Ruppy! most vettem imbuszfeju csavart dekor celra. (hatul a diszlecem nincsenek meg, de a lukak megvannak.. ..ezekbe fogom berakni, olyan lesz mintha valami extra megerositett szegecselt csavarozott kasztni lenne, jo brutal.)
Es a lenyeg. ott vettem azon a helyen, amit neked is reklamoztam. de a csavar nem KROMozott, hanem KADMIUMozott. allitolag. azert szep-szep, foleg a nagyobbak, amik akar szelepfedelcsavarnak is jok.. ..en 5-oset vettem, errol azert nem ordit, hogy a legy is hasra akarna esni rajta....
22db csavar, 22db anya, 44db "fiber" vagy milyen (nem ertettem) alatet, 1154Ft volt.
Ruppy, alias szigorú pokerarc:-)!
A benzinemelés nem érint, ugyanis én nem M.o.-n tankolok!
Aztán vigyázz 7500-nél, nehogy 5 km-es sugarú körben kelljen összegereblyézni a motort.
Tom
Az én automban nincs tiltás. Ez volt az elsö amit kivettem belöle. Ha tényleg egy rendes frutit nyomok neki akkor megesik, hogy eléri a 7500 fordulatot is. De ezt csak szigoruan pokerarcal városnézés közepette.:)
Na végre, felélénkültünk! Lassan már én fogok hazamenni, pontosabban a szerelőhöz, ugyanis tegnap szétment a kuplungszerkezetem és tönkretette a tárcsát is, lehet hogy a lendkereket is. :-( Szép kis "bill" lesz! :-(
Eclipseboy!
Rétságon állítólag van egy olcsó lakatost akinek van huzatópadja, de sajnos a pontos címet nem tudom. A haveromnak tavaly csinált egy elöl totálkáros Tipo-t 30 ezerért.
Ruppy!
Normál városnéző stílus 6000 felett! Ez jó!!! :-) Mennyinél tilt?
Tom
Szal ugynézki, hogy nem tul ciki. Asszem felrakom a pedálokat a hétvégén.
V-Power95 már alig vártam, hogy elfoggyon aztán telenyomtam jo kis 98 -al. Ezzel semmi csörgés és ugyanugy megy. Ez a loerö növekedés egy akkora átverés. A Danubiuszban szokott a reklámja lenni. 10% ot igérnek.
De ha felrakom a tuning sportszelet pedáljaimat akkorasztán ...huuu. Örületesen erös lessz a gép.;) Vagy nem?
Eclipse: enyémek kékre voltak festve - postán rendeltem, az eredeti fotón natúr volt, és szebb alakú, dehát mit csináljak.... még szerencse, hogy az ajtókárpit, a lábtér meg a padlószőnyeg is kék. Lyuggatott lett volna a jó, de akkor látszódna alatta az eredeti pedál. ugyanis itt a pedál taposórésze rá van heggesztve magára a (z "erő)karra", az alupedált erre kellett rácsavarozni. Ez még jó is volt így, mivel az eredeti pedáljaim összevissza vannak hajlítgatva (előző tulaj), de ezeknek a felfúrásakor úgy állíthattam be ahogy csak akartam. (képzeld, párhuzamosan akartam :-))
Más: nem láttatok valahol ilyen légbelépő légterelő szart? vannak ezek a 300 forintos "rajje" meg "lada" feliratu csunyaságok... ..és van az igényes, ami FordEscortXR-eken, meg OpelGSi-ken szokott lenni a gépházon.. ..10EFt-ért nekem drága. (meg tudnám fizetni, nade 2 darab műanyagért.....)
z.
Itt vagyok, csak szabit vettem ki és mivel itthonról netezek nem megy állandóan az internet.
Állítólag 1-2 forintal lesz csak drágább a benzin. Tegnap este az RTL2-n azon sírtak, hogy milyen drága a benzin (a 98-as 1,60DM). Mi lenne velük, ha annyi fizetést kapnának, mint a magyarok?
Egyébként, hogy én is sírjak egy keveset, ismét elmentem, hogy pontosabb árat kapjak a karosszéria-javításra. Azt mondták, hogy kb. 60.000Ft+ÁFA-val számolhatok, két napi munkáért. Az óradíj 3.450Ft+ÁFA. Nem tudtom, valami jó lakatost, aki nem szakszerviz óradíjakkal dolgozik és van huzatópadja?
hzolee!
Nekem is sima, lyuggatott aluminium pedáljaim vannak. Gondolkoztam, hogy esetleg pirosat veszek, de ez a legegyszerűbb kinézetű aluminiumszinű a legjobb.
ha sport-pedál, akkor legyen egyszerű kinézetű és brutális. látszódjon róla, hogy a kocsidban olyan szunnyadó energiák lakoznak, amiket csak IFA-szerű kuplungpedállal, Kamaz-szerű fékkel lehet kordában tartani, szabadonengedni pedig ezekhez stílusosan passzoló gázpedállal - amely akár 5LE-t is dobhat :-)
Komolyra: ezek a többszinű, meg műa. betétes, stb, piaci pedálszettek IMHO bénák. nekem alu van fent, asszem ezt nevezik duralu-nak, de nem vagyok benne biztos. nagyon brutal. nem csuszik le rola a labam, mint a gumi pedalrol.
z.
Én úgy döntöttem, inkább a turbónyomás mutatójára figyelek, hogy vissza ne essen a sárga zónába! Attól tartok nem fogok fogyasztási rekordokat (lefelé) dönteni!
Lehet, hogy holnap felpattintom öket. Még az ablaknál lévö gombot szeretném aluminiumra kicserélni. De olyanra amibe beleokumlálok egy icipici ledet is.
Valahol lejjebb (kb 2 hete) beírtam a pontos árat, a négy csillapító cca. 90 körül volt. Az elsők külsőleg állíthatóak, azaz felnyitod a motorháztetőt, és már piszkálod is! Ez olyan +5 rugó szálanként. Nekem három hetet mondtak, ha van raktáron. Azt mondták, hogy augusztusban lehúzza a gyár a rolót egy hónapra, ezért ha akkor nem - és NEM a manóba is! -, akkor csak 2-3 hónap múlva. :(
Most megint voltam egy kicsit bambulni az OBI ba. Elég sok jokinézetü légcsatorna profil megg csatlakozo meg spirocsö van ott. Volt olyan elem is ami kb 20x5 cm es téglalaprofilbol körkeresztmetszetté átalakit. Egy pár verzio volt. Arra gondoltam, hogy elrejtve a hütörács mögé vagy alulra és utána felcsövezve a légszüröházhoz elég jo eredmény is hozhat.
Tegnap láttam egy fotot, ahogyan elkészitették a hideg levegö bevezetést E30 ba. A ficko levette az egész légszüröházat és egyenest a légmennyiségméröröl lekanyarodott átfurta a femezt és a bal elsö keréktérbe landolt. Ott pedig egy kis ellenálásu szüröt tett a csö végére. A keréktér nem olyan vészes mert a keréktöl a szüröt egy müanyag fal elhatárolja.
Sajnos elég kehesen müködik a serverünk, ugyhogy alig tudtam rákapcsolodni a netre. Amikor meg sikerült elrepült egy pár üzi egyszerre.
Egyébként ezt soha sem értettem. Hogy a fenébe juthat hozzá egy ilyen csúcs géphez egy ilyen ...srác, elég sok kb 18-24 év közötti. Na azok se a kosztpénzböl tették félre a vadi új A8 vagy az ///M3 árát.
Ma verseny lessz. Az egyik kollégám kihivott, hogy versenyezzünk. Neki egy R100 -as BMW motorja van. Tudod ez a boxer tura motor. Már kétszer probálkoztunk de soha sem nyugszik meg a srác.