Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Zeuss Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1559
Azt sajna nem tudom, de az biztos, hogy nagy volt a menes.
Ruppy Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1558
Zeuss

Milyen erös volt az az ///M Power 325i?
A sima alap 325i E30 az 171Le 226Nm.

Ruppy Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1557
sixkiller

0-100=?
top=?
story?

hzolee Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1556
six: most épp a "másikba" írtam :)
Zeuss Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1555
Nemkem egy haverom mutatta meg mi is az a bombi feeling, amikor a 325i-t nyomta padloig(M POWER a draga). Ennyi ido meg nem kellett ahhoz, hogy egy ulesbol kikaszalodjak :o))))

sixkiller Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1554
latom senkit nem erdekel sem a valtom, sem a kocsim:(((
Ruppy Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1553
Hello Sanfeeeeeeeee!

Azt hittem végképp eltüntél. A gyujtás témát nem árt kiprobálni.(lentebb valahol) A fordulaton valo gyujtás állítást probáld ki.

Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1552
Nem akarok belekotyogni, de turbodízel autóknál nagyon sokat el lehet érni a turbonyomás növelésével, vagy a chip-tuninggal. Persze azt nem tudom, hogy ez utóbbi a 324td-nél alkalmazható-e.
Ruppy Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1551
szenyor Lopez

Én egyszer ültem egy 324TD taxiba. Négyen préselödtünk be a gépbe. A ficko nyomott egy rendeset és tök jol gyorsult.
Tuning: Az E34 ötösökben van 524tds namármost az "s" az interkulert jelenti. Ha ezt az interkulert átrakod a 324td-re az biztos hogy segít. A hármasokat nem szokták interkulerrel szerelni.

Én nem hallottam katasztofális dolgokat a 324td röl.

szenyor Lopez Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1550
Sixkiller,

köszi, de elsősorban TD érdekel és 4 ajtós. Ha jól tudom TD csak négyajtós kiszerelésben létezik. Pár éve nekem is volt egy bömbim. Igaz, hogy nem E30, "csak" egy cápa 318i, de azért BMW feeling volt. Jó gépek ezek, na.

hzolee Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1549
*új* nyárival az első téli idényben még semmi gond, azt gondolja az ember, minek a téli... de a második télen már......hajjaj! (tapasztalat...)
Ruppy Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1548
Toms

Jó nyaralást. Az asszont viszed?;)

Ruppy Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1547
Téli gumi nélkül egyszerünen elindulási gondjaim voltak. Jo kis nyárival a Moszkvatéren 3cm hoban képtelen voltam simán elindulni.
hzolee Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1546
six: beszámítom a zsigába. :-))))
szenyor: sz'tem egy (bmw altal keszitett) 2400as dizel mar eleg jo egy kis (3-as) kasztniban.. ..egyebkent en semmit nem tudok a dizel tuningrol. azt hiszem ott meg a kipufogo sem szamit annyira - vagy rosszul tudom?
hajtások: nemtom írtam-e már, de vettem 1 sony playstationt, hogy ralyzhassak (egyszer egy játékteremben 800Ft-t raktam egy SEGA rally gepbe, gondoltam kell saját). Na, ott lehet próbálkozni a hajtásokkal, és az eredmény:
rallyban, murván (ColinMcRae Rally) elég jó az elsőkerék+kézifék kanyarvétel (Megane Maxi, Octavia Kit Car), a négykerekesek meg az abszolút istenek (Impreza!) - és nem kamu, érezni az egyes autótipusok közötti különbséget. Ha a HF Integrale keresztbeáll, nem lehet hirtelen az ellentétes irányba csapatni, az Impreza meg azt csinál amit csak akarok....
pályán (Gran Turismo) könnyebb az elsőkerék (Honda SVX vagy mi, brutál), a hátsókerék (Viper 500LE fölé tuningolva) először szinte kezelhetetlen, de kis gyakorlás után bazi élvezetes :-)
mindig is a hátsókerekest szerettem jobban. de láttam egyszer egy pálya-LADÁt kikanyarodni (csúszni) egy utcából, padlógázzal 15-ös kerekekkel, meg egyszer egy Viper-t, amint megadta a jobbkezet, majd
álló helyzetből, kipörgetve, beCSÚSZtatta magát balrakanyarodva, és továbbra is kipörgő gumikkal gyorsult vagy 2 saroknyit.... (a fara még szitált kicsit az ellenkormányzás meg a brutál erő miatt) ..na az ilyen élmények nyomot hagynak azt hiszem mindenkiben, akinek benzin csörgedezik az ereiben. :-)))
Sanfe Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1545
Hi fiuk!

Mindenkinek kulturalt E30-as napot!
Bocsi, volt egy kis pity-putty, kombine, E30, sor meg Balaton. Ugy volt hogy lesz internet access, de aztan sajna nem. Nekiallok elolvasom a lemaradasomat.

SanFe

sixkiller Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1544
nekem van egy E30 1983-as 320i tok jo allapot 10-11l atlag varosban,
7-8 autopalyan 2 ajtos. ha erdekel irj:)))
szenyor Lopez Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1543
Sziasztok !

Régóta olvasom a topicot, tanácsot szeretnék kérni. BMW E30 rulez gép, én is vennék egyet, csak egy a bökkenő: havi 4000 km-t autózok átlagban, ezért csak a 324 TD lenne cool. Jó gép? Milyen tuningot lehet adni neki? Van valakinek tapasztalata vele? Előre is tenx.

sixkiller Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1542
jo-jo a 4WD sem rossz, multkor pl. ezert nem csapodtunk neki egy IFA-nak.
Haverom Mazda3234WD elkezdett surfozni a vizen, tuti, hogy en a BMWvel elszaltam volna. (120-as tempo, monszun eso, jo minosegu auto ut pilisvorosvar).
Mi van a valtommal, senkit nem erdekel !?
Toms Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1541
Na szeva mindenkinek!
1 hét szünet, megyünk nyaralni :-))))
Tom

Ui:Mire visszajövök a 2000-en túllegyetek ám!

Ruppy Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1540
sixkiller

Én is már filoztam ha annyira fika lenne ez a hátsokerék hajtás akkor nem használnák az autogyárak. PL:Mercedes,BMW,Rolls,Porsche... Ezek elég meggyözö nevek nem?
De azér én mint városi mazsola néha hiányoltam az elsö kerekek meghajtását is. ->325ix E30 Egyszer ültem egy 325ix ben. Az ugy ment mint a sinauto. Murván is akkorát gyorsult, hogy csak na.

Toms Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1539
Zolee! Minden autóval lehet mutatni, csak nem mindenki képes rá.

Ruppy! Te télen téli gumikat használsz? Azzal talán jobb lenne.

sixkiller Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1538
kicsit offtopic, de talan...
ki tud hat sebesseges valtot, akar csinaltotott is lehet, a szerelo csak
hosszitott negyest tud az is jo, de a hat seb. megiscsak gizdabb:))
mennyi? honnan? Jo az?
(ford scorpio 2.9-es motorhoz)
tudjatok ennyem lesz a legallatabb auto, ha valaha elkeszul.:)))
Ruppy Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1537
hzolee

Nem árt a nagyobb elögyujtás. Csak ha elkezd rángatni ha finoman mész vele akkor kell ez a hokuszpokusz.

Ruppy Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1536
Toms

Az biztos. Csak ne kéne annyit ásnom télen a havat. A BMW elég szarul mennek hoban mert a faruk tök könnyü viszont egy böszme nagy nehéz motor van elöl. Télen csak jegyzetelem, hogy ki szivat meg gyorsulásban aztán nyáron meg osztok.:)))))

sixkiller Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1535
ugy latszik az AUTO TUNING-rol lekestem,
de sebaj mert sajna meg meg van a BMW E30 -as,ugyhogy en is irhatok
a topicba :) ? :(
nem kell v.kinek?
hatso kerek nehezebb, de jobb, nem veletlen ,hogy a F1 hatsokerekes :)))
Ruppy Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1534
hzolee

Szokott még olyan lenni, hogy ahol jol ugrana a kocsi ott ha finoman nyomod rángat. Ilyenkor az elosztona válkum membrán huzását korlátozni kell. Kb a 2/3 vagy a 1/2 re csökkenteni egy határoloval a meghuzását. Ha a membrán kevesebbet huz akkor az alapelögyujtással jol oda tudsz tolni neki. Sokkal huzosabb lessz a kocsi. A probléma az, hogy a membrán tul nagy spektrumban huz és igazán soha sincs a motornak pontos elögyujtása. Általában az alapelögyujtást az erö max alá szokták állítani és a vákumos szabályzás csak "kaszál" felette. Ilyenkor azt érzed, hogy ha finoman kezded nyomni akkor jobban huz mintha egy hirtelen durva padlot nyomnál. Elég gyakori, hogy a membrán túlszabályoz.

hzolee Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1533
Ruppy: jol ertem akkor, hogy picit nagyobb elogyujtast kell neki adni?
Toms: lehet mutatni annyi szent :-) mondjuk mutatni elsokerekessel is lehet, a Havanna egyik keresztezodeseben lattam egy eleg sportos kinezetu regi 205-os pözsót úgy befordulni.... kézifék tépve, elsőkerék pörög (üveghang), keresztbe csúszik, aztán kilő a (deréxögű) kanyar irányában... (mindezt letaposott havon).
Én azért inkább hátsókerekest vennék mindig.
Toms Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1532
Ruppy!
Tél+hátsó kerék=nehéz vezetés.
De legalább látványos, lehet mutatni... :-)
hzolee Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1531
ruppy thx a tippet!
z..
Toms Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1530
Ruppy!
Egyetértek, alapszabály, hogy a kocsit állandóan karban kell tartani, főleg ha küldöd is neki állondóan. egyébként a német autók elég strapabírók!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!