Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Valami gebasz van az e-mailjeinkkel, de a hiba elhárítása folyamatban van. Csak a lemezfelnis működik, (hál' Istennek!) a privátok már több mint két hete nem frissülnek. Ha sürgős a dolog, akkor intézek valami címet, amit meg tudok nézni.
Az üléstámla alján hátul két oldalt van két hernyócsavar ezután a térképtartós kemény rész kihúzható. Onnan már adja magát. Csak be vannak dugva vájatba a kárpitszélek műanyagjai.
A kárpit fém karikákkal van "meghúzva" ezeket el kell csipkedni fogóval,majd a végén vékony kábelkötegelővel tökéletesen helyettesíthetők.
Az ülőlapon alul kér műanyag véget kell kiakasztani a vasvázból ez húzza le és rögzíti le az egész szivacsot.
Leírva bonyolult de a gyakorlatban nem az. Vidd be lakásba ahol nem kell kapkodni vele és világos van.
Végre egy józan ész. Mi már szétszedtük volna fél autót, holott valóban ez egy tökéletes megoldás. Nem bonyolult az áthúzás, csak kicsit melós, ujj, és csukló fárasztó.
Mareáknál a gyár úgy oldja meg, hogy a nem létező légzsák csatlakozójába beköt egy 2 ohm-os (ha jól tévedek) ellenállást, oszt csá! Valaki, aki otthon van a villamosságban elgondolkodhat a dolgon, biztos, hogy itt is meg lehet hekkelni a dolgot hasonlóképp.
A legegyszerűbb ha az üléshuzatot leveszed az újabbról és áthúzod a tiédre.
Az ülőlapról le sem kell húzni,a szivaccsal együtt át lehet rakni ha ki lenne ülve a tiéd. (érdemes az anyós ülőlapot a vezetőhöz rakni mert az még annyira sincs kiülve)
Nem, csak szemezgettem vele én is. De gyanúsan gyorsan és sokat csökkent az ára. Ha jól emlékszem először 600 körül került fel, utána került a kereskedőhöz aki már csak 450-ért hirdette, de a végén már csak 329-ért volt fent. Biztosan nem véletlenül.
Egyszerü vezetékezés az amit ma csináltam. A csomagtartó fedélbe tartó kábelköteget cseréltem törés miatt. Az bontással, cseréve,l visszaépítéssel együtt sem volt több fél óránál. Ezen a másikon gondolkozom. Annyi a könnyebbség, hogy a másik autó belülről csupasz, így látom a kábelt. De a légzsákvezérlő nem biztos, hogy megoldódik kábel cserével.
A két ülést ki kell szedni. Hogy könnyebb legyen a dolog ki kell szedni az infocenter komplett egységét, és az ott lévő műfa borítást. (rádiót is természetesen).
Ez idáig kb pár csavar.
""középső box ki (de nem lehet kiemelni a kézifék miatt)""
Dehogynem!!! Gond nélkül ki lehet bujtatni a kézifékkaron át. Előtte a középső box oldalairól le kell venni a kárpitot.
Ha idáig megvagy akkor már akkora helyed van ami több mint elég.
Nyilván a kormány alatti műanyag burkolatot is le kell venni.
A szőnyeget nem kell felbontani, sőt ahogy írod is tuti eltörik a patentnál. Az ülés alatt van a szőnyegen egy lyuk ahol most is kijön a légzsák vezetéke. A középkonzol és ezen lyuk között kell csak átvezetni a szőnyeg alatt. Itt lehet egy kis szívás, de főleg azért mert a régi vezeték rögzítve van egy fém elemhez egy kábelkötegelővel.
Az újat nem kell itt rögzíteni........
Ennél egyszerűbb vezetékezés nincs is a kappában. Ráadásul a sárga színe miatt mindig tudod merre jársz.
Az átvezetékelést én nem lépném meg az biztos. Csináltam képeket bontás közben. Ha csak az elsőt nézzük.... Ülések ki,középső box ki (de nem lehet kiemelni a kézifék miatt) teljes szőnyegezés ki.Embertelen meló. A köszöbök fekete műanyagját patent törés nélkül szinte lehetetlen levenni. Így műszerfal nélkül is aggasztó a dolog. Iszonyú szopás szerintem.
Biztos van más megoldás is mert ebben nincs jobbos légzsák, de a 2.képen látni,hogy mégis ki van vezetékelve,tehát a légzsákvezérlő is ilyen,még sincs hibajelzés.
Ha hosszanti kitámasztó nagy szilentjére gondolsz, azt talán sehol sem, csak kompletten a lengőkarral, vagy süttetsz bele a Pákozd utcában, Pesten, vagy esetleg más hasonló szilentes cégnél.
Műszakilag istencsászár, de a külsejét én nem tudtam soha megemészteni. Miért kellett ez a műanyag szoknya rájuk?? A 164 Superek meg milyen szépek lettek aztán....