Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ruppy Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1529
Toms

A fogyasztás nyáron kb 12-15 liter városban. Autopályán max 10 liter de akkor 200 at tartom fixen. Télen kevesebb 10 liter. Télen nem lehet nyomni mert ugysem megy. Mindig csak kifarol beragad.... Egyszer nyáron fogyasztott 7 litert autopályán. Nem lehetett nyomni mert szakadt az esö.

Ruppy Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1528
Toms

Persze, hogy gondolok az élettartamra is. Minde 4000-4500 Km után szürö+olajcsere. Ha valaki tényleg fingatja a kecskét akkor a gyakoribb olajcsere nagyon fontos. Egyébkén kb kéthavonta a kompressziot ellenörizni szoktam és mindig 16.2Bar/cyl.

Ruppy Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1527
hzolee

Csak jáccásibol. Probáld ki, hogy lazitsd le az elosztot és kézzel pörgesd meg kb 2000-2500 ra a motort és tekergesd az elosztot. Ha az utogyujtás fele viszed akkor lassul a fordulat ha pedig elllenkezöleg növekszik majd bicegni kezd. Kb oda probáld állítani ahol hirtelen növekszik egyet a fordulat ha az utogyujtás irányábol az elögyujtás felé tekered. Csaloka mert nem a fordulat maxra kéne állítani hanem az elsö válra aminél a fordulat markánsan ugrik egyet de nem a legmagasabbra pörög, ugyanannál a gáznál. Szerintem mivel, hogy a légszürö légellenállása drasztikusan csökkent ezért a torokvákum is gyengébb lett. Szal a lényeg a szüröcsere után az elögyujtással is játszani kell egy kicsit, hogy elöjöjjön az igazi ereje a kocsinak.

Toms Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1526
Ruppy!
A nagy huzatás közben azért gondolsz a motor élettartamára is, nem? :-)
Ilyenkor eszik vagy 15 lityit?
Ruppy Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1525
Toms

Soxor volt már olyan, hogy kb hasonlo kaliberü vérmes döggel versenyeztem pl: OPEL omegaMV6 vagy Mitsubishi Galant 3000ccm 24V. Szették a lábukat rendesen de mindig orraestek amikor beleszaladtak a korlátjukba. Én csak nyomtam és vártam...na...na .navégre lekorlátozott neki és elhuztam.

Toms Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1524
Persze sokat számít, hogy nincs benne tiltás. Azért ez szép teljesítmény, gratula, ez olyan mintha én megvertem volna egy GTI 16V-t.
Ruppy Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1523
Toms

Igazad van a gereblyézés témában. Nem mindig jellemzö a 7500. De a 7000 már sürübben. Az imádom, hogy amikor igy nyomom neki tök szépen énekel a hat henger. Szinte visit a motor. Nekem tök halk kipuffogom van és a szivohang is a gyári szinten van. Igy elég érdekes amikor pörög mert elég csendes (relativ ahoz amikor direktbe kivágtam a szüröházat) Egyik haveromat vittem neki egy 323i je van aminek ordit a kipuffogoja és a szivohangja is nagyon nagy. Miután nyomtam egy két tarajosat azt mondta, hogy szerinte az övé jobban megy. OK gyorsuljunk egyet mondtam neki.
Csufos véget ért már egyesben 4-5 métret kapott kettöben 25-30 háromban már nem is nyomtam.

Toms Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1522
Z! Akkor nem volt hülyeség ez a "sport levegőztető" :-)
hzolee Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1521
egyebkent a sportszűrőt most már érzem.. ..fordulaton jobban húz, illetve többet forog.
hzolee Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1520
Ruppy! most vettem imbuszfeju csavart dekor celra. (hatul a diszlecem nincsenek meg, de a lukak megvannak.. ..ezekbe fogom berakni, olyan lesz mintha valami extra megerositett szegecselt csavarozott kasztni lenne, jo brutal.)
Es a lenyeg. ott vettem azon a helyen, amit neked is reklamoztam. de a csavar nem KROMozott, hanem KADMIUMozott. allitolag. azert szep-szep, foleg a nagyobbak, amik akar szelepfedelcsavarnak is jok.. ..en 5-oset vettem, errol azert nem ordit, hogy a legy is hasra akarna esni rajta....
22db csavar, 22db anya, 44db "fiber" vagy milyen (nem ertettem) alatet, 1154Ft volt.
Toms Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1519
Ruppy, alias szigorú pokerarc:-)!
A benzinemelés nem érint, ugyanis én nem M.o.-n tankolok!
Aztán vigyázz 7500-nél, nehogy 5 km-es sugarú körben kelljen összegereblyézni a motort.
Tom
Ruppy Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1518
Toms

Az én automban nincs tiltás. Ez volt az elsö amit kivettem belöle. Ha tényleg egy rendes frutit nyomok neki akkor megesik, hogy eléri a 7500 fordulatot is. De ezt csak szigoruan pokerarcal városnézés közepette.:)

Ruppy Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1517
Toms

Neked atomhajtásu autod van, hogy nem érint az emelés? Vagy pedig Frédi-Béni stilusu hajtással rendelkezik?:)

Toms Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1516
Na végre, felélénkültünk! Lassan már én fogok hazamenni, pontosabban a szerelőhöz, ugyanis tegnap szétment a kuplungszerkezetem és tönkretette a tárcsát is, lehet hogy a lendkereket is. :-( Szép kis "bill" lesz! :-(

Eclipseboy!
Rétságon állítólag van egy olcsó lakatost akinek van huzatópadja, de sajnos a pontos címet nem tudom. A haveromnak tavaly csinált egy elöl totálkáros Tipo-t 30 ezerért.

Ruppy!
Normál városnéző stílus 6000 felett! Ez jó!!! :-) Mennyinél tilt?
Tom

Ruppy Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1515
Eclipseboy_

Szal ugynézki, hogy nem tul ciki. Asszem felrakom a pedálokat a hétvégén.

V-Power95 már alig vártam, hogy elfoggyon aztán telenyomtam jo kis 98 -al. Ezzel semmi csörgés és ugyanugy megy. Ez a loerö növekedés egy akkora átverés. A Danubiuszban szokott a reklámja lenni. 10% ot igérnek.

De ha felrakom a tuning sportszelet pedáljaimat akkorasztán ...huuu. Örületesen erös lessz a gép.;) Vagy nem?

Ruppy Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1514
Toms

Nem aludtam csak lógtam egy kicsit a munkábol. Fél 12 re jöttem csak be.:)

Ruppy Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1513
kenguru

Nekem néha ha szereplés van a pillanatnyi fogyasztásmérö 28litert is tud mutatni. Csak a normál városnézö stilusban. 6000 és a lekorlátozás között.:))

hzolee Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1512
Eclipse: enyémek kékre voltak festve - postán rendeltem, az eredeti fotón natúr volt, és szebb alakú, dehát mit csináljak.... még szerencse, hogy az ajtókárpit, a lábtér meg a padlószőnyeg is kék. Lyuggatott lett volna a jó, de akkor látszódna alatta az eredeti pedál. ugyanis itt a pedál taposórésze rá van heggesztve magára a (z "erő)karra", az alupedált erre kellett rácsavarozni. Ez még jó is volt így, mivel az eredeti pedáljaim összevissza vannak hajlítgatva (előző tulaj), de ezeknek a felfúrásakor úgy állíthattam be ahogy csak akartam. (képzeld, párhuzamosan akartam :-))
Más: nem láttatok valahol ilyen légbelépő légterelő szart? vannak ezek a 300 forintos "rajje" meg "lada" feliratu csunyaságok... ..és van az igényes, ami FordEscortXR-eken, meg OpelGSi-ken szokott lenni a gépházon.. ..10EFt-ért nekem drága. (meg tudnám fizetni, nade 2 darab műanyagért.....)
z.
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1511
Toms!

Itt vagyok, csak szabit vettem ki és mivel itthonról netezek nem megy állandóan az internet.

Állítólag 1-2 forintal lesz csak drágább a benzin. Tegnap este az RTL2-n azon sírtak, hogy milyen drága a benzin (a 98-as 1,60DM). Mi lenne velük, ha annyi fizetést kapnának, mint a magyarok?

Egyébként, hogy én is sírjak egy keveset, ismét elmentem, hogy pontosabb árat kapjak a karosszéria-javításra. Azt mondták, hogy kb. 60.000Ft+ÁFA-val számolhatok, két napi munkáért. Az óradíj 3.450Ft+ÁFA. Nem tudtom, valami jó lakatost, aki nem szakszerviz óradíjakkal dolgozik és van huzatópadja?

hzolee!

Nekem is sima, lyuggatott aluminium pedáljaim vannak. Gondolkoztam, hogy esetleg pirosat veszek, de ez a legegyszerűbb kinézetű aluminiumszinű a legjobb.

Toms Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1510
Mi van, ma mindenki alszik?
Ennyire rossz lenne az idő?
hzolee Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1509
ha sport-pedál, akkor legyen egyszerű kinézetű és brutális. látszódjon róla, hogy a kocsidban olyan szunnyadó energiák lakoznak, amiket csak IFA-szerű kuplungpedállal, Kamaz-szerű fékkel lehet kordában tartani, szabadonengedni pedig ezekhez stílusosan passzoló gázpedállal - amely akár 5LE-t is dobhat :-)
Komolyra: ezek a többszinű, meg műa. betétes, stb, piaci pedálszettek IMHO bénák. nekem alu van fent, asszem ezt nevezik duralu-nak, de nem vagyok benne biztos. nagyon brutal. nem csuszik le rola a labam, mint a gumi pedalrol.
z.
Toms Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1508
Srácok! Tényleg emelik a benzin árát Magyarországon? De rossz Nektek! <- De szemét vagyok :-)
kenguru Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1507
Ruppy!

Én úgy döntöttem, inkább a turbónyomás mutatójára figyelek, hogy vissza ne essen a sárga zónába! Attól tartok nem fogok fogyasztási rekordokat (lefelé) dönteni!

Ruppy Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1506
Eclipseboy_

Nahálaistennek.:(

Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1505
Most hallottam a TV-ben, hogy a hét végén ismét emelni fogják a benzinárakat. Szuper.
Ruppy Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1504
kenguru

A vizre figyelj fel ne forrjon. Izgat mennyi lehet 0-100 ig.

Ruppy Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1503
kenguru

Hát igen. Ha ettöl nem megy jobban akkor semmitöl.:)

Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1502
kenguru!

Kiváncsi vagyok milyen.

Most jut eszembe, hogy 98-as helyett most 95-öst tankoltam, spóroltam kb 500 forintot. De jó érzés :-)))

kenguru Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1501
Ja és majd' elfelejtettem! A főnököm kölcsönadta a hétvégre a saab 900 turbo-ját.

Ruppy! Ígérem megmérek rajta mindent! 0-100-ra, csomagtartó térfogat, könyöklő dőlésszög, 1-es vég, kettes vég, hármas vég, abszolút vég. Csak bírjuk egymást! :)

Ruppy Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1500
Lehet, hogy holnap felpattintom öket. Még az ablaknál lévö gombot szeretném aluminiumra kicserélni. De olyanra amibe beleokumlálok egy icipici ledet is.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!