő modullal rendelkező bicskakulcs szettet kell szereznem. Korábban neten már nézegettem ezeket, de akkor még nem tudtam mit kezdjek vele.
3-4 éve nem csak gondolkodtam rajta - bicskakulcs szettel távirányítással volt nyitható a csomagtartóm és ablak-modul kiegészítéssel záráskor felhúzta az összes ablakot automatikusan - sőt Alvarez exCartárs segítségével a tükröket is behajtotta-nyitotta záráskor/nyitáskor (illetve jelen időben is írhatnám - csak már évek óta nem az én autóm)
Azon gondolkodott már valaki, hogy hogyan lehetne megcsinálni azt, hogy mind a 4 ablak automata legyen? Tovább fejlesztve, hogy távirányító segítségével felhúzható legyen mind a 4, esetleg gombnyomásra nyíljon a csomitartó? (mármint távirányítón gombnyomásra)
Köszi - reméljük, hogy beválik ;). Abból indultam ki, hogy tapasztalataim és szétszedések után a PT-ben pont a Mitsubishi cuccok voltak örök élet+1 évre tervezve (önindító, generátor, motorblokk) Akkor talán ebben sem lesz rosszabb. A PDTDI-hez meg talán már sokan értenek - ha gond lenne.
Tegnap vettem Budapesten egy korodbeli klímatechnikával foglalkozó vállalkozó úrtól némi alku után 1.67m-ért. Ő két éve vette egy kereskedéstől, akik megrendelésre hozták be Franciaországból egy nőnek - aki végül túl nagynak találta és nem vitte el tőlük.
Akkor volt 90ezer km az autóban (2006 évvégi amúgy). Magyarul akkor tekerhették vissza elvileg valamennyire. Bár olyan nagyon sokat nem hiszem, hogy tekerték, mert az utastér állapota messze jobb, mint a 3-400ezret futottak hirdetéseinek fotóin (pl vezetőülés, pedálgumik és úgy általánosságban is).
Most 151e km-t mutat - szóval két év alatt sokat rakott bele angol utakkal, mert ott telepít a cége sokat. Ezért is adta el. Pár hónapja csak áll a garázsában, mert vett egy 9 személyes transitot az egyre növekvő számú külföldi megbízások miatt, hogy jobban elférjenek az emberei - amikor viszi ki őket hetekre dolgozni.
Nem rég cseréltetett benne kuplungot és kettős tömegű lendkereket, mert a kuplung kezdett már picit csúszni és a szerelője mondta, hogy akkor már a kettőstömegűt is érdemes egyúttal cserélni. Állítólag Luk kuplung került bele. Emellett fél éve eltörött a turbo tengelye és felújíttatta a dunakeszi turbo-s műhelynél. Szóval egy félmillió feletti összeget beleölt - nekem pedig legalább ezekkel nem lesz egy ideig gondom - ha vigyázok rá.
Egyébként nagyon OFF, de mivel pár héten belül érkezik a következő baba, ezért a Kappa utód PT Cruiseremen is túlléptem az egyterűek irányába. Gondolkodtam a Phedrán, Ulyssén, faceliftes Multipla-n is erősen, de végül japán lett :) - német szívvel (2.0 PDTDI, de állítólag nem a hirhedt Siemes csúcsokkal - hanem felújítható Bosch-al szerelték a Mitsubishit)
Ilyesmim van nekem is usb-s és bluetooth-os is. 3 pines Fiat adapterrel pl működik az ingyenes IAW ECUscan progival és egész okos ;) . A Puntonál használjuk, mert az IAW-os.
Üdv Cartársak. Nincs meg valakinek az a kép amit még Mykappa csinált amin az szerepel hogy a központi zárat hol kell pákával megolvasztani hogy szétjöjjön a mikrokapcsolók cseréjéhez?