Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ruppy Creative Commons License 1999.06.25 0 0 497
/OO=[]=OO\
Midörökkééééééééééééééééééé!
Ruppy Creative Commons License 1999.06.25 0 0 496
Fec

A lézeres ellen elég nehéz védekezni. Az osztyapenkónál a befele jövo oldalon a Wien szálló melletti gyalogos felüljáró mellé is telepítettek egy fix kamerát. :(

MINDENKINEK JÓ HÉTVÉGÉT! Csókszorcsók

Most indulunk le balaton mellé egy céges buliba. Két kézzel fogom nyomni a reszet gombot az agyamon. Pia,nök,száguldás. ;)

Előzmény: Fec (495)
Fec Creative Commons License 1999.06.25 0 0 495
Ne felj, nekem is tele lett a gatyesz amikor megtudtam mi van :)
1ebkent szerintem megnyugodhacc, mert valoszinu megalitottak volna. Az emlitett csodabogar egyebkent is csak veletlen jart arra. Amugy azota van veszelyesebb is. A 3labu rem :) Na azzal ha kiallnak a szemkozti dombtetore, akkor vege a mokanak. Kivedhetetlen.
Előzmény: Ruppy (494)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.25 0 0 494
Fec

Hu aikor olvastam a storidat befostam. Csorna mellé Bük -re mentem, de elnéztem a lefordulót és felterelödtem a fizetosre. Észre sem vettem csak azt, hogy nagyon egyenes az eutópálya semmi kanyar. Alig volt egy két autó rajta. Masuívan 200 at tartottam, néha még fölé is mentem 220. Még egy 924 est is utolértem él lenyomtam. Remélem, hogy nem készült videó az ámokfutásomról.

Előzmény: Fec (493)
Fec Creative Commons License 1999.06.25 0 0 493
Akko' haddmennyen:)
Naszoval. Cim: a legjobban vegzodott gyorhajtas. Az eset jo 2 eve (!) tortent Sopron iranyabol Pest fele mentem a fizetos M1-en egy piros :) gombolyu 2 literes Audi 80-al. Vegeztem a melommal es asszem epp randim volt BP-en, ugyhogy siettem. Azt meg tudni kell, hogy nem egyedul voltam, egy masik sracot is vittem, aki a melo miatt volt velem. Szoval poroszkalok az M1-en olyan 180-200 korul, auto sehol (fizetos szakasz ugye :)). Eccercsak megpillantok egy furcsa autot elottem a kulso savban. Egy Opel Omega kombi volt egy villogoval a tetejen. Egybol gyanus lett, ugyhogy gyorsan lefekeztem es bealltam moge. Az egesz olyan furcsa volt. Tele volt ragasztgatva mindenfajta matricaval, P-xxxxx -es magyar rendszama volt, egy hapsi ult benne, kozel-tavol senki es fenykepezogep sem volt a szokasos helyen. Egy ideig igy mentem mogotte, de miutan lattam hogy nincs rajta sapka, meg semmi arulkodo nyom a villogot leszamitva, megeloztem (vegulis siettem :)). Na visszaallok a megszokott 180-200 kozotti tempora, es megyek tovabb. Erre eszreveszem, hogy a faszi jon utanam (addig vegig 120-al ment). Na gondolom, semmi gond szoktam en is ilyet csinalni, foleg hogy a pacak egy kisse mindig le volt szakadva. Igy megyunk-mendegelunk kb. 20-25 km-en at, mikoris megeloztem valami dognagy kamiont. Vegig qrv@ nagy volt az oldalszel es egy kicsit megdobta elozes kozben az autot (egyebkent ezert nem is mentem gyorsabban :)). Na, gondoltam nem lesz ez igy jo, lassitok egy kicsit mert most mar tobb az auto (=tobb elozes:)) es ugy biztonsagosabb ekkora szelnel. Visszavettem a tempot olyan 160 korulire, erre bevag az Opel, faszikamon fenn a sapka, es integet hogy huzodjak le. Na b+, gondoltam, ennek a fuvarnak over. Mondom a sracnak, hogy tagadjuk le a gyorshajtas, vegulis a rendor egyedul van, mi meg ketten. Szalok ki, hapsikam meg kerdezi hogy szerintem mennyivel mentem. Hat szerintem nem sokkal - mondom pokerarccal :). Na akkor akkor uljon be a rendorkocsiba, mutatok valamit - kontraz a rendor. Na gondolhatjatok, a ver megfagyott bennem. Beulok, erre kiderul hogy volt kamera az autoban elore is meg hatra is, es persze mert is. Visszajatszotta ahogy hatulrol becserkeszem 190-el, kicsit hezitalok, majd elozes es ujra felporog a szamlalo 190-ig majd eltunok. Meg az arcom is kiveheto volt, hat dobbentem mit ne mondjak. Kiderult az is, hogy azert jott "csak" utanam, mert nem birt addig utolerni :). Egy kicsit elbeszelgettem vele es elmondta hogy ez egy prototipus, es hogy most
tesztelik. Hat en persze pont kifogtam, mert a mozgotrafikat, mar ugyis mind ismertem azon a szakaszon. Vegul is a pacak 2000 helyszinivel elengedett, ugyhogy happyend. Akkor fizettem ki egesz eletemben legboldogabban 2e forintot. Hat, maig sem ertem hogy sikerult ilyen siman meguszni :)

Bocs ha egy kicsit sokaig tartott.

Ruppy Creative Commons License 1999.06.25 0 0 492
Sanfe

Helo. sikerekben gazdag jó éjszakát ;)

Előzmény: Sanfe (489)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.25 0 0 491
kenguru

Szép dolog a szerelem, csak asszony meg ne tudja.;)

Előzmény: kenguru (490)
kenguru Creative Commons License 1999.06.25 0 0 490
Szerintem az a tuti, ha lehetséges, hogy a lány csak kívülről támaszkodik a kocsira :). Így nem lehet semmi gond.
Bocs, ha offtopic voltam
Előzmény: Ruppy (488)
Sanfe Creative Commons License 1999.06.25 0 0 489
Ruppy!

Ez mar egy kesz forgatokonyv, kell meg egy kamera, egy stab aztan "hadd mennyen". Lecelek . Csa.

SanFe

Előzmény: Ruppy (488)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.25 0 0 488
Sanfe

Veszélyes ez az sex téma. Figyeld meg el fogod b@szni az ülés rugókat. Ezen az autón (BMW E30) mindent elég jól eltaláltak de az ülés nem jött össze. Nekem már hatszor volt heggesztve. Egyébként a tetoablak is feldobja dolgot. :)

Előzmény: Sanfe (485)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.25 0 0 487
Sanfe

A végén még tesvéred lessz;)

Előzmény: Sanfe (483)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.25 0 0 486
Fec

Az OK , hogy én E30 sovinisza vagyok de ettöl függetlenül ide minden belefér. Lazák vagyunk mint a riga lánc. Amikor indult ez a topic valamilyen nevet kellett adni.
/OO=[]=OO\ BMW E30

Előzmény: Fec (484)
Sanfe Creative Commons License 1999.06.25 0 0 485
E30 sex on : through the weekend for everybody!!!!!!!!!!!!!!!!
Előzmény: Sanfe (483)
Fec Creative Commons License 1999.06.25 0 0 484
Story? Viccelsz? Hat perrrsze hogy van. Csak nem E30-as (vagy legalabbis arrol most nem jut eszembe), ugy is johet?
Előzmény: Ruppy (482)
Sanfe Creative Commons License 1999.06.25 0 0 483
Ruppy!

Ha idegen /*ez nem jo szo, ismeretlen, eddig meg nem latott*/ melltartot talalok a gipbe, akkor majd elkezdek gyanakodni.
Sotetkek karpit van benne, szerintetek ehhez milyen szinu melltarto megy a legjobban, vagy akar sorrendre is kivancsi vagyok.
0. anelkul
1. tuzpiros
2. citrom
3. feher
4. bánomisén

SanFe.

Előzmény: Ruppy (480)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.25 0 0 482
Fec

Koszi az infot.
Story nincs?

Előzmény: Fec (475)
kenguru Creative Commons License 1999.06.25 0 0 481
No igen. ez nem szerény. sAjnos az enyémben csak az az ABS van, amit a Fila gyárban beletettek a cipőmbe :(, pedig már volt, hogy jól jött volna:
Román határtól 3 kilométerre, eldugott egysávos út, megyek biharX-ből, biharY-ba, közben nézem az Népszabitt, mi a pálya. Felnézek, Jesszusom, ez meg kanyar, ez meg árok, ez meg szántóföld... Annyira meglepődtem, hogy automatikusan blokkoltam, azután meg pörgethettem a kormányt ezerrel, pedig nem mentem gyorsan, csak amatőr voltam. Egyhónapos kocsi, hűtő szétreccsen, rendszámtáblát öt percig kerestem a térdig érő gazban. Szóval nem voltam túl happy, de hát ilyen a (béna) élet.
Előzmény: Ruppy (478)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.25 0 0 480
Sanfe

Az E30 tök könyen függöséget okoz. Ha csak bele kukkantassz kivülrol nem tul magával ragadó de ha mész vele rögtön hatni kezd a "drog". Nézz utána lehet, hogy az öreg padlógázzal firkál az autóddal a belvárosba és közben tele van szoke csajokkal a hátsó és az elsö ülés ;)

Előzmény: Sanfe (479)
Sanfe Creative Commons License 1999.06.25 0 0 479
Fiuk!

Szerintetek hany uveg sort er meg egy E30-as kipufogohegesztes? Apam most szolt hogy megcsinalta /*pedig nem kertem ra*/. Lehet hogy O is beleszeret a BMW-be, aztan vesz egy jobbat mint az enyem? Megorulok.

SanFe

Előzmény: Ruppy (477)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.25 0 0 478
kenguru

A hatodik kerületben a Ferdinánd hídon .
Poker arcal város nézés:)
A váci út felöl.
130 al a 325i vel
120 al a xsara 1.8i vel
110 el golf 3 1.6i
A végén midig rendesen recegett az ABS.

Előzmény: kenguru (476)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.25 0 0 477
Most beszéltem telefonon egy E30 as flugosfutam ismerosm. Kész lett az átépítéssel. 328i lett a daram. 224 Le mértek rajta padon. 3.45 ös difivel a vége több mint 240 Km/óra. Az órája "csak" 240 ig van skálázva . Autópályán ki tudja akasztani és még gyorsul a darab egy kicsit. A 525TD fotengelyét tette bele és az ///M5 kuplungját.Ezzel a fotenglyel 2800ccm lessz. Ez jobb mint az "e" vagy a 324diesel fotengely mert még nagyobb a lökete. A fotengely is könnyebb egy pár kilóval mer a turbóké kemény kovácsolt acél, és a ledkereke kuplungal együtt is egy pár kilóval (ha jól emlékszem 4 kg) al könyebb lett. Kompresszio 14.5 Bar/cyl
Nincsen benne sport gyertya:))) se raly felirat. Kivülröl teljesen gyári állapotu. Semmi faxni.
kenguru Creative Commons License 1999.06.25 0 0 476
Persze, igaz, ami igaz, nem csal sokat, mert a múltkor megfogtak az M5-ösön, (hajnal fél egykor!), és azt mondták, hogy 185-tel pöfögtem, míg az órám 190 körül billegett...
Előzmény: kenguru (473)
Fec Creative Commons License 1999.06.25 0 0 475
Hello skacok.

A kilometerora-csalasrol van egy yo kis tablazatom. Meg a regi Auto es stilusba tettem be anno. Ime: http://members.xoom.com/plusinfo/tabla.jpg
Linket csinalni most lusta vagyok, bocs :)

Amugy az E30-rol annyit, hogy jopar nemet tipus kozul ez az egy volt ami igazan megfogott. Szoval szerinetem nagyon yol eltalalt modell. Kar hogy mar erosen kezd kioregedni :(

Előzmény: Sanfe (438)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.25 0 0 474
Kenguru

Tök szép autó.:)

Előzmény: kenguru (473)
kenguru Creative Commons License 1999.06.25 0 0 473
Ruppy!
Autóm az általad nem túlzottan nagyrabecsült Citroen Xsara 1,6. Tudom, hogy az órám csal, úgyhogy ne is kezdjetek el tanítani, hogy azzal a kocsival nem lehetséges... :)
Előzmény: Ruppy (472)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.25 0 0 472
kenguru

Lehet, hogy nem figyeltem eléggé de nem tudom milyen tipusu autód van. Biztos, hogy valami hegyes darab lehet ha el tudod érni 90 Le. vel a kétszázat.
Igen a hifi az nagyon fontos, hogy jó legyen mert elég sokat ül az ember a kocsiba én kb 50 percet naponta. A baszustól megszül a várandós kismama ha beül hozzám. Amikor feltuningoltam a hangzást az elso hitrelen hangzavarnál lesett a hátsó rendszám tábla :)

Előzmény: kenguru (470)
kenguru Creative Commons License 1999.06.25 0 0 471
Figura!
Ha gondolod megnézhetem holnap, mert én hétvégenként ott lakom emellett a kereskedés mellett. Egyébként van egy ismerősöm, akinek van egy eladó 325 kabriója. Szerintem nem rossz vas, és nem is drága. érdekel?
Előzmény: Eclipseboy_ (466)
kenguru Creative Commons License 1999.06.25 0 0 470
Ruppy!
Most ég az arcom, nem győzöm kenni mindenféle faktorral: Még sohasem mértem a gyorsulást. Asszem olyan 13,2 körül lehet? (szóval inkább lassulás?)Persze hajtom időnként mint a disznó, de ha sietek, még a kilométerórát is ritkán nézem, nemhogy a vekkert.
Egyébként ha kőszívű vagyok üti a 200-at, de akkor ne jöjjön szembe egy szellő sem!
Nagyon kedvelem egyébként a nyomatékát, mert ötödikben ár ötventől lehet vele mocorogni, nem kell váltogatni. Persze ha sietek, akkor kettes oylan 95-ig, hármas 140-ig, utána meg már úgysem tudok kapkodni a 90 lóval. Persze a legjobb benne a céges benzinkártya :))))), meg a hifi, de az nem gyári. egyébként mikor Olaszországba mentünk vele, 130-140 két személy, csomagok, légkondi és 6,3 volt a fogyasztás! Remélem senkit sem untattam...
Előzmény: Ruppy (462)
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.06.25 0 0 469
Ez egy 2 literes turbo (mint a rallyautók általában). A max teljesítmény 5700-nál akkor is kevésnek tűnik. Ez azt jelenti, hogy normál utcai ford.sz. tartományban versenyeznek vele.
Előzmény: Ruppy (468)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.25 0 0 468
Eclipseboy_

Valoszinüleg valami nagy köbcentis kis sürítésü darab lehet.

Előzmény: Eclipseboy_ (463)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!